Seiten

niedziela, 18 listopada 2012

ulubiony lakier do ust :)

Wsrod wszystkich lakierow do ust, ten wydawal mi sie najbardziej kuszacy i chodzilam kolo niego juz od dluzszego czasu, az w koncu po ktoryms kolejnym tescie, nie pozostalo mi nic innego jak go kupic. I to byl bardzo dobry wybor. Dla mnie osobiscie jest on lepszy jak ten od YSL albo Chanel ale wiadomo, kazdej z nas pasuje co innego :)


  Shiseido Lacquer Rouge - Trójwarstwowa struktura formuły zapewnia potrójny efekt makijażu ust: idealnie wygładza, doskonale nawilża oraz zapewnia intensywny kolor oraz głęboki połysk. Pomadka doskonale utrzymuje się na ustach, nie rozmazuje się i nie blaknie. Gładko się rozprowadza, nawet na suchych i szorstkich ustach, a wygodny aplikator umożliwia precyzyjne zaznaczenie linii ust oraz łatwą aplikację formuły.

Dostepna jest w 8 kolorach.
 

W prostym czarnym... typowym dla Shiseido opakowaniu mamy 6 ml produktu. 
Cena to 24,50 € w dougim.


Aplikator jak w blyszczyku, lakier sam w sobie ma idealna konsystencje, 
wiec bardzo przyjemnie naklada sie go na usta.


Kolor ktory wybralam to 203 - Potrait. Jest to jeden z bardziej nudkowych odcieni ale ma tez w sobie cos z brudnego rozu, choc musze przyznac, ze kusi mnie jeszcze Camel. Na szczescie sa one w stalej sprzedazy, wiec nie musze sie spieszyc.


Konsystencja kremowa, dobrze kryje i rownomniernie daje sie rozprowadzic. Ja go lubie za to, ze bardzo naturalnie wyglada na ustach, nie podkresla tego czego nie powinien a do tego swietnie pielegnuje. Nie jest klejuchem ale bardzo dobrze sie trzyma i kolor utrzymuje sie przez dlugo czas, nawet gdy "wierzchnia" warstwe zjem, to usta w dalszym ciagu maja kolor, wiadomo jest on bardziej blady ale wyglada calkiem w porzadku.

Na moich bladych ustach wszystko jak zwykle wyglada jasniej jak w opakowaniu.


:)

76 komentarzy:

  1. pięknie i bardzo subtelnie prezentuje się na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wygląda :) a jakbyś oceniła go pod kątem ArtDeco Lip Laquer ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest bardziej kremowy, ma lepsza jakosc i lepiej trzyma mi sie na ustach plus pielegnuje :) ... te z Artdeco sa jak najbardziej w porzadku ale ten po prostu uwielbiam :D

      Usuń
    2. Ciekawa jestem, czy będą u mnie w Douglasie bo z chęcią je obejrzę.
      Lubię kolorówkę Shiseido więc spodziewałam się, że dostanie wyższą notę :D

      Usuń
    3. nie wiem... ale na polskiej stronie dougiego nie znalazlam, co mnie troche zdziwilo :] ... z tym, ze w sklepach powinien byc :)

      Usuń
    4. jest w sklepach na bank:)

      Usuń
    5. Paula, dzięki za info :*

      Usuń
  3. ślicznie wygląda, widać, że konsystencja przyjemna:]

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor idealny i pięknie błyska :) efekt naturalny i świeży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze kusisz kolorami, kocham takie naturalne odcienie!
    pyszny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam takie naturalne... neutralne odcienie :)

      Usuń
  6. Idealny! Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda bardzo naturalnie, świetny na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie no, właśnie szykuję post o moim Nymph :/ I co teraz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wrzucaj :) chetnie poczytam i poogladam :D na szczescie mamy rozne kolory ;)

      Usuń
  9. Wygląda pięknie :) Bardzo podobają mi się wszystkie odcienie a w szczególności 305.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 305 tez piekna ale jak dla mnie troche za rozowa ;)

