Seiten

czwartek, 23 lutego 2012

blink blink czyli... Glitter Nail Lacquer

Wszelkie topy do ozdabiania paznokci robia dosc duza furore, praktycznie kazda firma ma cos takiego w ofercie. Na lakiery KLEANCOLOR natknelam sie na jakims niemieckim blogu i pare z nich wyciagalo do mnie lapki, wiec nie pozostalo mi nic innego jak sie z nimi zaprzyjaznic :)



Zdecydowalam sie na dwa zestawy z miniaturkami, wydawalo mi sie to najbardziej sensowne, bo na co mi wielkie butle, ktorych bym kupila na pewno mniej a tak mam 12 roznych topow, ktore potrafia zaspokoic nawet najbardziej wybredna sroke ;)

Tym bardziej, ze w kazdej buteleczce mamy 5 ml produktu a zestaw kosztuje 4,99$ czyli ca. 3,75€ ... wiec chyba juz nic wiecej nie musze pisac na ten temat :P ... kupilam je jak zwykle online, sklep amikowy ale skoro do Niemiec wysylaja to pewnie do Polski tez. Zainteresowane sroki odsylam do sklepu (www.beautyjoint.com), bo zestawow jest wiecej a mozna tez kupic pojedyncze sztuki... oprocz tego mamy wiele innych ciekawych produktow min. rzesy Ardell, NYX, Milani, L.A.Colors, L.A.Girl, Elf, China Glaze

***

Pierwszy zestaw jest bardziej delikatny, pastelowo - srebrzysty.

KLEANCOLOR Nail Lacquer Mini Collection - oh YES, I Do Bridal Essence










Drugi jest bardzie zroznicowany z roznymi odcieniami i prawde mowiac najbardziej wpadl mi w oko top z paseczkami... a jak sie go wymiesza z innym, to efekt jest jeszcze fajniejszy.

KLEANCOLOR Nail Lacquer Mini Collection - What Girls Really Talk About - Glitter










:)

58 komentarzy:

  1. Jakie fajne zestawy! Ten drugi - idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :)
    Zazdroszczę i czekam na więcej zdjęć na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słocze, Sroczko, jak najszybciej słocze! :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko bede miala pomalowane paznokcie to przy okazji potraktuje sie co jakis czas jakims top coatem, bo na razie musza wystarczyc te swatche co sa :D

      Usuń
  4. Ulalala będzie kolorowo i błyszcząco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa! jakie cudowności =) ten drugi zestaw boski! chetnie też bym takie miniaturki przygarneła

    OdpowiedzUsuń
  6. uuffff ..nic dla mnie ! :D Nareszcie !:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten paseczkowy daje naprawdę ciekawy efekt

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te topy, ale na szczęscie nie dla mnie. Jestem ciekawa jak szybko schną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet dosc szybko, co pewnie tez zalezy od tego na co sie je nalozy :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. u Ciebie mozna je kupic bez problemu :D

      Usuń
    2. serio? ide szukac, bo nigdy przedtem nie widzialam :o

      Usuń
    3. podalam strone z ktorej kupilam... jakby nie bylo amikowa :D

      Usuń
  10. Fajne zestawy:-) Mnie juz tak glittery nie biora:D na szczescie:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ajććć jakie one wszystkie piękne! <3 Ślicznie proszę o wpis pazurkowy z nimi w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Aga otworz oczka... popatrz jakie ladnie swiecidelka ;D

      Usuń
    2. Sroczko, nie masz serca!
      :P

      Usuń
    3. cos mi tam w srodku pika wiec chyba mam ale z natury wredna maupa jestem ;D

      Usuń
  13. What Girls Really Talk About - Glitter - zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne:D ! ten drugi zestaw mi się szczególnie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. a wczoraj miałam je klepnąć na ebayu :) juz nie umie się doczekać swatchy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Sroczko, a ile zaplacilas za przesylke z tej strony? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam byly rozne opcje z tego co pamietam ale jakos 13$ wyszlo za przesylke...

      Usuń
  17. niesamowicie podoba mi sie kolor 188!! czekam na jego fotki :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. No wiesz co ! Jakiś czas temu z dziewczynami na wizażu chciałyśmy zamawiać grupowo te lakiery i nam przypomniałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  19. no i czemu mi to rooobisz ?:Pja chceeeee ten z serduszkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten z serduszkami jest rozkoszny :D ... wlasnie mam cale pazurki w ten zielony brokat a na kciukach serduszka, choc wcale nie tak latwo je wylowic ;)

      Usuń
  20. 188 i 32 - zdecydowanie mój typ :) Ale super zestaw, Sroczka Ty to umiesz sobie dogodzić :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ba ;D ... czasami trzeba sobie zrobic dobrze ;P

      Usuń
    2. (potraktuję to jako zachętę i sama sobie dogodzę, a co ! :))

      Usuń
    3. jak najbardziej wskazane :D

      Usuń
  21. ładne lakiery:) chciałabym ten 224 :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ale fajowe :D cena też świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. osobiście mogę polecić glittery sensique - teraz w Naturze są w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po raz kolejny polecach mi cos czego u mnie nie ma :/ ... nie wiem ile jeszcze razy mam powtarzac, ze nie mieszkam w pl... co chyba tez jest oczywiste, za aktualne promocje w naturze srednio mnie interesuja...

      Usuń
  24. Aaach brokat! Love! Pokażesz na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  25. całe szczęście nie przepadam za brokacikami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja co jakis czas lubie ;) ale nie po calosci, tylko jako akcent :D

      Usuń