Seiten

sobota, 26 lipca 2014

aktualizacja mojej pielegnacji

Poniewaz moja pielegnacja ulegla calkowitej zmianie, to dzis taki maly update, wiekszosc tych produktow i tak dokladnie opisze w osobynch postach. Ogolnie doprowadzilam moja skore do takiego stanu, ze jestem zadowolona. Pozbylam sie problemow, ktore mnie meczy przez kilka miesiecy. Produkty z Lierac i Skinoren zrobily swoje, teraz przy prazacym sloncu odstawilam wszystkie atrakcje kwasowe i tym podobne a skupiam sie na odzywianiu i nawilzaniu... o ochronie przed sloncem juz pisalam ;)
 

Ze znanych produktow, ktore uzywam juz od kilku lat mamy tu krem Skin79 The Oriental Double Perfection Eye Healer Plus. Uwielbiam ten krem, jest moim idealem na dzien i tak pewnie jeszcze jakis czas pozostanie. Jezeli juz jestesmy przy kremach pod slepia, to od paru tygodni uzywam Biotherm Blue Therapy Eye. Od tego kremu zaczal sie moj powrot do produktow Biotherm. Swietnie sie sprawdza na noc, dobrze odzywia i wygladza. Radzi sobie z moimi suchymi zewnetrznymi kacikami, dzieki niemu nie sa suche. Do niego dolaczyl krem na noc Biotherm Skin Best Night. Nasza przygoda dopiero sie zaczela ale jak na razie jestem zadowolona. Czesto siegam po Shiseido Ibuki  Softening Concentrate. Jak na razie to mnie ta seria nie oczarowala ale ten produkt jest calkiem przyjemny. Latem lubie sie dodatkowo nawilzac. Moje serum Idealia z Vichy zastapilam teraz innym probuktem na dzien czyli Vichy Idealia Pro . Wg tego co firma pisze o tym lekkim kremie, to 11 lat zajelo im stworzenie kosmetyku, ktory ma sobie radzic z piecioma roznymi rodzajami przebarwien. Zobaczymy czy faktycznie sobie radzi. Uzywam juz pare dni, krzywdy mi nie robi a czy beda jakies efekty, to sie okaze... za bardzo w to nie wierze ale krem jest lekki i przyjemny, na lato sie nadaje, bo calkiem dobrze sprawuje sie pod makijazem :)


Ograniczylam ten kosmetyki myjaco, zdzierajace. Demakijaz oka robie niezmienie dwufazowka Chanel Demaquillant Yeux Intense, w dalszym ciagu uwazam, ze jest to najlepszy plyn do zmywania oka. Calosc myje kremem do mycia Estee Lauder Perfectly Clean. Nie uzywalam tego nigdy jako maseczki ale do mycia uwielbiam. Wydajne jak diabli... jedyne na co trzeba uwazac, to zeby nie dostalo sie do oka. Na koniec idzie woda micelarna LRP Effaclar. Jezeli chodzi o peelingi to aktualnie uzywam dwoch. Jak chce lagodnie to siegam po enzymatyczny Organique peeling & herbal a jak mam ochote na delikatnego ale skutecznego w moim przypadku zdzieraka to uzywam LRP Gommage Surfin Physiologique. Jest ze mna od paru miesiecy i bardzo sie polubilismy.

***

I to byloby na tyle. Do pierwszej grupy dolaczy teraz serum Blue Therapy z Biotherm ale o nim bedzie nastepnym razem.


27 komentarzy:

  1. Dwufazę Chanel kocham! :D Musze kupić kolejne butle na zapas jak będę lecieć do PL! :)
    Peeling Organique i koncentracik Ibukowy lubię bardzo! Reszty nie znam.
    Ale zaciekawiłaś mnie Moja Droga tym zmywakiem od Estee? Nada się do szczoty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Calkiem mozliwe, ze sie nada :) ... nie mam szczoty to nie wiem ale jest to mocno kremowy oczyszczajacy zmywak... dobrze sie pieni :) ... ja mialam miniaturke, czasami mozna dostac w zestawach :)

      Usuń
    2. No właśnie miałam kiedyś miniaturkę, ale było to za czasów gdy nie zmywałam twarzy wodą i wydalam ją siostrze.. Ani razu jej nie użyłam! Głupia ja! ehhh

