Seiten

wtorek, 27 marca 2012

niekosmetycznie w obrazkach cz.III

Pytanie do was... bo w koncu nie tylko gory mam tu w Niemczech ale tez morze a dokladnie chodzi o Morze Polnocne i wiem, ze sa osoby ktore wlasnie takie klimaty lubia o wiele bardziej jak gorskie. I tak sobie pomyslalam, ze moge wam pokazac nie tylko Bawarie ale tez drugi koniec Niemiec, ktory mnie zafacynowal swoja uroda i odkrylam tam wiele ciekawych miejsc. Co wy na to... chcecie wiecej ???

Moja milosc do gor jest nabyta ale milosc do morza jest we mnie od zawsze.

Tak na zachete pare zdjec zorbionych przed i po burzy na wypie Sylt, ktora jak dla mnie jest warta odwiedzenia i wcale nie tylko z powodu niesamowitej plazy, ktora sie ciagnie wzdluz calej wyspy.








:)

46 komentarzy:

  1. Ja generalnie kocham naturę, więc wszystko mi się podoba, ale wolę górzyste krajobrazy. :)
    Żeby tylko nie było, ja więcej jak chętnie będę oglądac Twoje zdjecia i czytać relacje, czy to z gór, czy to z morza. Dzięki wielkie, wspaniałe przerywniki. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, takie posty uważam za niezwykle interesujące, chętnie je czytam i oglądam zdjęcia :) Proszę więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez takie posty bardzo lubie :D pamietam, ze u Ciebie na blogu widzialam kiedys zamek o ile dobrze pamietam to byl Drachenschloss, tez wygladal bajkowo... i chetnie bym sie tam wybrala :)

      Usuń
  3. Chcemy! Piękne zdjęcia :) Ja byłam w Niemczech jeden jedyny raz i nie za bardzo miałam okazję "pooglądać" jako taką przyrodę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Sroka dobijasz!!:( Mieszkasz w takim pięknym miejscu i masz blisko do takich pięknym miejsc!! Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do morza mam jakies 1000 km, wiec nie nazwalabym tego blisko ;D

      Usuń
    2. Ja mam około 670:D Więc dalej zazdroszczę:)

      Usuń
    3. wiec jakby nie bylo mam dalej :P

      Usuń
    4. Przeczytało mi się o jedno zero mnie:D Ach ta ślepota:) chyba czas zainwestować w okulary:)

      Usuń
  5. Z chęcią zagłębię się w lekturę i obejrzę zdjęcia, które robisz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo chetnie zobacze wiecej! zazdroszcze ze bylas w tych miejscach i mialas okazje pstryknac te foty. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaj przepięknie!! Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia! =)
    nad morzem Północnym byłam raz, o świcie, jeszcze przed przypływem. I zamiast kąpieli zafundowałam sobie wtedy spacer w błotku :D Ah jakie gładkie i delikatne były po tej przechadzce stopy:) Nic, tylko korzystać z natury!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo dla mnie Morze Polnocne to w sumie morze, ktorego przewaznie nie ma ;D przez te sile odplywy to cofa sie kilometrami... na wyspach na szczescie jest troche lepiej... a o blotku tez bedzie :P

      Usuń
  8. Kocham i morze, i góry, w lecie - obowiązkowo morze - jestem absololutnie powiązana z krajami Bałkańskimi i Śródziemnomorskimi - mimo wszystko czasami zatęskni mi się na ciemnymi i mulastymi morzami północy. Góry - wiosną, wczesną jesienią i zimą :) Też kocham, chociaż dają wcisk.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne widoki,ile to jeszcze czlowiek mam miesce do zwiedzenia an Swiecie .. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sobie pomysle ile chcialabym jeszcze zobaczyc, to ehhhh... w zyciu mi sie to nie uda :]

      Usuń
  10. jak prześlicznie! te górskie widoki były piękne.. ale morze kocham strasznie mocno i okropnie za nim tęsknię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie tez... jako szczecinianka jestem dosc mocno zwiazana z morzem, nawet jak mialam do niego kawalek :) ... tak wlasnie mi wpadlo w oko, ze kochasz morze a poniewaz mam tez sporo zdjec w tym temacie... to beda sie pojawiac :D

      Usuń
  11. Zdjęcia morza mniej do mnie przemawiają, chociaż i tak są piękne :) po prostu morze kocham widzieć na żywo i słyszeć szum, czuć rybę :D. A góry uwielbiam oglądać, zwłaszcza na takich pięknych fotach jak Twoje :). Nie mniej jednak- chcę więcej fot, także wrzucaj bez krępacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ryby nie lubie czuc... jak sobie przypomne jak rozkosznie smierdza wodorosty w Szkocji przy odplywie ;D

      Usuń
  12. do mnie przemawiaja i gory i morze wiec z przyjemnoscia zobacze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Północne jest ładne. Byłam w Danii na wyspie Romo. Plaża ogromna, można na nią autem wjechać i kółka kręcić. Poza tym polecam ostseekuste ;) my tu mamy małe zatoki i mnóstwo jachtów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostsee mnie az tak nie pociaga... w koncu to Baltyk a ten znam od dziecinstwa :) ale Nordsee ma cos w sobie... to w sumie juz jak ocean :P

