Seiten

środa, 21 marca 2012

slonko mi niestraszne... czyli co sroce w oko wpadnie ;)

Tym razem wpadly mi okulary. Nie zebym cierpiala na brak ochrony przed slonkiem ale wiadomo, ze okularami przeciwslonecznymi to tak jak z torebkami, co jakis czas trzeba sobie nowe sprawic. Tym razem zdecydowalam sie na Ray Ban. Z tym, ze nie najbardziej znane pilotki, bo ja w takich wygladam co najmniej kretynsko... zupelnie mi nie pasuja, choc u innych mi sie podobaja. Ja chcialam czarne, proste okulary. Szkla nie moga byc za ciemne, bo musi mi sie w nich dobrze auto prowadzic. Wiadomo jezdze czesto przez lasy a tam pelno cienia... w bardzo ciemnych oklarach nie widac nic. Czyli nie widac tez stonki (czyt. rowerzystow) a to sie moze zle skonczyc.

Ale wracajac do rzeczy przyjemnych, przegladalam modele jakie sa dostepne, bo tez nie musza to byc koniecznie z tego sezonu, przede wszystkim maja mi sie podobac. I znalazlam :)



Model RB 4068 601. Czarne z ciemnymi zielonymi szklami. Proste o ksztalcie ktory najbardziej lubie, cena to ca. 95€ w zaleznosci gdzie kupujemy. Coz moge powiedziec... sie kliknely ;)



Oczywiscie zalaczone mamy opakowanie i sciereczke do czyszczenia.



Szkla sa idealne do jazdy autem, slonce mnie nie razi, dobrze chronia ze wszystkich stron a do tego bez problemu przejechalam przez tunel i nie musialam sciagac okularow.


Kategoria filtra: kat. 4
Baza soczewki: Lens Base 9D



Jedyna ozdoba jest napis Ray Ban po obu stronach i standardowo na jednym szkle.



Bonusik dla Mamiszona ;)



Po dzisiejszym tescie moge powiedziec, ze to jest big love. Okulary swietnie leza, nigdzie nie gniota... idealna wielkosc. I na szczescie poprawily mi one humor, bo jak nic dokonalabym dzis mordu w afekcie. Jak juz czesc z was wie, bylam w urzdzie celnym... no i zrobilam jazde :P
Paczki nie mam, za to zaliczylam centrum handlowe i dalam tam upust mojej frustracji hehe... ale o tym innym razem.

93 komentarze:

  1. Oficjalny foch i zazdrość! :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :) Takie klasyczne modele najbardziej mi się podobają :) Szkoda, że ja nie bardzo mogę nosić okulary przeciwsłoneczne, a to taki fajny gadżet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo... a czemu nie mozesz ??

      Usuń
    2. Bo krecik ślepy ze mnie :P gdybym miała nosić okulary przeciwsłoneczne to ew. siedząc lub gdyby ktoś mnie pod rękę prowadził :D

      Usuń
    3. czyli pozostaje Ci robienie okularow slonecznych u optyka, co przewaznie niezle kosztuje... to fakt, kreciki nie maja sie latwo :)

      Usuń
    4. Dokładnie tak, na razie jakoś sobie żyję bez okularów przeciwsłonecznych. Ale pewnie kiedyś, w lepszych finansowo czasach, sobie takie sprawię ;)

      Usuń
    5. ja bez tych przeciwlonecznych jestem jak krecik, jazda autem to dla mnie wtedy koszmar... ja mam nawet okulary na zime... niebieskie :D ... w przypadku duzej ilosci sniegu, zebym w pracy mogla jezdzic :P

      Usuń
    6. Zimą to czasem gorzej niż latem ;) Ja wtedy zamykam oczy i idę prosto przed siebie :D Żartuję, oczywiście :)

      Usuń
    7. hehe... ja w aucie to tak nie moge ;) cos tam widziec musze hehe...

      Usuń
    8. a nie chcesz spróbować soczewek

      Usuń
    9. Chcę, chcę! I to bardzo :) Ale jakoś ciągle to odwlekam :)

      Usuń
    10. No właśnie też miałam napisać o soczeweczkach:D Niesamowicie ułatwia sprawę:)

      Usuń
    11. Ja jestem kretem ,ale od czego są soczewki ? Właśnie po to ,aby choc latem w sekach nie łazić.Dziś musiałam czego nie znoszę , bo "mądra mami" sobie kredkę z drobinkami zapodała i gdzieś te drobiny mi na soczewki pomigrowały f..... k !!!!

      Usuń
    12. ja podziwiam... ale z drugiej strony mam traume z dziecinstwa, nie wyobrazam sobie cos z wlasnej woli do oka wsadzic, choc moze jakbym byla krecik tego typu to bym sie przekonala, bo chwilo to mi sie slabo robi jak widze osoby zakladajace sobie soczewki :]

      Usuń
    13. Przekonała byś się na 100% w jeden dzień .
      Moje dziecko na co dzień nosi ;)

      Usuń
    14. nie jestem taka pewna, Twoje dziecko na pewno nie wpilo sobie a oko galezi, lazac ekhmmm... po drzewach na przerwie ;P ... ja niestety sobie takie doswiadczenie niechcaco zafundowalam. Nie bede opisywac wrazen i tego co sie z okiem dzialo :] ... jak juz doszlo do siebie tak troszke, to polowa byla czarna. I tak niestety wszystko co znajdzie sie nagle w poblizu slepia, wywoluje u mnie lekka i niekontrolowana panike :P

      Usuń
    15. Ja za moje okulary przeciwsłoneczne u optyka zapłaciłam 120€ więc nie jest aż tak drogo. A jaka wygoda latem, czy na plazy. A w torebce mam na zmianę nirmalne

      Usuń
    16. Okulary. Naprawdę polecam osobom z wada wzroku. Komfort latem jest bezcenny !

      Usuń
    17. Polecam jednak zainwestować w przyciemniane szkła korekcyjne ;) Sprawiłam je sobie jeszcze w styczniu i szkła wyniosły mnie o wiele mniej niż kupowałabym je np. w maju. Krecikom polecam rozejrzeć się za takim cudem jeszcze teraz póki optyk nie narzuca mega cen na szkła. Ja za swoje na full wypasie (szkła przyciemniane organicznie, polaryzacja, korekta)+ oprawki dałam 500 zł ^^ (co uważam za dość dobrą cenę. Bez polaryzacji kosztowałyby mnie ok 300)

      Usuń
    18. to sa dopiero ceny... moj maz ma okulary i takie co sie same sciemnaja jak jest jasno kosztuja tyle, ze moglabym spokojne 6 takich Ray Ban kupic :]

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. znaczy sie co ?? okulary sloneczne ?? Dla mnie dobra ochrona oczu to podstawa...

      Usuń
    2. okulary słoneczne wielbię, zwłaszcza muchy, bo mam wielki łeb i potrzebuję wielkich paczałków.
      wszech obecny ray ban :)

      Usuń
    3. mi to akurat obojetne bylo czy to Ray Ban czy inna firma, ja szukalam odpowiedniego sztaltu i szkiel :) ... i prawde mowiac nie zauwazylam, zeby u mnie ta firma byla wszechobecna :]

      Usuń
    4. hmmmm .. no ja pani z miasta ,ale nie zuwazyłam żeby tak co drugo paradował w Ray Banie ...no chyba , ze podróbie z H&M ... bleeee ...

      Usuń
    5. u mnie markowe okulary w sumie o wiele czesciej sie spotyka, spacerujace po ulicach i doprawdy Ray Ban to przy pozostalych firmach ma calkiem przystepna cene :P

      Usuń
  4. Faaajne! :) Tez ostatnio upolowałam cudowne okulary. Nigdy wcześniej żadne nie leżały tak dobrze jak te nowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jedne, ktore bardzo lubie... ale zrobily sie za duze :] juz sie zastanawialam jakim cudem... a te leza cudnie :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. fajne sa ale nie dosc, ze dla mnie za delikatne... to tak jak napisalam wygladam w nich cokolwiek dziwnie :D

      Usuń
  6. Ja mam wersję Jackie 4098 (muchy) i uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muchy tez sa swietne :D ... bardzo lubie ten ksztalt...

      Usuń
  7. noooo, brałabym Cię w tych brylach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Digg Twoje komplementy po prostu powalaja ;D ... masz cos wspolnego z moim slubnym ;P

      Usuń
    2. Boszzzeee DI harem otwiera !! będzie casting ? Najpierw Urbi ,teraz Sroka !!:D:D

      Usuń
    3. kochanka w każdym porcie!

