sobota, 3 listopada 2012

spectaculART... czyli cienie Catrice w akcji :)



Wzielam na probe tylko dwa cienie, bo oczywiscie nie bylo testerow i nie wiedzialam czego moge sie spodziewac... no coz, jedyne co moge powiedziec, to ze bardzo ale to bardzo pozytywnie mnie zaskoczyly. 


 Opakowania typowe dla Catrice, proste ale porzadne... cienie maja ciekawy i przyciagajacy oko wzorek. Pure Chrome maja dac metaliczne wykonczenie, choc dla mnie wiekszosc chromow i tak wyglada perlowo :)


  Kolory na ktore sie zdecydowalam to Bombay Bauble czyli ciemny grafit i Artfully Lustrous to cudny bez... dwa dosc bezpieczne i uniwersalne odcienie.


To co mnie tak zskoczylo, to naprawde swietna pigmentacja. Cienie sa miekkie i niesamowicie przyjemne w uzyciu, dobrze sie rozcieraja i nie traca na intensywnosci.


A tak sie prezentuja na oku... oba kolory swietnie sie polaczyly i efekt bardzo mi sie podoba. Do tego sa trwale i na bazie swietnie sie trzymaja bez zadnych zmian. Jak dla mnie sa to najlepsze cienie tej firmy, jakie sie do tej pory pojawily i jak je jeszcze spotkam, to pewnie dokupie pozostale dwa kolory.


Bonusik ;)


Cienie nalozylam na czarna kredke p2 Smokey Eye a kreski zrobilam linerem w pisaku z p2 100% Black... oba produkty sa wodoodporne i sa to nowosci, o ktorych jakis czas temu pisalam. A wiecej o nich bedzie oczywiscie wkrotce. Oczywiscie polowki Ardell tez musialy sie pojawic :) ... na ustach matowy "blyszczyk" Guerlain, o ktorym pisalam tutaj.

87 komentarzy:

  1. Wyglądają świetnie. Chyba się skuszę jak je gdzieś zobaczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi sie, ze warto bo sa naprawde fajne :)

      Usuń
  2. Piękny ten beż! Ostatnio mam fazę na takie kolorki, kręcą mnie beże i brązy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesiennie :) ... u mnie zywe fiolety przeszly w sliwki i baklazany ;D

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się odcienie. Szukam podobnego jak ten pierwszy i ostatni. Mam nadzieję, ze uda mi się je kiedyś wypróbować, czekam na recenzję:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic tylko wypartywac az sie LE pojawi :)

      Usuń
  4. Cieszę się, że tak szybko je zrecenzowałaś. Jak mi się uda, to kupię wszystkie.
    Straszna sroka ze mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widze, ze jest zainteresowanie... to zawsze sie mozna strescic ;D ... tym bardziej, ze co tu duzo mowic... wystarcza zdjecia :P

      Usuń
  5. Myślałam, że on jest złoty a na palcu i oku po prostu świetlisty beż. Wzorek ładny.
    Jeśli połówki będą u mnie to będzie to Twoja wina/zasługa. Za każdym razem gdy je U Ciebie widzę mam zamiar w nie kliknąć i chyba tak jutro zrobię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polowki moge tylko polecic, sa po prostu boskie :D

      Usuń
  6. Świetnie wyglądają! Możesz zdradzić, czego używasz do podkreślania brwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moge :) ... ostatnio nawet o tym pisalam -> http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2012/10/tym-razem-bedzie-o-brwiach.html

      Usuń
  7. ten jasny beż strasznie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez strasznie mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ten bez jest sliczny! :) Mimo ze wole maty, ten totalnie mnie urzekl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo nie było testerów? wszędzie, gdzie widziałam były :) kupiłabym ale ograniczam się teraz w cieniach ;) wzięłąm rozświetlacz i trochę lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie nie bylo :] ... w innym byly ale ja juz mialam kupione, wiec nie bylo co macac hehe...

      Usuń
  11. u mnie w piatek nie bylo juz tego jasnego w ogole w 3 dm-ach, do ktorych weszlam......
    w poniedzialek moze jeszcze polatam...chcialam tylko ten jasny. U mnie testery byly i stad moj wybor...pomacac sobie moglam. A kupic juz nie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego kocham mojego dm'a w malym miasteczku :D przewaznie jak sie w miare szybko pojawie, to wszystko jeszcze jest dostepne :)

      Usuń
  12. u mnie jeszcze nie ma tej limitki... mam nadzieje ze nie zdaze jej zobaczyc... trzeba zaczac zbierac na inne rzeczy z wishlisty ;) dobrze ze w uk nie ma catrice:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w uk sa za to rozne inne fajne rzeczy :D :D

      Usuń
  13. pięknie na oczach, do tego świetna tekstura w opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie... w sumie nic im nie mozna zarzucic :)

      Usuń
  14. Boniusk piękny !
    Tak Ci się ślicznie włoski zawinęły na tej fotce :D
    Co do cieni .Wyglądają w ogóle super .Ta krateczka i to wygęcie .Troszkę jak w KIKOwch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo one sie wija... i pusza... i w ogole zyja wlasnym zyciem :] juz sie z tym faktem pogodzilam, bo z drugiej strony ciezko cokolwiek z takimi piorkami zrobic, zeby nie wygladaly jak oklapniety makaron ;)

      cienie sa super :) ... podobne do kikowych ale musze przyznac, ze te na sucho lepiej oddaja kolor, kikowe potrzebuja wody ;P

