Seiten

czwartek, 10 lipca 2014

Zoeva Rose Golden Luxury Set... czyli moj zestaw podrozny :)

Jaks czas temu pokazalam na insta moj nowy zestaw pedzli Zoeva. Kupilam go specjalnie z mysla o wyjazdach, bo denerwowalo mnie ciagle grzebanie w calym pedzlowym zbiorze i czasami trudno bylo mi sie zdecydowac, ktore mam ze soba zabrac. Wiadomo jak to jest. Teraz mam cudny zestaw, ktory calkowicie mi wystarcza a dzieki temu, ze maja skuwki w kolorze rozowego zlota, to latwo mi je odroznic od pozostalych. Po urlopie/wyjezdzie piore i moga spokojnie czekac na kolejna wyprawe. 

 
Jak widac mamy 9 pedzelkow, do ktorych dolaczona byla kosmetyczka. Jak dla mnie sa one rewelacyjne... pokazywalam wam juz czarna, ktora nabylam jakis czas temu i jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. Dlatego podoba mi sie, ze przy tych pedzelkach tez jest.


W kosmetyczce mamy jeszcze osobna kieszonke na zamek, co dla mnie jest bardzo praktycznym rozwiazaniem. Wykonanie jest naprawde swietne i chocbym chciala, to nie ma sie do czego przyczepic.


Na zdjeciach pedzle sa jeszcze wilgotne po ostatnim czyszczeniu plynem do pedzli, w suchym stanie sa idealnie puszyste i mieciutkie. 

Pedzelki od gory na dol
  •  317 Wing Liner 
  • 231 Petit Crease
  • 227 Soft Definer
  • 142 Concealer Buffer
  • 110 Face Shape
  • 102 Silk Finish
  • 106 Powder
  • 127 Luxe Sheer Cheek

 A jak ich nie uzywam to leza sobie w kosmetyczce, zapakowane w kondomki, 
zeby nie stracily ksztaltu.


Bardzo lubie te pedzle. Sa swietnej jakosci i maja bardzo przyjazne ceny. Mozna kupic ktorys z gotowych zestawow a sa one bardzo fajnie skomponowane i osoby, ktore zaczynaja zabawe z makijazem na pewno beda zadowolone... albo stworzyc sobie samemu z tego co maja dostepne a wybor jest calkiem spory. 


38 komentarzy:

  1. Ja mam 5 pędzelków tej marki: ten do pudru,skunks do podkładu i trzy świeżutkie z wtorku: 142,234 do smokey i do kresek ale wygięty.
    Mnie te pędzle podbiły swoją długością,a raczej krótkością,i tymi lakierowanymi trzonkami. Przyznaję też,że pomocne były Twoje posty:)
    Na razie pędzlowo jestem zaspokojona,chociaż marzy mi się mniejszy duo fiber do różu i drugi do korektora bo one są też świetne do kremowych cieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sie tez zaczelo od jednego... dawno temu, wtedy jeszcze nikt nie slyszal o takiej firmie ;)) ... a potem jak znacznie poprawili jakosc, dolaczyly do niego kolejne :D

      Usuń
  2. Cudne są te pędzle! Zoeva jest na mojej chciej liście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie ze mają osłonki to w podróży się przydaje

    OdpowiedzUsuń

  4. Co tu kryć ,są po prostu idealne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te pędzle! Na pewno kupię w niedalekiej przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam pédzle ZOEVA <3 sá znakomite
    i wlascicielké firmy i kreatorké pédzli znam osobiscie i tez uwielbiasm :)
    dobranoc sroko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo... powiedz jej, ze kawal dobrej roboty zrobila :D :D

      Usuń
    2. Dobrze :) napiszé jej przez whatsapp ;D
      ostatnio byla nawet w Hannoverze bo nasz Douglas jako pierwszy ma w swoim sortymencie sklepowym ( nie online) pédzle ZOEVA

      Usuń
  7. Śnię o nim, wygląda genialnie, tak samo jak kosmetyczka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam zestaw do twarzy i kocham i ubóstwiam :) Są przeboskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jeden pędzel od nich, ale jest niebiański *-* marzę o takim zestawie i pewnie w przyszłości u mnie wyląduje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi się taki piękny zestaw, cudowne skuwki mnie urzekają w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na kilku zdjęciach wyszły tak miękko, że aż szkoda, że nie dają się dotknąć -.-

    OdpowiedzUsuń
  12. Doskonale prezentują się te pędzle! Gdybym nie miała swojej gromady, pewnie bym się skusiła! Ale nie nie. Jedynie ta kosmetyczka mi chodzi po głowie, od kiedy ją pokazałaś pierwszy raz! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy Twojej calej bandzie, to naprawde nie musisz sie rozgladac za kolejnymi hihi... ale kosmetyczki sa swietne i pedzle do nich idealnie pasuja... idealnie na podroz :D

      Usuń
    2. Jestem ciekawa czy MACzkowe by weszły? Podawałaś gdzieś wymiary tej kosmetyczki? Coś mi świta, ale mogę się mylić? :)

      Usuń
    3. Powinny wejsc, one nie sa specjalnie wieksze... 217 wchodzi na luzie ;)) ...

      Usuń
    4. Ale ciekawam czy te twarzowe też by weszły? Poszukam gdzieś info u nich na stronie może :)

      Usuń
  13. Piękny zestaw. Myślałam nawet by kupić go pewnej osobie na prezent. A nie masz problemów z zamykaniem kosmetyczki? Ja w swojej musiałam zamek smarować parafiną i trochę wyrobić, by dawał się zamykać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta od tego zestawu smiga bez problemu, z ta czarna czasami mi sie zacina ale jak powoli zamykam to nie mam problemu :)

      Usuń
  14. świetnie wyglądają te pędzle i aż mam ochotę je zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne pędzle, jak na razie mam tylko jeden numer 102 ale jestem mega zadowolona i chcę więcej

    OdpowiedzUsuń
  16. Planuję zakup pędzli tej firmy, tylko przede mną najcięższa decyzja - wybrać które :D

    OdpowiedzUsuń
  17. są to jedne z najpiękniejszych pędzli ever! różowe złoto wygląda tak wyjątkowo i ekskluzywnie, że nie przypominam sobie żebym widziała ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie przepadam za rozowym zlotem, tak tu mi sie wyjatkowo podoba :)))

      Usuń
  18. Przepiękne!!!! Bardzo się cieszę, że wróciłaś do pisania na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zoeva szybko podbiła moje serce:) nie dość, że cena przystępna to ogromna przyjemność używania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W najbliższej przyszłości planuję zakupić zestaw do oczu. Piękne są te pędzelki!

    OdpowiedzUsuń