Seiten

poniedziałek, 30 lipca 2012

look... z granatowa kreseczka :)

 Zeby nie bylo, ze tylko fiolety... to dzis mamy szarosci z granatowym akcentem :)


 Dla mnie jest to jak najbardziej dzienny makijaz, na poczatku wahalam sie miedzy moja maczkowa czworka ale w koncu wybralam piatke Dior 5 Couleurs - 140 Twilight. Kreske zrobilam linerem Catrice w kolorze Nautica, ktory ostatnio pokazywalam tutaj.


 Tak sie prezentuje calosc. Oczywiscie nie moglo zabraknac polowek Ardell 301. Z paletki uzylam glownie granatu i obu szarosci, ktore znajduja sie na gorze. Chcialam zeby mimo wszystko makijaz nie wyszedl za mocno.


Bonusik :)


Liner zauroczyl mnie juz jak robilam swatche do posta ale na oku podoba mi sie jeszcze bardziej. Sliczny, bezdrobinkowy granat... dokladnie taki jak powinien byc :)

48 komentarzy:

  1. hmmmm very nice :)zazdroszczę wprawnej łapki.... mi nigdy taka kreska nie wychodzi. jak jedno oko zrobię w miare to drugie krzywulec...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie tez zawsze z kreskami namecze, jak mi jedna wyjdzie super, to druga juz nie chce i zawsze mam z tym samym okiem problemy... koslawe jakies jest ;)

      Usuń
    2. no i te twoje oczy "są hipnotajzyn"

      Usuń
  2. SLiczie. Zaluje ze mi niebieskie cienie nie pasuja, tylo liner ewentuanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracam ,a tu już " od progu" takie piekności po oczach biją !
    Piękne oczy !
    Ach jakże tęskniłam za byciem znów tutaj .. mam takie umoszczone jak kiciuś miejsce i nie zamierzam z niego się rusać ,a jak muszę to mi źle hehehe ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dobrze :) ... siedz na kuprze a nie gdzies Cie kurcze nosi, ja nie wiem co to za zwyczaje hehe... potem trzeba szukac i pukac, bo nie wiadomo gdzie sie Mamiszon schowal :D

      Usuń
    2. siedzie siedze i sie jopię .... ktoś tu napisał , że każdym kolorem potrafisz wyczarować coś zachwycającego i ja się z tym zgadzam . Wyczucie koloru - świetne ! No ,ale żeby było pieknie musi być na czym coś stworzyć ...i jest !:D

      BTW. zamelduje kolejny wyjazd ... obiecuje ;)

      Usuń
    3. Mamiszonku konicznie... zebym sie mogla nastawic na brak Ciebie ;D

      korzystajac z takiej paletki trudno nie trafic z kolorami :P ... dlatego tez je tak lubie :D ... diorowe paletki sa po prostu najlepsze :D

      Usuń
  4. Do ciebie granaty i filotey pasują równie pięknie, sama nie wiem które bardziej ... Ja natomiast w granatach kompletnie się nie czuję sama nie wiem dlaczego ?
    A tymi "301" pokusiłeś oj ty niedobra hahah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo blondynki niekoniecznie w granatach... czesto daje to efekt podbitego oka :] ... a poloweczki Ardell sliczne... nie tylko 301 :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny :) taki klasyczny, wieczorowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie on jest za delikatny na wieczorowy ;) ... ale jakby go wzmocnic czarnym to mozna by z niego zrobic wieczorowy :D

      Usuń
  6. Pięknie! Aż muszę swoją paletkę odkopać. Szkoda że mam tylko szarości :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor tego linera, uwielbiam granaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale Tobie piękne te kreski wychodzą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje slonko jak zawsze najpiękniejsze ;* teskno mi, tak malo tu jestem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo... ja juz w ogole nic nie powiem... powinnam TAKIEGGGOOOO focha strzelic ;D ... ale wiem, ze jestes pracus... wiec tesknie w milczeniu :*

      Usuń
  10. Jesteś jedyną osobą, (którą obserwuje:)) która tak przepięknie, z niesamowitym smaczkiem, wyczuciem używa wszystkich cieni z palety!
    Nigdy nie przestanę się zachwycać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) dlatego ja lubie paletki, mi one niesamowicie ulatwiaja zycie ;D i przewaznie wlasnie uzywam w tym zestawieniu kolorostycznym jaki paletka proponuje :)

      Usuń
  11. Te Twoje bonusiki zawsze mnie rozbrajają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedys wstawialam tylko slepia i byly zale, ze nie daje calej buzi ;) ... to wrzucam ale makijazu na tych zdjeciach w sumie nie widac, wiec traktuje jako bonus ;D

      Usuń
  12. przepiękne oczko! jak zawsze zresztą :) coż więcej mogę napisać? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle piękny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię. Szarości nie stalowe, tylko takie miękkie - dodają uroku. Ale Ty już przestań, bo mi nie wolno kupować już nowych cieni.... ech :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... ta paletka jest jedna z moich ulubionych :)

      Usuń
  15. nie wiem jak to jest, ale nie trafilam jeszcze na Twoim blogu na posta, ktory by mnie nie zaciekawil albo nie wprawil w zachwyt, nalogowo wchodze juz chyba codzienni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi milo i oczywiscie zapraszam jak najczesciej :)

      Usuń
  16. Rzęsiska bardzo ładnie wyszły no i podoba mi się połączenie szarego z granatowym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ach te oczyska, śliczne i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie Ci wyszło!:)ten liner pięknie się tu wpasował:)koniecznie muszę sobie taki sprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne oczyska i makijaż :)

    a czy jednym z granatów w Twojej czwóreczce maca jest Deep Truth? może zrobiłabyś niedługo makijaż z użyciem tego cienia?:) lubie ten cień, a nie bardzo mam na niego pomysły jak go wykorzystać.. najczęściej łączę z fioletem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak... tam jest tez Deep Truth, ja go przewaznie uzywam z tymi kolorami co sa w paletce, lubie polaczenie niebieskosci i szarosci :)

      Usuń
  20. Makijaż piękny. Już zdążyłam sobie wybić z głowy ten liner a tu tak ładnie wygląda, że chyba go jednak kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak go tylko zobaczylam, to wiedzialam, ze musze kupic :D

      Usuń
  21. pieknie :) i chetnie zobaczylabym makijaz z wieksza doza granatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byly juz z wieksza iloscia ale pewnie tez kiedys jakies wstawie :)

      Usuń
  22. Piękny makijaż choć wg mnie ładniej by tu wyglądała klasyczna czarna kreska, ale i tak masz piękne hipnotyzujące oczy :)

    OdpowiedzUsuń