Seiten

piątek, 27 lipca 2012

pan ladny sie zepsul...

... no moze nie tyle zepsul bo zostal szczerbaty. I prawde mowiac mam nadzieje, ze kiedys ja albo futra nie wbije sobie tego zeba w konczyne.


Oczywiscie dalej go mozna uzywac ale nie podoba mi sie fakt, ze w takim tempie gubi zeby :/ ... a ja go tylko czyscilam i to calkiem delikatnie. Zaczelam go uzywac kolo 10.06 ... jak bedzie dalej w takim tempie gubil uzebienie to ja dziekuje pfff... a szkoda, bo calkiem przyjemny w uzyciu. Na szczescie mam moj z Tweezermana i tamten ma porzadnie przymocowane zabki. Tak w ogole to chcialam ten co wypadl wcisnac na swoje miejsce, niestety nic z tego nie wyszlo a "igielka" gdzies mi strzelila i tyle ja widzialam. Nie oczekiwalam po Real Techniques bardzo wiele ale mimo wszystko, mialam nadzieje, ze te produkty maja lepsza wytrzymalosc. Albo mialam pecha i trafil mi sie taki egzemplarz, zobaczymy co bedzie dalej, bo czyscic go musze i nie mam zamiaru obchodzic sie jak ze smierdzacym jajkiem :]

36 komentarzy:

  1. Uuu zrobił się szczerbaty :(

    OdpowiedzUsuń
  2. A to rzeczywiście badziew. Jak to jest, że w tych plastikowych zęby jakoś się trzymają a w tych rzekomo lepszych już niekoniecznie? W tym grzebyku z Inglota podobno jest tak samo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tweezerman (odpukac) nie gubi :) ... ale za to sa szalenczo ostre :D

      Usuń
  3. buuuu....Spotyka łysy szczerbatego i mówi:- Zazgrzytaj zębami!- Jak zazgrzytam to Ci włosy dęba staną!.....

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie szybko stracil zeba! ale to bedzie przeciez przeszkadzac w rozczesywaniu bo w miejscu szpary miedzy zebami rzesy beda wychodzily sklejone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie... na szczescie jakos szalenczo to nie przeszkadza, rozczesac mimo wszystko mozna :)

      Usuń
  5. Mi z Inglota igielki tak ciagle wypadaja, potem musze je spowrotem wsadzac i tak w kolko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wlasnie chcialam wsadzic ale jak strzelil gdzies w kosmos to nie moge go zlokalizowac :]

      Usuń
  6. nie fajnie, spodziewałabym sie czegoś trwalszego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ponoć takie szparki między zębami są sexy! :D:P A tak na serio to wyjątkowo szybko zaczął gubić ząbki :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że stracił jeden ząb po tak krótkim czasie...widać felerny był.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, szybko się wyszczerbił grzebyczek...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej to nie dobrze. Ale z drugiej strony u mnie też wszystko gubi zęby nawet nie wiem od czego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spodziewałam się tego po tej firmie... Hmm... Ja się ostatnio zaopatrzyłam w grzebyczek z Inglota, mam nadzieję, że nie spotka mnie to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo szybko zgubił zęba... Muszę sobie kupić jakiś grzebyczek, bo ostatni zgubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. oj tak szybko już gubi, niefajnie:(

    OdpowiedzUsuń
  14. tego egzempalrza jeszcze nie mialam ale inne pedzle z RT mam od roku i sa takie same jak w dniu zakupu. Z grzebykow polecam jedne z Inglota taki skladany i jest swietny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pedzlom tez sie nic nie dzieje... a grzebyczek to ja mam moj ulubiony z Tweezermana, ten chcialam z ciekawosci... bo swoja droga jest bardzo fajny, gdyby nie ten ubytek ;)

      Usuń
  15. Szybko mu się ten uszczerbek zrobił... Ja ciągle dumam nad jego zakupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogolnie jest swietny i ta szczoteczkowa czesc tez... z tym, ze teraz szczerbaty ;)

      Usuń
  16. Jak już zgubi wszystkie, to przynajmniej będziesz miałam ładną szczoteczkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha... to sie nazywa optymistyczne podjescie :D

      Usuń
  17. ojoj, nie lubię jak mi się tak dzieje, bo zaraz lecę po nowy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam gdzie latac, bo u mnie RT nie ma ;) ale na szczescie mam inny, ktory nic nie gubi i swietnie rozczesuje rzesy :)

      Usuń
  18. ponad miesiąc?
    to bardzo szybko
    a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  19. ale sie wyszczerbił drań! oby pędzle RT na dłuższą metę były lepszej jakości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pedzle jak na razie spisuja sie swietnie :D prane juz byly wiele razy ale wygladaja jak nowe :)

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tylko to co mi sie podoba i co uzywam :D jak nie uzywam, to puszczam w swiat :)

      Usuń
  21. mój inglotowy jeszcze nic takiego nie odwalił... i niech tego nigdy nie robi, amen :D

    OdpowiedzUsuń
  22. dran jeden;p oby reszta pedzelkow nie rozrabiala:)

    OdpowiedzUsuń