      Usuń
    3. Moim skromny zdaniem Perfectly Clean jest super:) Nie tylko zmywaczek ale tez dziala zluszczajaco. Moja cera zawsze po mnie wydawala sie idealnie oczyszczona i gotowa na krem ( nie uzywam szczotki, ale pewnie by sie nadal) pozdrawiam

      Usuń
    4. uwielbiam tą serię Perfectly Clean EL i używam do szczoty Clarisonic właśnie :)

      Usuń
    5. Dolly,
      prawda... cos w tym jest. Pamietam jak piereszy raz uzylam probki, to autentycznie mialam WOW efekt. Pomyslalam sobie, ze dawno sie tak dobrze nie oczyscilam ;))

      Martus,
      teraz to juz masz potwierdzenie, ze do szczoty sie jak najbardziej nadaje :))

      Ines,
      i jak sie szczota sprawuje ?? :))

      Usuń
    6. Dokładnie Sroczi - to samo uczucie u mnie ! Jestem od tego produktu uzalezniona i generalnie to jest must have ...choc czasami zdradzam to wracam z podkulonym ogonem. A szczoteczkom mowie nie bo uwazam ze niepotrzebnie rozciągają skore...pozdrawiam :)

      Usuń
    7. Ja za leniwa jestem na szczotki :P

      Usuń
    8. No to już wiem, że chcę! Nie ma bata musi być mój! Wpisze sobie w telefonik i kupię na lotnisku jak będę lecieć do PL (pamięć już nie ta :P hihi) :D

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie posty blogerek w wieku zbliżonym do mojego:)
    Nie miałam nic z Twojej gromadki ale kosmetyki kilku tych firm są mi znane np. LRP czy EL,której krem do mycia w starej wersji lubiłam.
    Mam ochotę na dwufazówkę ale to nie teraz bo muszę wykończyć litr Biodermy:D Krem pod oczy muszę zgłębić bo mój się kończy a na noc chciałabym coś konkretniejszego na zmarszczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "wiek zbliżony do mojego " ...... you make my day Lesneruno :D :D
      Ja też w ten target się łapię i dlatego kocham sroczego blogasa :D

      Usuń
    2. Mamibecia,mocno się zastanawiam czy Ty mnie obrażasz czy komplementujesz:)

      Usuń
    3. Lesne Runo,
      ja kocham ta dwufazowke i nie ma lepszej na swiecie ;)) ... a troche tego juz pouzywalam :P

      Usuń
  3. a mnie zainteesował peeling LRP - jeśli jest faktycznie zdzierak to muszę wypróbować - ja ubostwiam Ocean Salt z Lush.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również wpadł w oko peeling z LPR, widzę go pierwszy raz

      Usuń
    2. Agata,
      delikatny zdzierak ;) ... bo on jest do wrazliwej skory ale drobinki posiada i jak dla mnie jest wystarczajacy :) ... napisze o nim pare slow w przyszlym tygodniu :)

      Usuń
  4. Bardzo fajna pielęgnacja, chętnie bliżej się przyjrzę tym kosmetykom. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze znajdziesz wsrod tego cos dla siebie :))

      Usuń
  5. Też właśnie zaczęłam przygodę z Vichy Idealia Pro. Chętnie przeczytam za jakiś czas, jak oceniasz jego skuteczność. Przebarwienia to niestety coraz powszechniejszy problem, a pozbycie się ich to mega wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przebarwienia to najwieksza zmora z ktora walcze... jak na razie z roznym skutkiem :]

      Usuń
  6. Bardzo dobrze wspominam Vichy Idealia Pro. Rozjaśnia drobne przebarwienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to bardzo mnie to cieszy, mam nadzieje, ze u mnie bedzie podobnie :)

      Usuń
  7. żadnego z produktów nie używałam i nie używam :) też planuje na swoim blogu niebawem post pielęgnacyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tej ilosc wszelkich produktow jakie mamy na rynku, to ciagle sie trafia na cos czego jeszcze sie nie uzywalo ;D

      Usuń
  8. Estee Lauder Perfectly Clean znam, tylko zastanawiam się czy to ta sama wersja co ja miałam. A seria Biotherm skin-best to u nas hit w Norwegii, zwłaszcza serum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum mam miniaturke, zobaczymy czy sie z nim polubie :)

      Usuń