Seiten

czwartek, 1 września 2011

Limited Edition “Big City Life” by CATRICE

Catrice zaszalalo i wypusci na przelomie pazdziernika i listopada troche inna kolekcje ale musze przyznac, ze bardzo mi sie podoba ten pomysl :)


“Big City Life” by CATRICE

Inspirowane czterema metropoliami. Paletka zawiera 6 cieni, dwa roze, mini kajal i aplikator (z jednej strony gabeczka, z drugiej pedzelek)

The Sydney Collection



The Berlin Collection



The London Collection



The New York Collection



  • Make-up Palette 6,99 €
  • Ultimate Nail Lacquer 2,49 €

I co Wy na to ??

:)


47 komentarzy:

  1. Nie mogę zdecydować, która podoba mi się bardziej- Sydney, Berlin czy Londyn...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sydney i Berlin jak tylko sie pojawi w Polsce bedzie moje!:P Świetna limitowanka!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe kiedy bd u nas ! berlin najlepszy jak dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sie podoba Sydney i London :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Płakam strasznie że nie mam Catrice :(
    Widzi mi się Sydney :))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne te palety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się drugi i trzeci lakier :P

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie ladne:D! bedzie problem jak sie pojawi co wybrac;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sydney i Berlin super :) Ciekawe, kiedy u nas;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No właśnie się zakochałam w tych lakierach, chyba zdradzę swoją ukochaną czerwień ... :)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że do czasu limitki wstawią u mnie Catrice, bo zakochałam się w londyńskiej paletce... *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. sydney i berlin, w londynie - lakier, w new york - paleta - pewno nie będzie tej limitki w Polsce :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sydney wygląda zachęcająco, pytanie tylko czy ta limitowanka dotrze do Polski i czy kosmetyki będą dobrej jakości, no i czy uda się jakąś dorwać zanim ją wszyscy zmacają.

    OdpowiedzUsuń
  14. o !! New York bym macnęła ..
    Ale czy dotrze do nas ???
    Swoja droga stalam dziś przy szafie i grzebalam w tuszach .. jestem niepocieszona , ze nie maja nic w brązie :( mam jeden czarny i jestem naprawdę zadowolona z niego .

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier Sydney i paletka Berlin <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł na kolekcję, chyba na coś się skuszę, jeśli wejdzie w Polsce (:

    OdpowiedzUsuń
  17. Muuszę mieć London i Berlin. Bo jak nie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sydney, Berlin i NY :) ciekawe, czy zagości też w PL

    OdpowiedzUsuń
  19. Sydney wpadła mi w oko :D Ciekawe kiedy dotrze :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ten 2 najbardziej przypadl mi go gustu ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Sydney jest najlepsze:) Mam nadzieję, że do PL też dotrze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. podobają mi się wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna limitowanka! Ciekawe czy będzie w Polsce;)

    OdpowiedzUsuń
  24. limitowanka jest prześwietna! nie mogę się zdecydować, co podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie najfajniejsze to London i Berlin. Ciekawe czy i kiedy ta LE wejdzie do Polski ?

    OdpowiedzUsuń
  26. ide jutro zapolowac na "berlin" :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sydney mnie totalnie urzekło:) Oby tylko dotarło to do Polski....

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysł!
    O ile ceny w Polsce nie będą z kosmosu, to chętnie skuszę się na New York ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. A co jeśli ja chce wszystkie? Fajny pomysł, no napewno na zdjęciach wyglądają zachęcająco :P

    OdpowiedzUsuń
  30. ja chcę wszystkie... no może mogłabym się ograniczyć do 2 :) chyba zacznę zbierać kasę z nadzieją w sercu, że jakimś cudem uda mi się na nie trafić. i jak na złość nowa kolekcja, kiedy będę już na stancji gdzie w pobliżu nie ma catrice!

    OdpowiedzUsuń
  31. Sydney i Londyn, tylko pytanie, jakie będzie wykończenie i pigmentacja tych cieni...

    OdpowiedzUsuń
  32. Sydney i Berlin!
    Świetne kolory,ale coś czuje,że używanie różu będzie niepraktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  33. Sydney i Berlin :) Zakochałam się, muszę to mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja chcepaletke Sydney i Berlin
    odrazu sie zakochalam ;3
    oby byla dostepna w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne! Podoba mi się Londyn i Sydney! Czas się przejść do Müllera :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Berlin i Sydney, zdecydowanie. Lakiery wszystkie.
    Do licha!

    OdpowiedzUsuń
  37. Z checia zgarnelabym wszystkie zestawy:))))

    OdpowiedzUsuń
  38. A ja mam BERLIN :)

    OdpowiedzUsuń