Seiten

środa, 21 marca 2012

MACowa rodzinka sie powiekszyla :)

Czyli pojedynczy cien, ktory dostalam od Swirruska ma juz rodzenstwo, paletka jest kompletna. Pytalam was pare dni temu, jakie trzy kolory dokupic... tak zeby skompletowac czworeczke. Skorzystalam z waszych propozycji i tak oto wyglada nowa paletka a do tego, bo juz mnie tak dlugo meczyl, kupilam chyba najbardziej znany pedzel MAC 217 .



Od lewej Sketch, Vex i Malt.



A tak wyglada w calosci. W lewym gornym roku Shale (swatche pokazalam tutaj), ktory do tej pory byl samotny. I trzy nowe nabytki. Jak dla mnie prezentuje sie calkiem przyjemnie.


Musialam wybrac tylko trzy cienie ale pare podanych przez was sobie zapisalam, tak na wszelki wypadek jakby mi sie zachcialo kolejnej paletki... bo spodobalo mi sie o wiele wiecej :P

Dziekuje za pomoc, wiedzialam ze moge na was liczyc :*

52 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. mnie kusil tak dlugo, ze stwierdzilam... dosc tego kuszenia i dla spokoju ducha kupilam ;)

      Usuń
  2. tak jest piekna paletka :) raczej piekna rodzinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem lepsza w skladaniu palet jak Ci spece z wysokiej polki ;D

      Usuń
  3. bardzo fajna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyny dobrze doradziły, paletka jest perfekcyjnie dobrana :)

    zakładam, że będzie makijaż :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ja dobrze widze,ze skusilas sie na matowy cien??:))Sketch i vex sliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :D to juz moja 2 lub 3 matowy maczek, co nie znaczy, ze je pokochalam... bo dalej uwazam je za trudne :]

      Usuń
  6. śliczna kompozycja! teraz zmaluj coś dla nas :) widzę też kultową 217 :) ja ją uwielbiam.. mam 2 sztuki i myślę nad trzecią, bo jak zaczynam szaleć z kolorami, to czasem mi brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi na razie jeden wystarczy :D tym bardziej, ze ogolnie na brak pedzli nie narzekam :P ... zmaluje jak bede miala natchnienie i troche czasu ;)

      Usuń
    2. no ja też na ich brak nie narzekam.. ale jak przychodzi do malowania, to pierwsze co chwytam, to 217 właśnie :) mam nadzieję, że będziesz równie z niego zadowolona :)

      Usuń
    3. mam nadzieje, bo inaczej to go chyba zjem ;D

      Usuń
  7. Mam Malt i kocham miłością wielką :) teraz brakuje mi tylko Shale.. :D Fajniutką paletkę sobie skompletowałaś, bardzo lajkuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. shale jest sliczny :) gdyby nie Swirrusek to pewnie, nigdy nie zwrocilabym na niego uwagi :]

      Usuń
  8. Wygląda przyzwoicie:)sensowne kolory:) koniecznie musisz wrzucić look nimi zrobiony:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Vex jest niepozorny ale zobaczysz, że to taki mały "ściemniak" - do wszystkiego pasuje :)U mnie też kolekcja się powiększyła ostatnio o Steamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna paletka, mam wszystkie kolory i sa fajne do malowania. 217 mam dwie i myślę nad kolejna jak Marti ;) to bardzo uniwersalny pędzel, lubię go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna paletka zmaluj nam coś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Vex wygląda genialnie, za mną ciągle chodzi 217, ale jakoś mi szkoda kasy na niego, jednak wiem że za jakiś czas go sobie sprawie, bo ciekawa jestem czy faktycznie jest taki świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za mna chodzil juz dobry rok az w koncu uleglam i zobaczymy :)

      Usuń
  13. zazdroszczę ja nie mam u siebie Mac'a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie tez nie mam, na szczescie jest sklep online albo laczy sie to z wyprawa do oddalonego sporo miasta :)

      Usuń
  14. Chyba dokupię do mojego shale sketch.
    Ja przed 217 broniłam się długo i co? Teraz mam 2 szt :P

    Paletka pięknie dobrana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam nadzieje, ze pozostane przy jednym ;)

      Usuń
  15. Świetne kolory, bardzo "Twoje". Czekam na makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne cienie kupiłaś :) i 217 - też marzenie, choć powiem szczerze że aż dziwie się że go wcześniej nie miałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo mam jeszcze inne pedzle ale stwierdzilam, ze tak dlugo za mna chodzi, ze w koncu musze go wyprobowac :P

      Usuń
  17. Bardzo fajnie to dopasowałaś :) Kolory są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna paletka, mam podobny zestawik (gotowiec) z Lancome

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Sketch!A Malt wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ha ;) 217 mam i jestem mega zadowolona. malt wygląda zachęcająco :) Teraz czekam tylko na makijaż w wykonaniu Twoim i "fantastycznej czwórki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze w sobote uda mi sie cos zmalowac tymi cieniami :)

      Usuń
  21. A tak z ciekawości... To ile kosztują cienie MAC i ten pędzel w DE ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę, paletka piękna :)
    Mam pytanie - ile w Niemczech kosztują lakiery p2?

    OdpowiedzUsuń
  23. maus kupowalas moze w internetowym sklepie maca cos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasneeee :D przewaznie kupuje online... ja mam opcje, ze moge placic na rachunek wiec od czasu do czasu skorzystam, jak mnie przycisnie a sklep mi nie po drodze...

      Usuń
    2. a dlugo czekasz na przesylke od nich?

      Usuń
    3. ostatnio szlo chyba dwa dni, prawde mowiac nie zwracalam uwagi ale jak tak pomysle, to zawsze przychodzilo w miare szybko :)

      Usuń
  24. Łatwo wyczarujesz nią makijaż - kolory świetnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W pędzel 217 opłaca się zainwestować ( mam 2 sztuki). Kolory z paletki piękne i w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie dlugo opieralam, na zasadzie "mam tyle innych pedzli..." ale meczyl mnie od dawna... wiec poleglam ;)

      Usuń
  26. Super zestaw! Podstawowe kolory dobre na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jestem ciekawa co mi sie uda nimi zmalowac ;)

      Usuń