Seiten

wtorek, 13 marca 2012

z pamietnika testera... pomadka Lancôme Rouge in Love

Ja ogolnie blyszczykowa jestem, co tez nie jest niczym nowym ale ostatnio polubilam rozne nudkowo - rozowe pomadki i ostatnio do zakupow dostalam probke nowosci Lancome Rouge in Love. Prawde mowiac z pomadkami tej firmy nie mialam do tej pory zadnego kontaktu ale moze to sie zmieni. Marka Lancôme kontynuuje wspolprace z Emma Watson, ktora tym razem zostala twarza nowych szminek.



Wg producenta: 24 nowych pomadek podzielonych na trzy kategorie: Jolis Matins (delikatne, jasne kolory, półprzezroczyste), Boudoir Time (wyraziste kolory) oraz Tonight is My Night (mocno kryjące, o ciemnej kolorystyce), uzbrojonych w super polimer wychwytujacy kolory i tworzacy na ustach cienka, pigmentowa powloke.



Szminki Rouge in Love stworzono w oparciu o nową technologię, która zapewnia 6–godzinny kolor, blask i nawilżenie. Ultra lekka konsystencja, jak druga skóra, tworzy nieskończone możliwości kreowania makijażu ust: od naturalnego połysku po wyrafinowany, lakierowany efekt.



Musze przyznac, ze z opisu najbardziej zainteresowaly mnie te Jolis Matins, tak mi sie wydaje, ze wsrod nich znalazlabym cos dla siebie. Jednak w mojej probce znalazla sie pomadka z ostatniej grupy... tych mocno kryjacych, o intensywnych kolorach.

377 Midnight Rose

Tak przy okazji chcialam powiedziec, ze to wcale nie bylo takie proste odcisnac sobie ten tester na ustach. Pewnie mozna bylo pacnac to pyndzelkiem ale tak to mialam od razu ladnie zaznaczony kontur ust. Reszte potem uzupelnilam wklepujac pomadke palcem, bo prawde mowiac nie posiadam pedzla do ust :P



Wracajac do tematu... tak prezentuje sie pomadka na ustach. Faktycznie jest niewyczuwalna, usta pokryte sa tak cienka warstwa, ze ma sie wrazenie, ze pomadka stopila sie z ustami. Ma wykonczenie powiedzialabym lekko satynowe bo nie jest to mat, z bardzo naturalnym polyskiem. I o ile nie wiem czy wytrzyma 6 godzin to faktycznie jest trwala. Nawet po 2 godzinach ciagle bylo widac wyrazny kolor na ustach, do tego nie pozostawia nic na szklankach, wlosy sie tez do niej nie kleja.



A skoro juz ja testowalam po po calosci i po tyhc 2 godzinach nalozylam na nia blyszczyk Dior 087, ktory sam w sobie koloru praktycznie nie ma ale za to swietnie podkresla pomadki..



Tak sie prezentuje z blyszczykiem. I ten efekt tez mi sie podoba, na wieczor... na impreze :)



I nawet jezeli to nie moj kolor, bo dla mnie on jest za mocny... czulam sie jak zaba Monika. To i tak efekt mi sie spodobal na tyle, ze bede musiala przyjrzec im sie blizej przy okazji.


Znacie te pomadki, macie jakies w swoich zbiorach ??

57 komentarzy:

  1. Wow! Kolor pomadki jest piękny, czy to ta sama, którą Emma ma na zdjęciu po prawej? Wygląda bardzo podobnie (więc pewnie tak) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak mi sie wydawalo, ze to moze byc ta sama. Choc Emma wyglada w niej o niebo lepiej jak ja hehe...

      Usuń
  2. omg! to połączenie pomadki z błyszczykiem :o sie zakochalam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... tak tez myslalam, ze Ci sie spodoba :D

      Usuń
  3. Nie mam tej pomadki i nie wiem czy kupie... A szminka wysusza usta? Bo ja mam wiecznie z tym problem;/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ta wysusza to nie wiem... mi nic nie zrobila ale tez trudno stwierdzic po jednym tescie :)

      Usuń
  4. ciekawa forma testera :P
    a kolorek bardzo ładniutki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor sam w sobie sliczny i na pewno wielu osobom pasuje ale dla mnie za intensywny :)

      Usuń
  5. Pomadka piękna... też chciałabym taki tester :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. testerek praktyczny, tak to pewnie nigdy nie zwrocilabym na nie uwagi :)

      Usuń
  6. och, Emma! wielbię ją, choć razem z jej włosami poleciały trochę jej wizualne aspekty.

    żabo Moniko, mnie się efekt bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jest ta jej fryzurka... powiedzmy troche za krotka :P

      mi tez sie podoba Digg... mi tez ale na ulice i tak z takim kolorem nie wyjde :D

      Usuń
    2. Ja wielbię Emmę też i tylko dla niej bym była wstanie wydać ostatnie grosze na te szminkasy. :D W moim osobistym odczuciu jest jej lepiej właśnie z tymi krótkimi włosami, chciałabym wyglądać tak jak ona w takiej fryzurce. ;) Jakoś niekoniecznie jej dobrze z długimi. :D

      A szminka śliczna, chcę. :D

      Usuń
    3. no weź, Sroka, odwagi :D jak ja mogę wyjść na ulicę w potarganych rajstopach, to Ty możesz w odważnym różu :D

      Usuń
    4. Vila,
      ja w ogole nie lubie krotkich wlosow, chco niektorym osobom w nich ladnie :)

