Seiten

niedziela, 12 lutego 2012

look... jakby nie bylo niedzielny ;)

Dzis troche inaczej. Po 7 wyczerpujacych dniach pracy wlasciwie nie bylam w nastroju na stworzenie czegokolwiek. A poniewaz muzyka odpreza, to zalaczylam sobie cos co lubie i przegladalam internet, do momentu az zrobilo klik... otworzylam szufladki i efekt macie ponizej.



Ostatnio za sprawa Aliss mam faze na celtyckie klimaty a poniewaz jestem milosniczka szarokopojetej fantastyki, szczegolnie tej basniowej... to tak mnie ten utwor nastroil, ze siegnelam po Urban Decay 15th Anniversary Eyeshadow Palette i zeby nie bylo droga Frau Urbi, ze tylko sie na nia jopie.


rysunek elfa "Le souffle des Ancetres" jest wlasnoscia A. Claire Payet (gallery)





W paletce zdazylam sie zakochac podczas robienia swatchy, bo dzika zadza to targala mnie odkad ja zobaczylam na zdejciach reklamowych. Ale dzis ta milosc strardniala na granit.

Te cienie sa po prostu fenomenalne. Juz pomijajac jak sie prezentuja na oku, to malowanie nimi to czysta przyjemnosc. Uzylam cieni: Evidence, Deep End i Blackout. Sa miekkie, kremowe... rewelacyjnie napigmentowane i trwale.



Ja wie, ze z rzesiskami wygladalo by lepiej ale nie mialam dzis sily ani cierpliwosci a nie chcialam zniszczyc tego co zrobilam, bo moglby powstac obrazek pod tytulem "czarownica w amoku" ;)

117 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, niesamowite kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) o tak... paletka ma niesamowite kolory...

      Usuń
  2. Piękny makijaż, elficki :))
    Też ostatnio słuchałam takiej folkowej muzyki, szczególnie lubię piosenkę The Corrs po irlandzku :) http://www.youtube.com/watch?v=HCwckR_RYPU - słuchałam jej zwiedzając klify w Ire .. piękne czasy :) Miłego weekendu Sroczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. merci :)

      oszzzz... kiedys w koncu bede musiala sie wybrac do Irlandii... tam mnie jeszcze nie bylo :P

      Usuń
    2. Polecam, zwłaszcza sam kraniec Irlandii Północnej - Antrim, są tam "dzikie" klify, jeszcze nie osłonięte barierkami, także trzeba samemu ocenić odległość ;) piękne tereny, moim zdaniem nawet ładniejsze od szkocji.. No i słynne klify Moher - boski widok.

      Usuń
    3. oooo... najchetniej juz bym sie spakowala i wyruszyla w droge :D ale daleka polnosc Szkocji tez na mnie jeszcze czeka i Islandia :P ... musze w koncu wygrac w totka :]

      Usuń
    4. Oooo, Islandia :) też kusi, widac podobne " włajażowe" klimaty nam się podobają :)

      Usuń
    5. no wlasnie Islandia przebija sie chwilowo na pierwszy plan... a kiedys w planach Nowa Zelandia, troche inne klimaty ale tez cudnie ;D

      Usuń
    6. To ja z tych "dalszych" chciałabym zobaczyć Peru (i oczywiście Japonię) :)). Ech, może kiedyś jak przestanę wydawac kasę na kosmetyki i odłożę na bilet.. :D

      Usuń
    7. o Peru tez chetnie :D

      Usuń
    8. o tak! Islania <3 a póki co pakuje manatki do Mexico City :]

      Usuń
    9. o zazdroszcze... do Meksyku tez bym sie chetnie wybrala :D

      Usuń
    10. Islandia i Norwegia to marzenie mego życia. <3 Zawsze chciałam tam się samotnie osiedlić na odludziu. :D

      Usuń
    11. Obsession, weź mnie do Mexico ;( !

      Usuń
    12. to cho, masz czas na spakowanie do czwartku, wtedy to widzimy się w Amsterdamie :] o 9tej lot

      Usuń
    13. Vila,
      Norwegie tez chetnie bym odwiedzila :)

      Obsession,
      to faktycznie juz prawie na walizkach siedzisz :D udanego pobytu zycze :D

      Usuń
  3. Paletka jest niesamowita a Twój makijaż równie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie ciesze, ze ta paletka trafila w moje lapki :D

      Usuń
  4. ale pieknie :)))
    kolory prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To pierwszy komentarz, jaki zostawiam na Twoim blogu i muszę przyznać, że zauroczyły mnie te kolory. Co prawda na co dzień wolałabym takiego makijażu nie wypróbowywać (szkoła nie jest chyba zbyt odpowiednim miejscem na tego typu kolorystyczne eksperymenty :)), niemniej jednak z chęcią zainspiruję się Twoim dziełem, kiedy będę szła na imprezę :D BTW ile zajęło ci zmalowanie takich oczu? Jestem na razie laikiem, jeżeli chodzi o te sprawy, więc pytań będę miała w najbliższym czasie dość sporo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak... w szkole moglby wywolac dosc duze zainteresowanie ;) ale na impreze polecam. Prawde mowiac nie patrzylam na zegarek ale to tez jest kwestia wprawy, cos takiego bez sztucznych rzes i z kredka a nie linerem zelowym idzie mi w tej chwili dosc szybko :)

