Seiten

środa, 3 października 2012

Happy Holidays 2012 ... czyli kuszenie sroki ;)


Dawno sie nie przygladalam temu co proponuje na kolejny "sezon" wysoka polka. Glownie z tego powodu, ze wiekszosc tego co przez ostatni rok widzialam wydawalo mi sie wtorne i malo interesujace ale w przypadku swiatecznych limitowanek, moje oko zawislo na paru produktach. 

***

Guerlain uraczy nas kolejnymi blink blink kulkami, bo te zawsze maja troche wiecej "blasku" w sobie i choc na poczatku tez wydawaly mi sie dosc wtorne, to ogladajac kolejne zdjecia w necie zaczynam sie robic miekka. Z tym, ze jak juz to zdecyduje sie na prasowane, kulek w kulkach mam pod dostatkiem. Ciekawe wydaly mi sie tez cienie 4 ale te musze pomacac i zobaczyc jak wyglada pigmentacja, wiadomo nie oczekuje nasycenia jak u UD czy MAC ale tez wypadaloby zeby je bylo widac pozniej na oku.


U Givenchy spodobaly mi sie pryzmy i cienie, choc jak juz to blizej przyjrze sie pudrowi, bo cieni w tej kolorystyce mam juz troche. Podoba mi sie tez blyszczyk, jeszcze nie mialam zadnego tej firmy.


 Chanel ma piekny bordowy lakier i az szkoda, ze sie nie lubie z lakierami tej firmy. Cienie tez niczego sobie... do mnie usmiecha sie roz ale obiecalam sobie, ze nie kupie zadnego, dopoki w moich troche nie ubedzie.


Jedynie Dior to dla mnie po raz kolejny rozczarowanie. Ewentualnie cienie piatki te z bialym w srodku moglyby mi sie spodobac... wiadomo ja mam slabosc do diorowych paletek. Reszta zupelnie nie dla mnie... za duzo czerwieni, zlota i oczywiscie blink blink. Dlatego nawet nie jest mi smutno, ze swiateczna kolekcja tej firmy jak zwykle nie pojawi sie w Niemczech.


Teraz pozostanie poczekac, bo juz nie raz sie przekonalam, ze zdjecia reklamowe nijak sie maja do tego co potem znajdujemy w sklepach... wiec czas pokaze, czy dam sie na cos skusic :P 

41 komentarzy:

  1. Ośliniłam się patrząc na pierwsze i drugie zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Guerlain kulki mam już w must have, Dior w końcu coś fajniejszego pokaże:)Chanel widziałam i poluje na róż:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się propozycja kolorystyczna od Guerlain. Niestety jednak obawiam się, że takie kolory byłyby za chłodne dla mnie ;) I dobrze- mój portfel się cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. co się z tym Diorem dzieje... mnie ogólnie świąteczne LE średnio ruszają, za dużo w nich przepychu i złota - wolę jesień. zastanawiam się tylko skąd te motyle u Givenchy - delikatnie mówiąc są w zimie trochę od czapy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedynie dwa pierwsze zdjęcia do mnie przemawiają:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności! Teraz jeszcze znaleźć świętego Mikołaja, który mi to wszystko kupi ... Ok, mogę się ograniczyć do kulek Guerlain i cieni Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się cienie Guerlain ale z zachwytami też poczekam do momentu pojawienia się w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przymierzam się do kulek, reszta mnie nie rusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zauważyłam, ze moja kolorówka sukcesywnie cała migruje do Guerlain. Podkład, puder, rozświetlacz, pomadki. Niewiele więcej używam.
    Kremy Guerlain też kuszą. Szczególnie Orchidee Imperiale, który raz już miałam i byłam zachwycona. Tylko cena... Nie zachwyca. :/

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie urzekly paletki DIOR i CHANEL :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mięknę, jeśli chodzi o kulki Guerlain i również ciekawi mnie błyszczyk z Givenchy

    OdpowiedzUsuń
  12. Tam gdzie Guerlain się pojawia, to i ja zaraz jestem :D Ta kolekcja generalnie bardzo mi się podoba, ale najbardziej kulki i paletka ze szminkami - bardziej ze względu na cienie. Ale w tym roku odpuszczam sobie powiększanie zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To wszystko wygląda tak cudownie i ultra luksusowo,że chyba w każdej dziewczynie momentalnie budzi się sroka ;) Chętnie przygarnęłabym to wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusisz zdecydowanie. Ah, te piękne kolorki, jestem ciekawa jak to się wszystko będzie prezentować na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  15. idę teraz skulać się w łóżeczku i łkać za Guerlain ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. popatrzeć i pomarzyć zawsze można ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Lakiery z Diora wyglądają ciekawie... ze względu na buteleczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie te Diorkowe piąteczki podobają się bardzo :)
    Ostatnio mam fazę na złoto ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie najlepszą kolekcję ma Guerlain i Givenchy:)piękne wszystkie, ale te są najładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie to tylko cienie Chanel ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja juz widze ze wydam mala fortune w Guerlain no coz... :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Dior wydaje bardzo podobne piatki do tych z wczesniejszych lat...wiadomo nic oryginalnego juz nie da sie dolozyc bo raczej nikt nie bedzie kupowal dziwnych kolorow....ale ciekawia mnie te sloiczki kolo szminek Diora....czy to blyszczyk czy lakier do paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to w tych pekatych butelkach to lakiery do paznokci :)

      Usuń
  23. Mam dosłownie kilka rzeczy z tych firm, bo to zdecydowanie nie moja półka, ale dobrze wiedzieć coś o nowościach, dlatego serdecznie dziękuję Ci za ten post! ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ;)

    www.jcmakeupdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie chyba nie kusi nic.. no może poza meteorkami :P ale kulki mam już trzy, więc sensu nie ma brać kolejnych :) a prasowane są kurcze zbyt różowe..

    no, ale zobaczymy na żywo jak to się wszystko prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba pomacac, bo oni cygania ile wlezie na zdjeciach reklamowych... szegolnie jezeli chodzi o kulki :]

      Usuń
  25. Uwielbiam święta :D Ale te kolekcje jakoś mnie nie ruszają, wiem dziwna jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Spytalam pani w sklepie Guerlain o ta kolekcje i ponoc maja miec w listopadzie dopiero! Jestem oburzona :D Im wczesniej tym lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Guerlain ma moim zdaniem piękną kolekcję :)))
    Poder będzie mój :)) No i lakiery.. nad cieniami się jeszcze zastanowię :))
    A dior faktycznie coś dupy ostatnio daje.. chyba idą w złym kierunku, mam nadzieję, że szybko się o tym przekonają bo ta kolekcja wygląda dla mnie tandetnie.. jak kosmetyki straganowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guerlin ma piekna LE to fakt :D lakiery mi sie tez podobaja ale twardo sie trzymam i nie kupuje innych jak Essie, coby troche to maniactwo ograniczyc ;D ... a co do Dior to doprawdy nie wiem co sie z nimi dzieje, moze zmienili osobe, ktora jest za kolekcje odpowiedzialna, z tym, ze ta osoba, ktora sie tym teraz zajmuje, powinna zmienic prace bo dokladnie mam taki samo wrazenie jak Ty :)

      Usuń
  28. takie to wszystko piękne, że chyba musiałabym trzymać w gablotce ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. na zdjęciach promocyjnych wiele rzeczy się wydaje pięknych, ale potem zobaczy się pigmentację cieni czy brak krycia szminki to już nie jest tak wesoło

    A z cieni dobrą pigmentację mają cienie art deco, ostatnio to moja ulubiona firma jeśli chodzi o ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystko wygląda bardzo ładnie i kusząco oprócz diora :) ja problemów z wysoko półkowymi kosmetykami nie mam - zwyczajnie do nich nie dosięgam. kiedyś skuszę się na pewno na sławne kulki guerlain, ale to jeszcze potrwa...

    OdpowiedzUsuń
  31. kuleczki mnie wołają choć mam ich dość ale je kocham...

    OdpowiedzUsuń