Seiten

czwartek, 15 marca 2012

look... temptation ;)


zdjecie: net (autor mi nieznany)

Czyli przyszedl czas na pozostale zdjecia makijazu wykonanego kredka Illamasqua. Prawde mowiac wczesniej nigdy mi nie przyszlo do glowy, zeby uzyc kredki jako cienia. Pomijajac, ze nigdy nie mialam tak hmmm... intensywnego koloru. Do tego wydaje mi sie, ze jednak nie kazda kredka sie do tego nadaje. Wg firmy Illamasqua ich kredki nie maja ogranieczenia usta albo oko. Sa to kredki, ktorymi mozemy potraktowac kazda czesc twarzy. I faktycznie sa one czyms miedzy kredka... typowa konturowka a cieniem w kredce.




Ta kredka byla glownym elementem mojego makijazu. Z tych co posiadam wybralam ta najbardziej czerwona czyli Torment. I jak widac na zdjeciach powyzej, faktycznie mozna je swietnie rozetrzec na powiece, wybralam pedzelek o troche bardziej twardym wlosiu ale w sumie rozcieralo sie bez problemu i rowniutko. Bardzo dobrze laczy sie ta kredka z innymi cieniami.



Dodatkowo uzylam najlepszego matowego czarnego cienia jaki znam. Tak matowego ale nie jest to mizerny i ciezki w nakladaniu mat... to jest intensywny i swietnie napigmentowany matowy cien "Black Dog" z Urban Decay - The Black Palette.



Oczywiscie rzesiska byly dla mnie obowiazkowe. Tym razem siegnelam po cos bardziej "wyrazistego", czyli po rzesy MAC nr 2. Lubie to jak sie one prezentuja na oku, do takich makijazy idealnie i odkad je skrocilam to jest troche lepiej ale one nie chca mi sie trzymac tak jak Ardell i co ja sie zawsze nawalcze, zeby je przykleic. No coz... efekt jakby nie bylo uzyskalam, dokladnie taki jak chcialam :)



A tak sie prezentowala calosc. Kredka polaczona z cieniem trzymala sie rewelacyjnie dobre pare godzin. Nic nie drgnelo i nic sie nigdzie nie zebralo... spodobala mi sie ta opcja i pewnie w przyszlosci przyjrze sie innym szalonym kolorom :P





Bonusik ;)



A poza tym uzylam:
  • podkladu Rimmel Match Perfection Gel Fundation
  • rozswietlacza Benefit Highbeam
  • meteorytow Guerlain Pastel White 04
  • pomadki Kiko nr 501
  • kredki do brwi p2 Duo Eyebrow pencil
  • paletki Kiko 01 Cool Mauve Contouring


  • rysunek "Temptation" jest wlasnoscia A. Claire Payet

72 komentarze:

  1. Wow ! Prześlicznie, z pazurem i drapieżnie. Muszę sobie coś podobnego ( spróbować ) zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zuoooo:D!
    a tak na serio to super to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no kochana jestem pod wrażeniem, oczywiście mega pozytywnym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny makijaż :D Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, muszę coś podobnego wypróbować, chociaż nie jestem pewna czy mać coś czerwonego w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie mialam, dopoki nie trafila mi sie kredka :D

      Usuń
  6. Pierwsze zdjęcie wysadziło mnie w kosmos! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odswiezona strona:-) fajnie!
    Fajny makijaz, bardzo MOJ, sama od jakiegos czasu lubie siegac po czerwienie i bardzo dobrze sie w nich czuje:)))
    Zazdroszcze tej zabawy z rzesami, u mnie to odpada i cos mi sie wydaje, ze przez dluzszy czas na pewno:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :D zachcialo mi sie wiosennych zmian...

      czerwone fajnie pasuje do niebieskich oczu i ciemnych wlosow :D

      z rzes porzadnie trzymaja sie u mnie Ardell, z tymi macowymi zawsze mam przejscia ale na zdjeciach sie prezentuja bosko :P

      Usuń
  8. Sroczko, ja Ci zazdroszczę, że tak dobrze wyglądasz umaziana podkładem jakimkolwiek, ileż ja bym dała za złudzenie ładnej buzi (w moim przypadku złudzenie ofc ;o).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo bym mogła napisać :)

      Usuń
    2. Vila,
      pamietaj ze to jest makijaz do zdjecia :) na zywo niestety az tak dobrze nie wygladam...

      Usuń
  9. Ale równiutko rzęsy przykleiłaś :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wcale nie bylo takie latwe ;) a i tak mi sie niestety dosc szybko jedna poluzowala :/

      Usuń
  10. nietuzinkowy, boski makijaz :) KOcham (Ciebie i makijaz :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no i chce te rzesy :P

      Usuń
    2. z wzajemnoscia Swirrusku :*

      rzesiska swietne i szlag mnie trafia, ze takie fajne a ja sobie tak kiepsko z nimi radze :]

      Usuń
  11. Twoje oczy w tym makijazu wygladaja meeeeega!!Ja kiedys tez cos z czerwienia kombinowalam,ale wygladalam jak wampirek:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny! I super do Twojej jasnej karnacji :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknoty !
    I jeszcze te klimaciki w zapowiedzi ..no kusicielka z Ciebie w tym looku , ze hohoho !! co na to Twój slubny ! było wwrrrrrr???? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne
    napatrzeć się nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  15. Po stokroć pięknie!!! Jestem zachwycona efektem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie. I ladne zdjecia, ja kurcze nie radze sobie z robieniem zdjec samej sobie.Jakies rady?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest dluga droga przez meki ;) ja robilam zdjecia stojac przed oknem, oczywiscie z fleszem i jak byla ladna pogoda to wychodzily :] ... teraz czesto robie przy mojej dziennej lampie ale oczywiscie poprawki w szopie nie da sie uniknac. Ja robie zdjecia z kitowym obiektywem i na polmanualu, bo inaczej nie potrafie sobie strzelic zdjecia na slepo :P

