Seiten

niedziela, 25 marca 2012

look... nud(n)e oka ma dzis sroka ;)

Przyszla pora na telesfora... nie... to nie ta bajka. Przyszla pora na zaprezentowanie paletki NYX butt "naked" eyes w makijazu. Juz jakis czas temu ja przedstawilam, zdjecia i swatche mozecie zobaczyc tutaj.



Czasami mam wraznie, ze trudniej mi zmalowac takie nud(n)e oka jak cos kolorowego. Bo w przyadku koloru to widze efekt i to jak bedzie wygladac calosc w momencie jak maluje. W przypadku nudziakow do tego po czesci matowych cieni, to czasami mam wrazenie, ze tego makijazu w ogole nie ma, ze go nie widac... i chyba mi sie ten fakt nie do konca podoba ;)



NYXowa paletka daje nam sporo mozliwosci, mozna wyczarowac cos "mocniejszego" tak jak ja tym razem albo postawic na bardzo delikatnie, czego na zdjeciach w ogole nie widac, wiec nie wiem czy taki makijaz sie pojawi.



Co do samych cieni to jest to pol na pol. Te perlowe i ciemne sa lepiej napigmentowane i przyjemniejsze w nakladaniu... jasne kolory i w szczegolnosci maty, tych to ja praktycznie na oku nie widze. Ta paletka bardzo rozni sie od "Winter in Moscow", w tamtej kolory sa mocne i wyraziste... nawet jezeli utrzymane sa w szarosciach. Te brazo - beze sa bardzo nude :P ... do tego sa o wiele bardziej sypkie i suche. W "WiM" konsystencja jest bardziej kremowa, co tez ulatwia nakladanie i cien lepiej sie trzyma na oku.





Bonusik ;)



Jakby nie bylo nie mozna porownac tej paletki z nudkami UD, bo to zupelnie inna liga i jak ktos bedzie oczekiwal czegos podobnego to na pewno sie zawiedzie. Dla mnie paletka jest ok, dobrze miec cos bardziej naturalnego, tym bardziej ze w palecie mamy jeszcze 4 roze (jeden z nich uzylam w makijazu) ... dwa rozswietlacze i matowy bronzer.

49 komentarzy:

  1. Podoba mi się. Podziwiam sposób w jaki rysujesz kształt oka- mi na razie niezidentyfikowana plama wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi czesto tez a potem poprawiam i sie wsciekam i znowu poprawiam i dalej sie wsciekam :P

      Usuń
    2. ja sie wsciekam i wychodze z domu ;p

      Usuń
    3. to tez hehe... ale jak maluje na bloga to moge poprawiac do upadlego ;) z tym, ze na koncu wychodzi mi cos zupelnie innego jak mialam zamiar zrobic :]

      Usuń
    4. Mrauuuu, tyle powiem:))
      Popieram Stri, tez sie wsciekam i wychodze a czasami zmywam:P

      Usuń
  2. mi sie podoba :)

    bylam bardzo zainteresowana ta paletka ale w koncu kupilam sleek au naturel. i troszke zaluje bo nyx wyglada ciekawiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Sleeka w ogole nie lubie, wiec nawet o niej nie pomyslalam ;)

      Usuń
    2. szukalam zestawu nude i sleek byl jedyn z blogowych hitow wiec sie skusilam. ale nie chcialabym zadnej innej paletki od nich, nie rozumiem sleekowego nalogu ;-)

      Usuń
    3. tez nie rozumiem :P

      Usuń
  3. ladnisio :]
    u mnie ta paletka lezy i sie kurzy.. jakos nie moge sie do niej przekonac, zawsze siegam po cos innego :/ chyba jej nie lubie... i to bez powodu LOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chcialam nudkowa i mam nudkowa :P ale przy takiej to trzeba sie namachac, zeby miec widoczny efekt ;) ... no i te maty, ja nie wiem jak mozna lubic maty hehe...

      Usuń
    2. haha chetnie przygarne ;-)))

      Usuń
  4. wszytsko takie równe, symetryczne, masz jakieś kątomierze w rękach, czy jak?! :D
    nie lubię Cię, weź, mi nawet takie same dwie kreski nie wychodzą, tylko zawsze jedna niżej druga wyżej schodzi.
    nie ma sprawiedliwości na tym świecie :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z kreskami tez mam czesto problem, na prawym oku przewaznie mi wychodzi krzywo i juz sie nie raz zastanawialam co ja mam z tym okiem, ze za cholere nie chce to wyjsc tak samo jak na lewym :]

      Usuń
  5. oprócz tego, że makijaż jest bardzo ładny to masz śliczny kolor oczu ;)!
    zapraszam w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  6. sroczko, jakbyś raz coś brzydkiego zmalowała to jakiś element zaskoczenia by był, a tak dupa zbita :P
    podobnie jak koleżanki powyżej podziwiam ta Twoją symetrię - ja przeważnie kończę z dwoma różnymi kształtami cieniowania itd. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby nie pareset poprawek w trakcie malowania, to tez mialabym krzywo... bardzo czesto mam roznice miedzy slepami ale wtedy poprawiam do bolu ;)

      ps. tych brzydkich nie pokazuje :P

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. mi tez ;) ale matow i tak nie polubie ;)

      Usuń
    2. ja wykończenia ustawiłabym tak: satynowe, perłowe, brokatowe, matowe - te pierwsze lubię najbardziej, ostatnie najmniej; mam maty Inglota i Sleeka i z każdymi bardzo ciężko się pracuje, nie chcą za bardzo się blendować, zostawiają prześwity; także rozumiem niechęć do matów

      poza tym satynki i perełki nałożone na ruchomą powiekę nadają oku pewnej wielowymiarowości, maty nie mają tej głębi

      Usuń
  8. Lubię takie nudne makijaże :) A kształt, jaki uzyskujesz cieniowaniem wzbudza we mnie zazdrość, moje umiejętnosci na taki nie pozwalają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko to kwestia wprawy i uporu maniaka ;D

      Usuń
  9. Bardzo ładny makijaż, ale sama paletka trochę do mnie nie przemawia. PS. Ja też zachwycam się symetrią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona jest specyficzna ale dla mnie jest ok :) chcialam jakas taka i mam, od czasu do czasu z niej skorzystam :P

      Usuń
  10. jest ładnie i jak zawsze mega precyzyjnie .... niby wszytko mru i mniam ,ale ja Cie koffam inaczej .Ostro i z pazuuuu ..i nic nie wskóram ..takie mam fetysze heheh ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez sie wole w wersji blink blink i mocniej :D

      Usuń
    2. No , bo juz tak jest , ze komus pasuje ,a komuś nie ...

      Usuń
    3. tiaaa... pamietam jak ktos mi tu wciskal, ze z racji wieku mu blink blink nie pasuje :P ... akurat hehe...

      Usuń
  11. No serio ... ja wole takie satynowe .Maty są mega ciężkie do roztarcia i miksowania ,a perły mam wrażenie wszystko podkreślają .. dlatego szukam gdzieś na granicy ;)
    Ale Tobie dałabym się wymyziać najzabistszymi brokatami !!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. satyna jest fajna :D dlatego lubie cienie Diora one wlasnie takie bardziej satynowe sa :D ... pomijajac ostatnie LE, bo ostatnio to chyba im cos na slepia padlo :]

      Usuń
  12. Sliczne oczko- jak zawsze:) Palety zazdraszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny nudziarz, chodziłam dzisiaj w podobnym.
    Sroczko, co masz na ustach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kikowa pomadke nr 501 :D uwielbiam ja :P

      Usuń
    2. Ajajaj Kiko! Gdyby tylko było w PL. Pięknie Ci w niej. :)

      Usuń
    3. Kiko ma swietne pomadki i kiedys pewnie dokupie kolejne :D

      Usuń
  14. Bardzo ci ładnie w takich "kolorach":D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie :) Chociaż chyba faktycznie w takim makijażu ''nikniesz'', a jak są kolory to niesamowicie przyciągasz spojrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w porownaniu do takich mocniejszych makijazy to takie wygladaja jak makijaz szarej myszki, choc one w rzeczywistosci wygladaja lepiej jak na zdjeciach, bo bardzo trudno zrobic fajne zdjecia nudziakom :]

      Usuń
  16. prześliczne oka ma Sroka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie w tych kolorach, ale ja chyba jednak wolę bardziej kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie tak spokojnie i stonowanie, na codzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i taka paletke wlasnie chcialam, jedna zeby miec na takie spokojne nud(n)e makijaze ;D

      Usuń