Seiten

poniedziałek, 6 lutego 2012

Urban Decay 15th Anniversary Eyeshadow Palette... mein Schatz ;)

Krotko i zwiezle opisujac chwile, gdy dorwalam sie do tej paletki... sroka w ekstazie. Urban Decay 15th Anniversary Eyeshadow Palette zawdzieczam kochanej Frau Urbi i pewnie gdyby nie ona, nigdy nie kupilabym tej paletki, bo nie mialam ochoty dawac tyle, ile zadaja na ebayu. Ale mam... mam i ciesze sie jak dzika swinia na ostrym zakrecie :)



Paletka jest po prostu rozkosza dla sroczych oczu, aczkolwiek przyciaga wzrok tak samo jak odciski palcow i wlasciwie wskazane byloby dotykac jej w bialych rekawiczkach heh...

Samo wykonanie rownie cudne optycznie co niepraktyczne ale kto by sie tam przejmowal szczegolami... w koncu zawartosc jest wazniejsza a ta bardzo do mnie przemawia :)




Ogolnie tak sobie pomyslalm, ze to najbardziej kolorowe cienie jakie posiadam i nie wiem, czy bede potrafila wykorzystac wszystkie te cudne kolory nie robiac z siebie papugi. Cieni Urban Decay raczej przedstawiac nie trzeba ale tak slowem wstepu, sa to niesamowicie dobrze nasycone i trwale cienie o zabojczych cenach, przyprawiajace o bezsennosc niejedna sroke.




Jak w kazdej paletce sa tu cienie slabsze i lepsze, ogolnie sa one dosc "kremowe" i przyjemne w nakladaniu. Na szczescie maja mniej brokatu jak przypuszczalam, z tym ze jest to mimo wszystko dosc mocno blyszczaca perla.


  • Midnight Rodeo
  • Midnight 15
  • Vanilla
  • Flow
  • Chase

  • Tainted
  • Junkshow
  • Omen
  • Evidence
  • Deep End

  • Deeper
  • M.I.A
  • Ace
  • Blackout
  • Half Truth
Bardzo jestem ciekawa jak paletka spisze sie w akcji i na pewno jak bede miala chwile czasu i uda mi sie cos zmalowac, to wam pokaze efekt :)

77 komentarzy:

  1. jakoś nie moje kolory, ale opakowanie cudne. + nazwa odcienia 'M.I.A.' mnie urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogolnie chcialam troche kolorow, bo moje zbiory raczej bardziej stonowane :D ... tu mam kolorowo i jedna taka paletka w zupelnosci mi wystarczy :D

      Usuń
  2. Śliczne kolory! Czekam na makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. beda... beda... kiedys na pewno :D na razie pracuje ale jak trafi mi sie znowu wolne :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia Ci wyszły :)a cienie oczywiście śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i o to chodzilo, zeby sie ladnie prezentowala ;D

      Usuń
  4. zewnętrznie wygląda bosko, a cien MIA, ace i deep end , to dla mnie faworyci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również bardzo się podoba ta paletka chciałabym ją mieć *.* miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja pierniczę :O piękna!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja marze o niej odkąd ja ujrzałam:) Na żywo powala:)Tylko cenaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzika świnia na zakręcie??? Padłam xD A paletka jest mrrrrrrrrrrrr, oj bardzo mrrr!

    OdpowiedzUsuń
  9. Deine Lidschatten sind sehr nett :) (ciekawe czy to poprawnie napisałam :D). Zwłaszcza Ace, Omen i Midnight 15.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu piszesz, że to niepraktyczne opakowanie, bo że cudne to się zgodzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo wieczko jest nalozone na paletke, niczym nie przymocowane i trzeba uwazac zeby paletka sie nie wyslizgnela, bo zrobi sobie kuku. Wole normalnie otwierane "na zawiasach" albo wysuwane a to jak jak pudelko z czekoladkami, wyglada cudnie ale trzeba patrzec jak sie ja trzyma i do tego te urocze wszechobecne odciski palcow, czasami mam wrazenie, ze od samego patrzenia mam odciski ;P

      Usuń
  11. o przepiękna paletka .Sama w sobie cudna ,ale i kolorków cała moc .I już wiosną wieje jakos patrząc na te kolorki !:D

    OdpowiedzUsuń
  12. dzisiaj 'przeleciałam' cały ebay i allegro w poszukiwaniu paletek z UD.. ceny są zabójcze, ale nie powiem, znalazłam parę używanych ( do recenzji) ciekawostek... teraz tylko pytanie... kupić czy nie kupić... :) a twojej paletki zazdroszczę, wzdycham i uśmiecham się głupio szorując nosem monitor... echhh... :) może kiedyś będę ją mieć :) Poza tym , mimo paru wyjątków kolorki są dosyć stonowane, oj tam, coś wymyślisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego tez myslalam, ze nie bede jej miala, bo za te kosmiczne ebayowe ceny to nie chcialam :/

      Usuń
    2. ale już masz... chyba będę musiała się do kogoś uśmiechnąć :)

      Usuń
    3. usmiechaj sie... usmiechaj :D ... bo na ebayu za UD to sie tylko przeplaca :/

      Usuń
  13. Cudowna ta paletka tyko ja wole NAKED pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak ale nacked to zupelnie inna para kaloszy ;D

