Seiten

czwartek, 15 marca 2012

Essie Wedding Collection for Spring 2012

A jak juz jestesmy w temacie lakierow ESSIE,
to chcialam wam pokazac jak prezentuje sie Wedding LE 2012.




Ja po prostu mam slabosc do pasteli a te sa takie apetyczne ;)




od lewej: Instant Hot, Love to be Bad, Who is the Boss, Love & Acceptance



Prawde mowiac nie mialabym nic przeciwko posiadaniu tej czworeczki, bo kurcze podobaja mi sie niesamowice... tylko tych "slubnych" limitowanek nigdy nie widzialam w sprzedazy.

47 komentarzy:

  1. Pokochałam je od pierwszego rzucenia okiem na transdesign :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ślubna limitowanka to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dopiero w tym sezonie zainteresowałąm się pastelami i te wygladaja extra

    OdpowiedzUsuń
  4. Who is the Boss.. Ach, co za nazwa i co za kolor. Boski:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę ładne ;) Przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zielony i różowy <3 Cudowne !! Trzeba będzie zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślubna kolekcja lakierów? Phi. Ja na swój ślub zamierzam wrzucić na paznokcie jakąś fuksję lub coś równie soczystego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważka? :)) Ja planuję Opi Mpoon over Mumbai- zakochałam się w tym kolorze. Poza tym mocne kolory chyba by były przegięciem w moim wypadku - planuję ciemny bukiet + dodatki ślubne ;)

      Usuń
    2. Ja na swój ślub jestem własnie w trakcie szukania jedwabiu w kolorze malinowym :D Do tego planuje paznokcie pomalowac OPI Dutch Tulips lub OPI Too hot pink to hold em :D Jakoś nie dla mnie nudasy, aczkolwiek namawiają mnie na frencha też ;)

      Usuń
  8. Love & Acceptance----> moja milosc!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności, zgarnęłabym wszystkie poza lilią.

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę się połasić do tych essiaków trochę, bo coraz bardziej mi się podoba to, co wrzucasz od nich ostatnimi czasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to najlepsze lakiery... maja fajne kolory w stalym asortymencie i do tego dosc czesto ciekawe limitki :)

      Usuń
    2. Mnie Urbi wkręciła przysyłając dwa , dołaczył trzeci i czuje ,ze na tym sie nie skończy .POminę ich boskie kolory ,ale trzymał mi sie 5 dni bez startych końcówek .Szok !

      Usuń
    3. ja mialam z nimi trudny poczatek ale teraz to jest big love :D

      Usuń
    4. Ja raz Essiaki kocham, raz nie, bo z aplikacja bywa róznie.

      Usuń
  11. Fajne kolory w sam raz na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ładne, chcę je! wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne. Ale u mnie wydawanie kasy na drogie lakiery się nie sprawdza. Wcale dłużej nie trzymają się od zwykłych tanich - przynajmniej na mojej płytce.

    OdpowiedzUsuń
  14. sroko, fajnie wyglada nowy dizajn - jest o wiele bardziej czytelny niz wczesniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bedzie jeszcze inny ale tez taki prosty i przejrzysty... zachcialo mi sie zmian na wiosne ;)

      Usuń
  15. Ja wolę mocniejsze kolorki ,ale te piekne .. no i takie właśnie romantyczne ;)
    A jak przy slubach wlasnie wczoraj dostałam zaproszenie od mojej dziewczyny od języka .Nice ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślubne? Jako ślubne wcale mi się nie widzą ;) No może te dwa pierwsze, ale np Panna Młoda w miętowymi paznokciami jakoś mi się nie widzi. Ja będę mieć mocny akcent na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi to wszystko jedno... slubne czy nie i tak mi sie podobaja :D a slub to ja i tak mam juz dawno za soba :P

      Usuń
  17. Pastele <3 Wzięłabym wszystkie...

    OdpowiedzUsuń
  18. ahhhhhhhhh pragnę ich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widziałaś ślubnych limitowanek, bo przed mężatkami chowają. ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Mniam mniam...szkoda że swatchy jeszcze nie ma w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooo, kolory dla mnie, bo ja jestem taka nudziakowo-pastelowa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam dziś u mnie w DM i są faktycznie są !!!! aż w szoku byłam, ale byłam z mężem i dzieckiem wiec tylko oblukałam pobieżnie. Muszę się sama wybrać i na spokojnie coś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to lubie w DM, ze tam mozna spokojnie stac nawet i godzine przed szafa i nikt krzywo nie patrzy :P

      Usuń
  23. kolorki cudowne,tez chetnie bym przygarnela;D

    OdpowiedzUsuń
  24. No nieee, poproszę tu nie atakować pastelami Essie.Śliczne. Trochę litości!
    Podoba mi się też przesłanie "marriage is a piece of cake", które pewnie nabiera mocy jak się ma tę kolekcję na paznokaciach. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  25. hmmm sama nie wiem... obawiam sie, ze nie beda na mnie dobrze wygladaly... choc w buteleczce kusza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Tobie dobrze wygladaja mocniejsze kolory ale ja lubie pastele :D

      Usuń