Seiten

poniedziałek, 26 marca 2012

SKIN79 The Oriental Smooth Sun BB Pact



W sumie ja sama z siebie omijalam te produkty, bo wlasciwie nie wiedzialam co to za cudaki. BB to dla mnie typowe kremy i co za tym idzie, maja miec kremowa konsystencje. I wszelkie podklady w kamieniu jak do tej pory zupelnie sie nie sprawdzaly. Na szczescie to nie podklad a po prostu puder w kamieniu. Choc na filtrze DHC to nawet solo fajnie wyglada.



SKIN79 The Oriental Smooth Sun BB Pact zamkniety jest w typowej puderniczce, zawartosc to 13 g. Nalezy on do serii "The Oriental" czyli tej fioletowej. Ciekawa bylam jak sie bedzie sprawowal, bo ogolnie bardzo lubie serie zlota ale tam nie ma pudru albo ja nie widzialam. Ten dostalam w Urbankowej paczce i bardzo sie ucieszylam.



Typowo dla azjatyckich produktow, gabeczka (ktorej ja nie mam, pomijajac ze i tak bym jej nie uzywala) oddzielona jest od pudru plastikowym zabezpieczeniem, co uwazam jest bardzo fajne. Wiadomo na gabce zostaje to co zebrala ona przy okazji z twarzy.



Puderniczki azjatyckich produktow sa zawsze bardzo dopieszczone i porzadnie wykonane, producenci wiedza, ze baba to sroka, wiec trzeba dac jej blink blink... jak wpadnie w oko, to jest duze prawdopodobienstwo, ze wpadnie do koszyczka :)



Puder ma ladny jasno bezowy kolor ale tu akurat mam typowe dla bb poduktow dopasowywanie sie do koloru skory, wiec ogolnie nie zmienia koloru naszej twarzy, tylko sie ladnie z nia stapia. Puder ma SPF 25 PA ++ ... i zawiera wyciag z trzech herbat: bialej, zielonej i czarnej co ma robic dobrze naszej skorze. Do tego ma za zadanie odbijac swiatlo i dawac wrazenie swietlistej cery. Czego akurat nie zauwazylam ale i tak bardzo polubilam ten produkt. Faktycznie swietnie wyglada na twarzy, skora wyglada na wypoczeta i swieza, wiec moze cos tam jest z tym odbijaniem. Jakby nie bylo produkt mnie pozytywnie zaskoczyl i ostatnio dosc czesto po niego siegam. Idealny do pracy, jako element mojego minimalistycznego makijazu :P

64 komentarze:

  1. Jest złoty puder i do tego ma jeszcze bardziej bajeranckie opakowanie. Takie przekręcane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.accessorieswhole.com/images/051/orimspact1.jpg tu masz zdjątko i przy okazji nazwę sprawdzonego sprzedawcy :) To się nazywa SKIN79 The Oriental Plus Moist Sun BB Pact SPF25 PA++.

      Usuń
    2. o dzieki Ci dobra kobieto :) tak jak popatrzylam na zdjecie to mnie oswiecilo, ze gdzies juz go kiedys w czelusciach ebaya widzialam :P

      Usuń
    3. Nie ma za co :) Strasznie mi on chodził po głowie ostatnio. Ale wygląda jakby go było dużo mniej.

      Usuń
    4. w sumie z tego co widze na tym obrazku, to tam takimi mikroskopijnymi literkami jest podane, ze tez ma 13 g :)

      Usuń
    5. No to gitarra :) W sumie sporo.

      Usuń
  2. Hehe, mój ślubny się ucieszył z tekstu: "producenci wiedza, ze baba to sroka, wiec trzeba dac jej blink blink..." :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech sie nie cieszy, tylko niech sie uczy ;D ... i da babie blink blink ;P

      Usuń
    2. Sroczko, Atqo - a rozświetlacz Guerlain Cruel Gardenia się liczy??? Bo dał.., Opakowanie nie tak ładne, ale zawartość - cudo!

      Usuń
    3. sie liczy :D ... ten rozswietlacz jest bardzo sroczy !! ;D

      Usuń
    4. Ha! Wiedziałam :D - jesteś zbyt wielka fanką meteorytow, by nie stwierdzić, że są srocze :D

      Usuń
  3. u mnie ojciec by skomentował - 'jak dziołcha z Lipin' to tak samo jak 'że baba to sroka' :) Na azjatycki puder się czaję - ale nie wiem, czy mi przypasuje - kolorem .... Na pewno nie skin 79 - miałam kilka ich BB i nie były kompatybilne z moją skórą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te pudry w sumie nie daja koloru, no chyba ze naprawde na bladych twarzach :P

      Usuń
    2. ja boję się mocnego 'rozjaśniania' bo ja raczej ciemna jestem. Delikatne rozbielenie - ok, ale są pudry które wyglądają po prostu beeem sztucznie. Transparentnym mówię zdecydowane TAK :)

      Mimo wszytko, pewno się w końcu skuszę :)

      Usuń
    3. aaaa... to rozumiem, ja na szczescie tego problemu nie mam... no chyba, ze trafie na za jasny podklad/bb krem ale pudry mnie nie biela :)

      Usuń
    4. jak nie urok to... rzadko leci ;P taka staropolska prawda :)

      Usuń
  4. ładne opakowanie wczesniej mialam fazy na sypkie pudry teraz chodzą za mną prasowane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam sypance ale tylko takie bez koloru, ogolnie im mniej koloru daje puder, tym jestem bardziej szczesliwa ;D

      Usuń
  5. Jak skutecznie zagęścić brwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a skad ja mam to wiedziec :]

      Usuń
    2. kocham pytania z rodzaju "ktoredy do gory..." ;D ... i w ogole oczywiscie na temat...

      Usuń
    3. haha no czytam i nie wierze :D

      Usuń
    4. ja w pierwszym momencie bardzo inteligentnie pomyslalam "He?!?..." ;)

      Usuń
    5. oj tam , nie to okienko :)

      Usuń
  6. Wygląda naprawdę ciekawie lubię takie właśnie pudry, a najbardziej te, które dają naturalny efekt na twarzy, a nie obrzucenia czymś nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w ogole od jakiegos czasu preferuje pudry bez koloru :D bo w sumie po co :P ... w koncu mam podklad/bb krem, ktory jakis tam kolor daja :) ... i jak ma to wygladac jak najbardziej naturalnie to tak najlepiej :D

      Usuń
    2. Ja również zaczynam dorastać do tej opcji :) mam niby dobry z Biochemii Urody puder, ale niestety przy tym opakowaniu co do niego było można kupić to po prostu nie da się używać :) ale dobry jest :)

      Usuń
  7. nie wiedzialam,ze oni maja pudry,ladnie wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak z trwałością , bo ja miałam na niego ochotę , mam cerę tłustą czy on się długo utrzymuje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tego to nie wiem, bo ja mieszaniec ale moze Urbi powie cos wiecej na ten temat, bo mam go od niej :) ... u mnie sie trzyma dobrze ale ja ogolnie nie mam problemow ze swieceniem...

      Usuń
  9. Kręciłam się kolo niego sporo czasu, ale ostatecznie zrezygnowałam. jednak kto wie, moze się jednak zdecyduje. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie takie pudry, wiec mnie on uszczesliwia ;D

      Usuń
    2. To najważniejsze.
      Ja zrezygnowałam, bo nie wiedziałam w sumie czy warto, ani jak on do końca wyglada. Jestem zachecona, ale zbyt splukana na razie. ;)

      Usuń
  10. Ladne to to ale zlote tez ladne :D hmmm obiecalam, ze moj zwrot podatku wydam na azjatyckie kosmetyki więc tylko czekam i zamawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swinke nakarm... swinke ;D

      Usuń
    2. kochana chyba bede miala dobre wiadomosci ale jeszcze tydzien poczekamy ;). A pracować bede prawdopodobnie zamiast tej mojej kuzynki z maila więc poskacz z radości :D

      Usuń
    3. Swirrusku... malo, ze skacze... bujam sie pod sufitem ;D

      Usuń
    4. no wyraz swoja radosc, wyraz :D

      Usuń
    5. juz jedna rozmowa byla więc sądze, ze z górki a w takiej pracy sama sobie grafik ustalam więc... projekt Berlin musi wypalić :D.

      Usuń
  11. Wygląda za-je!! Kurde no, jak na złość mam 2 ledwo użyte pudry plus 2 inne, do co dnia. A tu Sroczka takie cacucho pokazuje.. no fak siet!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Takze mnie zainteresowal:) Musze rozejrzec sie za nim jak wykoncze to, co mam:)

      Usuń
  13. ooo, super, ze Ci przypasil :) tak sie wlasnie zastanawialam czy Ci sie spodoba, czy nie... i postanowilam zaryzykowac LOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, ze ja takie zabawki lubie :* ... i przewaznie mi sluza :)

      Usuń
  14. a gabeczki nie wysylalam bo sie rozdwoila i rozlazla - fuj fuj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pies tracal gabeczke i tak sie tego nie uzywa i potem tylko zawadza ;D ... to byla tylko kwestia informacyjna, ze takowa w ogole posiada ;)

      Usuń
  15. kurcze , mam ochote na ten w kamieniu zloty (mam w kremie zloty i jest rewelacyjny)....
    zamowilam tez ostatnio SKIN79 Scandal Rose & Vanilla BB Cream SPF50
    ale jeszcze nie przyszedl..
    bardzo lubie azjatyckie kosmetyki ( i to oczywiscie Ty mnie nimi zarazilas .. ha ha i dziekuje ci za to bardzo)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez bardzo lubie zlotego orientala, to ciagle moj ulubiony bb krem :)

      Usuń
  16. Kurczę znowu kusisz...... pożyjemy zobaczymy czy się złamie, czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda świetnie.. i samo opakowanie mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekałam na recenzję bb act ów gdyż sama mam i bałam się,że jestem w mniejszości. najlepsze jest to,że kupiłam go zanim jeszcze dotarło do mnie w całej okazałości iż uwielbiam BB właśnie ze względu na puzdereczko blink blink...Tak zdecydowanie blink blink to coś co trzeba dać kobietą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w ogole nie wiedzialam na poczatek jak i z czym go uzywac dlatego omijajlam a to po prostu puder ale nie da sie ukryc bardzo fajny puder :D

      Usuń
  19. Azjatyccy producenci mają rację, bo ładne opakowanie to podstawa :D Ten puder kusi swoim niemiłosiernie ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Opakowanie ma naprawdę boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale elegancko się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. czułam, czułam by tu nie wchodzić pięękny jest

    OdpowiedzUsuń