Seiten

czwartek, 16 lutego 2012

Guerlain Terracotta 2012 Collection


Sun In The City




Na wstepie wszystkie chcialam tylko powiedziec, ze wszystkie sroki proszone sa o opuszczenie miejsc przed komputerem, zeby potem nie bylo na mnie ;)


O ile zeszloroczna Terracotta podobala mi sie optycznie ale nie mialam potrzeby jej posiadania, to ta mi sie wyjatkowo podoba, mimo ze jestem swiadoma faktu, ze jak to typowa Terracotta bedzie miala w sobie sporo zlota. Jednak ta prostota wyjatkowo do mnie przemawia, zeby nie powiedziec, ze szalenczo do mnie macha. Kurcze... podoba mi sie to malenstwo :)

32 komentarze:

  1. nie, nie, nie. ja jestem praktyczna & się opieram złotu. nie jaram się. ale może to i dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogolnie tez nie lubie zlota... praktycznie w zadnej odmianie ale ogolnie sroka jestem i lece na ladne ;D

      Usuń
  2. jest piękna i elegancka, prawda? niczego nie jest za dużo ... bardzo chciałabym ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłam wedle Twoich rad uciec z przed komputera.. a tak to, kolejna rzecz na mojej liście do kupienia.. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej.. prześliczna! Będę musiała ją obmacać - wydaje się być jaśniejsza niż zeszłoroczna terracota... ty lepiej dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze mnie też niezła sroczka zawsze jak dla mnie coś ładnie wygląda to zaraz chcę to mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. matko jak ona do mnie krzyczy... a jej cena pewnie bedzie dla odmiany na mnie krzyczec hihi:D ale piekna jest nie ma co:D

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja uwielbiam zloto i ta juz mi sie podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna ale na tyle rzadko używam terry, że oszczędzi mój portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się przyjrzeć z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uf, raczej nie mój klimat :) Poza tym mam focha na Guerlaina!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja aktualnie choruję na puder NARS Laguna;)

    OdpowiedzUsuń
  12. a jak sie wzorek zetrze to bedzie brzydkie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pojopiłabym sie a jakże !!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Terry nie kupiła, bo się zgapiłam, to cudeńko też mi się podoba ech może może :))

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nie dosc, ze lece na ladne rzeczy, to jeszcze kocham zloto! No coz, czasem mozna zaszalec :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja lubię złoto, wręcz uwielbiam, ale nie w kosmetykach ;). Na szczęście :D.

    OdpowiedzUsuń
  17. woow, świetna :) uwielbiam złoto :D

    OdpowiedzUsuń
  18. a czy ona będzie w klimacie Tarra Inca? jeśli tak, to przepadłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi sie, ze bedzie mniej pomaranczy ;) bo dla mnie Inca byla za pomaranczowa, wiec mam nadzieje, ze to bedzie braz/bez z zlotem

      Usuń
  19. Mam nadzieję,że będzie to bardziej rozświetlacz niż puder brazujący.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta Terracotta mówi: Kup mnie! ;D

    Trzeba bedzie do Douglasa zajrzec ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest śliczny ten puder! Ja powstrzymuję się przed zakupem tylko z uwagi na fakt, iż posiadam Incę, która też jest rozświetlaczem ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na szczescie nie mam, wiec moge sie temu przyjrzec ;)

      Usuń