      Usuń
  8. Też muszę teraz jakieś kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasują Ci, na mnie wyglądałyby kretyńsko :) ja dobrze wyglądam w aviatorach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli mamy dokladnie na odwrot :D

      Usuń
    2. przeciwieństwa się przyciągają, sroko :) ja moje kupiłam za nieco ponad 10zł, ale muszę kupić coś nowego.... mi pasują tylko aviatory, inne np. nerdy już nie.

      Usuń
    3. ja we wszystkich tego typu nie wygladam dobrze a pozatym lubie porzadne oprawki a tam ich prawie nie ma ;)

      Usuń
  10. Muszę zainwestować w dobre okulary, jednak ten fason jest nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fasonow jest na szczescie tyle, ze mozna wybierac a i tak trudno znalezc cos dla siebie hehe ;D ...

      Usuń
  11. Świetne. Mi bardzo ciężko znaleźć okulary do samochodu i poza samochodem. Dlatego osobne mam do samochodu i zawsze tam sobie leżą:) Może też sobie takie sprawie...? Kurcze ale nie wiem bo ja wiecznie albo okulary gubię, albo na nie siadam, albo mam dziwne z nimi przygody i szkoda mi kasy. Tańszych tak nie żal. Ale może jakby miała to bym dbała i używała?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez na wszelki wypadek mam w aucie jedne, do tego mam osobne do pracy, wlasnie tak zeby nie bylo mi szkoda jak by im sie cos stalo :P ale jak cos sie zdazy i zapomne a na dworze jest slonce, to cierpie straszliwie ;D

      Usuń
  12. świetny fason!

    z jednym się z Tobą nie zgodzę - rowerzyści to nie stonki, czyli szkodniki. rowerzyści to użytkownicy drogi i, o ile trzymają się przepisów, nie zakłócają specjalnie ruchu na drodze

    sama jestem kierowcą, ale uważam, że jeżdżenie na rowerze to fajny sport :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaklocaja i to niezle :P ... pozatym maja sciezki rowerowe (a u mnie tego sporo), wiec w sumie nie maja co szukac na drodze, na ktorej auta jezdza z predkoscia 100 - 130 km/h... pomijajac, ze tak jak kierowcy aut, nie do konca stostuja sie do przepisow, tak samo robia rowerzysci...

      Usuń
  13. pięknie Ci w nich
    myślę iż mi też by pasowaly niestety w pilotkach wygladam co nakmniej kretynsko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) to tak jak ja :P kiedys przymierzylam pilotki i o malo co sie nie udlawilam ze smiechu :]

      Usuń
  14. Poczatkowo myslslam, ze kupilas te turbo-hipsterskie, w kolorowych oprawkach aleee na szczescie nie :) Śluczne są! Jak wcześnuej Ray Bany mnie zupełnie nie interesowały, tak teraz jestem skłonna zmienić zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie :D ja lubie proste ale przy tym eleganckie :D

      Usuń
    2. I chwała Ci za to :D Sroczek, co robimy z blogiem? Mumbai milczy :/

      Usuń
    3. chyba sie zasmarkam :( ... bo jednak bardzo by mi zalezalo na ten mozliwosci komentowania ehhh...

      Usuń
  15. och sroczy burżuju :)) a mnie kto tak porozpieszcza? jeśli chodzi o ten najbardziej znany model to mało kto wygląda w nim korzystnie. Pasuje chyba tylko hipsterom którzy noszą bo modne ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie sama rozpieszczam ;P ... to nie sa moje jedyne markowe okulary :D

      Usuń
    2. ja jeszcze chyba nie czuję się na tyle odpowiedzialna aby sobie kupić porządne :D Raz że za wiele modeli mi się podoba, a dwa że ciskam nimi gdzie popadnie - i po sezonie letnim nadają się tylko do kosza ;P

      Usuń
    3. jak sie kupi takie porzadne, to wtedy szkoda wcisnac gdzie sie da... i troche bardziej sie uwaza, gdzie sie je kladzie :D

      Usuń
  16. piekna Sroka! trza sobie humor poprawiac a jak juz napisalas z okularami jak z torebkami... :D chwal sie co tam nakupowalas :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* ... rozne drobiazgi :P ... rodzenstwo dla macowego cienia i do tego pyndzelek... i kolejny lakier Essie i top coat... i pare pierdol do domu, w tym nowe pojemniczki na pyndzle bo w tym co mialam bylo mi niewygodnie :]

