Seiten

poniedziałek, 6 lutego 2012

lawendowo... Essie :)

Podczas ostatniego przelotu przez dougiego, wpadl mi w rece kolejny lakier Essie... z LE Cocktail Bling Collection. Wyjatkowo spodobal mi sie ten pastelowy kolorek, taki wiosenny na przekor pogodzie za oknem.



Jak widac jest to jasna, pastelowa lawenda... o wdziecznej nazwie Bangle Jangle (wg producenta lawednowy ametyst) ... i jest to co wlasnie stwierdzilam, moj trzeci lakier z tej LE :P




A tak sie prezentuje na pazokciach, takie kolory lubie wlasnie na krotkich pazurkach, jak dla mnie prezentuja sie o wiele lepiej niz na dlugich, choc wiadomo jak kto woli.



:)

43 komentarze:

  1. Ładny kolor, chociaż ametystu w nim nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O wiele lepiej niż jakie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny! Zawsze się trochę bronię przed takimi odcieniami, bo potrafią wyglądać na moich dłoniach nieco trupio, ale u Ciebie - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak... fiolety na paznokciach moga byc niebezpieczne ;)

      Usuń
  4. A dla mnie nijaki, blady, bez wyrazu, mało żywy - ale jak kto woli. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O maatko! *-* Jaki piękny! Uwielbiam takie kolorki! :>
    Masz bardzo ładne paznokcie! Mimo, że mam manie na punkcie bardzo długich, to Twoje mi się strasznie podobają, szkoda że moje kiedy są krótkie, tak ładnie się nie prezentują. :(
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie ogolnie tez podobaja dlugie ale w pracy niestety nie dosc, ze musze miec krotkie, do do tego niepomalowane :) ... dlatego po tygodniu pracy i tak ich stan nie jest najlepszy ale na szczescie na zdjeciu prezentuja sie ok ;D

      Usuń
  6. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie jasne lawendowe kolorki są bardzo wdzięczne, zawsze ładnie wyglądaą :) Aczkolwiek to jest lakier, który można mieć jeden i starczy, tzn według mnie oczywiście, ja mam tendencję do kupowania kolejnych lakierów bo różnią się lekko odcieniem , pół tonu , a taki mój jasny liliowy Opik mi wystarcza i jakoś wszystkie podobne w drogerii mi się wydają zbyt podobne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi wystarczy jeden :) ... tak mysle, ze moze w koncu na wiosne skusze sie na jakiegos mietuska, bo od jakiegos czasu po mnie chodza...

      Usuń
  8. Ładny kolor ;) Wgl widziałam tyle pięknych kolorów z tej firmy, że aż kusi no i właśnie mam zamiar kupić mój pierwszy lakier z Essie tylko zastanawiam się nad nich trwałością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ekspertka w sprawie trwalosci nie jestem, bo u mnie lakier jest na paznokciach 2 gora 3 dni... bo w pracy nie moge miec pomalowanych paznokci... ale te 3 dni wytrzymuje oczywiscie bez problemu ;)

      Usuń
  9. fajny kolor, mam coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie to on jest ciut podobny do jednego z lakierów Essence z LE Crystalliced. ładny, lubię takie odcienie na zimę

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudny :) A jak z kryciem? Bo niestety takie śliczności zazwyczaj potrzebują 3 warstwy i nie jestem ciekawa jak Essie sie spisało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie wystarczylaby jedna warstwa ale ja pomalowalam dwie z przyzwyczajenia ;)

      Usuń
    2. No to jestem pod wrażeniem ;)

      Usuń
    3. tez sie zdziwilam, bo z Essie roznie bywa ale ten wyjatkowo ladnie kryje :)

      Usuń
  12. Bardzo lubię takie odcienie, trochę jak jagody z jogurtem naturalnym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny :P ale u mnie takie pastele się nie sprawdzają. Wyglądam z nimi dziwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty mi się w ogóle kojarzysz z wszelkimi fioletami. Świetny kolor, jak jakody ze śmietaną :PP

    OdpowiedzUsuń
  15. Slicznosci, choc kolorek raczej nie moj - a szkoda, bo sliczny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wczesniej tez nie bylam do takich pastelowych przekonana :D

      Usuń
  16. Śliczny, nigdy dosyć Essie =)

    OdpowiedzUsuń
  17. przyznam, ż enie mam takiego koloru wsrod moich lakierow..ale moze na wiosne sie zaopatrze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny kolorek i również jestem zadowolona z Essie

    OdpowiedzUsuń
  19. no to jak już masz wiosnę na łapach, to teraz przydmuchaj ją do Polski :D

    Znów narobiłaś mi ochoty na essie! Na zdjęciach te buteleczki tak ładnie wychodzą, a w rzeczywistości są paskudne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na paznokciach tak ale za oknem zima szaleje ;)

      Usuń
  20. śliczny kolorek, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny, uwielbiam takie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładny.. i też jestem wielbicielką takich kolorów na krótkich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dlugich paznokciach lubie albo jasne lakiery, takie frenchowate albo ciemne z charakterkiem... a takie wiosenne kolorowe pastele, jakos mi bardziej pasuja do krotkich :D

      Usuń
  23. Kupiłam go dziś na Targach i jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń