Seiten

wtorek, 10 lipca 2012

pare drobiazgow i drogeryjne nowosci :)

 Ostatnio w swiecie kosmetycznych nowosci dosc nedznie, nie zebym narzekala ale przelatuje przez sklepy z predkoscia swiatla i moje oko nie ma na czym zawisnac. Tak samo ostatni przelot przez centrum handlowe nie zaowocowal niczym specjalnym... ot pare drobiazgow mi w rece wpadlo.

Nie bylo to nic z Essie, choc letnia LE stala w pelnym wyborze kolorow.


 Nie wiem dlaczego dopiero teraz pojawila sie u mnie Essnece LE Snow White, zaginela im w magazynach i po czasie ich oswiecilo... w kazdym razie nic dla mnie.


 Jedna z letnich LE Miami Roller Girl... tez nic dla mnie.


 Juz bardziej spodobala mi sie oferta z p2 What's up? Beach Babe.


 Z ktorej wzielam cien, maselka do ust i jajo.


Maselka byly w trzech zapachach ale jablkowy mnie nie przekonal, wiec wzielam tylko wanilie i truskawke. Pachna slicznie, ciekawa jestem jak beda sobie radzic. 


 Do tego jasno rozowy cien, spodobal mi sie kolor.


 Jajo ktore wyglada jak BB ale nim nie jest, co potwierdzilo wstepne macanko na sucho, ciekawa jestem czy woda tu cokolwiek zmieni, bo gabka jest dosc twarda ale w ramach zaspokojnia ciekawosci musialam je kupic.


 Przygarnelam dwie kredki NYX. Do ust w kolorze "510 Natural", ktory faktycznie idealnie pasuje do moich ust i jest jak najbardziej naturalny. I zolta kredke do oka "924 Yellow"... a do tego rownie zolty cien Catrice " 460 Jonh Lemon". Nielotchen o ile dobrze pamietam chciala zolty makijaz a ja nie mialam kompletnie nic w tym kolorze.


Moja kochana kredka do brwi Artdeco nr 4 i tusz do rzes BeYu Unlimited Lashes w kolorze czarnym, bo moj chyba powoli bedzie sie konczyl. 


 A do tego cos dla moich wymeczonych pletw, czyli dwie sole do kapieli. Scholl to sol do stop "ozywiajaca" zmeczony stopy. Zawiera 5% mocznik a do tego miete i olejek z pomaranczy oraz sporo innych olejkow ale dokladniej opowiem o tym kiedy indziej. Do tego kupilam sol z arnika z firmy Kneipp, ktora ma dobrze robic stawom i miesniom. Oprocz arniki zawiera od gory do dolu rozne olejki... Kneipp ma naturalne produkty. I ta sol juz uzywalam. Moge tylko powiedziec, ze jest swietna i pewnie kupie ponownie... bo jest to ogolnie sol do kapieli, wiec reszte mnie tez moge wsadzic do wanny i wymoczyc.


To byloby na tyle, jezeli chodzi o zakupy ostatnich dni.

:)

73 komentarze:

  1. Zauważyłam, że limitowanki P2 są bardziej efektowne, niż te z Essence - już kolejny raz coś z tej firmy wpada w Twoje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essence ogolnie ma rzadko cos dla mnie, czasami nawet jak mi sie spodoba optycznie, to potem jakosciowo nie przekonuje :] ... p2 jest rownie tanie ale czesciej spotykam cos co mam ochote potestowac :)

      Usuń
  2. Mnie również nic nie skusiło z tej limitki essence, a ze snow white wzięłam fioletowego toppera i jednym słowem - koszmarek. Znowu jajeczko z P2 pod wpływem wody praktycznie w ogóle się nie powiększa, ale za to fajnie nakłada się nim podkład na twarz i dobrze się myje, używałam kilka razy i jest jak nówka funkiel nie śmigana :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie ja sobie myslalam, ze moze jajo bedzie dobre do korektora :) bo podkladu mam BB a ostatnio i tak smigam tylko pedzlem RT :P

      Usuń
  3. kolor cienia Catrice jest przecudowny! te masełka do ust fajne :)
    pozdrawiam xXx

    OdpowiedzUsuń
  4. haaaa mi ze snow white to chyba tylko naklejki się podobają - ale ze mnie dziecię wielkie. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. boze ja ta kolekcje lakiero Snow White w polowie moglabym przygarnac. pamietam z zapowiedzi ze wiele buteleczek mi sie podobalo

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez Ciebie Sroko już napisałam do kuzynki z Niemiec o te cuda z P2 xd To jest urok blogowania :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak z tym jajkiem;) Jak wypróbujesz, daj znać, ciekawe, czy choć w połowie dorówna BB:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne... jak potestuje to napisze jak sobi radzi :)

      Usuń
  8. Wspaniałe zakupy i dużo LIMITOWANYCH edycji,szkoda,że w Polsce tego nie ma:-/

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie szkoda, że u nas tego nie ma:-)Chyba muszę wypróbować ten tusz z BeYou, bo ostatnio stałam koło nich i się zastanawiałam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprobowac na pewno warto, choc wiadomo dla mnie ona kosztuje grosze jak to przeliczyc na zlotowki, to juz wyglada mniej przyjemnie... i jak nie bedzie pasowal to bedzie szkoda...

