Seiten

środa, 22 lutego 2012

Guerlain Summer 2012 Collection Terra Azzurra by Emilio Pucci

Po tym jak udalo mi sie pohamowac szalony slinitok i nerwowe przebieranie konczynami, chcialam wam zaprezentowac propozycje Guerlaina z letnimi kulkami, ktore to tez byly powodem tego przebierania i napadu dzikiej trudniej do okielznania zadzy :D



Summer 2012 Collection Terra Azzurra By Emilio Pucci



Bronzo/roze tez mi sie podobaja... bardzo ciekawie sie prezentuja ale te zanim wpadne w zachwyty, to musze pomacac, bo tego typu produkty Guerlain nie zawsze mi podchodza i czesto sa zbyt pomaranczowe.



Ale za to kulki... cudne moje... tym razem sobie nie daruje i te na pewno wyladuja w sroczym kuferku. Mam puccki z poprzedniej edycji i bardzo je lubie. I nie da sie ukryc kolorystyka jest dosc zblizona ale mimo wszystko inna. I tak oto mam pierwsza pozycje na letniej "wish liscie".



Blyszczyki na sczescie wrazenia wiekszego na mnie nie robia, rozowy ladny ale ja chwilowo zaoptrzona jestem wystarczajaco :)

44 komentarze:

  1. No tak, wiedziałam, że kulki będą Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zgarnąć kulki z tej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę te kulki, piękne! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że masz tak jak ja!!
    Wielka miłość do Guerlain kwitnie :)))
    Chociaż kulki mnie nie kręcą to ten bronzer na pewno będzie mój!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem wyjatkowo kulkowa :D ale tez musza mi sie podobac :P

      Usuń
  5. Dostałam ślinotoku na widok kulek! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolekcja :) guerlain jak zwykle staje na wysokosci zadania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne te kulki ciekawe jak będą na mordce wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolory mają te kulki! Jeżeli nie będą miały zbyt dużo drobinek może i ja je przytulę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stare pucki nie maja ale kto wie... limitowanki maja przewaznie wiecej blink blink :)

      Usuń
  9. Jak tylko zobaczyłam zdjęcia z kampanii kilka dni temu, to byłam pewna że na dniach napiszesz o nich + wyślinisz się na maxa ;)) Meteorki wyglądają super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ja sobie wypraszam hehe... no tak... w sumie bylo to do przewidzenia ;D

      Usuń
    2. Wybacz, ale jak widzę hasło "nowa kolekcja Guerlain " to mam Ciebie i Urbi przed oczyma ;))

      (ale jak tak patrzę na tą kolekcjone, to dochodzę do wniosku, że chyba bardziej od kulek wpadły mi w oko bronzery. Ajajajj :))

      Usuń
    3. o ja jestem wieksza maniaczka kulek jak Urbi ;P ... ale mnie wlasnie mnie pociagaja bronzery ;)

      Usuń
  10. kulassssssski, sliczniutkie, urbanek tez przygarnie sobie taki kartonik z kulaskami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno mi sie zadne kulaski tak nie spodobaly jak te :D ... w koncu cos innego :D

      Usuń
  11. te kuleczki służą do rozświetlania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez :D ... ja wiekszosc kulek uzywam na cala twarz ale jak kto lubi :D

      Usuń
  12. jak to dobrze, ze mnie nic nie rusza :D Wygrzebalam ostatnio jedne jedyne kulki o ktorych zapomnialam z kolekcji terracotta i musze potestowac. W sumie wiem, ze one sie roznia, bo to kolekcja limitowana i zlote-brokatowe, ale chyba wrazenia na mnie nie zrobily jak schowalam w szafce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swirrusku Ty jestes troche ciemiejsza jak ja, wiec moge zrozumiec brak milosci do kulek ;) ... te terracotty i tak roznia sie sporo od innych, bo one byly bardziej brazujace :)

      Usuń
    2. no wiem wlasnie, ze brazujace... ehhh :D a teraz to ja bladzioch jestem nr 1 ;)

      Usuń
    3. jakos trudno mi sobie wyobrazic Ciebie jako bladziocha :D

      Usuń
    4. no zbieram sie na ten makijaz i zbieram ... hahah to zobaczysz :P

      Usuń
  13. Błyszczol niebieski mnie położył ... o co chodzi ?
    A w tych kulaskach niebieskie kulki zrobiłyby ze mnie jak nic mami św.p RIP !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami one czesto tak kosmicznie w opakowaniach wygladaja a na ustach nie ma tego koloru, ja mam szaro-srebny blyszczyk Dior i na ustach sie cudnie prezentuje :) ... niebieskie kulki tez by Ci nic nie zrobily :)

      Usuń
    2. one są na bank niebieskie? WOW Pucci wymyslił Azurre...Pomacam:)

      Usuń
    3. no juz bardziej niebieskie to one nie moga byc ;) ... w poprzednich puckach byly seledynowe, to teraz sa niebieskie :D

      Usuń
  14. Ojjj ogarnęła mnie chęć posiadania... te kuleczki wyglądają bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niebieskie kuleczki? Woooow:) I ten niebieski błyszczyk:)! Kulki chyba będę chciała mieć:D

    OdpowiedzUsuń
  16. "cudne moje" haha :D piękne kuleczki, sama bym sobie takie sprawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem z siebie niesamowicie dumna - znów się nie jaram! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo kulki albo sie kocha albo nie... w przypadku tej drugiej opcji, to trudno sie jarac ;D

      Usuń
  18. Nie dziwie się, sama bym chciała mieć te kulki :P

    OdpowiedzUsuń
  19. ta kolekcja jest obiektywnie świetnia, choć pewnie nie skuszę się na nic. mam już sporo bronzerów od Guerlain'a i wszystkie je kocham... kulki oczywiście też, ale jakoś jedno opakowanie mi wystarcza :) (na szczęście:P) natomiast czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam moje kulaski... i nie tylko uwielbiam je miec ale takze uzywac :D

      Usuń