      Usuń
    2. to czekam bom ciekawa co wybralas kochana :*

      Usuń
    3. jak sie zepne i obrobie zdjecia, to moze jeszcze dzis wrzuce :D

      Usuń
    4. tak jest! czekam i odswiezam :D

      Usuń
    5. zara :P sie robi ;D

      Usuń
  17. ja nie wydaje na okulary wiecej niz 15 euro bo zawsze je szlak trafia w krotkim czasie...
    ale tez lubie okularki w tym stylu ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja moje pierwsze firmowe mam juz dobre 6 lat i ani z nimi ani z pozostalymi nic sie nie stalo :) ... dlatego wole zaplacic wiecej i miec na lata :) ... na szczescie ich nie gubie ;)

      Usuń
  18. mmmmmm ... sexy-flexy ;) podoba mi się .Kocham okulary nieczarne , ze tak ujmę ;) większość mam brązowych ,ale były i butelkowo zielone i pomarańczowe mam gdzieś nawet -tylko takie bardziej rowerowwe-sportowe .Te są piekne -cena dla mnie poleczki nieco mniej ,ale to nie zmienia faktu , że CHCE!!! hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ten model wystepuje w 9 kolorach, wiec nie ma problemu z wyborem :P ... ja wlasnie poszukiwalam czarnych :D ... choc polska cena jest delikatnie mowiac trudna do przelkniecia :]

      Usuń
    2. No lekko przegieta jak wiele innych rzeczy niestety .
      Ja kupiłam rok temu Solano i kofffam dziady , bo leżą super i ładne . Ale zapomniałam zimą , że miałam cos na wyprz kupic - teraz ceny znów ze 30 % wywindują ..mea culpa i sclerozum duptus

      Usuń
    3. no niestety 95 euro tutaj to cena do przelkniecia ale 400 zl w Polsce to az sie scyzoryk w kieszeni otwiera he he ...

      Usuń
    4. polskie ceny po prostu nie sa w zaden sposob adekwatne do rzeczywistosci :]

      Usuń
    5. Ja właśnie zakupiłam Solano i jestem wdzięczna i ziemię mogę całować:D

      Usuń
    6. hehe ja też fanka solano:D mam parę par a tylko w jednych łażę bo tak jakoś....mam je pod ręką :D

      Usuń
  19. Jak to dobrze że posiadam koleżankę która pracuje w optyku:D I mam zniżki na wszystko, od ściereczek i płynów, przez soczewki na okularach i oprawkach skończywszy:D

    OdpowiedzUsuń
  20. ale cudne! zazdroszczę normalnie, bo sama mam ogromny problem z kupnem okularów, bo we wszystkich wyglądam jak przez okno.. :/ w związku z tym okularów nie mam, nad czym ogromnie ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno daloby sie znalezc takie, w ktorych wygladalabys slicznie :D

      Usuń
    2. Sroczko, uwierz, że chyba nie.. :( ale kolejną próbę podejmę za 4 tygodnie na lotnisku :D

      Usuń
    3. no jakbym chciala tak nie potrafie uwierzyc ;)

      Usuń
  21. aaa piekne!!!takie proste , klasyczne czarne okulary sa swietne, choc ja akurat nie wygladalabym w nich tak dobrze jak Ty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu mialabys nie wygladac dobrze w takich okularach, to jest fason, ktory pasuje w sumie wiekszosci osob :)

      Usuń
  22. Piękne!!!!
    Ja niestety niedowidząca ale w tym roku zafundowałam sobie u optyka okulary przeciwsłoneczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne Brylki ;) :D Mi tez sie wczoraj kliknely Ray-Ban 2140 901 54-juz se nie moge doczekac,zeby je nosic! :D

      Usuń
    2. Maja nad tym modelem tez dumalam ale jednak ten ksztalt mi tak do konca nie odpowiada :)

      Spinka,
      osoby z wada wzroku maja sie o wiele ciezej :)

      Usuń
  23. Fajne! Najważniejsze, że dobrze się w nich czujesz! Mi się czasami wydaje, że wyglądam dobrze w jakimś modelu, a mój chłop twierdzi, że wyglądam ŚMIESZNIE! Pfff...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faceci czesto nie maja pojecia ;) Tak jak napisalas, najwazniejsze ze my sie w nich dobrze czujemy :)

      Usuń
  24. super są ja musze jakieś sprawić sobie bo nei mam żadnych ooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym bez okularow nie mogla jak jest slonce :)

      Usuń