Seiten

sobota, 21 lipca 2012

Khadi... czyli rozne indyjskie "smakolyki" kosmetyczne :)

 Namasté tak moglabym sie dzis z wami przywitac ;)

Olejku stylumulujacego wzrost wlosow Khadi uzywam juz od jakiegos czasu, poczytac mozna o nim tutaj i w dalszym ciagu jest to zdecydowanie moj ulubiony olejek do wlosow. Przewaznie uzywam na noc ale zdaza mi sie na pare godzin w ciagu dnia nalozyc, jak nie mam mozliwosci umyc wlosow rano. Pachnie ziolowo jak przyprawa do grilla i na szczescie nie ma w nim jakis dodatkowych typowo indyjskich smrodkow, naprawde dziwne maja upodobania zapachowe ale wiadomo co kraj to obyczaj.


Ostatnio przypomnialo mi sie, ze firma Khadi nie tylko ma w ofercie olejek do wlosow ale tez i inne ajurwedyjskie cuda.  W ramach wyjasnienia jakby ktos nie wiedzial: Ayurveda to  system medycyny indyjskiej rozwiniety w starozytnosci. Wg niej „Każdy olejek ajurwedyjski ma właściwości lecznicze, które pomagają pacjentowi wyzdrowieć lub łagodzą objawy chorobowe. (…) Ajurweda to nauka, która pozwala nam wykorzystać zioła do tego, by przeciwdziałać wszelkim problemom".

I tak... ja dziecie chemii nabylam droga kupna pare produktow, ktore mnie zainteresowaly.


 Tym razem podoba mi sie wlasnie to, ze produkty tej firmy maja swietne sklady, bez zadnych dodatkowych = zbednych skladnikow. Skusilam sie na dwa produkty do wlosow, maseczke do twarzy i wode rozana.


  •  Szampon Wzmacniający Amla - Wzmacniający szampon z amlą jest idealna do codziennej pielęgnacji włosów, dodając im objętości oraz zdrowego blasku. Przy regularnym stosowaniu cebulki włosowe wzmacniają się, co zmniejsza wypadanie włosów i stymuluje ich wzrost. (9,90€)
  • Balsam (olejek) Kozieradka i Gorczyca - wskazany przy podraznonej i suchej skorze glowy. Nawilza i zapobiega przesuszaniu sie skory a do tego odzywia i pobudza. (12,90 €)

  • Woda Różana - Odświeża, tonizuje, nawilża skórę. Przywraca jej witalność oraz świeżość. Reguluje nieprawidłowości wydzielania sebum. (9,90 €)
  •  Maseczka Sandałowa - Usuwa nadmiar sebum, oczyszcza zatkane pory, zamykając nadmiernie rozszerzone tym samym skóra odzyskuje zdolność do absorbowania większej ilości tlenu. Kurkuma oraz drzewo sandałowe powoduje, że przebarwienia oraz inne niedoskonałości skóry znikają. (9,90 €)


Do tego dostalam pompke do wody rozanej i mini mydelko Neem Tulsi, ktore jest stworzone dla osób ze skórą problematyczną, wrażliwą, skłonną do wyprysków i wysypek. Ajurwedyjskie zioła Neem i Tulsi są znane ze swoich właściwości antybakteryjnych, łagodzą podrażnienia i przeciwdziałają staną zapalnym.

Oczywiscie jak juz sie blizej przyjrze poszczegolnym produktom i troche je pouzywam, to podziele sie wrazeniami... na pewno zaczne od produktow do wlosow :)


63 komentarze:

  1. ja tez zamawialam pare produktow z Khadi ...
    maseczke rozana , slynny olejek do wlosow , maseczke do wlosow z amla , henne CASSIA ..i dostalam jako gratis pelnowymiarowy olejek do twarzy i ciala Pink Lotus (boskiiii..)...
    uwielbiam ich sklady ..
    jestem ciekawa tej maseczki sandalowej i szamponu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo... chyba sie poskarze, ze dostalam malo gratiskow ;D ... i jak zadowolona jestes ???

