Seiten

piątek, 5 października 2012

bezacetonowy zmywacz w platkach Ebelin


Ostatnio pokazywalam wam jednego z moich mowych ulubiencow, czyli zmywacz w platkach Ebelin (kolejna marka produkowana dla DM). Platki sa bez acetonu i maja calkiem przyjemny zapach niespotykany w zmywaczach. W opakowaniu jest 30 sztuk i kosztuje ca. 1,00€ 


 Opakowanie zebezpieczone jest folia i po otwarciu faktycznie czuc owocowy zapach... cos miedzy maracuja a mango. Do tego zmywacz jest przyjazny do skory. Platek wydaje sie bardziej tlusty jak mokry. Nasaczony jest bardzo dobrze ale nie ma obawy zeby cokolwiek kapalo. 


 Platki sa wielkosci zwyklych bawelnianych do makijazu, z tym, ze sa cieniutkie i bardziej "zbite"... do jasnych kolorow wystarcza mi jeden platek, przy ciemnych biore dwa, bo tak mi wygodniej. Choc zmywacz sam w sobie swietnie sobie radzi z ciemnymi lakierami i zmywa je bardzo dokladnie.


Bardzo polubilam, swietnie sprawdza sie w podrozy i jak na razie nie robi mi krzywdy. Wiem, ze z tej serii jest tez zwykly zmywacz z biotyna i jakze by inaczej olejkiem arganowym. Chyba mu sie blizej przyjrze, bo jak na produkty bez acetonu, to naprawde platki sobie swietnie radza. Jak zmywacz tez bedzie tak dobry, to moze sie skusze. Choc musze przyznac, ze po cyrku jaki mialam ze zmywaczem z p2 to jestem bardziej ostrozna.

:)


39 komentarzy:

  1. Fajna sprawa takie gotowe płatki do użycia:)nie trzeba wylewać nie wiadomo ile zmywacza na wacik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawią mnie te zmywacze w płatkach, chciałabym taki wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rozwiązanie.
    Jednak proszę, nie kuś nas markami własnymi DM :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam okazji używać zmywacza w płatkach, a jestem bardzo ciekawa jak by sie u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś zmywacz w płatkach i nie narzekałam :-) Fajna rzecz, przydatna w podruży.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno są bardzo wygodne te płatki, masz 2 w 1,bo płatki nie schodzą do zmywania paznokci :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kupuje takie platki w ALDIku ale sa dwa razy drozsze wiec chetnie wyprobuje te z Ebelin...
    lubie zmywac paznokcie takimi platkami ..nie sa takie "tepe" jak normalny zmywacz tylko wlasnie takie tlustawe i pieknie pachna - jak dla mnie rewelacja ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie tez... w sumie po raz pierwszy mam z takimi platkami do czynienia ale zdazylam juz polubic :D

      Usuń
  8. Fajne :) A reszta nie wysycha po otwarciu opakowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie nie wysycha :) jak sie je wezmie z opakowania to w pierwszym momencie i tak ma sie wrazenie, ze one sa wlasciwie suche :]

      Usuń
  9. Kiedyś gdzieś widziałam podobne ale nie miałam okazji ich wypróbować ; D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna sprawa, aż by się chciało wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, nawet zmywacze już są z olejkami... Olejki opanowały wszystkie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. az dziwne, ze nie ma w nim kwasu hialuronowego ;D bo tez go wszedzie pchaja hehe...

      Usuń
  12. Od ok. 2 tygodni używam tego zmywacza z olejkiem arganowym i jestem bardzo zadowolona, bo nie śmierdzi jak większość zmywaczy:(
    Natomiast płatków do zmywania lakieru z paznokci używałam z innej firmy jednak nie byłam do końca zadowolona..z chęcią przy najbliższej okazji kupię te polecane przez Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wzielam na sprobowanie, pomyslalam, ze jak beda cienkie to wyrzuce... za ta cene to warto sprobowac :)

      Usuń
  13. Pozostanę wierna zielonej Isanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak Ci sluzy to nie ma co zmieniac :D trafic na odpowiedni zmywacz tez nie jest tak prosto ;)

      Usuń
  14. Nie słyszałam jeszcze o zmywaczu w płatkach, ale dla mnie lekka przesada. Coś jak placki ziemniaczane w proszku... chyba nie dla mnie ;) ale notka przyjemna. pozdrawiam i zapraszam do siebie! ;)

    www.jcmakeupdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co w tym jest przesadzonego, bo za bardzo nie rozumiem ?? To, ze nie slyszalas to nie znaczy, ze jest to jakis straszny wynalazek. Jest wiele roznych form zmywaczy do paznokci i ten jest w sumie calkiem normalny. Sa tez nasaczone platki do demakijazu i jakos nikt sie nie dziwi.

      Natomiast dziwi mnie to, ze nie slyszalas, ze komentarze to nie miejsce na autoreklame i pozostawianie w kazdym swojego adresu tylko zniecheca...

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. wypróbowałam zachwalane wibo różane i poległam ;-) całe ręce miałam w kolorze aktualnie zmywanego lakieru, heh. jednak nie dla mnie, ale cieszę się, że trafiłaś na skuteczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią bym wypróbowała:-)w dodatku piszesz,że mają przyjemny zapach:-)a przeważnie zmywacze strasznie smierdza:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co widzialam, to wszystkie zmywacze tej firmy maja zapachy :) milo z ich strony, bo smierdzace zmywacze sa wyjatkowo paskudne :P

      Usuń
  17. ja ostatnio na lotnisku kupiłam sobie takie płatki, tylko że firmowe Boots'a.. miałam pomazane całe pazury po testowaniu lakierów i musiałam doprowadzić się do wyglądu jako takiego :P i byłam / jestem nimi zachwycona! świetnie wszystko zmyły, nawet przyjemnie pachniały, jak na zmywacz do paznocki i w ogóle och i ach.. no i jeszcze ech :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie tez rewelacja :D szczegolnie wlasnie w podrozy ale nie tylko, bo w domu tez po niego siegam :)

      Usuń
  18. Miałam takie płatki z Wibo. Uważam, że wynalazek jest genialny, bo malutkie pudełko można wrzucić do bagażu i w razie potrzeby zmyć lakier.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam marki:) Ale jak wybitnie dobre to chce:) Widziałam i dotykałam podklad Guerlain ten nowy Sroczko:) Sredni jeśli chodzi o krycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tam krycie jest obojetne... srednie tez mozne byc... ja nie lubie kryjacych podkladow, bo od korygowania to mam korektor :P

      Usuń
    2. ale on jest jak mgiełka kochana hehe, watpie by coś przykrył:) Ale może Ci sie uda dorwać u siebie:)

      Usuń
    3. to na pewno... tylko mi przewaznie sklepy nie po drodze ;D

      Usuń
  20. No zdziwiłam się, jak napisałaś o zapachu ;D Fajny produkt na podróż.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam te płatki i uważam, że są rewelacyjne. Poradziły sobie nawet z glitterem metodą foliową. Ta sama marka ma też nasączane płatki w saszetkach - też rewelacyjne w działaniu, a dla mnie jeszcze praktyczniejsze, bo łatwiej mi nosić przy sobie 1-2 saszetki niż całe pudełeczko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie widzialam ostatnio w DM, ze maja rozne opcje... fajna sprawa i ciagle dumam nady tym zmywaczem w butelce...

      Usuń
  22. ja mam ten z pompką i bardzo spoko zmywa :)

    OdpowiedzUsuń