      Usuń
    2. Temat puchu znam z autopsji :P
      Rękami i nogami broniłam się przed cudowaniem ,ale odkąd sięgnęłam po metode OMO w końcu wyglądają jak trzeba :)

      Usuń
    3. moje bez wzgledu na metode maja swoj swiat ;)

      Usuń
    4. a jak Kiko na sucho paćkam i są niewiarygodnie boskie:)Ale te wyglądają całkiem całkiem

      Usuń
    5. A ja i KIKOwe lubię i MACowe aktualne, które też jakby wpisują się w ogólny nurt tłoczeń i żelowatości ;)

      Usuń
    6. ja choruje na kikowe i nie wiem czy kupic czy nie kupic:P

      Usuń
    7. Tajka,
      zawsze mozesz jeden na probe kupic :) ja uwazam, ze warto bo maja swietny wybor kolorow :D

      Usuń
    8. moze jutro sie skusze...

      Usuń
  15. Mimo to,iż nie lubię tak perłowych cieni,te wyglądają faktycznie super. W ogóle przepiękny makijaż,bardzo ładnie wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory bardzo ładne ale za to wykończenie nie "moje" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matowe nie wygladalby tak ladnie ;D

      Usuń
  17. Podobają mi się. Są dostępne w Polsce? (Kurcze, byłam dziś koło Natury, to nie zajrzałam ;/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie beda ale czy juz sa to nie wiem :)

      Usuń
  18. Czyli brać :D Beż jest tak piękny, że musi być mój :) Mam słabość do takich kolorków.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się w opakowaniu, bo wydaje mi sie - a moze to prawda - że są nierówne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o strukture chodzi... tak :) maja nierowna kratke, taka pofalowana :D

      Usuń
  20. Pięknie wyszedł makijaż nimi!

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślałam, że ten jaśniejszy to złotko :). A tu taki piękny beż... Ten ciemniejszy trochę kojarzy mi się z catricowym kameleonem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze kiedys to zrozumiesz a jak nie to trudno, nie wszystko na swiecie trzeba rozumiec :P

      Kazdy ma jakies hobby dostosowane do wieku i mozliwosci finansowych. Sa osoby, ktore interesuje wirtualne ubieranie manekinow albo takie co lubia kosmetyki (... tudziez torebki, buty, lakiery do paznokci, perfumy, ooo... welne do robienia na drutach, swieczki, i milion roznych innych rzeczy).

      Usuń
  23. Ach och ach, śliczne te cienie! Jak z ich trwałością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na bazie trzymaja sie dzielnie :)

      Usuń
  24. Jak tylko pojawią się w Polsce ten jasny róż będzie mój. :))

    OdpowiedzUsuń
  25. mam nadzieję, że będę w PL bo wygladają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Artfully Lustrous jest cudowny :D Jak będą w Polsce to kupię na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądają na oku... Przez Ciebie jeszcze bardziej czekam na wprowadzenie limitki do Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak tylko zobaczyłam je u Ciebie, to zapragnęłam je mieć. Mam podobne od Estee Lauder i podoba mi się ich blask. Niestety w Polsce nie są jeszcze chyba dostępne. Z tego co się zorientowałam to w połowie listopada będą, jeśli w ogóle.
    Info dla dziewczyn - kosmetyki Catrice dostępne są również w drogerii Hebe.
    Śliczny makijaż zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam jeden od EL i musze przyznac, ze ten Catrice w niczym mu nie ustepuje :) ... tylko cene ma bardziej przyjazna :D

      Usuń
  29. prześlicznie, jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne są :) tłoczenie jest piękne! Ja jej nie dorwę bo dopiero w Wawie będę w środę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne są! Musze koniecznie je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale fajne cienie, bardzo ładnie wyglądają i na oku i w opakowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  33. no no no.. baaardzo mnie zaintrygowały :) są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekne sa te cienie, Ty zawsze coś pięknego umiesz wyczarować na oku:)tak w ogóle to mają świetny wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to co tu wyczarowalam jest banalnie proste :) na ciemna baze/kredke, kora roztarlam... nalozylam ciemny cien i roztarlam, w wewnetrznym kaciku jest jasny cien, ktory tez roztarlam w kierunku srodka powieki :) ... do tego czarny liner i polowki rzes :D ... i to by bylo na tyle :P

      Usuń
  35. Też lubię cienie z Catrice zaraz po Inglotach i Hean. Kolory z nowej kolekcji są piękne wiec na pewno się skusze na wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przesliczne kolory tych cieni, muszę sobie jakis kupić:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja bym tą zieleń brała :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ciekawe - nie wiem czy yda mi się upolować te limitki - pojawiaja sie strasznie wybiórczo

    OdpowiedzUsuń
  39. jak będziesz na stoisku catrice to polecam pomadkę żelową (nie widzialam u Ciebie ale może masz) ona jest w regularnej sprzedaży ale jest bardzo ciekawa....może spodoba Ci się ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzialam ja ale mi sie ogolnie te pomadki nie podobaja :P

      Usuń
  40. Niestety nie do końca umiem się takimi cieniami obsłużyć, stawiam póki co na satynowe.

    OdpowiedzUsuń
  41. kurcze...wszystkie mi się podobają!!! :/

    OdpowiedzUsuń