Seiten

czwartek, 8 marca 2012

szaraczek z liliowym akcentem :)

Czyli test drugiej z kikowych kredek, ktore ostatnio nabylam droga kupna :)

Tym razem jest to szara albo grafitowa jak kto woli. Jest to nr 19 Anthracite. Do tego... jakby moglo byc inaczej, oczywiscie cienie z mojej inglotowej paletki, ktora w calosci mozecie zobaczyc tutaj. Uzylam cienia nr 434 i 445 :)



Ta kredka jest rownie mocno napigmentowana jak granatowa, ktora pokazywalam ostatnio. Ogolnie ma te same wlasciwosci, wiec nie ma sensu zebym sie powtarzala. Jak dla mnie rewelacyjne kredki bazowe, cienie sie swietnie na nich trzymaja, nie zbieraja sie w zalamaniu i calkiem przyjemnie sie je rozciera palcem, aczkolwiek nie wolno sie grzebac, wiadomo jak cien zaschnie... to mamy pozamiatane :P





Tym razem mini bonusik ;)



A przy okazji, ostatnio uzywam sobie namietnie tuszu Noir G Guerlain i coraz bardziej go lubie, jak jeszcze mu sie troche zgestnieje, to moze to bedzie prawdziwa love :)


41 komentarzy:

  1. piękne liliowe oczka... prześłicznie a kredka rzeczywiście wspaniala :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kredka jest super ale nastepne kupie ewentualnie jak bedzie na nie promocja :P

      Usuń
  2. Swietnie:) Bardzo MOJE kolory:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Myslisz,ze love? ja jestem na jakims dziwnym "chciejo" etapie z tuszami do rzes. Kupuje,oddaje,kupuje,oddaje-no nic mi w 100% nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma predyspozycje do love ;D ale ja sie coraz bardziej waham, czy nastepny tusz to nie bedzie python helenki, ktore miniaturka jest swietna i juz sie temu tuszowi parenascie razy przygladalam w sklepie, robi na mnie odpowiednie wrazenie a jak nie to sie wkurze i kupie kolejnego Singuliera pfff...

      jeszcze mam nowego mini Diora do przestowania ale ta szczoteczka jest jakas taka dziwna :]

      Usuń
    2. Mowisz o New Look? Klientki nie sa zadowolone,mowily,ze strasznie skleja.

      Usuń
    3. tak o nim... i tego sie wlasnie obawiam, bo Aliss pisala, ze on dosc rzadki :] ale jak juz mam probke to potestuje :P

      Usuń
  4. Oh fiiiooollllleciki na Sroce to jeeeee to ! :D
    Pieknie , cudnie ! lowjam Cię w takim looku najbardziej .
    Nie wiem jak to jest z tym KIKO .U Ciebie w łapkach wszytko robi z Ciebie księżniczkę -ja kupuje i próbuje jakoś okiełznać ,ale daleko do takich efektów .Kusisz mnie coraz bardziej tymi kredko-cieniami ,ale sie opieram dzielnie bojąc się , ze jakoś nie bardzo chyba potrafię oswoić takie cudaki ;) tia ..weź mi pokaż jeszcze jakies lakiery z tej wiosennej kolekcji i normalnie dokonam mordu ... telepatycznie bo telepatycznie ,ale kto wie jakie drzemią we mnie siły !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami to bede musiala sobie znowu MUFE HD kupic, zebym odpowiednio wygladala jak juz tego mordu dokonasz ;D

      poczekaj Ty niedlugo zablysne w krwistej czerwieni na okach hehe... to bedzie szok :D

      Usuń
  5. Ojej bardzo przyjemny makijaz:) uwielbiam stosowac kredki jako bazy rowniez co goraco polecam:)
    Pozdrawiam i zapraszam
    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeciez tu jest ta kredka jako baza uzyta :P

      Usuń
  6. cudowny makijaż :) i jakie piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ech, Sroczko...nie będę się znów wysilać. napiszę tylko: <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech, Digg... wysililabys sie czasami ;) lubie Cie poczytac :P

      Usuń
  8. Cudo jak zawsze :)
    Co masz na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zebym to ja widziala na 100% :D ale z tego co pamietam, to jest Lancome Fever Gloss 384 Rose Ballerine :)

      Usuń
  9. pięknie to skomponowałas :] mówię to bez krzty lizusostwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pieknie dziekuje :D szare z fioletami zawsze pasuje, tu trzeba byc talentem, zeby cos zbabolic ;D

      Usuń
    2. to nie widziałaś jeszcze moich poczynań :D

      Usuń
    3. chetnie poogladam :D

      Usuń
  10. pięknie Sroczko, jak zawsze :) czego to na warsztat nie weźmiesz jest cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :* ... a co nie wyjdzie, to sie troche podciagnie za uszy ;)

      Usuń
  11. Można napisać tylko jedno: śliczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ladna ta lilia jej...


    chodzi za mna ten kolor ostatnio. jakos nie potrafie obslugiwac rozy i fioletow na moioch powiekach ale chyba bede polowala na liliowy pastelowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobrze je wlasnie z szarosciami polaczyc, aczkolwiek nie u wszystkich fiolety sie spisuja...

      Usuń
  13. super , a na Twoje rzęsy napatrzyc sie nie moge;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co jak co ale ten tusz rewelacyjnie rozdziela rzesy a przy tym kazda otula kolorem :) ... nie daje moze bardzo mocnego efektu ale ten co daje, tez mi sie szalenie podoba :D

      Usuń
  14. świetny makijaż , taki niesamowicie kobiecy , kocham po prostu <3

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory się ślicznie do siebie dopasowały =] Wygląda rewelacyjnie =]

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ladnie!
    Czuje sie zainspirowana :) Wyczaruje sobie dzisiaj cos podobnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to w sumie ladny i prosty makijaz :) milego malowania :D

      Usuń