      Usuń
  14. u mnie jest zupelnie inaczej :) milosc do gor wrodzona, a milosci do morza nie ma... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ klimatycznie sie zrobiło u Ciebie na blogu:) piękna jest ta wyspa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawaj więcej. Mam takie poczucie, że Niemcy są turystycznie zupełnie nie odkryte przez Polaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyslalam, glowie po komentarzach, ktore widzialam pod poprzednimi postami :)

      Usuń
  17. Ja mam nad morze jakieś 10 minut a bywam nad nim rzadziej niż turyści z południa :P Nie znoszę sezonu wakacyjnego: woda śmierdzi i przypomina zupę z sinic i plastikowych reklamówek, co ludziom wcale nie przeszkadza w kąpieli. Śmierdzi starym olejem i goframi, wszelkie taneczne gatunki muzyki zagłuszają się wzajemnie łupaniem tuż obok straganów z nadmorskimi pamiątkami z Chin. Mamuśki są pogrążone w lekturze pani domu albo innych dobrych rad, tatusiowe popijają piwo i zakopują pety w piachu a dzieci za ich pozwoleniem sikają do morza (zasłyszane!) drąc się wniebogłosy. Nie wiem jak można nazwać to wypoczynkiem i jeszcze za to słono płacić :) Lubię morze ale jesienią, kiedy okolice pustoszeją i plaża wreszcie przypomina tę z Twoich zdjęć...

    Muszę kiedyś sprawdzić jak jest u Ciebie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zalezy gdzie :D wiekszosc i tak pcha sie nad niemiecka czesc Baltyku :) ... Sylt jest droga wyspa, wiec nie ma tam czegos takiego jak opisalas :) ... morze polnocne to w sumie juz ocean, wiec ma niezla wymiane wody, ktora jest czysta. Plaza, ktora jest bardzo szeroka ciagnie sie przez cala wyspe i sa odcinki, gdzie zywego ducha sie nie spotka :)

      z tym sikaniem to prawda ale to nie tylko dzieci, u mnie kiedys byl reportaz o tym jak pomierzyli zawartosc moczu w paru jeziorach typowo kapielowych... rezultat byl powalajacy :/

      Usuń
    2. tak tak :] w morzu woda ma wieksza mozliwosc wymiany, w basenach jest filtrowana ale w jeziorach sobie stoi ;P

      Usuń
    3. Kija bym nie zamoczyła :P

      Usuń
    4. wiesz... jezioro samo z siebie wyglada jak najbardziej w porzadku, bo woda jest w nim czysta... tylko z dodatkiem :] ... wiec po prostu "kapielowe" jeziora lepiej ogolnie omijac ;)

      Usuń
    5. Ja tam wolę takich rzeczy nie wiedzieć. xD Wyobraźcie sobie mój uraz do plaży, gdzie normalnie przy plażowiczach Romowie się kąpali, a wiosną jacyś jeźdźcy konie wpuszczali by se posrały... Matko ratunku. ;] Hahaha.

      Co do morza, to jak się stacjonuje w trójmieście, to niestety jest jak jest, ja nie wiem gdzie zabrać rodziców nad morze w Pl, chciałabym by było w miarę czysto i przyjemnie, ale też dużo alternatywy do plażowania w razie niepogody, więc pewnie trójmiasto się ostanie. ;] szczególnie, że dosyć specyficzne to będzie spełnienie marzeń. Ja za bardzo nie będę narzekać, skwareczka ze mnie słaba, a w Sopocie jest pijalnia czekolady Wedla. xD

      Usuń
    6. Noooo, to żeby dopełnić mojego narzekania to jeszcze dopowiem, że kiedyś byłam tam ze znajomym i taka była pyszna czekolada że ledwo dojechaliśmy do swoich domów :P Od tamtej pory omijam to miejsce szerokim łukiem. Nie wykluczone, że w sezonie mają duży ruch więc wszystko jest świeże jednak niesmak pozostał :P
      Jeśli się wybierzecie to daj znać, polecę Ci kilka sympatycznych miejsc :)

      Usuń
    7. prawde mowiac wole plaze i masteczka nalezace do zachodniopomorskiego... tam zawsze mozna znalezc dziure, gdzie nie ma tlumow ludzi :) ... oczywiscie omijajac szarokim lukiem te najwieksze i najbardziej znane miejscowosci :P

      Usuń
  18. Podoba mi się klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też :) Uwielbiam być nad morzem :) Szkoda, że to tak rzadko się zdarza...

      Usuń
  19. Jak ja nienawidzę gór (mieszkam w górach)!!! A kocham morze. Gdyby nie to ogromne bezrobocie na naszym wybrzeżu już by mnie tu nie było...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kocham jedno i drugie :) ... choc jakbym miala wybrac tak z biegu gdzie chcialabym jechac, to powiedzialabym gory... oczywiscie Alpy :)

      Usuń
  20. OMG !!! jak cudnie !!! czy chcemy ? co to za pytanie ?
    Ja chce ,ale sie teleportowac tam natychmiast !!!
    Pieknie zdjęcia Sroczko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :* ... w takim razie morskie tez beda :D

      Usuń