      Usuń
  17. cudowny diaboliczny efekt!

    sztuczne rzesy zawsze dodaja niesamowitego charakteru kazdemu makijazowi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym, ze jeszcze trzeba odpowiednie rzesy dobrac :) zeby podkreslic efekt :D

      Usuń
  18. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaki mrok! jaram się. oczy mnie hinpotyzują nawet przez monitor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli mi sie udalo i efekt jest taki jak mial byc ;D

      Usuń
  19. Czerwone paski wyglądają bosko ! :-)

    Twój blog wygląda teraz lepiej, jaśniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pomyslec, ze to kredka ;)

      no wlasnie chcialo mi sie zmian ale blogger sam w sobie strasznie sztywny jest w tym temacie :P

      Usuń
  20. extraaaaaaa! oszałamiający :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dobrze znów tu być :D boski makijaż... aż nabrałam ochoty na czerwień w makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja aktualnie tez, bardzo mi sie spodobalo takie zestawienie :)

      Usuń
  22. makijaż powala, taki seksowny i drapieżny:)
    A ja właśnie z mężem zachwycałam się Twoimi kotkami, boszzzzzzzzzzzz ale słodziaki, może byś je na urlop do mnie wysłała, bo dać to wiem, ze nie dasz, ale może tak na chwilę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nielotchen :* ... nic tylko sobie takie futra sprawic :P

      Usuń
  23. brak słów :O
    wow i jeszcze raz wow!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Achhhh, cudnie sroczko, cudnie !!! uwielbiam takie wampirze klimaty :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie Ci w tym makijażu :) I już miałam błagalnym tonem wykrzyknąć pytanie "co masz na ustach" ale doczytałam :D Może będzie mi dane kiedyś natknąć się na sklep Kiko :] wtedy nabędę tę pomadkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) ja ta pomadke chyba potem jeszcze blyszczykiem potraktowalam ale bezbarwnym, wiec kolor jest tylko z pomadki :)

      Usuń
  26. Maus wyglądasz cudnie :)) zachwyciłaś mnie tym makijażem :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Hohoho, drapieżnie! Super! A te rzęsy są zabójcze!

    OdpowiedzUsuń
  28. dziekuje wam dobre kobitki :* gdyby nie wy to pewnie nie chcialoby mi sie tak bawic :D

    OdpowiedzUsuń
  29. kocham wielbię szanuję ! kocham!! wyglądasz mega zmysłowo i kusząco i te oczyska jak diamenty ajajjjj

    OdpowiedzUsuń
  30. Wreszcie coś z "pazurem" a nie tylko "kici kici" :)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miau :)

      przewaznie jest "kici kici" bo musze z tymi okami do ludzi isc :D a teraz jestem chora to sie moge wyzyc artystycznie z "pazurem" :D

      Usuń
  31. Co tu dużo mówić: przepiękny z pazurem. Aż przepadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolejny raz siedzę przed monitorem i skręca mnie z zazdrości. Uwielbiam takie makijaże! Ale ani nie potrafię zrobić, ani pewnie nie wyglądałabym w nim tak, jak Ty. Przepiękna drapieżność. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*

      a moze wygladalabys jeszcze lepiej :) to co nas zmienia, to wlasnie makijaz z z szarej myszki potrafi wyczarowac seksownego "wampirka" ;D ... a zrobienie, oprocz przyklejenia rzesik, tez nie jest skomplikowane... to tylko dwa kolory :)

      Usuń
  33. mrrrrauuuu, jak ja właśnie uwielbiam tak mocno podkreślone oczy! <3
    Bardzo mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  34. wygladasz fantastycznie!!!a to spojrzenie...ach masz piekne oczy, nie moge sie napatrzec.rzesy tak rowno przyklejone,szacun:D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co sie nawalczylam, zeby te cholerne rzesy w miare dobrze przykleic :] ... juz kiedys udalo mi sie zrujnowac gotowy makijaz, proba przyklejenia rzes :P

      Usuń
  35. jacie jak ślicznie - bardzo odważnie i kolorystycznie pięknie dopasowane - nie myślałam iż tymi kredkami taki cud zrobić idzie (zresztą Tobie z wszystkiego ślicznosci wychodzą) moim zdaniem do ludzi jak najbardziej możesz tak iść - przepięknie. BRAWO :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez nie myslalam, w ogole by mi to do glowy nie wpadlo ale jak widac Illamasqua nie klamala i ich kredki nadaja sie do wszystkiego i sa prawde mowiac lepsze jak inne kredki w cieniach...

      Usuń
  36. Pieknie :) My by tak w zyciu nie wyszlo.

    OdpowiedzUsuń
  37. prześlicznie, przecudownie, przewspaniale! chyba też muszę kiedyś coś takiego ostrego zmalować :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny makijaż... taki głęboki :D No Sroczko szykuj się na castingi do Czystej Krwi, bo tam idealnie pasujesz ;P

    OdpowiedzUsuń