Seiten

piątek, 30 września 2011

ARTDECO Wild at Heart 2011/12

Propozycja Artdeco na jesien i zime.

O ile czesto podoba mi sie kolorystyka proponowana przez Artdeco, to niestety czesto produkty nie sa tak dobre jak powinny byc. I sa tanszcze firmy, nie musze wymieniac jakie, ktore maja w ofercie produkty przewazszajace jakoscia i trwaloscia te z Artdeco. A szkoda, bo na zdjeciach reklamowych wiele rzeczy ciekawie sie prezentuje. Jedyne co z tej firmy lubie to najnowsza mascare, kredki do oczu i ust oraz blyszczyki. Z reszta to roznie bywa. A cienie, pomijajac te z wypiekanej serii, sa naprawde slabe i maja tendencje do znikania z oka.


  • High Performance Lifting Foundation € 24,00



  • Perfect Teint Concealer € 12,80



  • Eye Brow Filler € 9,50
  • Augenbrauenpuder € 4,80



  • Soft Eye Liner waterproof € 6,80




  • Beauty Box Quattro ARTDESIGN 11 € 8,50



  • High Performance Lipstick € 12,80
  • Perfect Color Lipstick €
  • Soft Lip Liner waterproof € 6,80



  • Ceramic Nail Lacquer € 7,50



  • Armspange mit Natur-Achatstein € 29,50



Kolekcja jest juz dostepna w sklepach. W sumie jedyne co mnie zaciekawilo to te "maskary" do brwi, mam kredki do brwi tej firmy i uwazam, ze sa calkiem dobre, wiec pewnie sie temu Eye Brow Filler na pewno tez blizej przyjrze :)

7 komentarzy:

  1. fajny ten ich pomysł na bransolety, chociaż wolałabym srebrny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no wlasnie na srebrna tez bym sie skusila... ale zlote to nie da mnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się makijaż modelki, ale ja raczej na nic się nie skuszę. Beauty Box Quattro ma fajny wzorek na opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Korektorek lubie .Zuzylam kilka ,a jednak jakoś zawsze wracam do Art Deco .

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobaja mi sie bransoletki, ale u nas ich nie widzialam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bella,
    modelka wyglada fajnie ale ja w takich ustach to bym niezle straszyla ;)

    Mami,
    mialam ale oddalam mamie :)

    Pieknoscdnia,
    ja u mnie w sprzedazy tez ich nie widzialam, chyba ze maja gdzies pod lada :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale BIŻU hehe nie mój styl, ale ciekawa nie powiem, że nie.

    OdpowiedzUsuń