Seiten

piątek, 16 marca 2012

100 pytan do... :)

Moje drogie robaczki :) ... dzis mamy piatek, wiec bedzie lekko i przyjemnie. Do tego za oknem wiosna w pelni, slonko przygrzewa i az sie cos chce. Tylko jeszcze nie wiem co ;)



W kazdym razie postanowilam zgapic od Agatki, pomysl z pytaniami. Takie "100 pytan do..." kursuje w roznych formach na YT od dawna i po tym jak zobaczylam to u Agaty, to pomyslalam, ze calkiem fajne. Bo wtedy macie okazje zadac te wszystkie pytania, ktore sie czesto cisna na usta a ktore wlasciwie nigdzie nie pasuja. Czesto dostaje maile, na rozne tematy min. zycia w de... i tak sobie pomyslalam, ze w ten sposob mozna najlepiej na nie odpowiedziec :)



I tak teraz w komentarzach mozecie pytac
a ja w miare mozliwosci na nie odpowiem.

69 komentarzy:

  1. Mnie ciekawi z jakiego powodu znalazłaś się w Niemczech i czy planujesz pozostać tam na stałe?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego masz taką niezliczoną ilość kosmetyków i czemu chcesz mi połowę oddać? XD

    A na poważnie: język niemiecki wyuczony wcześniej czy na miejscu, życie nauczyło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je potrafie policzyc, wiec nie jest tak zle... i sroka jestem, wiec znosze do gniazda rozne swiecidelka :D ... i nic nie wiem o oddawaniu :P

      Usuń
  3. kiedy się ze mną hajtniesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to bigamia jest juz dozwolona :D przegapilam cos ??

      Usuń
    2. w diggalandzie wszystkie chwyty dozwolone!

      Usuń
    3. a to co innego... to moze byc nawet jutro ;P

      Usuń
    4. szczekam, tj. czekam z niecierpliwością!

      Usuń
  4. Twoje największe marzenie? a może jest już spełnione? Twoja Recepta na szczęście...?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zadam pytanie ktore zgapilam u swirruska: puscisz sie za stowke?

    :D:D:D

    A tak na serio - super pomysl, zgapie jak juz u Ciebie powodz pytan sie uspokoi :]

    ps. diggerowa do ksiazek a nie sie opiepszasz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. psz psz psz :P spadówa! czekam na korepetytorkę, sierota jedna, pewnie nie wie, jak trafić...

      Usuń
    2. Urbi,
      za stowke, bez wzgledu w jakiej walucie... to na nic mi to nie wystarczy ;D

      Digg,
      lepiej sie przyznac, ze sie przed nia chowasz :p

      Usuń
    3. To oszczedzam dalej :D

      @digg: taaaaaaa jasne :P

      a tak w ogole to boskie zdjecia :*

      Usuń
    4. zdjec to ja mam tysiace... az mi czasami smutno, ze sie kurza na dysku ;D

      Usuń
    5. no trafiła, trafiła! nawet mózg mi trochę rozjaśniła :)

      Usuń
    6. ciekawa jestem na jak dlugo ;) a swoja droga wspolczuje... jak ja nienawidze przedmiotow scislych O_o ...

      Usuń
    7. No to niech się nie kurzą te fotki tylko twórz nowego bloga i je wstawiaj ! :D Przy okazji możesz dodać trochę prywaty ;P

      Usuń
    8. dwa blogi mi wystarcza :P

      Usuń
    9. ekhmmm... puszczanie sie za stowki to moja domena!

      Usuń
    10. w cale nie mam zamiaru robic konkurencji hehe...

      Usuń
    11. @ swirrusek ja tylko robilam dochodzenie w celu osobistym :] Domena jak Twoja byla tak i pozostaje. Puszczanie sie za stowke? Tylko swirrusek :D

      Usuń
    12. ja to jestem strasznie szczesliwa, ze my sie tak rozumiemy :DDDD

      Usuń
  6. skąd pochodzisz? w sensie w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy możesz szczerze powiedzieć, że jesteś szczęśliwa i dlaczego? :*

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja i ja!
    Od jak dawna jesteś w Niemczech? Podróżujesz czasami do Polski?

