Seiten

środa, 22 lutego 2012

cienie w kredkach Kiko... i inne drobiazgi ;)

Wiadomo... praktycznie kazda moja wyprawa do kina, laczy sie z napadem na Kiko. Tak tez bylo tym razem, chcialam pomacac letnia LE, ktora na szczescie ogolnie mi sie nie podoba. Paletki sa dziwne i slabo nasycone... rozo/bronzery tez takie sobie. Skusilam sie tylko na jeden produkt ale przy okazji przykleily mi sie do lapek inne rzeczy :)



Z zimowej LE Water Eyeshadow, czyli cien ktory mozna uzywac na mokro i na sucho w kolorze 105 Cyber Berry. Kosztowal na wyprzedazy 4,40€



Tak samo baza jest z wyprzedazowego koszyczka. Zaplacilam za nia 2,50€. Oznaczona jest numerem 02 i jest z serii "pastel pink". Bardzo mi sie podoba, bo nalozona na paznokcie, moze byc noszona samodzielnie. Nadaje paznokciom sliczny polysk i sprawa, ze wygladaja zdrowiej... plytka jest bardziej rozowa a koncowka wyglada na bardziej biala. Ogolnie opisana jest jako wygladzajaca i to tez sie zgadza. Dla mnie swietna, bo jak wiadomo ja nie moge malowac paznokci jak pracuje ale teraz przynajmniej moge im nadac ladniejszy wyglad.



To jest jedyny produkt z letniej LE, ktory mnie naprawde zainteresowal.



Jest to cien w kredce Creamy Touch Eyeshadow Duo i glownie chodzilo o ta jasna czesc. Niesamowity jasno-golebi kolor, to tego matowy... bardzo mi sie spodobal. Drugi kolor to cos miedzy szarym a czarnym z drobinkami. Cena to 8,90€




Cienie te sa niesamowicie trwale. I jak juz "zastygna" na powiece to nic ich nie rusza. Wiecej na temat tej kredki i niej niezmywalnosci mozecie zobaczyc w filmiku 82Inez.

A skoro juz zainteresowalam sie cieniami w kredkach Long Lasting Stick Eyeshadow, to wzielam tez dwie ze standardowego asortymentu. Kosztuja 6,90€ sztuka.



Sa troche inne jak ta z limitowanki ale rownie trwale i wymagajace sprawnego nakladania, bo po zaschnieciu nic sie juz nie da zrobic. Wzielam dwa ciemne kolory... granat nr 17 i bardzo ciemny szary nr 19.



Na zdjeciu ponizej mamy moja probe zmycia obu kredek po 5 minutach. Uzylam micela... i mydla w plynie, nie powiem zeby cien poddal sie bez walki. Natomiast dwufazowka radzi sobie z nimi calkiem dobrze, wiec nie ma obawy, ze sciagniemy sobie skore z powieki :P



Jak widac tym razem bylo grzecznie ;) ... a w najblizszym czasie pokaze makijaz zrobiony kikowymi jedynkami, ktore prezentowalam pare dni temu. Zdjecia juz mam.

42 komentarze:

  1. Granatowa kredka z KIKO - po prostu marzenie. Zmalowałam dziś swój pierwszy makijaż na blok. Będę wdzięczna za szczerą opinię i ewentualne wskazów. Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są te kosmetyki Kiko *_* Szkoda, że póki co niedostępne w Polsce (chyba, że o czymś nie wiem ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie... w dalszym ciagu Kiko jest w pl niedostepne :)

      Usuń
  3. Ah czailam sie na Cyber Berry,ale u 82Inez juz go nie bylo:)

    Oj roznia sie roznia od 01-a szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tez wlasnie mi sie wydawalo, ze sie czailas :) jak widac moj niemacany, wiec jeszcze nie podjelam decyzji co z nim zrobie ;D

      nastepnym razem jak bedzie promocja to wezme Ci taka ciemna kredke... szary, fiolet czy granat ??

      Usuń
    2. Szarosc-dzieki,a jak chcesz to Ci odesle biala,ciekawa jestem jak to u Ciebie sie sprawdzi-chcesz?