      Usuń
  6. Mmm... jak klimatycznie !
    Jest mrocznie i elficko zarazem .Oddałabym sie w Twoje zdolne łapeczki !:D

    BTW Fantastyka mnie tez kręci .Właśnie czekam na zamówioną "Walkę o Tron " ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami zebym Ci oczka wydlubala ;) ... watpie zebym potrafila kogos pomalowac :D

      Walke o Tron lubie... serialowa :D ... bo pozatym to uwielbiam ksiazki, gry raczej niekoniecznie :P

      Usuń
    2. No filmu to widzialam zaledwie kilka odcinków, bo nie mam w tej chwili HBO ,ale na knigę namówiła mnie moja nauczycielka od anglika i czekam na nią ;)
      Gry ?..... kochana ja wogóle omijam ..no chyba , ze jakąs planszową od dzwonu wielkiego :D

      Usuń
    3. aaa... czyli ksiazke :] ... pietro nizej napisalas gre i dlatego lekko sie zdziwilam i zamotalam ;P

      Usuń
    4. heheh .... ,a bo ja taka melepeta , ze tytuł pokręciłam "Gra o tron " oczywiście hehehe i książka książka ..;)

      Usuń
    5. no widzisz a ja zmeczona nawet nie zajarzylam, grzecznie powtorzylam... potem sie zdziwilam ale nic mi tam nie zaswitalo :D ... wiec jestesmy obie melepety ;D

      Usuń
  7. Grę ..oczywiście (melepeta)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mocny i mroczny look ;) Jak zwykle pięknie wyglądasz :) Kolorki piękne i jak widzę paletka się spisała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) paletka przeszla moje oczekiwania :D

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba obrazek jak i inspiracja :) oddałaś świetnie ten klimat.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo sie ciesze, ze sie podoba... i dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale czaaaad!
    powinnaś sobie gdzieś takie łoko wstawić na blogu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dimiti moge wstawic ale ono jeszcze swieze... wszystko w swoim czasie ;)

      Usuń
  12. piorunujący, mocny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrze Ci w takich kolorach.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem jak Ty to zrobiłaś ,że twoje oczy z niebieskich stały się jeszcze bardziej niebieskie :) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piękne kolory i jakie intensywne, muszę sobie zaraz obejrzeć tę paletkę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. o rany! ależ idealnie trafiłaś z tymi odcieniami z obrazka!
    ja tam z fantasy średnio stoję, oglądam Grę o tron, ale nie wiem nawet czy to do konca fantasy jest ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby ta elfka byla pokazana z bliska, to pewnie by miala taki makijaz ;)

      Usuń
  17. no no, sposób w jaki okiełznałaś ten piękny, acz zapewne niełatwy w noszeniu niebieski jest godny wszelkiego podziwu. pięknie, nieco mistycznie, bardzo mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie tak mialo byc :D a kolor... nielatwy ale za to piekny i wiele mozna z niego wyciagnac :D

      Usuń
  18. Super makijaz i swietnie polaczone kolory! mnie sie podoba, bardzo! no i muza:D czego chciec wiecej:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muza... muza to podstawa, jak widac tez makijazu ;D

      Usuń
  19. Przepiękne kolory, a przy Twojej jasnej cerze makijaż wygląda obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spacjalnie sie potraktowalam meteorkami "white pastel", tek zeby bylo bardziej elfio ;D

      Usuń
  20. Rewelacja!!! Patrząc na Twój elficki makijaż przypomniałam sobie, że dawno nie zaglądałam do Geralta i spółki ;D...tak jakoś z Yennefer mi się skojarzł Twój look i stwierdziłam, że zaczynam od nowa czytać Sapkowskiego...;) dzięki za przypominajkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedzmin tak tak... wyjatkowa historia, rewelacyjnie napisana... czytanie to sama przyjemnosc :D

      Usuń
  21. Cudowny makijaż!!! Tez uwielbiam klimaty celtyckie i fantastykę :) Jak tu ich nie uwielbiać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie da sie a kto nie uwielbia to nie wie co traci ;)

      Usuń
  22. Wow ! Nawet nie jestem w stanie przeczytać tekstu tylko wgapiam się jak sroka :)) w Twój makijaż. Piękny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tosiaczku bardzo mi milo, ze az taki efekt udalo mi sie osiagnac ;)

      Usuń
  23. Eeee zabrakło mi słów, normalnie chyba się zakochałam! :D
    Piękny makijaż, niesamowicie wydobywa kolor z twoich oczu! A kolory jak z obrazka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) makijaz sie w sumie sam zrobil, w ramach relasku ;D

      Usuń
  24. Bosko!!!! Tolkienowskie elfy oddalyby sie w Twoje rece ;P*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* ... no tak... bo one takie niepomalowane byly ;)

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. na poczatku nie bylam go pewna ale w trakcie malowania, coraz bardziej mi sie podobal :D