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy okazji chcialam zaznaczyc, ze na wszystkie pytania odpowiem w osobnym poscie, zeby bylo przejrzysciej :)

    bo jak widac moje kochane wariatki juz tu urzeduja, czyli zaraz bedzie cyrk na kolkach :D ... i o przejrzystosci mozna zapomiec :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale o kim mowa? Gadaj szybko, to zaraz przywolam do porzadku!sasasasasa

      Usuń
    2. a o takich paru babolach :D

      Usuń
    3. nie znam, ale mogę je postraszyć bejsbolem! co za hańba, robić taki bajzel w komentarzach ...

      Usuń
    4. po prostu chamstwo i arogancja ;D

      Usuń
    5. to zeby tak nawiazac do twittera :D ulubiony drink? :D

      Usuń
    6. Swirrusku,

      z palemka ;D

      Usuń
  10. Ja zapytam o podstawy, bo nie śledzę bloga od początku :) Co robisz w życiu? W sensie tak zawodowo? I ile masz lat? Jak długo mieszkasz w Niemczech? Czy mialaś problem z językiem i z adaptacją w nowym środowisku? Jaki był powód wyjazdu? Czy teraz żałujesz tej decyzji? Planujesz powrót do kraju? No dobra... chyba starczy hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To drugie zdjecie gdzie było zrobione ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moich kochanych Alpach... tu akurat austriackich w poblizu miasteczka Zell am See :)

      Usuń
    2. No właśnie miałam nosa :D Domyślałam się że to Alpy, też je kocham, ale bywam głównie we Francuskich Alpach :)
      Wrzuć więcej zdjęć z Alp na bloga pliss :D

      Usuń
    3. alpy sa moja druga miloscia, nawet przed kosmetykami ;) o tych gorach moge rownie duzo i czesto :D ... mam wszystkie pory roku w alpach niemieckich, austriackich i szwajcarskich :D

      bardzo chetnie je pokaze :)

      Usuń
    4. No to podzielam Twoją miłość :D Szwajcarskie też kocham, w Niemieckich i Austriackich nigdy jeszcze nie mialam okazji jeszcze zobaczyć :)

      Zatem czekam na post o Alpach okraszony mnóstwem zdjęć :D

      Usuń
    5. Drugie zdjecie CUDNE!!!
      Zell am See jest mi znane, gdyz od dziesieciu lat jezdze z rodzina do Kaprun na lodowiec, a to jest bardzo blisko ;) Tereny przepiekne i zima i latem :)

      Usuń
    6. kocham gory, ale chyba wiesz bo kiedys pisalam. I poprosze o galerie zdjec !!

      Usuń
  12. To ja zapytam o nick: dlaczego Maus?
    P.s. cudne zmiany na blogu, zrobiło się bardzo wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja bym się chciała zapytać co dobrego do jedzenia warto tutaj spróbować (z takich codziennych produktów)? I co ogólnie uwielbiasz jeść?
    Jesteś szczęśliwa? Znalazłaś swoje 'miejsce' w życiu?

    OdpowiedzUsuń
  14. robisz na codzien, w sensie co robisz zawodowo?:)czy od zawsze mieszkasz w Niemczech? Masz dzieci? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zaczela sie Twoja pasja o kosmetykach??:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak to się stało , że kety są dwa do pary ? interesuje mnie ta historia ! :D
    I z innej parafi .
    Czy masz jakieś bliskie osoby tam na obczyźnie .O przyjaciół mi chodzi , czy odczuwasz jakis niedosyt towarzystki ?
    p.s Pytań pewnie było naście :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Planujesz potomstwo? ;P
    Od dziecka mieszkałaś w Niemczech, czy dopiero później i jeśli później to dlaczego wyjechałaś do Niemiec? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamierzasz kiedyś wrócić do Polski?
    Lubisz język niemiecki? W takim sensie, że dla mnie jest to taki szorstki i sztywny język - źle mi się go słucha... Ty się osłuchałaś, czy nigdy Ci to jakoś nie przeszkadzało?
    Ile masz lat?
    Masz dzieci? Planujesz? Jaki masz do tego stosunek?
    Wyjechałaś ''za chlebem'', czy ''za miłością''?

    OdpowiedzUsuń
  19. Za to drugie zdjęcie i twoja miłość do gór to od razu Cię lubię i kocham;) Żartuje już jakiś czas Cie odwiedzam i bardzo lubię Twoje posty, a jak byś wrzuciła zdjęcia z Alp to bym Cie chyba na rękach nosiła, wiesz tak wirtualnie:))
    Też uwielbiam góry, nasze są przepiękne i naprawdę nie docenione, ale nie powiem Alpy własnie te austriackie, również wzbudzają mój zachwyt:)
    Moje pytanie może będzie trochę dziwne, ale zawsze mnie ciekawiło jak Polacy są odbierani w Niemczech? Czy tęsknisz za Polską? I jakie były twoje pierwsze spostrzeżenia jak zamieszkałaś u naszego sąsiada - czyli szoki kulturowe? Może ostatnie pytanie, które chyba naprawdę jest dziwne, ale nawiązuje do gór:) : jak zaczęła się Twoja sympatia do gór, i które są twoimi najukochańszymi?
    Oj chyba za dużo tych pytań:) Jeżeli uznasz te pytania za zbyt głupie i osobiste, pomiń je:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Boskie zdjecie. Tez jestem zakochana w Alpach. Chociaz nasze polskie gory tez daja rade :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja podpinam się pod pytania dziewczyn.. chcę wiedzieć wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprosze konkretne pytania a nie wszystko :P

      Usuń
  22. A ja na niektóre z pytań do Ciebie mogłabym odpowiedzieć heheh :D Jednak jakoś da się poznać człeka przez te blogi ;)

    a żeby już tak pytaniowo...KIEDY BĘDĄ ZDJĘCIA LODÓW? :D :P ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez chwile sie zastanawialam... o jakie cholera lody chodzi O_o ...

      :P

      Usuń
  23. Ja tez mam pytanie :)

    Lubisz grochowke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubie :) ale taka jak kiedys mozna bylo dostac, gotowana przez wojsko w mobilnej garkuchni... z porzadnym chlebem na zakwasie ehhhh...

      Usuń
    2. To jestesmy kolezanki! juz Cie lubie ;))))

      Usuń
    3. a do tej pory to co... he? tylko udawalas ;)))

      Usuń
  24. Będę banalna, ale mam w nosie, bo jestem ciekawa :P
    3 ulubione książki?

    OdpowiedzUsuń
  25. hehe jak piszesz ze mozemy wypytywac to ja nie mam zadnego pytania w glowie ;-)

    nie wiem czy sie gdzies to przewinelo ale jestem ciekawa czym sie zajmujesz w pracy, jezeli nie jest to zbyt osobiste pytanie


    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy wybielałaś zęby i czy planujesz jakieś operacje plastyczne? :D

    Ulubiony alkohol - konkrety proszę. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i czy miałaś jakieś operacje, albo czy byś chciała jakieś przejść? Jak wylądowałaś tam gdzie jesteś i ... zapomniałam, ale śniłam o pewnych pytaniach do Ciebie. :D

      Usuń
  27. juz chce ten post nie moge sie doczekac!! dlugii poprosze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z taka mala iloscia pytan, to on raczej dlugi nie bedzie :P

      Usuń
  28. Przyznam, że codziennie odwiedzam Twojego bloga. W sumie napisałam może ze dwa komentarze (wiem, bardzo malutko...). Ja sama bloga nie prowadzę, kiedyś próbowałam, ale jakoś mi to nie wychodziło... Komentowałabym pewnie częściej - ale nie mam zbyt dużo czasu, a jak czasu niedużo, to komentarze "brzydkie" wychodzą. :D Wolę nie pisać nic, niż pisać cokolwiek, ale totalnie bez sensu (a propos - czy teraz moja wypowiedź ma jakiś sens? :D). Aczkolwiek mimo wszystko - jestem stałym bywalcem Twojego bloga. :) Postaram się pisać częściej.
    ...A moje pytanie jest takie - ile masz wzrostu? :D

    OdpowiedzUsuń
  29. jaki masz typ figury? czy Twój mąż jest rodowitym niemcem? jak się poznaliście? :D

    OdpowiedzUsuń
  30. jak wygląda Twój koci świat? ;) tzn. co robisz na codzień i od święta? :)

    OdpowiedzUsuń