      Digg,
      szybciej wyszlabym w potarganych rajstopach jak w wersji zaba Monika ;D

      Usuń
  7. Ah piekne te pomadki ! Może kolorek faktycznie nie Twoj (hehheb żabo! ) ,ale wyglada tak świeżutko wow!! ja tam własnie skrzywienie bardziej pomadkowe przejawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piekne sa piekne... pewnie jakas przytule :) tzn. jakbym zrobila jakis pasujacy makijaz, to mozeby wygladala calkiem ok... ale ja ogolnie w tak mocnych ustach srednio sie czuje :)

      Usuń
  8. całuśnie :] mam zamiar zgarnąć ją w konkursiwie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna :) tester jest bajerancki :D poza tym kategoria Jolis Matins brzmi interesująco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda... mnie tez zainteresowal, choc so tej pory pomadki tej firmy w ogole mnie nie pociagaly :P

      Usuń
  10. Sroko, ślicznie wygląda na Twoich usteczkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) na ustach tez mi sie podoba ale ja sie nie czuje za dobrze w takich mocnych kolorach...

      Usuń
  11. woow kolor jest fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglada swietnie na Twoich ustach:)a z blyszczykiem jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wole troche blysku na ustach, dlatego tez mi sie z blyszczykiem bardziej podoba :D

      Usuń
    2. Ja również wolę błysk, niemniej jednak ona sama w sobie nie jest "chamskim" matem - ma ładny połysk. :D Matów nie lubię, bo nie za dobrze wyglądam. :)

      Usuń
  13. pierwszy raz chyba widzę taki tester :) a osobiście sama nigdy nie miałam :) aż dziwnie tak odciskać.. ja bym sobie na nosie odcisnęła znając moje szczęście :P

    a kolorek bardzo ładnie wygląda.. dla mnie ciuteńkę za różowy, wolę bardziej nudkowe róże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie ten kolor tez jest za mocny ale pomadka sama w sobie bardzo fajna i podoba mi sie jak sie zachowuje na ustach, dlatego tez mnie zainteresowaly :)

      tester wymiata :D co ja sie nakombinowalam, zeby w niego trafic ustami :P

      Usuń
    2. no wiem Sroczko, czytałam :) ustowe rzeczy lubimy podobne :D szukaj innego kolorku, skoro sama formuła Ci pasuje :)

      a odcisk wyszedł Ci miodzio :)

      Usuń
    3. na pewno sie im przyjrze jak bede miala po drodze jakas perfumierie/drogerie :P

      chcialam troche inaczej ale nie wyszlo hehe...

      Usuń
  14. Podobają mi się ich opakowania, ale to chyba nie jest wystarczający powód do zakupu? A może... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie oprocz opakowania musi miec interesujaca zawartosc ;)

      Usuń
  15. Bardzo ładny kolor :) ja mam kilka pomadek Lancome w swojej kolekcji i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory nie mialam stycznosci ale pewnie to sie teraz zmieni :) uwielbiam za to fever glossy i moze pomadki tez tak pokocham :D

      Usuń
  16. Ładny kolor ale mnie jakoś nie kusi. Wolę pomadki Chanel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat za tymi chanelowymi nie przepadam :)

      Usuń
    2. Ojej, ale ładnie wygląda,pomadka jak i błyszczyk :) Ślicznie. Nie mogę zachodzić do Douglasa:p

      Usuń
    3. one sa w stalej ofercie, te pomadki... wiec najlepiej zapomniec, ze dougi istnieje ;)

      Usuń
  17. Szminki Lancome macałam jakiś czas temu, odkąd nabawiłam się fazy "szminkowej" ;) . Ta seria wypadła fajnie, jednak bardziej podeszły mi szminki Chanel i Mac.
    Ta Twoja próbka (nota bene niezłe jaja z tą aplikacją :)) wygląda na zdjęciach super, ale faktycznie może być zbyt różowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ja macowych nie lubie, chanelowych zreszta tez :D

      ten kolor jest idealny dla osob, ktore lubia podkreslac usta :)

      Usuń
  18. zaintrygowala mnei juz sama forma testera! nigdy nie mialam z taka stycznosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez wczesniej jakich testerow nie widzialam, pomyslowy ale nie jest tak latwo z niego skorzystac ;)

      Usuń
  19. Bardzo ładny kolor :) A Emmę wręcz uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Smieszna ta probka. Nie mialam jeszcze blizszych kontakow ze szminkami Lancome.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie... ale zawsze mozna to zmienic ;)

      Usuń
  21. Dla mnie firma Lancome zaistniała ponownie od kiedy jej twarzą jest Emma XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jakis czas temu troche zeszla na psy :/ ... mam nadzieje, ze sie podciagna... a Emma pasuje, nadala swiezosci...

      Usuń
  22. Żaba Monika nie miała takich fajnych ust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... ale mialy rownie intesywny kolor, utkwilo mi to w pamieci niesamowicie ;D

      Usuń
  23. fajne rozwiązanie aczkolwiek z moimi zdolnościami to przykleiłabym jak krzywo lun do góry nogami ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiesz co, przez te pomadki, to ja teraz marzę o jakiejkolwiek pracy, mogłabym klatki sprzątać i stałoby się to moją pasją, gdybym mogła te kilkaset złotych na te szminkasy przeznaczyć. ;] Choram jest chyba. ;]

    OdpowiedzUsuń