Seiten

niedziela, 20 lipca 2014

Rock & Republic Powder... z bliska :)


Nazwa Rock & Republic wielu osobom nie powie nic... innym moze kojarzyc sie z ubraniami. Firma znana glownie w stanach. I oczywiscie po raz pierwszy zobaczylam te kosmetyki u Urbi. Slinotoku dostalam natychmiast jak tylko zobaczylam opakowania. I bardzo bylam ciekawa co to za cuda. Niestety dostepnosc w Europie zerowa i dlatego bardzo mnie to ucieszylo, jak w urbankowych darach losu znalazlam wlasnie ten puder.


 Puderniczka co prawda nalezy do tych, ktore moga sluzyc do samoobrony ale mi sie niesamowicie podoba polaczenie czerni i srebra... cacuszko :)


 Zawartosc to 9g wiec calkiem przyzwoicie... kolor ktory mam to Chiffon.


 Jest to dosc neutralny bez, idealny do torebki... w celu dokonania poprawy lub przymatowienia noska, ewentualnie jak pisalam wyzej w celu samoobrony.


 Puder jest bardzo drobno zmielony, dobrze dopasowuje sie do skory. Dlatego wlasnie dla mnie jest to idealny puder do poprawek. Puderniczka ma lusterko, co tez sie przydaje.


Bardzo sie z tym produktem polubilam i chetnie bym przyjrzala sie innym probuktom ale raczej nie ma na to szansy. W kazdym badz razie ciesze sie, ze moge ten puder pouzywac. Smuteczek bedzie jak sie skonczy ale moze wtedy znajdzie sie cos innego na otarcie lez ;)


40 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda, ciekawe puzdereczko a nie przesusza za bardzo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem mieszaniec, wiec z przesuszaniem nie mam problemu ;)

      Usuń
  2. Opakowanie klasa! Kolor również. Coś dla bladolicych dziewczyn, takich jak ja.
    Niech to cacko się dobrze spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba to opakowanie!
    Ja noszę w torebce meteoryty w kompakcie ale prawdę powiedziawszy to nie mam nawyku pudrowania się w ciągu dnia: robię to jak sobie przypomnę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nosilam meteoryty ale one nie nadaja sie do poprawek :] ... ja jestem mieszaniec, wiec sa takie dni gdzie dla swietego spokoju (wewnetrznego) mam ze soba bibulki matujace i puder ;)

      Usuń
  4. Wyglada ślicznie !
    Ja w torebce nosze Blota z Maca , ale latem .Zimą w sumie jakoś nie poprawiam pudrem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nosze caly rok... tak na wszelki wypadek ;)

      Usuń
  5. Pierwszy raz widzę takie cudo i opakowanie idealne do noszenia w torebce. Przynajmniej szybko się nie potłucze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale będziesz miała puzderko to samoobrony nadal :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... no tak, bo szkoda bedzie wyrzucic ;)

      Usuń
  7. Już samo opakowanie mnie zachwyciło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez ;) ... bo puder jak to puder... ale ta puderniczka *.*

      Usuń
  8. kupila bym dla samego opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda mega ekskluzywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie cudo *-*
    Jest na buzi transparentny czy daje jakieś krycie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja krycia nie widze ale daje ladnie satynowe wykonczenie :)

      Usuń
  11. Kastety niech się schowają, puderniczka wystarczy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie mnie rozwaliło!!! Fantastycznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak samo... dlatego zapragnelam go od pierwszego spojrzenia i chetnie przytulilabym inne produkty tej firmy ;))

      Usuń
  13. wow, kawal masywnego pudru:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda niesamowicie kusząco. :) Pomarzyć sobie. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorwanie tych kosmetykow w europie w ogole graniczy z cudem ;)

      Usuń
  15. Przyznam szczerze, ze nie slyszalam o tej marce...sliczne opakowanie w kazdym razie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona glownie w amikowie jest znana :) ... ja ten puder widzialam u Urbi i wtedy mnie zachwcil, bo tak to tez zylam w nieswiadomosci ;)

      Usuń
    2. musze looknac w necie...chociaz ja jakos malo pudrowa sie zrobilam.. tertaz tylko w woalach latam ;) (akwarelka my love)

      Usuń
    3. Ja tez love akwarelke :)) ... i hourglasska :))

      Usuń
  16. Opakowanie jest genialne! Dla samego wyglądu mogłabym go mieć i podziwiać.. a czesem sobie poużywać :D hihi Kolor świetny. Super, że nie ma różowych tonów. Taki mojowy no :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niach niach... ja uwielbiam takie puderniczki a jak jeszcze produkt w srodku jest swietny, to po prostu bajka ;)

      Usuń
    2. Masz dużo meteorków, kolejne cudo nie jest Ci potrzebne.. Szuflad niedługo nie domkniesz.. moje są całkiem pojemne :P hyhy

      Usuń
    3. Buehehe... mam jeszcze dwie komoty i duzooo szuflad :P

      Usuń
    4. No, ale twarz masz tylko jedną.. Meteorki musisz zużyć najpierw.. No bo kiedy je wszystkie zużyjesz? :P hłehłehłe

      Usuń
    5. jak nie zuzyje, to dam sie z nimi pochowac ;))

      Usuń
    6. Ale będziesz ładnie pachnieć :D hihi

      Usuń