      Usuń
    2. najbardziej zadowolona jestem z maski do wlosow z amla i henny ...
      mam blond wlosy od pol roku nie farbowane i dzieki hennie i masce nie widac tak na nich odrostow (zrobily sie lekko ciemniejsze i wpadajace w zloty) i sa niesamowicie odzywione , takie miesiste i gestsze (a wlosy mam cienkie )... nie farbuje bo mialam juz bardzo zniszczone i chce wrocic do mojego naturalnego "mysiego" hi hi blondu ..
      ten olejek gratisowy jest swietny ...buzie mam po nim bardzo dobrze nawilzona ,no i ten zapach (lubie takie ziolowe mieszanki zapachowe)..

      Usuń
    3. Ooo... tym się zainteresowałam, bo ja też mam cieniutkie blond włosy. Muszę koniecznie wypróbować. Moje niestety są ciągle rozjaśniane, bo jakoś nie mogę strawić tego mojego naturalnego mysiego blondu... Kiedyś miałam rudawy odcień, który mi się bardzo podobał, tzn. teraz z perspektywy czasu, ale głupia zaczęłam farbować włosy i mi zanikł :(

      Usuń
    4. polecam bardzo ta henne (ale oczywiscie ta Cassia- bezbarwna)..
      ja mialam mocno rozjasnione i jeszcze na moje nieszczescie zrobilam sobie kwasna trwala rok temu - fryzjerka powiedziala ze sa juz prawie pozbawione barwnika ...a teraz maja taki odcien zlotego ciemnego bladu..
      co prawda te pozostalkosci po trwalej nadal sa spuszone i niezbyt ladne (no ale niestety to juz sie nie zregeneruje i nadaje sie do stopniowego sciecia) ale te moje naturalne sa slicznie blyszczace i zdrowe a dzieki hennie wszystkie wlosy maja wyrownany kolor i nie widac tak odrostow ...

      Usuń
    5. Ank,
      tak wlasnie juz dumalam nad ich farba do wlosow, co prawda nie lubie tych papek bo juz to pare razy przerabialam ale moze... cos mnie korci, zeby brazik sprobowac :P

      Usuń
    6. a sprobuj .. co ci zalezy ... to tylko henna ...ale wybierz taki odcien co by ci kuku nie zrobil i w wiewiore nie zamienil hi hi ...

      Usuń
    7. wiewiora juz kiedys bylam, wiec wiem, ze mi pasuje ;D ... ale niekoniecznie bym chciala hehe... zastanawiam sie miedzy jasnym a ciemnym brazem... nie wiem jaka jest roznica... czy mocno lapie, nie chce zeby mi za ciemne wyszly...

      Usuń
    8. musisz poszukac opini na forach bo ja mialam tylko kontakt z ta bezbarwna i nie mam pojecia jak wychodza te inne ...

      Usuń
    9. a co daje bezbarwna ??

      Usuń
  2. Nie kuś, Sroczko nie kuś, bo to się dla mnie źle skończy (przynajmniej dla mojego portfela :D)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam maseczkę sandałową! Mieszam ją z wodą różaną, przepięknie pachnie, świetnie oczyszcza skórę. Specyfików do włosów nie próbowałam, ale kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doczytalam sie, ze mozna ja tez z mlekiem albo jogurtem mieszac :P

      Usuń
    2. piszą, że i z mlekiem i miodem na całe ciało ;) ale też tylko z wodą różaną próbowałam :)

      Usuń
  4. oj zazdroszczę Ci tych zakupów, tyle cudowności, ja dzisiaj zaczynam z olejkiem stymulującym wzrost włosów, a w poniedziałek nakładam hennę orzechowy brąz, jestem ciekawa tej mojej przygody z Khadi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez chyba sprobuje farby z Khadi... cos mne tak kusi :)

      Usuń
  5. Kurde chciałabym coś przetestować..tyle już dobrego słyszałam o tych kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. za mną od niedawna chodzi khadi.......i może dojdzie ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie całkiem z Ciebie takie dziecię chemii bo i naturalnej pielęgnacji też co nieco masz ;)z chęcią poczytam o Twoich wrażeniach związanych z używaniem tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cos tam sie trafi ;) a jak mi podejdzie, to tez zostaje hehe...

      Usuń
  8. Tyle dobroci :) Ciekawi mnie ta woda różana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobo jest dobra... ale jak dla mnie to ona smierdzi ;D

      Usuń
  9. O proszę jakie cuda =] Ja lubię indyjskie zapachy ;) Hm Khadi jeszcze nie kupowałam, ale zapewne przy następnych zakupach online poszperam za czymś ciekawym =]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie te zapachy sa przewaznie paskudne ale te z khadi lubie :)

      Usuń
  10. Taki widok cieszy me oczy :)! Ja mam ochotę na olejek Khadi do twarzy z hibiskusem.

    OdpowiedzUsuń
  11. jej intryguje mnie ta maseczka sandałowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, cieszę się, że będzie można poczytać recenzję produktów tej firmy :) kusi mnie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam tę maseczkę i nawet pisałam o niej :) ciekawa jestem Twojej opinii. używałam też jednego z ich szamponów, no i oczywiście wspomnianego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki szampon mialas ??? ja z tego mojego jestem jak na razie bardzo zadowolona :)

      Usuń
  14. Ja mam w planach zakup wody różanej :) Wiele dobrego o niej słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, ze bedzie sobie dobrze radzic... bo zapach ma taki sobie :P

      Usuń
  15. uuu super, czekam na recenzje, wyglądają smakowicie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Khadi przeciw wypadaniu to także i mój ulubieniec :) tylko coś ostatnio nie mam zdrowia do olejowania.. ;) leń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie nie mam czasu na olejowanie :] mam nadzieje, ze przyszly tydzien bedzie bardziej spokojny...

      Usuń
  17. A ja myślałam, że to olejek nazywa się Khadi, a nie firma :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja się zbieram do wypróbowania henny tej firmy - jakoś tych drogeryjnych się boję, nie analizowałam ich składów, ale mam wrażenie, że większość z nich to chemia jedynie podparta henną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przewaznie w innych to henna z domieszkami... teraz i ja sie zastanawiam nad farba z Khadi :)

      Usuń
  19. skusiabym sie na olejek,ale ta cena;/
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie wydaje, ze mimo wszystko warto... on jest szalenie wydajny :)

      Usuń
  20. Olej Khadi na porost włosów jest super, nr 1 dla mnie wsrpd olei;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na recenzję, bo z produktami ajurwedyjskimi mam same dobre doświadczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, ze tez bede miala same dobre :)

      Usuń
  22. gdzie Ty wynajdujesz takie cudeńka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to zalezy hehe... o olejku Khadi pisala kiedys Urbi, wiec sobie go kupilam i wtedy mi w oko wpadlo, ze oni wiecej rzeczy maja... szampon jest po prostu zajebisty :D ... jak tak zostanie, to mianuje go moim szamponem stulecia :D

      Usuń
  23. Czekam na recenzję, bo ciekawią mnie te produkty, szczególnie teraz, kiedy chcę popracować nad swoimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olejek przyspieszajacy wzrost wlosow juz moge polecic, to najlepszy jaki do tej pory trafilam a z tych prduktow, to wlasnie zapalalam szalona miloscia do szamponu i mam nadzieje, ze tak zostanie :D

      Usuń
  24. Woda i maska powinny znaleźć się w moich rękach !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam olejek i uwielbiam :) Jestem ciekawa szamponu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szampon jest boski !!! w zyciu nie mialam takiego szamponu :D

      Usuń
  26. A z jakiej strony zamówilas te produkty? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A z jakiej strony zamówilas te produkty? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy post :)
    Jestem tutaj pierwszy raz i pokochalam Twojego bloga.
    Mam problem z wypadajacymi wlosami po ciazy, ciekawe czy Khadi by mi pomogl.
    Pozdrawiam Cie serdecznie.
    Milego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń