Seiten

czwartek, 22 marca 2012

nowy "domek" dla pedzli, czyli nie ma to jak szklane pojemniczki

Jak juz wczoraj pisalam, przelecialam przez centrum handlowe i nie skupialam sie tylko na drogeriach/perfumieriach... tym razem zaliczylam tez inne sklepy, jakby nie bylo czasu mialam sporo i slubny byl w pracy, czyli nie podpieral barierek z nieszczesliwa mina... co powoduje, ze czesto zaliczam sklepy w tempie ekspresowym.

Spokojne polazilam sobie po moim ulubionym sklepie DEPOT z pierdolkami do domu. W oko wpadly mi szklane wazoniki, za jakies 2,50€ i tak sobie pomyslalam, ze calkiem dobrze nadalyby sie na nowy domek dla pedzli do okow. Czesc z was moze kojarzy, do tej pory mialam w takich dosc ciezkich kwadratowych wazonikach z Ikei, one byly dosc wysokie i przy wiekszej ilosc pedzli niewygodnie mi sie z niego wyciagaly. Te nowe sa okragle i lekkie. Do tego kupilam groszki plastikowe tez jakos 2€ opakowanie.



I wczoraj przeprowadzilam pedzle do obu... w jednym te pedzle, ktore zawsze uzywam... w drugim ze uzywane rzadziej, plus pedzel do podkladu.



Efekt bardzo mi sie podoba i pedzle fajne stoja w tych groszkach nie opierajac sie jeden o drugi. Co mi zdecydowanie ulatwia wylowienie tego odpowiedniego, co i tak czasami nie jest latwe przez trzymanie pedzli w kondomkach ale prawde mowiac nie wyobrazam sobie trzymac je bez tych zabezpiecznien. Przede wszystkim swietnie trzymaja ksztalt pedzla i o wiele lepiej sie go potem uzywa.



Tak mnie to juz meczylo od jakiegos czasu, teraz w koncu jestem happy :P

78 komentarzy:

  1. Fajny sposób:)musze i ja pomyśleć o takim domku dla moich pędzli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dokładnie! moja pierwsza myśl- Sephorowski minimalizm! :D

      Usuń
    2. no prosze jaka jestem genialna ;D nie wiedzialam, ze Sephora cos takiego ma, chyba sie w konc musze wybrac do pl heh...

      Usuń
  3. I ja muszę o tym pomyśleć! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie to wygląda :) Ja osobiście lubię widok dużej ilości pędzli, więc pewnie nie założyłabym im takiej ochronki, ale wiadomo, że im się bardziej o nie będzie dbało tym dłużej nam posłużą i o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na poczatku tez mialam tylko do kilku pedzli ale jak zobaczylam jak swietnie one dbaja o ksztalt pedzla i o ile lepiej sie nim potem maluje, to wszystkie zostaly zakondomione ;D

      Usuń
  5. Ja swoje pędzle trzymam w szklankach :P na pomysł z groszkami nie wpadłam :) ładnie to wygląda i jest praktyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja juz wczesniej nad czyms takim myslalam... az w koncu wpadly mi w oko :)

      Usuń
  6. jakie to wszystko wzorowo poukładane :] no no no fju fju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tych groszkach to one same grzecznie stoja ;)

      Usuń
  7. o tak ladny maja domek teraz pedzelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się te kondomki marzą, ale nigdzie się na nie nie mogę natknąć, bo te apteczne są za duże. :D
    fajnie teraz pędzelki mieszkają, te groszki dają super efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te groszki duzo daja, same w sobie plastikowe wiec lekkie ale trzymaja pedzle zeby ladnie staly. Gdzie kupuje kondomki to Ci napisalam nizej :)

      Usuń
  9. cudny domek dla pędzlaków.. sama bym taki chciała, jakby taki duży słoik stworzyli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie duze tez sa hehe... ale lepiej w paru mniejszych ;D

      Usuń
  10. oj joku joku Sroczko pieknie !
    Moje stoją w kubku ,ale osłonek im nie zkladam ..len ze mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd masz te kondomy, bo ja nie mogę nigdzie znaleźć. ;p

      Usuń
    2. Mami,
      nieladnie... o pedzelki trzeba dbac ;P a pozatym kondomki swietnie trzymaja wlos pedzla i lepiej sie nimi maluje... az sie sama zdziwilam ile to daje :)

      Vila,
      w niemieckim sklepie online -> http://www.kosmetik-kosmo.de/the-brush-guard-schutz-pinsel-reinigung-schlauch

      Usuń
    3. ja zamowilam swoje komdomki na pedzelki na eBay bodajze z Hongkongu (co prawda sa juz 3 tygodnie w drodze ale mysle ze dotra bo to nie pierwsza przesylka z tamtych stron..) a kosztowaly 5 sztuk po ok 30 cm cos okolo 1 euro z bezplatna przesylka ...

      Usuń
    4. ale ja pisze kondomki - nie komdomki ale wszyscy wiedza o co chodzi ... hi hi

      Usuń
    5. widzialam te na ebayu z HK ale mi sie podoba w tych od Kosmo, ze sa rozne wielkosci, na cieniutkie pedzle tez :)

      Usuń
  11. Ale Ty masz pędzli :D Ja mam 3 :D do pudru, różu i podkładu:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, przybędzie Twemu trio towarzyszy. ;]

      Usuń
    2. dokladnie :D ... ja tez kiedys mialam tylko pare :P

      Usuń
  12. Ja musze w końcu zainwestować w kondomki do pędzli, ale zawsze jakoś zapominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No pomysłowo:) Ja swoje trzymam w ozdobnych kubkach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wyglądają te te takie kolorowe błyszczące w tych pojemniczkach :)
    ja swoje pędzle trzymam w...doniczce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez sie zastanawialam jak wlasciwie nazwac te takie i padlo na groszki ;D ... jak sie doniczka sprawdza to czemu nie :D

      Usuń
  15. Pomysłowo :)
    Ja mam taki metalowy stelarz z przegródkami kupiony w Ikei - w zamyśle na długopisy i ołówki. Ale do pędzli, nawet kabuki, nadaje się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł, wart odgapienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super to wygląda, te groszki to z pewnością dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam etui na pędzle.. nie miałabym ich gdzie postawić i pewnie nie miałabym takich ochronnych nakładek przez co kurzyły by się mocno

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie to wyglada ,serio:Dniby takie pierdoly ale jaka radosc;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie :) cieszylam sie jak dziecko, jak je zapakowalam w nowe pojemniczki...

      Usuń
  20. Kiedyś chciałam tak samo... Nawet na Wizażu był wątek, gdzie poszukiwano takich kulek jak w Sephorze. Z tego co pamiętam ostatecznie zamawiano takie kamyczki z jakiegoś sklepu zoologicznego ;) Sama bym sobie coś takiego sprawiła, ale jest problem z tymi kamyczkami właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo... a nie ma w takich sklepach z pierdolkami, w pl tez sa takie na pewno :) oni tam maja rozne kamyczki, kolory piasek i wlasnie rozne groszki...

      Usuń
  21. Podoba mi sie misio z niną pomiędzy nogami... jakie to wymowne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. misiowi tez sie podoba :D ja do gowienka z korona mam slabosc od lat...

      Usuń
  22. jak to pieknie wyglada, ja szukam takiego szklanego pojemnika na lakiery do paznokcki ale pomysl z pedzlami przedni i chyba oprocz lakierow i pedzle dostana nowy szklany domek ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Depocie jest wiele fajnych szklanych wazonow i pojemniczkow... uwielbiam ten sklep :D

      Usuń
    2. wlasnie luknelam na google mapy i chyba mam taki sklep w München .. hura hura poszperam w pierdolkach ....a w takim sklepie moge siedziec godzinami....

      Usuń
    3. masz 6 takich sklepow w Monachium :D
      http://www.gries-deco-company.com/filialfinder/index.html

      drugim takim sklepem z pierdolkami, ktory bardzo lubie to -> http://www.butlers.de/ ... ten masz min. w Pasing Arcaden i Riem Arcaden :)

      Usuń
  23. swietne rozwiazanie! szczerze mowiac chyba najlepsze i najwygodniejsze jakie kiedykolwiek widzialam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D ... chyba kupie takie na moje grube pedzle (twarzowe), bo swietnie sobie w tym stoja...

      Usuń
  24. Super wyglądają te groszki i stawiają pędzle do pionu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i o to wlasnie mi chodzilo, zeby nie lezaly jeden na drugim... teraz stoja na bacznosc ;D

      Usuń
  25. Bardzo fajnie to wymyśliłaś :) Muszę wziąć z Ciebie przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie to wyglada i z pewnościa jest funkcjonalne
    sama chętnie ubrałabym moje pedzelki tak jak Ty masz ale nie mogę niogdzie znależć takich małych siateczek (te na duze pędzle to nie problem z tymi malymi to już niestety tak)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ebayu nie ma ?? u mnie sprzedaje jeden sklep internetowy takie zestawy w roznych rozmiarach :)

      Usuń
    2. znalazlam tylko duże

      Usuń
    3. uuuu... one raczej powinny byc male...

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. przez chwile zastanawialam sie dlaczego jak w Sephorze :P ... u mnie sephory nie ma... ale juz sie doinformowalam :D

      Usuń
  28. Tez trzymam pędzle w szkiełkach :) usze się tylko rozejrzeć za takimi groszkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gorszki sa swietne, trzymaja pedzle na bacznosc ;)

      Usuń
  29. u mnie widziałam te kuleczki za co najmniej 15 złociszy :/ i takie grube :( Kondomki są fajne - mam je i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda świetnie. Ja jakiś czas miałam pędzle też w szklaneczce z kuleczkami, tylko moje były większe i ciężko było trzymać w nich pędzle. Rysowały się albo nie chciały wchodzić. Poszukam czegoś w Twoim stylu, bo taki elegancki minimalizm bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie te sa malusie i pastikowe, wiec idealnie :)

      Usuń
  31. Ale fajny pomysł, rzeczywiście w Sephorze też takie kuleczki są, z chęcią odgapię, ale gdzie szukać tych groszków słynnych już? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zjarzyłam że jest link i sklep DEPOT :D

      Usuń