Seiten

piątek, 13 lipca 2012

pandorkowo... z cyrkonia :)


 Prawde mowiac do tej pory omijajam charmsy, ktore mialy jakiekolwiek kamyczki... do momentu az zobaczylam na jednej aukcji tego maluszka. I mialam szczescie aukcja odbywala sie wieczorem, w tv lecial mecz... wiec zdobylam moje malenstwo za ca. 25,00 €

Jest to srebrny element z bialymi cyrkonami 790330CZ, 
ktory w regularniej sprzedazy kosztuje ca. 69,00 €.

 To wlasnie lubie w pandorze, ze moge ciagle cos zmieniac ale teraz mam juz mniej wiecej to co chcialam, pozostaje uzupelnienie obu charmsami, ktore mam na mojej wish list.


 Element z cyrkonia znalazl miejsce na bransoletce, na ktorej mam nadzieje pojawi sie jeszcze pare bi-kolorow ale wszystko w swoim czasie.


:)

41 komentarzy:

  1. I pieknie się wkomponował z towarzyszami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. rzadko sie udaje ale jak widac trafilo sie slepiej kurze ;D

      Usuń
  3. Super się komponuje z resztą bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny jest! też kiedyś miałam, jeszcze za czasów próby skomponowania srebrnej bransoletki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem jak moglas sie z nim rozstac ;D jest taki sliczny :D

      Usuń
  5. Jakoś kompletnie nie fanką pandory. Jeden koralik to max. Już dwa to dla mnie za dużo i wydaje mi się to wtedy szpetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei pokochałam Pandorę i jej charakterystyczne ozdoby/grawerunki dlatego, że kojarzy mi się z barokiem, renesansem a jednocześnie z ozdobami starożytnych Indii, kojarzy mi się też z wayang... ze wszystkim, co lubię!
      ...i łączy to w fantastycznym związku z nowoczesnością, za sprawą tematyki/kroju wielu np charmsów.

      Dużą przyjemność sprawia mi samo choćby patrzenie na kompozycje Pandory, prezentowane przez Marti i Sroczkę - Autorkę bloga :P

      Usuń
    2. To super. Dobrze, że ludzie się różnią i mają inne upodobania:) Dla mnie nastąpiło już coś takiego jak totalne zjawisko przejedzenia się pandorą wszędzie i na każdym kroku...a tego nie lubię:)

      Usuń
    3. Abstrahujac to przypadkiem kosmetyki Ci nie przejady... tez ich tu wszedzie pelno... na kazdym kroku :P ... a jak sie raz w tygodniu gdzies na jakims blogu pandora pojawi to nie uwazam, ze to objaw przesady.
      Ty lubisz inne bransoletki, ktore moga wydawac sie tanie, przesadzone i szpetne ale to nie znaczy, ze koniecznie musze to napisac na Twoim blogu... bo gusta sa rozne i ja to szanuje i patrze na rzeczy innych osob ich spojrzeniem :] ... skoro im sie podobaja to wszystko pasuje i ciesze sie z nimi ich zdobyczami :)

      Usuń
  6. śliczny jest :)
    sama również planuję zakup, któregoś z charmsów z cyrkoniami, ale jeszcze nie zdecydowałam, który konkretnie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie jeszcze jeden podoba, moze go dokupie zeby temu nie bylo smutno :)

      Usuń
  7. Gratuluję perełki w okazyjnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra cena ;) A charmsik bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie pasuje.Troszkę rozświetla całosć.

    OdpowiedzUsuń
  10. on jest śliczny - też go mam i bardzo lubię no i torebeczka oczywiście te jest super....

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pikeny:) Ja unikam cyrkonii bo mi się zawsze gubią:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczekamy... zobaczymy :D mam nadzieje, ze moje zostana na miejscu :)

      Usuń
  12. Ładnie wygląda z pozostałymi braćmi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. z Marti macie najlepszejsze
    sztama :]

    OdpowiedzUsuń
  14. kompletnie pandora do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby sie wszystkim podobalo to samo, to bylo by dosc nudno

      Usuń
  15. Mnie się Pandora totalnie nie podoba. Drogie to niebotycznie, efekt wizualny - mizerny a jeszcze do tego to taka bardzo udawana i bardzo pozorna "oryginalność i nietuzinkowość" którą noszą tysiące kobiet na całym świecie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi się bardzo podobają takie bransoletki :)i fajnie, że każda jest niepowtarzalna i oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie trafić na taka aukcję:-

    OdpowiedzUsuń
  18. ale upolowalas! niezla oszczednosc :)

    jest piekny

    OdpowiedzUsuń
  19. Cena super :) Gratuluję takiego fajnego nabytku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie to wszystko wygląda... Wzdycham :DDD

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna pandorka i cała bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń