Seiten

niedziela, 4 września 2011

and the winner is... czyli mamy posiadaczke zestawu Balea :)

Zeby nie przedluzac, chcialam Wam przedstawic zwyciezczynie "sroczego rozdania pielegnacyjnego" :) ... dziekuje wszystkim za udzial, liczne zainteresowanie pokazalo mi, ze tego typu rozdania ciesza sie duzym zainteresowaniem, wiec na pewno sie takie jeszcze pojawi... a teraz...



... tadam :)

Mamibecia






Zwyciezczynie poprosze o przeslanie mi emaila z adresem (moj email podany jest u gory w zakladce kontakt) ... zebym wiedziala gdzie wyslac paczuszke. Czas na przeslanie mi danych uplynie z dniem 11.09. 2011 ... jezeli do tego dnia nie bede miala adresu, odbedzie sie ponowne losowanie.

Dziekuje jeszcze raz wszystkim za udzial... i do nastepnego rozdania ;)

11 komentarzy:

  1. Oj do następnego ^^ Gratuluję =]

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zwyciężczyni i rozpaczam, że to nie ja stałam się posiadaczką balsamu po depilacji;D

    na dane chyba czekasz do 11.09 a nie 11.08, bo z tego co wiem u Ciebie w Niemczech już też jest wrzesien;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mausi, jak przesyłasz paczki do Polski? Masz jakąś tańszą opcję niż poczta i 8,9euro za maciupką przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Krawędzi,
    poprawione ;) ... niestety u mnie tez jest juz wrzesien ;D

    zielonoszare,
    tylko poczta wysylam... jako Einschreiben :) ... nawet paczki w wielkosci kartonu douglasowego wysylam jako Großbrief + Einschreiben... bo to wtedy polecony i mimo wszystko w razie zaginiecia dostanie sie do 35 €

    za normalna puchata koperte do chyba 500 g place 5,50 € ... jak sie przekroczy 500 g to wtedy kosztuje cos kolo 8 € ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, byłam 118, no proszę! :)
    Szkoda, że na mnie nie padło. Zawsze tak się kończy. Zawsze... :(
    Do następnego i gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za gratulacje i maszynie też dziękuje !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę miłego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń