Seiten

piątek, 24 lutego 2012

Crystal Collagen Eye Mask... czyli na ratunek skorze pod oczami :)

O tych kolagenowych platkach pod oczy czytalam juz pare razy, potem widzialam je na filmiku xbebe i w koncu zdecydowalam sie na zakup, bo moje slepia ostatnio lekko zmeczone i mimo, ze nie posiadam workow ani sincow pod oczami, to chcialam skore pod oczami troche "odzywic".



Firma tu akurat nie gra roli, wiele produkuje tego typu maseczki, ja zdecydowalam sie na jedna z nich. W sumie nie wiedzialam czego sie po nich spodziewac ale mialam nadzieje, ze jakis efekt bedzie.



Wg producenta: Likwiduje cienie i drobne linie - 100% kolagenu i mineralow. Maseczka ma dac zwiększenie elastyczności konturu oczu przy jednoczesnym zmniejszeniu workow pod oczami i sincow. Ma likwidowac opuchlizne i dawac mocne nawilzenie. Maska wykonana jest z kolagenu roślinnego i jej skladniki stopniowo rozpuszczaja pod wplywem temperatury ciała, szybko przenikają do skóry, dostarczając składniki odżywcze i nawilzenie.

Główne składniki: Kolagen, witamina C, witamina E, kwas hialuronowy, prowitamina B5, woda oczyszczona, itp

Nadaje się do wszystkich grup wiekowych. Wskazana przy:

1. Braku lub niedoborze snu .
2. Długich godzinach przed komputerem.
3. Zmęczeniu skóry z powodu makijażu i dymu nikotynowego.
4. Przy suchej skorze ze zmarszczkami wokół oczu.




W opakowaniu mamy dwa platki. Trzeba uwazac przy wyciaganiu z opakowania, bo one mimo wszystko sa dosc delikatne i jedne udalo mi sie uszkodzic. Nakladamy na oczyszczona skore, przyklepujac lekko, tak aby platki sie dobrze trzymaly. Ogolnie po chwili i tak trzymaja sie jak przyklejone i spokojnie mozna robic, to co sie tam ma do zrobienia w domu, bez obawy ze platek zgubimy. Przez pieresze 6 dni nalezy w miare mozliwosci naklejac platki codziennie na 30 minut a potem 2-3 razy w tygodniu.



Moje wrazenia: pierwsze zaraz po nalozeniu to bylo duze "WOW", glownie z powodu chlodzenia, ktore bylo szalenie mile i odprezajace. To naprawde cudowne uczucie dla napietej i zmeczinej skory. Zaden krem nie zrobil mi tak dobrze i to w sumie natychmist po nalozeniu. Naprawde polecam, ja w sumie dopiero zaczelam z nich korzystac ale juz sobie zamowilam kolejne, bo niestety jak to bywa, paczki z Azji ida na piechote. Nie potrafie wam powiedziec, jak to jest z tymi workami i sincami ale wiem, ze moja skora pod oczami jest po tej maseczkce odprezona, bardziej napieta i prezentuje sie o wiele lepiej. Mam nadzieje, ze w miare uzywania bedzie miala jakis wplyw na drobne linie pod oczami, nawet jakby miala byc to niewielka roznica ale nawet jak tak sie nie stanie, to dla samego relaksu okolicy pod okiem, bede te platki uzywac, bo jak dla mnie sa naprawde swietne :)

61 komentarzy:

  1. Mi na problemy o których piszesz idealnie pomaga żel pod oczy z Flos-leku ze świetlikiem i chabrem bławatkiem. Poleciły mi go kiedyś dziewczyny jak im się żaliłam, że mnie bolą oczy od pracy przy komputerze i miały rację :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o swietliku juz dawno slyszalam, ze dobrze robi zmeczonym slepiom ale ja chcialam cos z kollagenem :)

      Usuń
    2. nooo świetik jest suepr, ale z checia takie platki bym sprobowala:)

      Usuń
  2. myślę że takim dostępnym w Polsce odpowiednikiem będą hydrożelowe płatki perfecty :) cudowne uczucie, chłód i odprężenie, nawet (o dziwo) po ich zdjęciu. Ach, tak się rozmarzyłam że muszę iść kupić na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tak :D cudowne uczucie daja... zaden krem im nie dorowna :D

      Usuń
  3. a to te płatki są jednorazowe, czy wielorazowe ? Ja kupiłam ostatnio takie z DAXa chyba i bardzo fajne są. Efekt jest na pewno wyjściowy i utrzymuje się około 2 dni. Stosuje zawsze wtedy kiedy moje oczy są naprawdę zmęczone. Fajny gadżet i muszę chyba sprowadzić sobie jakieś azjatyckie dla porównania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednorazowe :) ... ja nawet nie wiem, czy u mnie na rynku jest cos takiego dostepne ale te azjatyckie kosztuja grosze, wiec pewnie przy nich pozostane :)

      Usuń
    2. DAX to własnie ta Perfecta o której pisałam :)

      Usuń
  4. Muszę wypróbować, bo chyba nawet gdzieś takie u mnie leżą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprobuj koniecznie, bardzo przyjemna sprawa :)

      Usuń
  5. Posiadam z kolagenem i tez lubie to uczucie zaraz po nalożeniu ;) Włażę do wanny nakladam maseczkę, płatki pod oczy i ...czytam .Uwielbiam czytać w wannie :P

    Polecam płatki do lodówki wrzucić ;)
    BTW Super wyglądasz hehehe...jak panda ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio bylam jako panda i do tego ze slowiczym gowienkiem na reszcie twarz, na glowie turbanik... zdjecie zrobilam ale doszlam do tego, ze jest zbyt hardcore ;D

      ps. wanne tez uwielbiam, na szczescie mam kabine i wanne... pelnia szczescia :D

      Usuń
    2. o ja tez jestem w posiadaniu dwóch łazienek i dzieki Panu B , bo ostatnio była awaria klopowa jak moj ślubny utopił ten koszyczek zapachowy ..:P
      Aj tam ...ja sie nie bojam horrorów Sroczko !:D

      Usuń
    3. oooo... slubny widze uzdolniony :D dba o akcje ;) ... u mie tez byly dwa klopiki ale jeden przerobilismy na dziuple na zapasy hehe... jak by mi sie cos utopilo, to zawsze moge isc na gore (dwa pietra wyzej) do tesciow ;D

      Usuń
    4. o tak !
      Akcja była ... a jakże ;)
      Lepiej niech Ci sie nic nie topi !! tfu tfu ,a kysz !!!

      Usuń
  6. Super, chcę mieć. :D Chciałabym tylko posiadać jeszcze wannę, jak Mamibecia wyzej wspomniała, ach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z maseczka to w sumie zaden problem ;) z wanna juz troche wiekszy ;D

      Usuń
  7. Zastanawiam się nad tymi płatkami. Ciekawi mnie czy rzeczywiście mają działanie odżywcze i redukujące niechciane nowości pod oczami, czy tylko tak jak pisałaś.
    Zgadzam się, że świetnie wyglądają pod Twoimi oczami :D
    Czytałam kiedyś, że taki "zużyty" płatek można oczyścić, schłodzić, nałożyć na niego krem / żel pod oczy i użyć ponownie. Ciekawe czy to coś da poza chłodzeniem. Hm w sumie to nie przepadam za zimnem, zwłaszcza w delikatnych okolicach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha,ale oczy właśnie przepadają ..naczynka się obkurczają, redukują sie widoczne żyłki .Może chwilowo ,ale zawsze ..warto zwłaszcza przed imprezkami taki lodowaty okład sobie fundnąć .

      Usuń
    2. To nie jest takie nieprzyjemne zimno, to bardzo przyjemne uczucie chlodzenia, ktore pojwia sie po chwili :) ... no chyba, ze trzyma sie je w lodowce to na pewno sa chlodniejsze. Watpie zeby ponowne uzycie platka z kremem cos wiecej dalo. W koncu sam krem w sobie i bez platka dziala :)

      Fajne jest to, ze platek jest bardzo delikatny i mozna go sobie tak ulozyc pod okiem, zeby pasowalo.

      Usuń
  8. Spadłaś mi z nieba z tymi płatkami, myślałam o czymś takim już jakiś czas i nie wiedziałam jak się do tego zabrać :)) Na pewno przed ślubem warto sobie kilka dni takie coś ponosić :))
    To juz nie powiem która rzecz, która wyląduje w moim koszyku z powodu Twojego kuszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, ze wiekszosc z tego co wyladuje w koszyczku bedzie Ci dobrze sluzyc :) ... a takie platki przed slubem sa jak najbardziej wskazane, w koncu w ten dzien powinno sie promniennie wygladac :D

      Usuń
    2. Kupiłam puder, produkty liese do włosów,khadi i produkty dabur, maseczki, w tym pomidorek, wszystko mi bardzo dobrze słuzy, a przy regularnym stosowaniu widac naprawdę mocna poprawę stanu skóry twarzy. Włosy też mam ostatnio bardziej lsniące, mniej wypadają i koncówki przestały być suche, także Twoje kuszenie nie dość, że efektowne, to jeszcze korzystne dla urody i własnie tylko czegoś pod oczy mi brakowało ^^ :D

      Usuń
    3. to sie bardzo ciesze :D ... i mam nadzieje, ze tak pozostanie :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. A mogłabyś podać sprzedawcę u którego kupujesz? :) nie chcę trafić na jakiegoś 'lewego' :)

      Usuń
    2. numer artykulu: 280767844729 sprzedawca: davis_ge

      :)

      Usuń
  10. Sroczko a ile kosztuje taka "impreza" w postaci tych platkow? sprawilabym moze mamie ;-)

    ja jeszcze nie musze korzystac z takich wynalazkow, ale dobrze wiedziec o ich istnieniu, bede mogla polecac dalej :P

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z przesylka zaplacilam za 10 opakowan ca. 10€ :) ... ooo mama na pewno by sie ucieszyla :D

      Usuń
  11. Masz dar do kuszenia :D Już siedzę na ebay'u i przeszukuję aukcję. Moje oczy będą Ci wdzięczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo to ja musze sobie takie cudo sprawic,bo umnie ostatnio "brak snu" rzadzi :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. Nanananana,przeplacilas :P

    Platki,moim zdaniem,to zaden cud natury i raczej wiekszych cofniec sincow nie bedzie,ale efekt chlodzenia i to jak,przed impreza, budzi moje oczy,podoba mi sie najbardziej:)

    Zauwazylam,ze o wiele lepiej (po daleszej pielegnacji) wchlania mi sie krem,trzyma korektor czy lepiej sie po prostu rozprowadza podklad (w okoolicach oczu,tam tez nakladam:D).

    Do tych paltkow trzeba podejsc z zupelnie zresetowanym stanem umyslu i nie oczekiwac zbyt wiele-a moga zaskoczyc :P

    DZIEWCZYNY-tutaj podaje Wam link do sprzedawcy,ktory wysyla wszedzie za darmo,a owe platki (5 stuk) kosztuje ok 5 zlotych:)

    http://www.ebay.com/itm/5X-Collagen-Crystal-Eye-Mask-Eyelid-Patch-Deep-Moisture-/260806227644?pt=US_Skin_Care&hash=item3cb94336bc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je kupuję na All po 2 zł za sztukę,a na ebay'u boję się kupować ;).I tak jak napisała xbebe lepiej nie liczyć na długotrwały efekt.U mnie idealnie sprawdzają się przed większym wyjściem , super chłodzą (przed nałożeniem wkładam je jeszcze na 10 min. do lodówki)i rozjaśniają sińce pod oczami co prawda na krótko ale zawsze coś..Szału nie ma ale jak za taką cenę można się skusić. :)

      Usuń
    2. xbebe,
      ja nie szukalam najtanszych, ja sobie wybralam sprzedawce, ktory mi sie spodobal :) ... widzialam, ze inni maja taniej ale niecale 1€ (z przesylka) za opakowanie moge zaplacic i jakos szczegolnie mi to nie przeszkadza ;)

      cudow sie tez nie spodziewam ale tak fajnie odpreza skore i faktycznie pozostale produkty pielegnacjyne o wiele lepiej sie wchlaniaja... mi ona zdecydowanie robi dobrze i za to ja pokochalam od pierwszego pacniecia po oko :D

      a link sie na pewno przyda dziewczynom :D

      Usuń
    3. A warto czasem znalezc cos taniej-jesli w gre wchodza te same produkty,ktore niczym sie nie roznia ;)

      Usuń
    4. jasne :D ... ja mam uraz do kupowania za tanio, wiesz... po bazie z TooFaced ;D

      Usuń
    5. Ja tez ogolnie nie lece na specjalne okazje na ebay jesli ich nie sprawdze dokladnie. Ale te platki kolagenowe to raczej podrabiane nie sa:D

      Usuń
    6. a kto wie ;D ... zartuje oczywiscie :P

      Usuń
  14. Ja wychodzę z założenia, że mimo jakichś tam cieni pod oczami nie będę nic stosować, żeby nie niszczyć sobie skóry wokół oczu i ażeby sama się regenerowała itd. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche dziwne podjescie i nie wiem dlaczego mialyby te platki, lub ine produkty niszczyc skore a pozatym z wiekiem... i to o wiele szybciej jak nam sie wydaje, skora traci mozliwosc regeneracji, szczegolnie w okolicy oczu, gdzie jest ona delikatniejsza i ciensza... i potem zadne platki nie pomoga :]

      Usuń
  15. Kupię sobie, a co ;))) Sroczka - wszystko przez Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. też chyba sobie coś takiego kupię ;d Chociaż póki co używam żelu w kulce z eveline, też fajnie chłodzi ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedys mialam cos takiego z Clinique, ogolnie nie dzialal jako "krem" ale bardzo przyjemnie chlodzil to fakt

      Usuń
  17. Muszę poszukać tego po sklepach, bo widzę, że warto. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto :) to naprawde relaks dla zmeczonych oczu :)

      Usuń
  18. Musze tych Twoich wyprobowac;. Ja mam teraz z Purederm (z Azji a jakze) kupilam na probe, bo koszowlay absolutne grosze. I sa ok, zebym jeszcze pamietala o regularnym stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja o dziwo stosuje regularnie, pewnie dlatego ze mi sie podoba jak skora sie relaskuje... zastanawialam sie jeszcze nad tymi ze zlotem :P

      Usuń
  19. Kiedyś dostałam 1 opakowanie w gratisie do szkieł kontaktowych sprowadzonych z Azji i przyznaję - ten chłodek był cudowny! :) Bardzo fajny wynalazek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo przyjemna sprawa a przy tym niedroga, na pewno zagosci u mnie na stale, bo wlasnie czegos takiego szukalam :D

      Usuń
  20. używałam takich płatków z BeautyFace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w ogole nie wiem dlaczego tak dlugo bylam wobec nich obojetna ;)

      Usuń
  21. Brzmi naprawdę fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajne sa, wlasnie przed chwila zrobilam sobie dobrze ;)

      Usuń
  22. oo, coś dla mnie :) muszę w końcu kupić sobie coś pod oczy, bo choć sińców nie mam, to czasem widzę pod nimi po prostu zmęczenie.. może pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zmeczenie na pewno, niesamowicie przyjemna sprawa :D

      Usuń
  23. do jakiego wieku jest przystosowane i ile kosztuje ? :) będe wdzięczna za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jakiegos organiczenia wiekowego. Mysle, ze kazdym zmeczonym slepiom pomoze ale ceny aktualnie nie znam... to trzeba sobie poszukac w necie :)

      Usuń