      Jaaaaa,to czekam na wiesci na temat Cyber Berry :)

      Usuń
    3. Jak jej nie bedziesz uzywac to przy okazji wrzuc do sroczej paczki ;) ... przetestujemy :D

      Cyber Berry mozesz dostac :) ... wrzuciam go juz w koszyczek "xbebe", w drugim zbieram zawsze rzeczy dla Urbi hehe...

      Usuń
    4. O no to super-tez co Ci dorzuce:) dzisiaj wzielam Ci nano kredke:)

      Usuń
  4. Cyber Berry ma piękne tłoczenie :). Granatowa kredka miodzio

    OdpowiedzUsuń
  5. Granat boski! I strasznie mi się podoba tłoczenie na cieniu :)

    Miłego wieczora :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Leci do mnie KIKO i smutam bo cienia z tej kolekcji własnie w odcieniu tego szampana ( masz go bo recenzowalaś ) nie było juz w sklepie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuuu... tego 101 chromo taupe tez u mnie juz nie bylo... tylko ten 105 i dosc duzo odcienia 102... ale nie pamietam nazwy.

      Usuń
    2. bo ja mam mega spóźniony zapłon ! :(
      No właśnie jakoś ta nowa kolekcja i mnie nie powala .Ale na recenzowaną u Ciebie bazę pod cienie polecialam ..:P

      Usuń
    3. mega spozniony :] ... a baza fajna, bardzo ja lubie :)

      Usuń
  7. Cyber Berry do mnie przemawia, te ostatnie kredeczki/cienie też są fajne - fajnie że są 'automatyczne' bo nie mam cierpliwości do strugania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te cienie są niesamowicie ładne :D i kredka granatowa - kolor marzenie..

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubie takich kuszacych postow. Tym bardziej ze KIKO mam za rogiem :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Granat jest cudowny, mmmm :) (...i co za szalona trwałość :o)
    Wypraski cieni Kiko są magiczne, aż szkoda je macać paluchem :P

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknosci, ale cien najpiekniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. przez Ciebie cala sie oslinilam :)
    Cudownosci <3

    OdpowiedzUsuń
  13. cien booski ,reszta tez, w ogole pokochalam KIKO,szkoda,ze nie mam do tej firmy dostepu a moze na szczescie - dla malzonka :D :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. cien z przeceny ma cudowny kolor...! i fakture ;)


    co do kredek to : WOW!!! chcialabym taka trwala!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. jak Ty mnie drażnisz tymi kikowcami...to wszystko taaaak cudnie wygląda, a jest tak niedostępne :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Cyber Berry jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ehhhh.... śliczności.... szkoda, że u Nas nie ma KIKO.... :( z pewnością pobiegłabym tam po tą śliczną dwukolorową kredeczkę

    OdpowiedzUsuń
  18. cień w kredce nr 17 wygląda cudnie! Sroczko stałaś się kikomaniaczką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... nie tyle kikomaniaczka, co po prostu firma jest tania i ma fajne produty :)

      Usuń
  19. Ty paskudne ptaszysko bez serca:D, weź już mnie nie torturuj tym kiko:d
    śliczne są te rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nielotchnen wystarczy tylko slowo... a reszte sie jakos zalatwi :P

      Usuń
  20. Bardzo ładna jest ta "gołębia" kredka. Już nie mogę się doczekać makijaży!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojeej świetna jest ta kredka KIKO dwukolorowa :( Moje marzenie, które nie jest dostępne w Polsce ehh.. Jakby ktoś chciał mi pomóc kupić tą kredke to niech się odezwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wlasnie dumalam nad tymi kredkami, dwukolorywmi i tymi poza LE, 17-tka jest bardzo mrauuuu.
    Sama nie wiem co z KIKO, juz kilka razy zbieralam sie do zamowienia i...jakos cos mnie odciagalo. Chyba jednak sie skusze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta podwoja jest swietna, te standardowe tez ale ciemne kolory sa lepsze jak jasne :)

      Usuń
    2. Dzieki :* tego mi bylo potrzeba Kusicielko :DDD ale ja zdecydowanie wole ciemne kolory, z jasnymi jakos mi nie po drodze.
      Teraz mam nad czym myslec:P

      Usuń
  23. mam te kredeczki jak te ostatnie tylko inne kolory i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajne sa, wczoraj przetestowalam na szybko granat jako baze i efekt mi sie spodobal :D

      Usuń