      Usuń
  14. Oj chciałabym, chciała ;) Odczuwam równie prymitywne co wszechogarniające uczucie zazdrości ;) Czekam co też wymalujesz z tą paletką :D
    Uwielbiam paletki, które mają podpisane cienie normalnej wielkości, a te są szczególnie w moich kolorach :) Gratuluję zdobyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam, mam również :) Tez dzięki pewnej przemiłej bloggierce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. i ja mam, i ja :) ale użyłam jej może góra 5 razy i leży zapomniana w szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ona nie jest tak na codzien... chyba, ze ktos lubi tak kolorowo :D

      Usuń
  17. Uuu, no to czekam na makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jak wszyscy - żądam srok-looków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszla Ty na poczte/maila bo w nos dostaniesz a nie srocze looki :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Coś mi komentarz urwało, ale napisałam, że "lovam oba Wasze komentarze" ;)) LOL

      Usuń
  19. paletka jest piekna,sama chcialam sie na nai skusic,ale teraz pragne NAKED2,zmaluj teraz nia cos ladne na oczku i nam pokaz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwojeczka NACKED tez cacy... nie powiem... kusi i to bardzo ale na razie mam nyxowa nude paletke do przetestowania :D

      Usuń
  20. piekne te kolory....czekam na Twoje dzielo w akcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wkrotce cos pewnie zmaluje, bo sama jestem ciekawa :)

      Usuń
  21. kolorek evidence....miazga;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje teksty rozkładają mnie na łopatki czasem :) ("ciesze sie jak dzika swinia na ostrym zakrecie :)")
    Kolory cieni super, pierwszy i trzeci rządek, który pokazałaś na pewno będziesz często wykorzystywała, bo chyba są w Twojej tonacji. Za to ja ten drugi - właśnie taki intensywny, kolorowy widzę jako kreska na bazie kremowego cienia lub kredki jumbo w podobnym kolorze, a na całej powiece stonowany, cielisty cień, dla wyrównania kolorytu powieki. Na wiosnę/lato, kiedy królować mają pastele, uważam, że to będzie ciekawy akcent, choć z pewnością nie makijaż do pracy - a przynajmniej Twojej, bo chyba nie możesz mieć tak intensywnego makijażu (??).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tyle nie moge, co wygladalabym lekko kretynsko ;) ... a do tego, kto mialby mi zrobic mocny makijaz o 6 rano w ciagu 5 minut... bo ja nie potrafie hehe...

      Usuń
  23. ooona mi się bardzo podoba :D a druga "piątka" szczególnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie podoba cala :D z opakowaniem na czele ;D

      Usuń
  24. Tak teraz czytam ze masz paletkę nyx nude do przetestowania, to ja czekam z niecierpliwością na recenzję bo się tak na nią szykuje i już parę razy jak Ty to mówisz ,prawie mi się klikło, :P POZDRAWIAM CIĘ CIEPLUTKO bo u nas trochę cieplej niż u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram sie w najblizszym czasie zabrac za nudkowa nyxowa paletke :)

      Usuń
  25. bardzo ładna jest ta paletka, na szczęście jednak nie poczułam że muszę ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam ten tekst '' Cieszę się jak dzika świnia na ostrym zakręcie. '' :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne opakowanie piekne cienie.

    OdpowiedzUsuń
  28. cudna ! moze w koncu warto sie skusic na palete UD?:)

    http://www.facebook.com/EwelinaSzajnarMakeUP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto gdy poszukuje sie palety z kolorami, ja takiej nie mialam, dlatego pomyslalam, ze mimo wszystko warto jedna miec :D

      Usuń
  29. piękna i bardzo mi się jej chce mimo iż kilka kolorków ma podobnych do NAKED
    widzę iż podobnie jak naked ma strasznie perłowe cienie-naked co niektóre aż zbyt mocno jak dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie UD ma dosc specyficzna mocna perle...

      Usuń
  30. cieszy oko :))) ale ja dostałam od pewnej pani piekniejsza :P*********** :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa... paczuszka doszla :D

      Usuń
    2. doszła :***** szykuje aparat na jutro, bo dzis w pracy a musze sie pochwalic :D

      Usuń
    3. hehe... rozumiem, ze Ci sie podoba :D ... bardzo mnie to cieszy, bo faktycznie z niej male cacuszko... i niech Ci dobrze sluzy :)

      Usuń
  31. hehe uśmiałam się:D jak dzika świnia na ostrym zakręcie:D:) uwielbiam urban decay za te ich piękne palety:)zdjęcia pięknie oddają kolory cieni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram sie, zeby jak najwiernij oddac kolory :) UD ma piekne palety i czasami sie ciesze, ze mimo wszystko trudno dostepne, bo inaczej to cienko bym kwiczala :D

      Usuń
  32. jest świetna ! genialny blog , często czytuje a nie komentuje ale to sie zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cóż za piękne kolory w tej paletce! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jasne kolorki bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Prezentuje się ciekawie, czekamy na makijaż =)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sroczko, Sroczko pokaż w wściekłym różu swoje oczko. :P Paletka wyśmienita, moja wygrana od Urbi jest cudna i narobiła mi smaka na te paletki. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze cos uda mi sie stworzyc, choc wsciekly roz to nie moje klimaty ;D

      Usuń
    2. Wiem, ale kolor fascynujący na tyle by spróbować. ;)

      Usuń
    3. potestuje na rozne sposoby, w koncu nie musze z tym do ludzi ;D

      Usuń
  37. ale super paleta, zarówno pod względem kolorów jak i opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Piekna :) Chyba wyrusze w miacho pomacac :)

    OdpowiedzUsuń
  39. o moje serce! i biedny portfel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Aga... juz widze jakie cuda potrafilabys wyczarowac ta paletka :D

      Usuń