Seiten

sobota, 14 lipca 2012

baza pod cienie Tarte Lifted™ ... z bliska :)


 Tarte LiftedNatural Eye Primer with Firmitol  przylecial do mnie w Urbankowej paczce. Tarte z tego co kojarze robi naturalne kosmetyki i nie ma w nich parabenow, olejow mineralnych i roznych tych innych paskudztw, ktore wiele osob unika. Kosmetyki tej firmy nie sa testowane na zwierzetach. Baza Tarte zawiera ich opatentowany skladnik Firmitol, ktory ma dzialanie przeciwzmarszczkowe. Hmmm... trodno mi to stwierdzic, gorna powieka mi sie nie marszczy, musialabym nakladac ta baze na dolna.


 Produkt sam w sobie jest dosc gesty, juz widze jak ciezko bedzie wygrzebac ja jak bedzie sie zblizac do konca. Moje opakowanie to miniaturka, co mi pewnie nie ulatwi sprawy. Baza ma jasny bezowy kolor, ktorego potem na powiece nie widac, rozprowadza sie latwo i szybko sie wchlania. Wspolpracuje praktycznie ze wszystkimi cieniami... z jednymi lepiej z innymi gorzej, jak kazda inna. Do testu specjalnie wybralam cien Essence, ktory do tego jest jasny i perlowy, takie przewaznie w opakowaniu wygladaja fajnie a potem na oku gina. Tak tez jest w tym przypadku.


 Jest to biala perla, ktora roztarta jest praktycznie niewidoczna. Nawet calkiem norlamnie nalozona pacynka i niewklepywana wyglada dosc slabo. Wtedy dobrze widac, ze baza wyciaga i podkresla kolor i za to ma juz duzy plus.


Co do trwalosci to roznie bywa ale lekki dzienny makijaz trzyma sie na niej calkiem dobrze. Tu tez roznie bywa w zaleznosci od cieni. Aczkolwiek nie nalozylabym na nia mocnego, ciemnego makijazu, bo mialabym obawy, ze bede miala w zalamaniu przeswity. Bo tak tez czasami mialam... 5 godzin wytrzymuje ale potem makijaz troche traci na wygladzie. Upaly tez pewnie w tym momencie nie pomagaja. Ogolnie podukt calkiem dobry, ciekawa jestem tego lifingujacego efektu ale pewnie nie uda mi sie go zauwazyc :P ... minusem jest to, ze firma jest u nas niedostepna, przynajmniej ja sie z nia w Europie nie spotkalam. 

28 komentarzy:

  1. Ja takze nie spotkama sie z Tarte u nas w Europie, a szkoda bo chetnie wyprobowalabym cos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez zaluje, bo chetnie bym sie paru produktom blizej przyjrzala :D

      Usuń
  2. Fiuuuu, liftingujący efekt? No no... niedługo przywitamy peeling z zestawem do liposukcji^

    Niedostępna, ale raczej nie żałuję [no... może poza wyciąganiem i podkreśleniem koloru (no na swatchu rewelacja), ale to szczeeegół :P].

    O co więc mi chodzi? [yyy... w sumie to sama nie wiem^^]
    A o to, że zniechęciłam się, przeczytawszy np to zdanie, w sumie niepewne, ale coś w tym jest:

    "Aczkolwiek nie nalozylabym na nia mocnego, ciemnego makijazu, bo mialabym obawy, ze bede miala w zalamaniu przeswity. Bo tak tez czasami mialam..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [nie sprzeciwiać mi się, bo właśnie sama się do niej próbuję zniechęcić :P]

      Usuń
    2. o ja poprosze taki peeling z zestawem do lipostrukcji :D

      A swoja droga... po prostu sa inne bazy, gdzie wiem, ze moge na nich w 99% polegac. Z ta roznie bywa ale z drugiej strony jest "naturalna" ... uzywajac ja na codzien jestem zadowolona ale... no wlasnie znowu to "ale" ... jak chce zeby mi sie makijaz na bank trzymal to ciegam po UD albo TooFaced :)

      Usuń
  3. ja jednak lubię ciemne cienie, więc nie czuję się skuszona po Twoich odczuciach ;-) próbowałaś Sroczko ELFowej bazy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie Digg i raczej nie sprobuje bo mam jakas wewnetrzna i irracjonalna niechec do firmy ELF :D

      Usuń
    2. rozumiem Cię doskonale :D ja się intensywnie rozglądam, bo mnie nyxowa zaczyna drażnić powoli ...

      Usuń
    3. ja najbardziej lubie UD i TooFaced, co prawda drogie ale przy tym cholernie wydajne :P

      Usuń
  4. ooo jak liftinguje to ja poprosze ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. używam bazy z Elfa - cienie trzymają się cały dzień aż do zmycia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. widać ogromną różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle wyciąga kolor :) Ja również używam bazy z Elfa i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie podbił kolor ciernia! chyba też się z firmą nigdzie nie spotkałam..

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt jest znaczny i oto chodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bazę chetnie bym wypróbowała, bardzo ładnie podbija kolor cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj skoro potem makijaz wyglada juz gorzej to ja nie jestem zainteresowana... obecnie wykonczylam niemal swoja baze artdeco i na niej nic nie drgnelo nawet :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moze tez zalezec od powieki... dla mnie np baza Artdeco to katastrofa, jeszcze nie zdaze zrobic makijazu a juz mi sie na oku roluje :/

      Usuń
  12. rzeczywiście świetnie podbija :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale wydaje się fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wlasnie odkrylam Tarte i jestem zakochana. Kupilam ich zestaw 6 produktow z olejem marakuja, ktore wlasnie testuje. I nie dosc, ze przepieknie wszystko opakowane, to naprawde swietnej jakosci.
    Szkoda, ze ide na "no buy"...

    OdpowiedzUsuń