piątek, 14 października 2011

look... w niebieskosciach, na przekor pogodzie ;)

Cien ten kupilam juz jakis czas temu ale musial nabrac mocy prawnej ;) ... mowa oczywiscie o wypiekanym cieniu Alverde w kolorze 07 Shiny Blue.



Takiego niebieskiego szukalam juz jakis czas i wszystkie albo byly za jasne albo za ciemne, przez co na oku wpadaly w szary.



A ten to piekny, gleboki granat... ktory cudnie sie prezenuje na oku. Na bazie maja te cienie bardzo dobra trwalosc i lubie je, bo mimo to, ze sa wypiekane, to swietnie sie je naklada na sucho i maja rownie intensywny kolor. W sumie dokladnie takie jak w opakowaniu.


Kolor jest mocno nasycony i ma perlowo - satynowe wykonczenie.
Jest miekki i bardzo przyjemny w uzyciu.



Na ustach MACowa pomadka, o ktorej ostatnio pisalam i oczywiscie roz Sleek, ktory jak juz oswoilam to ostatnio namietnie uzywam.




Bonusik ;)



A pozatym:
  • podklad Guerlain Lingerie, po ktory ostatnio dosc czesto siegam, moze dlatego ze skora mi sie na tyle uspokoila, ze moge bez obawy... i rozne inne mazidla ze sroczego kuferka min. tusz Givenchy, Guerlain meteoryty pastel white (po przerobce), eyeliner Zoeva, paletka Urban Decay :)



Mialam troche obawy co do kolorow, czy dobrze bedzie widac. Bo w zwiazku z tym, ze moj lapek jest w serwisie, jestem zmuszona korzystac ze starego, ktory po operacji na otwartym sercu, znowu funkjonuje ale niestety otwierania nie przezylo min. ustawianie jasnosci monitora i tak do konca nie jestem pewna, czy wszystko wyglada jak powinno.

:)

12 komentarzy:

  1. piekny cień, cudny makijaz i promienna Ty!!!!
    I kto tu mówi, że jesień za oknem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się i cień i makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie takie odcienie, nie potrafie jednak tak pieknie ich rozprowadzic na powiece jak Ty sroczko droga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny odcień koloru. Mam podobny (podobny, nie znaczy taki sam) ale ogólnie makijaż w kolorze niebieskim na moich oczach nie budzi zachwytu. Szkoda, bo na Tobie wychodzi wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie .. i tak własnie jak niebo przed burzą -jesiennie . Bardzo na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny ten granat, taki mroczny i burzowy

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiekny ten cien, az sie nie chce wierzyc, ze to firma niespecjalizujaca sie w makeupie. I ladny makijaz!

    OdpowiedzUsuń