Seiten

poniedziałek, 19 marca 2012

The Body Shop... Delipscious Sheer Lip Color :)



The Body Shop - Delipscious Sheer Lip Color dostalam w paczuszce razem z kredkami Illamasqua i innymi lakociami. Prawde mowiac nigdy na nia nie zwrocilam uwagi, podczas wizyty w TBS.



Wg producenta: Nawilżająca szminka nadająca wyraźny kolor, trwały kolor i jednocześnie pielęgnująca. Zawiera naturalne skladniki takie jak wosk pszczeli i masło kakaowe.
Dostępna w 9 kolorach.
  • Sheer Lychee
  • Sheer Toffee
  • Sheer Watermelon
  • Sheer Candy
  • Sheer Elderberry
  • Sheer Grape
  • Sheer Raspberry
  • Sheer Saffron
  • Sheer Pomegranate



Moj kolor to 04 Sheer Candy. Ogolnie zawiera skladniki, ktore maja jakosc produktow spozywczych, czyli mozna by ja spokojnie zjesc bez obawy o wlasne zdrowie ;)



Kolor sam w sobie jest ladny. Delikatny i czyms miedzy ciemnym rozem a lekkim brazem. Jak zwykle ja mam zastrzezenia jezeli chodzi o zapach. Polaczenie tego wosku z maslem czekoladowym, dalo dosc dziwny zapach. Czuc czekolade ale hmmm... ladny ten zapach dla mnie nie jest. Rownie dziwny ma smak, co przynajmniej powstrzymuje przed oblizwaniem ust ;) ... nie jest on jakos wyjatkowo przeszkadzajacy ale moglby byc inny albo najlepiej w ogole bez. Podoba mi sie za to wyglad na ustach, daje lekki kolor i wyglada bardzo naturalnie, jest bezdrobinkowa. Ja nie mam suchych skorek, wiec w tym temacie nic nie moge powiedzic. Trwalosc ma taka sobie jezeli chodzi o kolor ale za to dobrze pielegnuje. Bo jak dla mnie to mimo wszystko bardziej basam jak pomadka. Uzywam ja w domu i jako taka sprawdza sie dobrze. Cena wg netu to ca. 11€



Skład: Sucrose Acetate Isobutyrate, Canola Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, Beeswax, Hydrogenated Microcrystalline Wax, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Sambucus Nigra Fruit Juice, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Maltodextrin, Polyglyceryl-3 Polyricinoleate, Citric Acid, Ipomoea Batatas roqt Extract, Water, Punica Granatum (Pomegranate) Seed Oil, Vaccinium Myrtillus Seed Oil, Flavor, Tocopherol

24 komentarze:

  1. Całkiem ładna :) Ciekawa alternatywa dla lekkich balsamów do ust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na pewno, tym bardziej ze fajnie pielegnuje :)

      Usuń
  2. lubię takie wynalazki. bardzo. za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. calkiem,calkiem choc wole bardziej rozowawe;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne opakowanie, musze chyba w koncu ruszyc dupsko i odwiedzic TBS bo kusicie kusicie ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ustach prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba przyznać, ze na ustach wypada wybornie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym, ze mimo wszystko moglaby byc troche bardziej trwala :]

      Usuń
  7. Smaczne opakowanie , śliczny odcień . Nigdy nie miałam tej pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba efekt na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ustach wygląda genialnie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, naturalnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam taki subtelny efekt na ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny delikutasek :) chyba jako jedna z niewielu nie mam nic z TBSu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez mam niewiele ale mimo wszystko wole juz TBS jak Lush ;D

      Usuń
  14. Fajnie wyglada. W zyciu bym sama nie zwrocila na niego uwagi. Jakos nie ciagnie mnie do ich kolorowki, w sumie nie wiem czemu. A tu spodobal mi sie na tyle, ze przyjze mu sie blizej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pare razy ogladalam co tam maja i nawet pomacalam ale ogolnie to troche maja wysokie ceny jak na calkiem zwykle produkty :] to ja juz wole pare euro dolozyc i kupic cos porzadnego :P

      Usuń
  15. Wygląda naprawdę wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę taką sobie sprawić ;) tyle że jaśniejszą :) twoja też mi się podoba ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. inne kolory tez sie musza slicznie prezentowac :)

      Usuń