      Usuń
  10. Śliczny i delikatny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kolor na rece wyglada suuuper, w sam raz na codzien do pracy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za recenzję, czuję się przekonana do zakupu. Bardzo ładnie wygląda na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  13. dlugo sie trzyma i jeszcze pielegnuje... ideał :) bardzo ladny kolor wybrałas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozna by go faktycznie zaliczyc... do tych prawie idealnych :)

      Usuń
  14. Uwielbiam takie delikatne kolorki, wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę się mu bliżej przyjrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor nawet jeśli wygląda nieco jaśniej tak jak piszesz.Nie miałam przyjemności wypróbować błyszczyko-lakier shiseido, czas najwyższy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dlugo kolo nich chodzilam az w koncu sprobowalam i pokochalam ;)

      Usuń
  17. Mam disco i baardzo ją lubię :)
    Teraz czaję się na jakieś bardziej neutralne kolory.
    Portrait ślicznie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam próbkę tego lakieru i jest fantastyczny,zastanawiam się,czy go sobie nie sprawić tak na święta przed świętami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej :) ... miesiac w ta czy tamta ;)

      Usuń
  19. śliczny ma odcień

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczny odcień. Może się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolorek, bardzo naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny kolor i kusząca opinia, ale cena już mniej. Chociaż może cena do jakości jest adekwatna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie owszem :) choc ceny w euro i tak wygladaja bardziej przyjaznie jak w zlotowkach...

      Usuń
  23. Ale piękny! Śliczny kolorek, na prawdę :))) Może sobie sprawić taki prezencik na święta hihi ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kolor :) Czytając tytuł myślałam, że będzie chodziło o YSL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha! a tu niespodzianka ;) ... ten z YSL mnie nie przekonal ;)

      Usuń
  26. Cudowny naturalny kolor :) Bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo je cenię:) choc ja za trwałymi nie przepadam:( Ale czasem sa niezawodne, ja teraz "testuje" Armani w wersji matowej, odpychają mnie i przyciagają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie bardzo spodobaly... tylko 8 kolorow to nie jest zbyt duzo ;)

      Usuń
  28. bardzo lubię lakiery YSL ale skoro ten jest lepszy to warto się koło niego zakręcić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyprobuj sobie... dla mnie jest lepszy od YSL ale wiadomo, to tez indywidualna sprawa :)

      Usuń
  29. Piekny kolor,poprostu uwielbiam takie:-)tylko jak dziś wspomnilam koleżance ile mam pomadek,blyszczykow itp.to dziwnie się na mnie spojrzała;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny kolor. Nie jestem fanka rozu ale ten wyglada bardzoo dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie brudne roze, przy ciemnych wlosach super wygladaja :)

      Usuń
  31. piękny kolor! też wybrałabym Portrait i Camel,jak nabędziesz ten drugi,to proszę o fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Camel mnie zainteresował, ale Portrait też interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. camel jest bardziej bezowy i odrobine ciemniejszy :)

      Usuń
  33. mam , pokazywałam bardzo mi się podoba, ale jednak wole ten z ysl, mam portrait i disco http://www.pieknoscdnia.pl/kosmetyki/makijaz/item/818-lacquer-rouge-shiseido-usta-jak-polakierowane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie pamietam, ze u Ciebie widzialam...

      mi cos te z YSL nie do konca pasuja :]

      Usuń
  34. hmm nigdy nie miałam lakieru, ale coś mnie jednak kusi, aby i to cudo wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potestuj sobie, bo one jednak miedzy soba sie roznia... wiele osob chwali YSL ale ja wole te Shiseido :)

      Usuń
  35. Widzę że to taki delikates jeśli chodzi o kolor, u mnie by go nawet nie było widać na ustach, ale ładny jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ale pozostale na pewno bedzie widac, ja jak zwykle wybralam najbardziej delikatny :)

      Usuń
  36. uwiebiam ten produkt Shiseido!! chyba tez bardziej niz YSL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez sie ten bardziej podoba jak z YSL, bo te jakos nieszczegolnie mnie przekonaly :)

      Usuń
  37. Digg :* ... tez tak mysle i w takich sie najlepiej czuje :D

    OdpowiedzUsuń
  38. nie znam, ale bardzo się mnie podoba :D śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomacaj sobie w sklepie... jak dla mnie najlepsze lakiery :D

      Usuń