Seiten

poniedziałek, 12 marca 2012

muchos fotos ;) ... czyli paletka NYX z bliska

Przyszedl czas na druga paletke, ktora dostalam w paczce od Urbi. Troche czasu minelo ale nie mialam kiedy sie za nia zabrac. Teraz mam czas... dostalam 7 dni zwolnienia, wiec moge sie obijac i tworzyc posty :)

A teraz bedzie muchos fotos :D



NYX butt "naked" eyes



Zestaw, ktory z jednej strony mozna by nazwac podroznym, gdyby nie to ze jest dosc duzy i troche wazy. Ale z drugiej strony wystarczy calkowicie bo oprocz cieni mamy do wyboru 4 roze, matowy bronzer i dwa rozswietlacze. Dla mnie taka paletka jest wystarczajaca, bo ja ogolnie rzadko mam tego typu makijaze na oku, moze teraz beda czesciej ;)



Cienie tez mamy rozne matowe i perlowe, z lepszym i slabszym nasyceniem. Wiadomo, ze to nie bedzie to co UD ale jak dla mnie jest to wystarczajacy zestaw nude. Z tym, ze pewnie nie bedzie prosto zrobic zdjecia makijazom wykonanym ta paletka, bo beda to raczej dalikatne makijaze.



Na zdjeciach powyzej mamy pierwsze 9 cieni od lewej...
na tych ponizej to pozostala 6.



Roze... sa dobrze napigmentowane i maja przyjemne kolory, ciekawa jestem jak bedzie z trwaloscia, choc z tego co pamietam... te z paletki "Winter in Moscow" byly nienajgorsze :)



Bronzer jak juz pisalam matowy... tak do konca to nie wiem, czy to moj kolor ale na pewno kiedys przetestuje i wtedy sie przekonam. Rozswietlacze oba calkiem fajne... jeden to jasna perla, drugi ma wiecej bezu ale oba mi sie podobaja.

:)

72 komentarze:

  1. Kusząca paletka, aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez ciekla, jak ja pierwszy raz zobaczylam :)

      Usuń
  2. no, teraz to się najarałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna paletka- i cienie, i róże, i rozświetlacze... Szał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie wszystko czego potrzeba :)

      Usuń
    2. Co pewnie nie przeszkodzi ci w kupieniu kolejnych tego typu produktów :D:D

      Usuń
    3. raczej nie... nie mam ani UD naked ani naked2, wiec i inne tego typu tym bardziej NYXowe nie sa mi potrzebne :)

      Usuń
  4. śliczna paletka :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w grudniu wahalam sie czy kupic sleek au naturel czy ta paletke NYXa i zaluja ze kupilam w koncu Sleeka :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa paletka ; D

    Zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy ; ) http://beautyandcosmetics.blogspot.com/2012/03/tag-tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje ale podobny tag byl juz u mnie na blogu :)

      Usuń
  7. no ładne to.. nawet bym nie pomyślałam, że NYX ma takie paleciątka fajne :) maluj się teraz i pokazuj :)

    aż tak źle, że na zwolnieniu wylądowałaś? ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NYX ma sporo roznych palet, niektore sa naprawde wielkie ale ja chcialam wlasnie taka nudkowa :)

      mam zapalenie oskrzeli... wirusowe :] w sumie oprocz upierdliwego kaszlu i bolu glowy jest mi lepiej, juz nie jestem taka padnieta ale na zwolnienie musieli mnie wyslac, bo to (jak widac na przykladzie bakcyl -> slubny -> ja) jest zakazne i moglabym pozarazac pacjentow albo kolezanki w pracy, co raczej nie byloby wskazane :]

      Usuń
    2. rozumiem.. to kuruj się tam.. podesłać Ci jakiegoś pielęgniarza? :P

      widziałam kiedyś palety NYXa, ale błyszczykowo-pomadkowe.. i mi się nie podobały, bo za tego typu paletkami nie przepadam.. ale ta jest naprawdę świetna :) tym bardziej, że ma kolory, które uwielbiam :)

      Usuń
    3. przybij piątke Sroko! więc to nasza wspólna zaraza :D ale jeszcze 3 dni do końca zabijania się antybiotykiem...
      Skoro już się wepchnęłam w konwersację to tylko napiszę że paletka jest piękna ! dawno oczek nie malowałam i zachciało mi sie :)

      Usuń
    4. Marti,
      a dziekuje ale nie mam sily na pielegniarzy ;)

      moja Winter in Moscow ma blyszczyki albo wlasciwie pomadki, paletke sama w sobie bardzo lubie, bo ma bardzoe fajnie cienie :)


      Abscysynka,
      wirusowego zapalenia nie leczy sie antybiotykami :P ... a wracajac do malowania, to mi sie chwilowo nie chce a wlasciwie nie mam sily i natchnienia ;)

      Usuń
    5. Zdrówka dziewczyny. Kurczę sama też nie wiedziałam, że mają aż tak fajne paletki :)

      Usuń
    6. Lyna,

      NYX ma bardzo duzy wybor palet i jedna wieksza od drugiej :]

      Usuń
    7. a po co Ci siła na pielęgniarza? :P on ma Ciebie wyleczyć, a nie to co sobie pomyślałaś :P

      Usuń
    8. nic sobie nie myslalam hehehehe... maz mnie pielegnuje, dba o to, zeby mi cisnienie za bardzo nie spadlo ;D

      Usuń
    9. no i dobrze, niech dba :)

      Usuń
    10. no nie... czasami moglby mnie mniej denerwowac ;D

      Usuń
  8. Ja bym chętnie weszła w posiadanie takowej paletki ;) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne!:) Ja może za niedługo będę mieć pierwszą NYX:))

    OdpowiedzUsuń
  10. No z taką paleta to można Racławice namalowac po raz drugi !!!
    A tak serio .Taka wlasnie wyjazdowa faja rzecz .Wszytko w jednym na kilka dni .Do tego tusz i błyszczyk i w droge !
    Z NYX a mam tylko "Green Eyes" ,ale lubię .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz to sie usmialam :D dlatego tez ja chcialam, bo i jak sie upre to wieczorowy makijaz tez nia machne :D

      Usuń
  11. aż ślinka cieknie na widok tej palety :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczna - nic więcej nic mniej nie potrzeba w podróż
    zdrówka życzę :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :)

      ona taka uniwersalana jest :)

      Usuń
    2. a tak poza tym - to masz wypoczywac a nie tworzyć posty ;-))

      Usuń
    3. wypoczywam tworzac posty ;D

      Usuń
  13. Ależ gratka! Dziewczyny za "wielką wodą" mówiły wiele dobrego na temat tej palety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nic na jej temat nie sylszalam ale jak tylko zobaczylam zapowiedzi jakis czas temu to wiedzialam, ze ja chce :)

      Usuń
  14. Piękna jest! Najbardziej podobają się mi cienie, wszystkie są w "moich" kolorach... ech, ciężko będzie się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A jak z jakością/trwałością? Ja mam jedną Catwalk czy jakoś tak i marniutkie są :( tzn. schodzą z oka po 2-3 godz. i nawet baza nie pomaga. Ale kolorki jak w Naked :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sa w wiekszosci maty, wiec pigmentacja ok ale szalu nie robi, jak bedzie na oku to sie dopiero okaze ale mam paletke Winter in Moscow i tamte cienie na bazie trzymaja sie caly dzien i bardzo lubie ta paletke. Z tym, ze tamte cienie sa zupelnie inne jak te. Jakie te sa to bede wiedziec jak sobie nia w koncu oko pomaluje :D

      Usuń
  16. Świetne kolorki i super, że są w tej palecie róże, rozświetlacze i bronzer - w dodatku w kolorach "do noszenia". Dobrze, że nie ma w niej pomadek - nie cierpię, jak producent wrzuca do palet pomadki, bo nigdy ich nie wykorzystuję, musiałabym je nosić zawsze przy sobie w celu poprawek, a to się mija z celem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego sie wlasnie na nia zdecydowalam, bo pomadek w takich paletkach i tak sie nie uzywa :]

      Usuń
  17. bardzo przyjemne kolory wyglada ciekawie hmmm nie wiedziałam, że NYX ma takie paletki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma ma... ma i jeszcze wieksze ale tamte sa juz dla mnie za wielkie, ta jeszcze ujdzie :)

      Usuń
  18. paletka swietna,
    llllleeeeeeeee to teraz czeka nas siedmiodniowy wysyp sroczych wpisow :DDDD jupi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzis mialam problem z netem hehe... juz mysalam, ze bede 2 dni odcieta od swiata ;)

      Usuń
  19. fajna paletka, ja mam tą pierwszą kopię po Urbanowskim Naked - nude on nude w wersji XXL z szminkami w szufladce. Jest fajna, cienie nie są najgorsze, kolorki są fajne - ale wolałabym jednak w szufladce sprasowane prochy. Bo mnie bardziej prochy pociągają niż lipsticki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam pomadki w Winter in Moscow i tez ich w sumie nie uzywam :]

      Usuń
  20. No no rzeczywiście podróżna paletka-jeszcze tylko tusz i pomadka i można lecieć na wakacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne kolory! cienie przede wszystkim w naturalnych kolorach :) jestem tutaj od niedawna a nie widziałam posta dotyczącego ceny tej paletki i gdzie ją można zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupic ja mozna tam gdzie jest dostepny NYX, ja ja dostalam ze stanow a z tego co pamietam cena byla okolo 10 - 25 dolarow.

      Usuń
  22. jak sie czujesz? :)

    A ja jakos nie moge sie przekonac do nyx'owych wiekszych palet (mniejsze sa calkiem "zjadliwe"). Ale po porazce z Nude on Nude odwlekam obadania innych:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej :) ciagle jeszcze kaszle ale juz mam troche wiecej sily... cale szczescie, ze moge w domu posiedziec :]

      a co jest z Nude on nude nie tak ??

      Usuń
  23. Mam tą paletkę ;) Troszkę słaba pigmentacja i trwałość, ale ogólnie mi się podoba. Róże są naprawdę fajne, bronzer też. Do codziennego makijażu wystarczająca ;) I niedroga - ja kupiłam na allegro za ok.90 zł. Zdrówka życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pigmentacja faktycznie szalu nie robi ale tez nie oczykiwalam nie wiadomo czego... ale ogolnie tez mi sie podoba :)

      Usuń
  24. Już przestań kusić... To moje barwy!

    OdpowiedzUsuń
  25. sliczna paletka szczegolnie te roze;)aaaa zaslinilam kompa:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio kupiłam szminkę z NYX i powiem, że szczerz jestem zaskoczona jej trwałością. Jestem ciekawa też innych kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń