Seiten

niedziela, 25 marca 2012

ciemnosc widze ciemnosc...

Czyli kolejny zakup z gatunku, co to ja wlasciwie wtedy myslalam... o ile w ogole myslalam.



Mam ten blyszczyk juz od jakiegos czasu ale prawde mowiac nie wiedzialam co z tym jezem zrobic. Naprawde nie wiem czym byly moje szare komorki zajete, jak robilam zakupy online... ale przytomna to chyba wtedy nie bylam ;)



Bo gdzie ja... milosniczka rozu i nudziakow nabylabym w pelni swiadomosci ciemny bordowy blyszczyk. Jak go wyciagnelam z kartonika to mi szczeka z zawiasow wypadla. Zamowic to ja chcialam zupelnie inny kolor, z wrazenia zapomnialam jaki ale ten... ten mnie powalil. Z tym, ze stwierdzilam, ze jak juz go mam to w koncu wypadaloby tego cudaka przetestowac, spokojnie w domowym zaciszu... coby nikt z krzykiem przede mna nie musial uciekac.



Kolor sam w sobie jest ciekawy. I blyszczyk nie daje krycia ale sprawia, ze usta sa ciemniejsze i daje sliczna talfe (bezdrobinkowa). Na zywo bardzo przypomina ta kropke, ktora wrzucilam ponizej (ze strony Kiko). Na szczescie na ustach wyglada o wiele lepiej jak na swatchu i o niebo lepiej jak w opakowaniu ale jakby nie bylo jest to najciemniejszy jaki maja w swojej ofercie. Extra Volume Lip Gloss w kolorze 07 Rouge Noir.



I ostatnio nawet zaczelam go uzywac. Poniewaz nie daje konkretnego koloru,, to wyglada to po prostu jakby moje usta byly ciemniejsze ale przy tym daje optycznie objetosc i ta tafla... za nia kocham te blyszczyki dozgonnie. Teraz przy minimalistycznym oku, robie sobie troche ciemniejsze usta.



:)

42 komentarze:

  1. Przeraziłam się, że z niego taki bordobrąz :D. Ale na ustach wygląda naprawdę nieźle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie!! Sam w sobie to tak agresywnie wygląda. Gdyby na ustach tez tak wyglądał to przypominałabyś wampirzycę świeżo po posiłku:D

      Usuń
    2. Też pomyślałam podobnie - w opakowaniu jest bardzo ciemny, ale na ustach wygląda ładnie.

      Usuń
  2. w opakowaniu i na rece wyglada strasznie ciemno! ale na ustach sie ladnie prezentuje wiec to chyba nie taki zly zakup co nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ustach wyglada naprawdę przyzwioicie. Tez mam takie 'wpadki' z gatunku 'co mi przyszlo do glowy'

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy moim czernidle z Essence wygląda na bladziocha ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze, na ręce wygląda bardzo ciemno! fajnie, że na ustach się tak "rozpuścił".
    żywa czerwień- tak, ale bordo to już dla mnie nie za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zyciu to nie jest czerwien :) ani na zdjeciu ani na zywo, bo co jak co ale czerwieni u mnie na ustach nie toleruje :P

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. w sklepach Kiko... we Wloszech, Niemczech, Francji, Anglii i paru innych panstwach :)

      Usuń
  7. w opakowaniue rzeczywiście kolor taki powiem średni ale na ustach wygląda super :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie na ustach wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie widać na ustach tej zaciemności.. sam kolor, ze swatcha na łapce, mnie nie porywa, bo wolę delikatne nudziakowe róże :) ale na ustach jest bardzo w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie jak zrobilam swatcha to az mnie zatrzeslo ;) ale jak nalozylam na usta, to pomyslalam, ze nie jest zle :P

      Usuń
  10. Taki niby niepozorny, a wygląda ładnie na Twoich ustach-zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ło ho ho w opakowaniu rzeczywiście niespecjalny, ale na ustach całkiem niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uff, na swatchu nie wygląda na tak twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rowniez byłam przerażona efektem na ustach(po zobaczeniu pierwszych zdjęć), ale gdy dotarłam do końca, odetchnęłam spokojnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A czemu bordo nie? Moim zdaniem masz urodę do bordowego koloru no ale jeśli nie lubisz to już "insza inszość" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja nie lubie u mnie ciemnych ust, zdecydowanie wole podkreslac oczy :)

      Usuń
  15. Santa Madonna! Myślałam w pierwszej chwili, że zaraz obaczę Ciebie niemal w odsłonie Goth- ciemny makijaż i ciemne usta :) a tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na swatchuwyglada mega ciemno a na ustach bardzo kusząco :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Na ustach wygląda rewelacyjnie!
    Ja też miłośniczka nudziaków itd i przeraziłabym się również kolorem błyszczyka... ale super, że wypróbowałaś, bo daje piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki inny i do delikatnych nudziakow na oczach wyglada nawet fajnie :P

      Usuń
  18. Wyglądał na straszny, ale na ustach prezentuje się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. na ustach wygląda pięknie! całe szczęście, bo w opakowaniu straszydełko :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Na ustach wygląda bardzo delikatnie. Patrząc na swatcha na dłoni, pomyślałabym, że jednak da inny, znacznie ciemniejszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak myslalam ale na szczescie tak nie jest ;) bo nie wiem co bym z nim zrobila ;)

      Usuń
  21. A ja żałuję, że nie ma mocniejszej pigmentacji. Fajnie by wyglądał przy no make up'ie i takiej jasnej tęczówce jak Twoja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze go mozna dac na szminke, ja tu uzylam na gole usta, zeby bylo widac jak faktycznie sie prezentuje :)

      Usuń
  22. Cudownie ;) Kiko ma sklep stacjonarny w Berlinie ;)

    W weekend wpadnę zobaczyć co mają ;)

    A może ktoś mi pomoże ! Mam tłustą cerę - Jaki powinnam kupić podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiko ma kilka sklepow w Berlinie :) ... aczkolwiek podkladow nie maja najlepszych :]

      Usuń
    2. Jaki polecasz podkład ?

      Usuń
    3. z Kiko zadnego... pozatym tez nic nie polece, bo ja nie mam skory tlustej...

      Usuń
  23. OMG całkowicie inny na ustach. Na prawdę ładny. Ja też nie jestem zwolenniczką ciemnych kolorów na ustach, ale ten jest całkiem przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  24. zakupy przez internet-zawsze z nutką niepewności ;) niezła różnica w kolorze porównując z kleksem na dłoni a rozprowadzeniem na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to juz nawet nie chodzi o zakupy online, bo w sklepie tez juz mi sie zdazylo kupic pomadke Kiko w takim kolorze, ze jak wyciagnelam z opakowania to prawie sie przewrocilam :]

      Usuń
  25. Myślałam, że będzie realnie mocno ciemny, a kolor jak zwykle ginie... Ciekawa jestem jak byś wyglądała w takich bardzo mocnych ustach idących w brąz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze nie wygladalabym zle ale na pewno bym sie zle czula...

      Usuń
  26. już się przestraszyłam, a tu miła niespodzianka, całkiem, całkiem wygląda na ustach:)

    OdpowiedzUsuń