Seiten

wtorek, 24 lipca 2012

douglasowe mini zakupy... Giorgio Armani :)

 Co prawda kupilam ostatnio korektor z Illamasqua ale tamten to nie byl planowany zakup, za to naf tym korektorem dumalam juz od jakiegos czasu ale po tym jak pisalam o nim na blogu Marti, stwierdzilam, ze czas najwyzszy w koncu go nabyc. Chcialam kryjacy korektor ale te co do tej pory testowalam robily na mnie srednie wrazenie. A jak juz robilam zakupy to przytulilam szminke, na nia tez od dawna chorowalam. Pewnie dlatego tez, ze szminki Armaniego maja wbudowany magnes i jak sie zamyka to wydaja z siebie klikniecie. Opakowanie dopieszczone a do tego takie sliczne proste i czarne (hehe...)


 High Precision Retouch Concealer precyzyjnie wygładza nierówności skóry, tuszuje cienie pod oczami i optycznie rozjaśnia cerę nie wysuszając jej. Dzięki mikro-drobnym, odbijającym światło perełkom cera zyskuje jednolitość i blask. Witamina E i formuła nawilżająca niezwykle delikatnie muskają wrażliwą skórę wokół oczu. Wbudowany aplikator z pędzelkiem umożliwia bardzo precyzyjne stosowanie. Odpowiedni do każdego rodzaju skóry. Dostepny w 5 kolorach. Korektor ten ma bardzo dobre opinie zarowno na KWC jak i na stronie dougiego. Moj jest w odcieniu 3,5

Cena u mnie to 29,95 € z czego dougi online miewa wyzsze ceny jak stacjonarny sklep, roznica tak do 2-3 € ... ale jak sobie przeliczylam to mimo wszystko wychodzi ca. 126,00 zł ... i lekko mi szczeka opadla jak zobaczylam, ze w polskim dougim ten korektor kosztuje 175,00 zł O_o


 Rouge d´Armani to coś więcej niż tylko kolor. Formuła na bazie technologii „Color-Fil“, ultradelikatne woski i dwa lekkie olejki gwarantują trwałość, ponadprzeciętny komfort noszenia oraz niespodziewaną żywotność kolorów. Efekt: doskonały kontur ust z satynowym wykończeniem kolorystycznym i to aż do 6 godzin! Dostepna w 22 odcieniach, ja mam 100 beige.

Tu oczywiscie sprawa wyglada podobnie... cena u mnie to 29,95 € w pl to 120,00 zł ... zgroza.


Swatche i pare slow na temat obu produktow pojawi sie wkrotce, jak sobie pouzywam.

***

 A przy okazji przy zakupach powyzej 39€ mozna dostac miniaturke 5 ml EdP Lolita Lempicka, wiec naprawde nie moglam sobie darowac. Dla osob z Niemiec, jakby przez przypadek robily zakupy online to warto sprobowac, moze kod jeszcze dziala -> GHL872


Mi sie ten zapach podoba a do tego miniaturki sa takie urocze ;)


49 komentarzy:

  1. Fajne zakupy poczyniłaś:)ceny w euro wyglądają zdecydowanie bardziej humanitarniej niż w Pl w przeliczeniu na złotówki:)a ta miniatura Lolity jest po prostu urocza:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko ja sie tak zastanawiam jak oni te ceny przeliczaja... w sumie jak dla mnie to powinny byc bardziej zblizone... ja rozumialabym roznice 10 zl ale 50 :/ ... to jest ponad 10€ ... 40€ to bym w zyciu za ten korektor nie dala :]

      Usuń
    2. Mnie to też zawsze zastanawia...przecież ceny powinny byc identyczne w końcu czy to Niemcy czy Polska różnicy nie ma...ale tak to juz chyba musi być...

      Usuń
    3. roznica jest w podatku ale wydaje mi sie, ze mimo wszystko w pl sa wysokie marze :/

      Usuń
    4. Z cenami kosmetykow w Polsce jest kosmos. Podklad Estee Lauder, ktory u mnie kosztowal 34 dolce (wycofali, gnomy!) w Polsce kupilam (zmuszona tym, ze wycofali!) za...jedyne 165PLN :/
      Podklad Dior Nude tez w Stanach kosztuje o polowe taniej.
      Dwa slowa: ko szmar.

      Usuń
    5. dlatego tak skutecznie mnie zniechecaja te ceny sa grubo przesadzone ;/

      Usuń
    6. Monica powiem Ci, ze jakbym miala robic zakupy w pl po regularnych cenach to tez bym byla :] ... bo jednak 30€ nie robi mi kuku w portfelu ale jak sobie pomysle 170 zl, to jednak jest calkiem spora kwota...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ona jest tak sliczna, ze po raz pierwszy szkoda mi zrobic swatcha i zniszczyc ta pieknosc :D

      Usuń
  3. Fanką tego typu korektoro- rozświetlaczy nie jestem ale szmina.. Mruuu! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alissku on jak dla mnie nie rozswietla, jak testowalam na rece to wyszlo satynowo :)

      Usuń
    2. O maaaamo, no weź, nie kuś mnie :D napisz że wuja daje i że nie wart pieniędzy :)

      Usuń
    3. yyyy... nie bede klamac ;P

      Usuń
  4. oj szminka wygląda bajecznie, zakochałam się:) miniaturka faktycznie przesłodka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szminka tak. kolor piękny i to magiczne klik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten "klik" to bardzo wazny element szminki ;)

      Usuń
  6. Różnica w cenach jest niebywała.Jak się porówna zasobnośc portfela Niemca i Polaka to tym bardziej boli. Ciekawe jak u Ciebie sprawdzi się Armani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, dlatego wydaje mi sie, ze to naprawde niesprawiedliwe, ze ceny macie takie wysokie... bo one same w sobie sa wysokie ale zeby jeszcze taka roznica pffff...

      Usuń
    2. też mnie zastanawiają te ceny. niby w Niemczech jest niższy VAT, ale nie sądzę, żeby te 4 punkty procentowe różnicy mogły wpłynąć, aż tak bardzo na cenę.

      słyszałam za to, że Inglot w Niemczech jest 4 razy droższy niż w PL (chociaż marne to pocieszenie...)

      Usuń
    3. Inglot ma po prostu ceny "dostosowane" do rynku niemieckiego... w stanach tez nie jest za tani :)

      Usuń
  7. moglabys mi odpisac co do olejkow khadi? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem tego korektora,bo wlasciwie sama poszukuje jakiegos fajnego.A lolitka to moj ulubiony zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstepne testy pozytywne, bardzo przyjemny w uzyciu i krycie ma swietne a do tego jest lekki :)

      Usuń
  9. -zrobisz zdjęcie jak szminka wygląda na ustach ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzyndzelek jak do ajlajnera- podoba mi sie bardzo!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakbyś mogła przybliżyć zapach Lempickiej...czy jest to słodka nuta? słyszałam że są to straszne słodziaki. Ja akurat należę do osób które lubią cukierkowe zapachy czy ten do takich należy?
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem straszna jezeli chodzi o opisywanie zapachow, zupelnie tego nie potrafie ale owszem to jest slodki zapach, taki cukierkowy ale przy tym bardo przyjemny, nie dusi i nie jest przesadzony :)

      Usuń
  12. Lempica ----fajny zapach. Korektor wyglada zachecajaco

    OdpowiedzUsuń
  13. Lolita wcale taka słodka:)Nie wiem skąd takie opinie chodzą hehe
    Armani to kosmetyczny cud:)
    Cieszę się ,że zdobywa swoich zwolenników bo jako marka kosmetyczna ma kilka bardzo dobrych kosmetyków.
    A korektor to mój ulubieniec:)Sprobuj jeszcze podkladów Maus:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ona jest slodka, nie jakos strasznie ale jakby nie bylo swiezak to nie jest hehe...

      podkladow bym chetnie sporobowala ale nie wiem jaki i tak troche nie moge sie zdecydowac z kupowaniem w ciemno... najblizszy armani w Monachium... niestety :/

      Usuń
    2. Jak masz mieszana kochana to potestuj Luminous silk albo Lasting silk ( skory mieszane), genialny jest Designer lift do dojrzałych i suchych - i ten ostatni najbardziej zdobył moje serce, niekoniecznie musi byc dla dojrzałych:P

      Usuń
    3. moze jak skonczy mi sie Lancome to skusze sie na Armaniego ale tak naprawde to czekam na tego nowego Guerlaina :D

      Usuń
    4. ja też czekam ech, może cosik 15 sierpnia bede wiedziała:P
      A jaki Lancome?
      Mnie kusi jeszcze Givenchy..

      Usuń
    5. Givenchy tez kusi...

      a Lancome to TI Silky Mat :)

      Usuń
  14. Lolitkę swoją kochaną widzę :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. ahhh te ceny w Polsce mnie dobijaja... jakiez to jest niesprawiedliwe ze za granica nie dosc ze zarobki sa wieksze to ceny takich cacuszek nizsze.

    niech sie dobrze nosza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochałam się w szmince! :) piękna! :O

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieje, ze korektorem będziesz podobnie jak ja zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam taka nadzieje :* ... ale jakby mi podszedl to na zime raczej bede musiala sobie kupic 3, bo ten bedzie za ciemny... ale na razie swietnie pasuje do podkladu Givenchy :D

      Usuń
  18. Wow szmina wyglada niezle... Ehhhh kusisz a mialo byc oszczedzanie...

    OdpowiedzUsuń
  19. szmminka wyglada uroczo a perfumy aaa zakochałam sie w tym ślicznym flakonoku;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny odcień szminki i opakowanie też mi się podoba :D Proste i eleganckie :) Ale po porównaniu cen, to w Polsce jest meeega drogo :(

    OdpowiedzUsuń