Seiten

wtorek, 21 lutego 2012

walentynkowa niespodzianka... goes to...

Dzis o 12 w poludnie zakonczyla sie moja akcja powiedzmy Walentynkowa i jakby nie bylo czas oglosic wyniki. Zwyciezczyni dostanie pomadke Kiko i rozswietlacz Essence, szczegoly mozna przeczytac w poscie -> klik.



Przeczytalam wasze komentarze po pare razy, wiele bylo bardzo ciekawych i mysle, ze dobrze oddaja to co wiekszosc z nas mysli o Walentynkach. Zdania sa podzielone ale w koncu nie istotne bylo czy ktos jest za czy przeciw, tylko sam udzial. Ja oczywiscie nie potrafilam sie zdecydowac komu przyznac nagrode... wiec postanowilam skorzystac z niezawodnej futrzanej maszyny losujacej. Wszystko odbylo sie pod kontrola mniejszego futerkowego.

Przygotowanie "finalistek".



Maszyna losujaca wyrwana z glebokiej drzemki, natychmiast ochoczo przystapila do pracy.
Wiadomo papier w kazdej postaci przyciaga koty, jak czarne meble kurz.



Po chwili maszyna losujaca zdecydowala sie na jedna z finalistek, zapewniam was ze futra czytac nie potrafia i na zadne moje persfazje nie reaguja, wiec cala odpowiedzialosc lezy po stronie maszyny losujacej :P



Jak widac po uszach sterczacych po prawej stronie na zdjeciu ponizej, wszystko odbylo sie pod kontrola.



Zwyciezczyni zostala wypluta na wykladzine :)



Losowanie mozna uznac za zakonczone...



and the winner is... Magdalijena



Gratuluje !!!

Zwyciezczyni ma czas do przyszlego wtroku, czyli do 28.02.12 na przeslanie mi adresu. W przypadku gdy adresu nie dostane, maszyna losujaca na pewno z radoscia jeszcze raz wsadzi paszcze do miski.

Wszystkim dziekuje za udzial, komentarzy bylo bardzo duzo i bardzo mnie to cieszy, bo fajnie jest poznac wasze zdanie, w ten sposob mozna tez troszke blizej sie poznac.

ps. ciasto bylo bardzo dobre :D

106 komentarzy:

  1. Świetna ta maszyna losująca, też chcę taką ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. 'Zwyciezczyni zostala wypluta na wykladzine :)' najbardziej wiarygodne z losowań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to niestety wygladalo ;D ... staralam sie wiernie oddac klimat jaki tu panowal hehe...

      Usuń
    2. widzę to oczami wyobraźni... łącznie z fonią ;)

      Usuń
    3. towarzyszylo temu tylko mlasniecie ;)

      Usuń
    4. no cóż, moje wyobrażenie o fonii legło w gruzach... moje było bardziej soczyste :)

      Usuń
    5. hehe no nie mogę:D Super opis Maus, a komenatarze Shinodki bezcenne :D

      Usuń
    6. shinodka jakby nie bylo zawsze pozostaje wizja ;)

      4premiere ja tylko przedstawilam przebieg losowania ;D

      Usuń
  3. Gratuluje :)

    A maszyna losujaca jest fantastyczna! Cudne sa te Twoje pluszaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypożyczysz maszynę losującą?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahahahhaha, padłam ! :) maszyny losujące mnie zmiażdżyły :)) Musisz robić więcej rozdań, żeby mogły się wykazać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maszyny losujące przebiły nawet moje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie ważne, ze to nie mnie wylosowano, ale ja chcę takiego kota!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękne kociaki :)

    Ps. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz przesliczne maszynki losujace :)


    Gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Boze, jakie piekne sa te koty !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczegolnie inteligentnie wygladaja na przedostatnim zdjeciu ;D

      Usuń
  11. absolutnie genialna maszyna losująca. jakie ma pochodzenie ten duet? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brytyjskie podobno ;) ... choc cos w tym jest bo z natury to flegmatyczne kanapowce ;D

      a tak na powaznie hehe... to sa brytyjczyki krotkowlose o umaszczeniu niebieskim :)

      Usuń
  12. Jakie śliczne koty :O Też taką maszynkę do losowania chcę!

