Seiten

sobota, 24 marca 2012

szmatkowe zakupy... jak zwykle H&M :P

Ostatnio mam faze na sweterki wszelkiego rodzaju ale wszystkie charakteryzuja sie tym, ze zaslaniaja sroczy kuper ;) ... a do tego uwielbiam wyprzedaze w H&M, zawsze mozna sobie cos wygrzebac. Choc ogolnie to w sumie mam szlaban na nowe zakupy, wypadaloby w koncu znowu pasowac w to wszystko co mam w szafie. Z tym, ze tego typu swetry sa dla mnie idelane na wiosne/jesien... ja nie musze czekac na autobusy i kulac sie komunikacja miejska, nie zebym byla tak rozbestwiona, tylko jak sie mieszka na wsi, to nie ma innego wyjscia jak korzystanie z wlasnych 4 kolek. I tak tez wracajac do sweterkow, sa dla mnie idealne... nie marzne w nich ale tez potem nie jest mi za cieplo :)

Pierwszy byl przeceniony na 14,95 €. Taki zwyklaczek z kapturem, kieszonkami i na guziki. Jak widac tez w jednym z moich ulubionych kolorow... tak tak ciuchowo jestem jeszcze bardziej nudna jak makijazowo ;)



90% akryl, 10% welna nie jest za gruby a wlasciwie dosc cienki ale na wiosne bedzie ok. Przynajniej go latwo zwinac i duzo miejsca nie zajmuje... ciezki tez nie jest. Dostepny byl w 3 roznych wariacjach. Ten co ja mam szaraczek i dwa pasiaczki w bardziej zywych kolorach.



Drugi sweterek juz bez przeceny ale czegos takiego szukalam juz od jakiegos czasu, wiec nie moglam przejsc kolo niego obojetnie. Prosty bez guzikow, moge go polaczyc praktycznie z kaza inna szmatka... taki uniwersalny.



Cardigan 19,95 € ... dostepny w 4 roznych kolorach. 60% wiskoza, 40% bawelna.



:)

38 komentarzy:

  1. Uwielbiam długaśne swetry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! :) I planuję na podobne polować w hm czy mango w czasie najbliższym :)

      Usuń
  2. kocham dlugie swetry! a te świetne, ten z kapturkiem mega

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez kocham... kuper mi zaslaniaja i nereczki grzeja... i do wszystkiego pasuja :D

      Usuń
  3. Bardzo uniwersalna część garderoby :) Zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek pierwsza klasa! Poproszę OOTD :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ten drugi sweterek jest bardzo w moim stylu, mam takich z 10 w różnych wersjach kolorystycznych i do wszystkiego noszę, wygodne, zasłaniają jakieś tam dodatkowe fałdki a wyglądają fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak... tez lubie te funkcje zaslaniajace :D

      Usuń
  6. oj tak, uwielbiam takie worowate swetry :]

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie swetry :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Erm, ja za kazdym razem kiedy ide do H&M obiecuje sobie - nigdy wiecej. Jakosc im sie fatalnie pogorszyla. Ale coz, aby poprawisc sobie humor, czasem i tak cos zakupie:) I tak cale zycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwazam, ze w przypadku wielu rzeczy jakosc sie poprawila ale zawsze patrze gdzie byly szyte, bo jest spora roznica :]

      Usuń
  9. Sweter jest super, sama mam tego typu ale bez kapturka, bo one w swetrach mi jakoś przeszkadzają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba bardzo fajnie wyglądają, ja też uwielbiam długie swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne sweterki :) ja też jestem nudna, jeśli o ciuchy chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj ja też jestem nudna kolorystycznie - jak otwieram szafę to większość to szarości ew. biąlo-czarno,
    jeden i drugi bardzo mi się podobają ale drugi myślę iż znalazłby u mnie bardzo szerokie zastosowanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga narzutka genialna, mam podobną, ale z C&A, służy mi świetnie i pasuje do wszystkiego :) Ostatnio stwierdziłam, że H&M to mój ulubiony sklep, zawsze znajdę tam coś dla siebie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przez dlugi czas omijajam h&m bo mi nic nie pasowalo ale od jakiegos czasu zmienili troche styl i jak dla mnie jakosc sie poprawila, wiec polubilam ten sklep i to bardzo :P w zyciu nie mialam tyle rzeczy z h&m jak teraz :)

      Usuń
  14. Bardzo ładne rzeczy :)
    Takie proste, ten pierwszy sweterek chętnie bym przygarnęła :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten pierwszy bardzo fajny :-)

    Ja niedawno zaopatrzyłam się w czerwony za kuper i turkusową bluzę o takiej długości i bardzo się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  16. 100 lat nie byłam w H&M, musze zajrzeć i zobaczyć, co mają ciekawego na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam sklep online i do tego katalog, ktory mi przysylaja do domu... pilnuja zebym przypadkiem nie przegapila nowosci ;)

      Usuń
  17. Również lubię długie sweterki :) Prezentują się dość ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam bardzo podobny sweterek do tego czarnego na zdjęciu:)bardzo ładne też lubię takie swetry:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne sweterki, ja właśnie mam braki w swetrach, żeby coś mnie grzało pod płaszczykiem..może czas na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wlasnie... o tym zapomnialam wspomniec, ze pod cienki wiosenny plaszczyk tez idealnie sie nadaja :D

      Usuń
  20. Kardigan jest genialny :d.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię zakupowe posty :) Pierwszy sweter jest boski, ale ja nie toleruje kapturów przy sweterkach... Druga narzutka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogolnie tez wole bez ale jak sa to mi nie przeszkadzaja ;)

      Usuń
  22. Bardzo fajnie wyglądają ja zważywszy na mój wzrost raczej unikam takich, ale za to zazdroszcze tym, które mogę sobie pozwolić na noszenie takich fajnych sweterków

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny ten szary sweterek :)
    W Polsce takich niestety nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawde mowiac nie wiem, czy asortyment sie rozni...

      Usuń