      Usuń
  26. fenomenalny makijaż!

    również jestem fanką fantastyki, to mój ulubiony gatunek książkowy/filmowy/serialowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :)

      u mnie kroluje praktycznie sama fantastyka, pomijajac kryminaly Chmielewskiej :D

      Usuń
  27. Cudowny klimat. Daj ten makijaż do nagłówka ;) jest kwintesencją sroczej twórczości : idealnie błękitne oczy, cudowne kolory, znakomite blendowanie.. i ta Twoja idealna gładka porcelanowa cera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje a naglowek na razie zostanie jaki jest ;)

      Usuń
  28. odważnie ale pięknie, to mi się podoba, rzuć w diabły szarości i brązy bo to jest to co winnaś nosić, choćby na co dzień :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby mnie ktos codziennie malowal, to nie mialabym nic przeciwko temu ;)

      Usuń
  29. Wow, genialnie wygląda przy Twojej tęczówce! Jestem zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Bosko po prostu :) Szkoda, że ta paletka jest dla mnie nieosiągalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez myslalam, ze nie uda mi sie jej zdobyc :) wiec cuda sie zdazaja ;)

      Usuń
  31. Niesamowite kolory, przepiękny makijaż!
    Tylko szkoda, że cena paletki jest taaaka ogromna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena faktycznie byla bardzo malo przyjemna...

      Usuń
  32. Robi wrażenie.Pięknie wyglądasz w takim mocniejszym wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :)szkoda tylko, ze ogolnie mam malo okazji zeby z takim makijazem wyjsc do ludzie ;)

      Usuń
  33. Świetny makijaż! :)
    PS. Masz piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) oczy w sumie zwykle ale w makijazu wygladaja dobrze ;D

      Usuń
  34. Piękny makijaż :)
    Ale przez ciebie idę jutro do Sephory zobaczyć tą paletkę! ;)
    (Ja dziękuję, bo świetne kolory ma ta paletka, ale mój portfel chyba nie jest tak happy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kogo interesuje w takich momentach zdanie portfela ;D

      Usuń
  35. Makijaż cudny, uwielbiam taka muzyke.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem pod wielkim wrażeniem, cudownie!!! a to połączenie kolorów - przepiękne!!!ależ Ci zazdroszczę umiejętności!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* ... one same sie prosily, zeby je polaczac ;)

      Usuń
  37. Ślicznie :) chyba pierwszy raz widzę Twoje oczy w tak nasyconych, żywych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pare razy byly juz kolory ale ogolnie pojawiaja sie dosc rzadko :D

      Usuń
  38. muzyczka bardzo przyjamna a u Ciebie jak zwykle ladnie i kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  39. przepięknie! cudnie zintensyfikowało kolor Twojej tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mialam obawy, ze przy moich zmeczonych slepiach nic porzadnego z tego nie wyjdzie ;)

      Usuń
  40. Odpowiedzi
    1. dziekuje :) Tobie tez by takie kolory cudnie pasowaly :)

      Usuń
  41. Bosko, ja się tych kolorów boję i nie używam, ale Ty, ach, no bosko inspiracja jak najbardziej trafiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bac sie nie trzeba... one nie gryza ;) ale na pewno nie jest to makijaz dzienny ;)

      Usuń
    2. Moze i nie gryzą, ale robią ze mnie kosmitę, a raczej ja nie umiem po prostu się malować. :D

      Usuń
    3. to nic tylko cwiczyc :)

      Usuń
  42. czaderji turkus ja chce taki!!:) czad czad czad!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba najladniejszy turkus jaki do tej pory spotkalam :)

      Usuń
  43. nic wiecej nie powiem - PRZEPIĘKNIE - nic dodac nic ująć.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacja!Cienie mega podrasowaly Ci kolor teczowki-wow!

      Usuń
    2. Maja dlatego wcale nie oznacza, ze nie mozna uzywac cieni zblizonych do teczowki... a czesto cos takiego slysze... ja tam sie lubie w niebieskim :D

      Usuń
  44. Wow. Make up jak pod Arwene:) Niech żyje fantastyka, skoro tak Cię inspiruje.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zainspirowala mnie muzyka... ktora po prostu mi sie kojarzy z fantastyka, w koncu to celtycka muzyka... elfy i kobolty ;D

      Usuń
  45. Wow, ile komentarzuf :]

    Widac nie tylko ja wole jak robisz z paletkami cos innego niz tylko jopienie :P

    Pieeeeeekny makijaz, taki tajemniczo-wampiryczno-wrozkowy... Bomba :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mrofkow :]

      tiaaa... ale jopienie sie nie wymaga pracy z mojej strony ;)

      czyli dokldnie taki jak mial byc :*

      Usuń
    2. Nie po to Ci takie cuda sle zza oceanu, bys dawala upust swojemu sroczo-myszemu lenistwu :P Wiec smigaj, Urbanek prosi o nastepny boski sroklook :]

      Usuń
    3. o pffff... terorystka :P

      Usuń
  46. Wow! Ale mocny kolor :) Podobasz mi się w tym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń