Seiten

niedziela, 15 lipca 2012

look... pozegnanie urlopu ;)

 Tak sobie pomyslalam, ze zanim sie od jutra rzuce w wir pracy... to machne dzis na pozegnanie urlopu oko w jakims innym kolorze jak fiolet. Chcialam z rzesiskami i blink blink... wiec w ogole jako bazy uzylam Illamasqua Liquid Metal w kolorze Phenomena ale ten produkt pokaze dokladnie w osobnym poscie. Na ustach Illamasqua Sheer Lipgloss w kolorze Tantrum, on ogolnie na ustach wypada troszke ciemniej jak na zdjeciach.
 Reszta oka wykonana jest cieniami Urban Decay z 15th Anniversary Eyeshadow Palette.

Ace, Deep End, Midnight 15

Tak to sie prezentuje na slepiach. Oczywiscie jak sie zabralam za malowanie to sie zrobilo troche pozno, dobrze ze mamy lato wiec moglam zdjecia zrobic w swietle dziennym. Rzesiska tym razem MAC nr 4. Linia wodna cielaczek Illamasqua. Na polikach roz Chanel 68 Rose Ecrin.


 Bonusik ;)


Poza tym mam uzylam Powder Fundation i Concealer z Illamasqua, ktore przyszly do mnie w paczuszcze i musze przyznac, ze jestem pod wrazeniem... korektor swietnie kryje i ladnie sie stapia ze skora ale najbardziej to zaskoczyl mnie podklad w pudrze, bo nalozony na sucho wyglada swietnie i bardzo naturalnie. Idealnie trafilam z kolorem :) ... ale o obu produktach tez wam wiecej opowiem przy okazji. Musze troche pouzywac. 

71 komentarzy:

  1. uwielbiam takie właśnie kolory!
    bardzo mi się podoba ♥
    o, trafiłam do Twoich spamerek. :)
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzy mi się z jakimś lazurowym wybrzeżem, albo innym oceanem, świetny, iście letni! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I trzyma Ci sie długo na tej bazie Illa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie leci 5 godzina i wszystko jest na swoim miejscu :D

      Usuń
    2. ja mam jeden cien z tej linii i masakra:(

      Usuń
    3. cien czy liquid metal ?? te "metale" maja to do siebie, ze sie zbieraja w zalamaniu, dlatego uzywam je albo jako baze albo tylko jako dodatek w makijazu :)

      Usuń
  4. Natchnęło Cię zaiste uroczo !
    I cienie i usta boskie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz kobieto w oczach cos takiego , że można w nich utonąc ... wiem jak to brzmi .. jestem zatwardziałą heteryczką :P

      Usuń
    2. dwa dni temu bylam w kinie i przed wyjsciem do kona chcialam sobie oko zmalowac... Mami myslalam, ze mnie szlag trafi... nic mi nie wychodzilo i wygladalam jak poldupie zza krzaka, wsciekla bylam jak malo co :D ... ale jak mnie natchnie, to prawie, ze samo sie maluje ;D

      Usuń
  5. Makijaż wspaniały, a ja nadal uczę się lepić rzęsiska. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te oczka naprawdę Ci się udały! super

    OdpowiedzUsuń
  7. ...nie "Co Sroce w oko wpadnie", tylko Sroka mi wpadła w oko ;]
    Świetnie! ;p

    PS. Zołzo jedna, miałaś pierogi ruskie&kapustno-grzybowe [moje ulubione]!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciagle jeszcze mam :P ... tzn z grzybami... ruskie juz zezarlam :D

      Usuń
  8. lubię ja Ciebie w niebieskościach. w ogóle lubię we wszystkim, ale w niebieskościach & fioletach najbardziej :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Deep End genialne się prezentuje na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Deep End <3 ten środkowy cień omnomnom cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz ślicznie w tym makijażu :) chyba jutro zmaluję coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaprawdę, "machnięcie-tego-dziś-na-pożegnanie-urlopu" było zdecydowanie świetną decyzją :]

      Usuń
  12. pięknie wygląda(sz), a Deep End jest rewelacyjny - poluję na coś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaz rewelacyjny,gladnkiego powrotu do pracy zycze:) Ciezko tak po urlopie niestety,wrocic w wir pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne:) ja czekam na swój urlop i odliczam, jeszcze dwa tygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba zaczne odliczac do nastepnego urlopu ;D

      Usuń
  15. Śliczny makijaż, śliczna Ty :) Poużywaj i napisz coś więcej o tych produktach, chętnie poczytam bo uwielbiam Illamasque.

    OdpowiedzUsuń
  16. jej ale cudowny kolor! bardzo wakacyjny :) szkoda ze urlopu koniec

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny! Ślicznie wyglądasz :) Jak zwykle zresztą...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny jak zawsze i kolory świetnie skomponowałaś:)mam dziś bardzo podobną zieleń na oku:)ale Twoja jest piekniejsza:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż bardzo ładnie podbił Ci kolor oczu, o dziwo lepiej niż fiolety :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny makijaż, czekam na osobny post o liquid metal :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja osobiście Cię wole w fioletach, ale to tu taj tez ładnie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez sie wole w fioletach ale nie moge ciagle fioletowych okow wstawiac :P

      Usuń
    2. mi się nie znudzi, zapewniam :D

      Usuń
  22. Pięknie! Chociaż chyba wolę Cię w kolorach, które bardziej kontrastują z Twoimi oczyma.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten środkowy kolor jest poprostu boski:-)Mi się makijaż skojarzyl z plaża,palmami,błękitną wodą:-)))aż chciałoby się znaleźć w jakimś fajnym miejscu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez bym sie chetnie gdzie indziej przeniosla... najchetniej pod palmy ;D

      Usuń
  24. Swietnie, bardzo tobie pasuja takie kolory. Masz sliczne oczeta :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepieknie Sroczko!
    taka moja osobista prośba.. możesz czasem coś brzydkiego zmalować, bo już się monotonna robię w tych komentarzach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie potrafie... to jest sprzeczne z moja natura ;D

      Usuń
  26. Jejku, przepięknie!!! Też taki chce!!!!Zrobisz mi słonko? :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny look na pożegnanie urlopu .....

    OdpowiedzUsuń
  28. tak sobie dumam, że Twój luby to musi uwielbiać oglądać Twoje oczęta. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ahhh pełna profeska :) Turkusowy cień jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne te cienie. Makijaż bardzo ładny. O dziwo ładnie podkreślają tęczówkę! :) ochy i achy :) naprawdę podobie mnie sieee!

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowny makijaż :) wielkie uznanie!

    OdpowiedzUsuń
  32. kolory nie moje, ale na Tobie ślicznie się prezentuje :) masz bardzo wypoczętą buźkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po dwoch tygodniach mniejszego lub wiekszego lenistwa to wypadala zeby byla wypoczeta ;D

      Usuń
  33. Makijaż wręcz powinien się nazywać Hawaii albo rajska plaża, śliczny choć kolory odważne.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny look ;) No i oczy <3 haha :D Kojarzy mi się z egzotycznymi plażami :) Odpoczęłaś troszkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpoczelam :D ... i mam nadzieje, ze po tym tygodniu pracy, nie bede znowu padnieta jak przed ;D

      Usuń
  35. Bardzo ładnie wyglądasz w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  36. zdecydowanie świetnie Ci pasuje kolor ust :)

    OdpowiedzUsuń