Seiten

wtorek, 6 marca 2012

lakierowe nowosci Kiko... Limited Edition

Dla odmiany Kiko wypuscilo teraz limitowana edycje z 40 nowymi kolorami lakierow. To sie nazywa limitowanka hehe... co tam pare sztuk wypuscic, najlepiej odrazu kolorami po oczach, zeby biedna potencjalna klientka oslepiona, kupila wiecej jak potrzebuje (to akurat nic nowego)... i wiecej niz nakazuje zdrowy rozsadek (ten oglupiony kolorami, lezy i cienko kwiczy).

Nie ukrywam pare mi sie spodobalo i pewnie przy okazji przyjrze sie im blizej.



Cena 3,90€

50 komentarzy:

  1. Piękne kolory i ta cena.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena jest bardzo przyjazna, dlatego lubie ta firme... oprocz tego, ze ma super produkty :P

      Usuń
  2. W ajkich sklepach można kupić kosmetyki Kiko? Jak będę w Niemczech to chętni bym kupiła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tam Niemcy!! ja jestem ciekawa gdzie to można kupić w Polsce!! Bo chyba umrę z rozpaczy jak sobie jakiegoś z tych cudnych kolorków nie kupię:( Przecież te maleństwa są takie samotne!! I wołają do mnie z ekranu: "Weź mnie do domu. Tak bardzo cie potrzebuje!!" To takie smutne :D

      Usuń
    2. Karola,
      w sklepach Kiko, ktore mozna znalezc w calym kraju, adresy sa na stronie Kiko :)


      Maxi A.,
      nie mozna kupic w Polsce... przynajmniej jeszcze nie...

      Usuń
  3. kolory boskie! cena też nie jest zła:D ale ja bym chyba wykupiła z 90% bo bym się nie mogła zdecydować!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dimiti chcialabym to zobaczyc jak wychodzisz ze sklepu z trzydziestomaparoma lakierami hehe...

      Usuń
  4. O! O! O! :)) ..zaraz będę jopić i czuje , ze się nie skończy na tym bo KIKOwe lakiury bardzo polubiłam ;)
    Dzięki za wodzenie na pokuszenie .Jak zawsze -można na Ciebie liczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... polecam sie na przyszlosc :P i owocnego jopienia :D

      Usuń
  5. Piękne kolory :) Przygarnęłabym trzeci od lewej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealne odcienie lakierów ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaaaa!!jutro mialam w planach isc akurat do KIKO :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał! Uwielbiam lakiery, a taka ,,LIMITKA" jest super, jest w czym wybierać! I do tego nie są drogie:) W Douglasie można je dostać czy niee?:>

      Usuń
    2. ilovemakeup,
      jak kupisz to koniecznie pokaz :D


      polish_gal,
      nie w Douglasie ich nie ma, w ogole w pl tej firmy nie ma...

      Usuń
  8. ale limitka.... masakra ;-) dostalabym oczoplasu a moj portfel zawalu serca.


    a kolory piekne! nie potrafie wybrac nawet tych wg mnie najladniejszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie, jak je dorwe live to bede miala niezly zgryz ;D

      Usuń
  9. 3 od prawej pożąąąąądammmm!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolorki :D fajnie by było jakby cena była w złotówkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze mozna sobie przeliczyc, mnie kurs zlotego nie jest potrzebny :D

      Usuń
  11. no śliczniusie.. ale chyba dobrze, że nie ma Kiko w mojej miejscowości, nie wiem skąd bym wzięła na nie kase:D a przez internet też nie mam na razie możliwości zamówienia..

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kolory :) A jak z trwałością na pazurkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam z trwaloscia problemu, z tym ze ja mam pomalowane paznokcie gora 3 dni, wiec tez nie wiem jak jest z dluzszym czasem... ale nie odpryskuja i nie scieraja sie, sa calkiem w porzadku :)

      Usuń
  13. ale kolorki cudaśne chce wszystkie i już! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne kolory :)) z 10 kolorów wybrałabym dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne kolorki.. się wiosennie zrobiło :) cena baardzo rozsądna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a do tego sa przyjemne w uzywaniu i jak dla mnie trwale :)

      Usuń
    2. no to tym bardziej zazdroszczę Sroczce ich dostępności :)

      Usuń
  16. chętnie bym przygarnęła...wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka piękna wiosenna kolekcja (btw niezła limitka phi tylko 40) - jak znam Ciebie coś masz juz na oku...:-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie kolory bym chciała mieć!:)super!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie pokazuj tego zła kobieto ;)Za każdym razem gdy piszesz o KIKO strasznie żałuje, że ich w PL nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Strawberry Pink to zdecydowanie mój kolor :) Ale nie ulegnę - w końcu mam Strawberry Fields z ChG ;) Piękne te kolory, ale mam wrażenie, że wszystkie jakieś takie wtórne, że wszystkie już gdzieś widziałam... Niewiele znam firm, które potrafią wymyślić coś innego, ciekawszego niż pozostałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, ze kolory sie powtarzaja... ja sobie obejrze je z bliska a potem pomysle :) ... ale jakby nie bylo cene maja przyjemna i dostepnosc jak dla mnie bezproblemowa ;)

      Usuń
  21. Hmmm chyba pokusze sie o zakupy bo maja teraz niezly wybor:D Okazja kusi a mialam tam nie wchodzic;)
    Bede wypatrywac jakiego wyboru dokonalas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pewnie pare nabede, tym bardziej ze to limitka hehe...


      ps. maila dostalam, odpisze Ci jutro :)

      Usuń
  22. Wow! Faktycznie niezła edycja limitowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Leże i kwicze... Ojejku... Chce je wszystkie! Rzecz piękna, ale niestety nie osiągalna. :( Ucieknę do Niemiec... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daleko nie jest... do uciekania ;D

      Usuń
    2. Ach gdybym tylko mieszkała blisko granicy... no w sumie mieszkam tylko po przeciwnej stronie :D

      Usuń
    3. uuu... no tak :P ... to juz troche wiekszy kawalek hehe...

      Usuń