Seiten

niedziela, 12 lutego 2012

male drogeryjne zakupy... oczywiscie w DM :)

W zeszlym roku zima nas nie rozpieszczala ale tak zimno jak teraz jest to naprawde dawno nie bylo. Codziennie rano mam temperatury ponizej -20 stopni. Tyle dobrego, ze wtedy nie trzeba sie martwic tym, ze spadnie snieg i taka pogoda oprocz tego, ze lepsza jest dla naszego zdrowia, to jeszcze oferuje piekne wschody slonca :) ... i tak wyglada niedzielny poranek (7.30) w pracy. Droga, ktora normalnie zapchana jest ciezarowymi, w weekendy jest pusta.



Ale nie o tym chcialam, tylko o ostatnim napadzie na drogerie DM :)



Kupilam dwa produkty do pielegnacji paznokci z p2 "3in1 Nail Care + Gloss Pen", ktory pielegnuje plytke paznokcia, zapobiega jej wysychaniu i nadaje polysk a do tego pachnie na owoc granatu oraz "Apricot Nail Care Pen" z podobnym zadaniem czyli pielegnacja paznokcia i skorek... i jak mamy w nazwie tym razem z morelowym zapachem. Do tego wzielam taze z p2 sztyft do usuwania lakieru i do poprawek. Jesto to bezapelycyjnie moj ulubieniec wsrod tego typu sztyftow.



Przy okazji wzielam zmywacz bez acetonu, bo moj mi sie skonczyl i te co kupilam w miedzaczasie nadawaly sie tylko do utylizacji, bo byly tragiczne. Ten jest bardzo fajny i bardzo dobrze zmywa lakier, nawet te dosc oprone top coaty roznego rodzaju. Podoba mi sie ten sposob "dozowania", choc widzialam, ze coraz wiecej firm ma cos takiego w ofercie.



Oczywiscie nie obeszlo sie bez przygarniecia pachnacych plynow pod prysznic. Ten z Kneipp o zapachu mango i grajfruta pasuje mi, bo mam plyn do kapieli z tej serii. Drugi produkt to Balea Creme - öl Dusche tez bedzie swietnie pasowala do Body Lotion, o tym samym zapachu. Pisalam juz o nim kiedys. Trzeci to nowosc z Balea Young... tym razem czekolada z pomarancza. Na szczescie produkty DM sa tanie i zuzywanie tez mi dobrze idzie... wiec co jakis czas mozna zakupic cos nowego pachnacego :)


24 komentarze:

  1. ach wygrałam dzisiaj żel pod prysznic Balea, jestem bardzo ciekawa, bo nigdy nie używałam kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tych produktów do paznokci :) tak samo mam nadzieję, że kiedyś uda mi się wypróbować wychwalanych produktów firmy Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dumalam nad tymi cudakami z P2 ale ostatecznie czekam na nowa LE bo obecna jakos mnie nie rusza. No i znalazlam sobie nowe chciejstwo za sprawa Moni...:)))
    Sciskam MOCNO:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie sie ogolnie ostatnie LE srednio podobaja :] ale produkty do pielegnacji paznokci i rak bardzo lubie :)

      a czym Cie to Moni zarazila ??

      Usuń
  4. P2 kiedyś na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz duzo nowosci:) Skusiłabym się sama na nie :)

    Pozdrawiam, http://vogue-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że nei ma u nas Balea i p2.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie masz litości pokazując nam takie wspaniałości! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nö :D ... to za te wszystkie wspanialosci, ktore sa dostepne w pl... gdzie ja moge sie tylko oblizac ;D

      Usuń
  8. Idź Ty Sroczyco ! zaraziłaś Baleą i musze teraz posiłkowac przez Allegro !!
    Zazdroszczę DMu bardzio badzio !
    Fotka mniamku !:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdzie nie pojde :P ... bede was meczyc sesesese...

      ps. jakbys cos chciala, to wiesz gdzie mnie znalezc ;)

      Usuń
  9. I znów mam ochotę przejechać się do Niemiec :D Choć słyszalam że DMy są też w Czechach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sa ale ja nie wiem co maja w ofercie, na pewno nie maja Alverde i p2 :)

      Usuń
  10. Dostałam "śliczności" pod prysznic Balei w blogboxie - pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ich produkty przewaznie cudnie pachna i wybor po prostu powala :)

      Usuń
  11. Pierwsze słyszę o tej pierwszej firmie:) CO to to to??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DM ogolnie to niemiecka drogeria, produkujaca na wlasne potrzeby kosmetyki o nazwie Balea i kosmetyki naturalne Alverde. Ogolnie bardzo dobra jakosc, za smiesznie niska cene. p2 to ich kolorowka. Firma dostepna tylko na terenie Niemiec ale czesto ich produkty pojawiaja sie na allegro.

      Poczytac o roznych produktach mozna u mnie w odpowiednich zakladkach po prawej stronie :)

      Usuń
  12. Bajery do paznokci wydają się interesujące - zrobi się cieplej do wypad do Nimiec po kosmetyki ;) A jak zmywacz? radzi sobie z brokatowym lakierem? kupiłam za dobrymi recenzjami zmywacz z biedronki i niestety ja jestem nim rozczarowana, obojętnie jaki lakier, a za każdym razem walczę przy zmywaniu ;/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmywac zmyje ale tez nie natychmiast, bo nie ma zmywacza bez acetonu, ktory by sobie calkowicie bez problemow radzil z brokatami ;D

      Usuń
  13. Czy w twoim DM można dostać ten balsam z twojego postu?
    Zaraz jak o nim napisałaś kupiłam, a teraz nie mogę dostać!
    A bardo mi się spodobał.
    A może pojawia się tylko raz na jakiś czas?
    Z góry dziękuję za odpisanie.
    http://cosrocewokowpadnie.blogspot.com/2011/11/balea-creme-ol-bodylotion.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale zazdroszczę!! Chciałabym mieć możliwość zakupu czegoś z p2, Balea czy Alverde :)

    OdpowiedzUsuń