niedziela, 15 stycznia 2012

srocza tytka a wlasciwie tytki... wedruja do... :)

I tak nadszedl moment wyczekiwany przez wiele z Was. Poniewaz kosmetykow bylo sporo, to postanowilam uszczesliwic dwie czytelniczki :) ... i chcialam jeszcze zaznaczyc, choc w sumie nie musze mojego wyboru tlumaczyc, ze warto zagladac na sroczego bloga i warto od czasu do czasu cos napisac, bo ja mam doskonala pamiec (do pierdol, te wazne rzeczy zapominam :P) ... niemniej jednak, chyba nikogo nie bedzie dziwic, ze wybralam dziewczyny, ktore sa ze mna od dluzszego czasu i nawet taka zwykla wymiana komntarzy, pozwala nam sie w jakims tam stopniu poznac. Ich komentarze ulatwily mi podjecie decyzji, choc i tak nie bylo to proste ale glownie zalezalo mi wlasnie na tym, zeby zobaczyc co wam brakuje i wtedy moglam sprawdzic, czy w tytce znajdzie sie cos odpowiedniego. I mam nadzieje, ze udalo mi sie trafic :)

W kazdym razie nie przeciagajac...



Pierwsza "srocza tytke" otrzymuje Vila.




***

Druga "srocza tytke" otrzymuje Shopaholic dream.




***

Serdecznie gratuluje Vili i Dimiti. I prosze w ciagu tygodnia o przeslanie mi adresow, gdzie mam tytki wyslac. W przypadku gdy tych adresow nie dostane, tytka trafi w inne rece :)



A wszystkim pozostalym czytelniczkom chcialam podziekowac i powiedziec, zeby sie nie martwily... przy mojej manii testowania nowych rzeczy, pewnie za jakis czas znowu sie pare rzeczy uzbiera i wtedy nowa tytka bedzie szukala domu, ktory ja przyjmie :)

39 komentarzy:

  1. Kosmetyki trafią w dobre ręce, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, fajne rozdanie =)

    OdpowiedzUsuń
  3. śledzę sporo blogów, choć własnego nie prowadzę i nie udzielam się na innych, nie brałam też udziału w tym rozdaniu, ale poczułam potrzebę napisania:
    JESTEŚ PRZEMIŁĄ OSOBĄ! :)
    a to rozdanie jest najsympatyczniejszym jakie kiedykolwiek widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa nie wierze! dziekuje slicznie!:*:D
    to bedzie taka moja osloda na kolejne tygodnie nocnych nauk i zaliczen;)
    ale mam banana na buzi!:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranym, kosmetyki na pewno trafiły w dobre ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje :D
    tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  7. ojacie, jakie nagrody :ccc


    gratulacje, dziewczęta!

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to sprawiedliwe że tytki dostały dziewczyny które najbardziej się udzielają. szczerze im gratuluję. Warto jest jednak spojrzec na dziewczyny ktore zaczynają bo one tez moga miec cos fajnego do pokazania lub napisania.
    A ja dzieki temu tez odwazniej podejde do komentarzu bo a noż nastepnym razem to ja zostane szczesciara;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokosku ja nie twierdze, ze nie a na moim blogu sa rozne rozdania i nikt nie wyklucza tych dopiero zaczynajacych :)

      Usuń
  9. Sroczko Ty moja, umieram. xD
    To będzie najszczęśliwszy, najlepszy rok w moim życiu. :) Zapowiada się fantastycznie i ja wierzę, że będzie coraz lepiej.
    Jestem baaardzo szczęśliwa, że dostanę tytkę pełną smakowitości i cieszę się, że z jednej tytki, zrobiły się dwie! Wspaniale. :)
    Już ślę adres i zacieram rączki, bo zawartość przeszła moje najśmielsze oczekiwania. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dziewczyny!
    Podzielam Twoje zdanie, Sroczko - nagroda słusznie trafiła w ręce osób które dużo się udzielają. A zawatrość - mmm... marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwycięzcom! A co do kosmetyków to WOW! W twojej sroczej tytce było dwa razy więcej kosmetyków niż ja mam w szufladzie. I do tego Jakie to kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To się dziewczyny obłowiły :D Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. super, gratuluję dziewczynom :)

    jestem stałą czytelniczką, może czas zostać stałą komentatorką i ja zostanę kiedyś nagrodzona? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. łoo, ale fajowe rzeczy, no to się dziewczyny ucieszą! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. i tak kosmetyki trafiaja do nowego domku:) Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! ale skarby się trafiły dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje :D fajne to magiczne rozmnożenie tytki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję, zazroszczę! :> Nawet się nie spodzewałam, ze aż tyle będzie tych nagród :D Szczęściary.

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Vila , Shopa ! Gratulacje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje dziewczyny :) świetne tytki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję serdecznie Zwyciężczyniom.
    Ogromną miałam chrapkę na to, by się zgłosić, ale nie zrobiłam tego, bo uznałam, że zawartość sroczej tytki lepiej wykorzysta ktoś inny. Po co marnować kosmetyki dla kogoś, kto maluje się dwoma kolorami cieni? :( Tym niemniej zazdroszczę, bo domyślam się, że będą w niej prawdziwe skarby.
    I wtedy już chciałam napisać, ze to świetny pomysł. Naprawdę. Winszuję Sroczko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję :) Postaram się następnym razem bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję :) Ja oczywiście też zacierałam ręce na parę rzeczy, miałam cichą nadzieję,że będziesz oddawać cienie Alverde, bo od dawna chciałam je przetestować, ale stwierdziłam,że zabieranie nagrody komuś, kto ma znikomą ilość kosmetyków będzie trochę nie fair, bo ja może nie mam jakiś ogromnych zbiorów, ale trochę tego mam ;) A sam pomysł godny podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pilar nie widze nic przeciwko, zeby w nastepnym rozdaniu znalazly sie jakies cienie Alverde :) ... w kazdym razie zapisalam sobie :D

      Usuń
  24. dziewczyny, gratuluję wspaniałości:D

    OdpowiedzUsuń