    OdpowiedzUsuń
  13. ''Zwyciezczyni zostala wypluta na wykladzine :)''

    Rozwaliło mnie to totalnie i idę spać z uśmiechem :))
    Przedostatnie zdjęcie faktycznie miażdży ;)

    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no takiej maszyny losujacej to ja sie nie spodziewalam:DD
    Ubawilam sie po pachy ogladajac te zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta maszyna losująca! :D Ale miałam ubaw czytając wpis i oglądając kocie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zwyciężczyni. A maszyna losująca jest genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratki dla zwyciężczyni :D
    p.s. Sroczko, ale masz długie pazurki, super :)
    p.s.2 Kociaki - pluszaki przesłodkie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie pazurki juz za dlugie i przeszkadzaja mi w pracy, wiec dzis niestety bede musiala je skrocic, pomalowac i tak ich nie moge jak pracuje :P

      Usuń
  18. Jaka piękna maszyna losująca i jaka piękna komisja gier i zakładów! Boże dwie piękne kicie grzebiące w papierach na jednym zdjęciu to dla mnie za dużo (pada zauroczona i śmiertelnie zmęczona wzdychaniem). A zwyciężczyni gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahaha uwielbiam Twoje kocurki! :D Maszyna losująca pierwsza klasa! Moja Kota wzięłaby się za losowanie tylko jeśli wysmarowałabym karteczki Whiskasem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje kotki są prześliczne i bardzo się uśmiałam czytając relację "na żywo" :) Chciałabym także zakomunikować, że od dłuższego czasu jestem wierną fanką Twojego bloga, choć niestety rzadko zabieram gdziekolwiek głos. Postaram się jednak czynić to częściej, a Ty nie ustawaj w tym co robisz. Pozdrawiam, Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi milo i oczywiscie zapraszam do odwiedzania bloga :)

      Usuń
  21. aaaaaaaaaaaa jaka cudna maszyna losująca, najpiękniejsza jaka widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nielotchen :* ... jestem tego samego zdania hehe...

      Usuń
    2. bardzo zazdroszczę, bo ja niestety nie mogę mieć futerkowców z powodu alergii męża

      Usuń
    3. slyszalam, ze sa takie co sie nadaja dla alergikow...

      Usuń
  22. No nie wierze !!! Omjtyboze pierwszy raz w zyciu cokolwiek wygralam :D Tym bardziej sie ciesze ze moje wlasne zdanie zostalo w ten sposob wyroznione, A maszyne losujaca uwazam za tak nowatorska i niezawodna ze zdecydowanie powinnas to opatentowac !!!
    Dziekuje dziekuje dziekuje dziekuje i jeszcze raz dziekuje !!!
    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje :)

      adres dostalam a przesylka z kaluze kosztuje tyle samo jak po europie, wiec zaden problem :)

      Usuń
  23. O raju! To Twoje losowanie jest fajniejsze, niż wszelki konkursy. Maszynki piękne obie. Opis świetny. Całość wymiata. :)

    Gratuluję wyplutej zwyciężczyni. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak sobie pomyslalam, ze to bedzie dory pomysl, zeby uzyc maszyny losujacaj ale na to, ze az tak dobry... to nie wpadlam :P

      Usuń
  24. hahaha jak slodko to wyglada! a kotki sa po prostu przeboskie:D kurcze a ja mialam cos skrobnac i z tego wszystkiego zapomnialam:/ ale oczywiscie gratuluje zwyciezczyni;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Powiem tak, Twoje maszyny losujące mają naprawdę wyśmienity design :P szcególnie jak na maszyny losujące.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję zwyciężczyni:)opis losowania świetny!:)też mam w domu taką maszynkę do losowania tylko innej maści:):D

    OdpowiedzUsuń
  27. uwiem Ciebie i Twoje futra:) ta notka poprawila mi moj poranny niewyspany humor;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy, ze udalo nam sie poprawic Twoj humor :D

      Usuń
  28. Uwielbiam Twoje maszyny losujące! Są piękne! :)) Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluje:D!
    maszyny losujace sa boskie! no i takie dokladne:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Hahaha cudowne losowanie :) Pięknie masz kociaki.

    OdpowiedzUsuń
  31. hehehe! świetna maszyna losująca :)
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne te maszyny ups przepraszam kotki ;)
    Słodziaki , daj mi jednego ;*
    Gratulacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  34. jakie one mają niesamowite oczy. moje kociaki tez papierkom nie odpuszczają :) Czasem zastanawiam się co one wtedy myślą: "no daj mi ten papierek, no rzuć go... On taaaaaaak fajnie szeleści. Jest mój!" :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Super te losowanie:)
    Piękne zwierzaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hahaha ..Gratulacje dla wyplutej na wykładzinę zwyciężczyni rozdania !!!

    Wilbarki ( jak juz dawno je ochrzciła moja Ola, która namiętnie obserwuje ich bloga ) są jak widać wszędzie ! te jęzorki ... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczescie sie udalo, bo mialam obawy, ze zwyciezczyni zostanie polknieta albo tak wymamlana, ze nie bedzie wiadomo kto to ;D

      Usuń
    2. Rozdarta i rozszarpana !!:D

      Usuń
  37. Mam nadzieję, ze Zwyciężczyni pokaże się nam w nowej szmince :) A koty przecudne. Naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. "Zwyciezczyni zostala wypluta na wykladzine :)" hahaha :D
    cudowne pluszaki :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Wymiękłam po prostu! Szkoda, że mój kot z misek wyciąga tylko chrupki. Doskonały zwierzak, niesamowicie poprawił mi się humor z "rana" :D Gratuluje pomysłu, zwierzaków i świetnych zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a probowalas z papierkami... choc musze przyznac, ze to tylko Wilbi jest takim milosnikiem papieru i gdzie bym go nie wetknela to bedzie probowal wygrzebac ;)

      Usuń
  40. A jaka to rasa tej Twojej maszyny losującej ? :D

    Komentarze pod zdjęciami mnie rozwaliły totalnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maszyna losujaca jest z gatunku brytyjskich krotkowlosych ;)

      Usuń
  41. Odpowiedzi
    1. niestety watpie zeby futerkowe mialy ochote wybrac sie ze mna do Berlina ;D

      Usuń
    2. to trzeba obmyslic jakis plan ;)

      Usuń
    3. taaa... porwe Swirruska i wywioze na Bawarie ;D

      Usuń
  42. Komisja losująca jest po prostu zajebista! I jaka wypasiona ;> Powinnaś pomyśleć o rozdaniu z ciastem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wtedy z odbiorem osobistym ;D

      Usuń
    2. No nie wiem czy kocham Germany...Ale to ciasto...
      Poza tym zostałaś otagowana. Zapraszam do zabawy:
      http://slomianyzapalmoj.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html

      Usuń
    3. a czy to od razu trzeba kochac Germany ;)

      Usuń
  43. uwielbiam jak ktoś mówi o swoich kotach "futra" - to takie słodkie a zarazem wredne określenie :D ubawiłam się całym opisem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dokladnie do nich pasuje... bo to slodko - wredne stworzenia ;D

      Usuń
  44. Piękne masz maszyny losujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Maszyny losujące są po prostu świetne!:D
    Gratuluję zwyciężczyni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. ps. maus, wiesz, ze Ci niedlugo stuknie milion na blogu ?!?! WOW :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Sama ma 2 kociaki i też kochają papierki. :)
    Choć wątpię, żeby zdecydowały się na 1 więc podziwiam niesamowite wyszkolenie maszyn :D
    ''Zwyciezczyni zostala wypluta na wykladzine :)'' - to mnie rozwaliło :D
    Gratuluję wyplutej zwyciężczyni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myslalam, ze bedzie tam grzebal lapa... wtedy bylo by trudniej ale o dziwo zdecydowal sie na wersje "paszcza" i to na szczescie ograniczylo jego mozliwosci do jednego papierka :D

      Usuń
  48. Bardzo podoba mi się Twoja maszyna losująca, jest piękna! I do tego za pewne milusia :)
    Jak zwykle nie wygrałam.. w sumie to nigdy jeszcze niczego nie wygrałam :D
    Gratulacje dla szczęśliwej zwyciężczyni! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. buahahhahaha muszę to napisać: jak pierwszy raz zobaczyłam zdjęcie nr 1 maszyny losującej, to myślałam, że to pyszczek konia, a te uszy do jego nozdrza!! dopiero patrzę na kolejne foto, a to kot!!
    genialne koty! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ktoś by ci cetnie dał kasę za ten milion:P

    OdpowiedzUsuń
  51. pożycz kotka jednego chociaż na tydzień ;D wiedzial co robić !

    OdpowiedzUsuń
  52. ojejku, jaka słodka futerkowa maszyna, zakochałam się bezgranicznie!! wspaniale ujęłaś te zdjęcia, zwłaszcza jak maszyna "wypluwa zwyciężczynię" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo one sa bardzo fotogeniczne, jak nie uciekaja sprzed obiektywu ;) ... ale tu byly zajete ;)

      Usuń
  53. ojj, zakochana jestem w Kotach, mam takiego jednego...to tak abstrahując od tematu;))))

    OdpowiedzUsuń
  54. "Zwyciezczyni zostala wypluta na wykladzine :)"- padłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. boska komisja losujaca :D -cudowne futrzaki <3

      Usuń
  55. Boskie!!! zwierzaki ! zdjęcie z jęzorem piekne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te jezorki to dopiero na zdjeciu widac i zawsze sie usmieje, jak mi sie takie zdjecie trafi :D

      Usuń