      Usuń
  10. nooo urlop w końcu to i od zakupów trzeba odpoczywać .Firmy zrozumiały żeś na urlopie ! ;P
    Essence w ogóle do mnie nie przemawia jakoś ... to juz bardziej Catrice ,znacznie bardziej .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mnie w sumie tez nie... i to zreszta z zalozenia ma byc dla modziezy hyhy... a do tej to juz sie od dawna nie zaliczam :P

      Usuń
  11. Aleeeeeeee kusisz tym tuszem :) jak zużyję moje wszystkie zapasy to go kupię na 1000%. Mam nadzieję, że jest dostępny w naszych D.

    OdpowiedzUsuń
  12. i żadnego Essiaczka nie przygarnęłaś? :) no nie wierzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie nie ale pewnie dlatego, ze to nie moje kolory... ale za to pomalowalam sobie dzis pazurki Illamasqua i mrrrrr.... *_*

      Usuń
  13. Ale słodkie, wakacyjne kolory! Ja bym tam jednak się na coś skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko pięknie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie spotkalam sie z kosmetykami P2, bardzo chcialabym zobaczyc ich cala szafe. Czy ta seria kosmetykow jest dostepna tylko w Niemczech???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak p2 jest dostepne tylko w Niemczech i jest to marka drogerii DM, wiec jest tylko w ich sklepach do kupienia... no i na niemieckiem amazonie :)

      Usuń
  16. mam nadzieję, że za tydzień jeszcze p2 będzie :] bo wpadła mi kolekcja w oko

    OdpowiedzUsuń
  17. to jajo z p2 urocze...nigdy nie miałam nic z tej firmy, ale mnie kusi cholernie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O, daj znać jak jajo się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja chciałam aby mi chłopak kupił te naklejki ze śnieżką ale niestety niebyło:/
    Podobaja mi sie te masełka- takie ładne są. W PL wogle jest dostepna ta firma p2?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie... nie jest dostepna. To marka dostepna tylko w drogeriach DM na terenie Niemiec :)

      Usuń
  20. z catrice fajna ta mleczno-zółta kredka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. eeeej a ja bym chcia alimitke snow white!!:D pewnie w PL nie uswisadcze:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro u mnie sie pojawila tak pozno, to moze do pl tez dojdzie...

      Usuń
  22. w moim DMie też snow white pojawiła się z opóźnieniem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zdjecia z buszowania po Donau-Einkaufszentrum ;D

      Usuń
  23. Jajo jak najbardziej podobne do Beauty Blendera, nieżle je podrobili:)te masełka fajne są szkoda, że u nas nie ma P2...cień mnie tez urzekł, ten zółty, to mat prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ksztaltem to jajo jest bardzo podobne ale jak sie pomaca to czuc pierwsza roznice :) a cien Catrice to mat... o ile dobrze pamietam ;D

      Usuń
  24. Z Essence to u mnie na razie Fruity, ale nic ciekawego nie znalazłam... Ale zauważyłam dużo lakierów przy Snow White, więc pooglądam jak wejdzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. matko....ile ja dm-ow przelecialam za tym jajem...i co....NIC nie ma nigdzie!!! U mnie jaja poszly jak cieple bulki.

    Reszta mnie nie zaciekawila, chcialam tylko jajo.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie je mozna bylo spotkac, szczegolnie w mniejszych dm-ach :)

      Usuń
  26. Limitki z p2 cieszą moje oczy :D szkoda że w PL nie można dostać, chociaż portfel się cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lakiery z Essie przytuliłabym wszystkie;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cienie są bosko pakowane, i do tego te masełka...mmm...

    OdpowiedzUsuń
  29. Poproszę 3 lakiery z Essie i toppery z essence snow white :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ja właśnie jestem w Niemczech - Bremen :) podpowiesz mi w jakiej sieci znajdę P2 i catrice i essence bo dzisiaj byłam w rossmanie i był tylko bardzo bardzo przebrany essence :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie idz do drogerii DM, tam znajdziesz wlasnie p2, Alverde i kosmetyki Balea a pozatym DM'y przewaznie sa swietnie zaopatrzone i oczywiscie maja szafy Catrice i Essence lacznie z limitowankami :)

      Usuń
  31. Hi. Ja żółte jąderko już testowałam...recenzja już jest. Ale ostatnio tez mi brak natchnieniana. Wyskocze do tkmaxx tam często jakies kosmetyki można dorwać. Pozdr.Hi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w tkmaxx nic nie potrafie znalezc... a juz w ogole ten w Regensburgu jest strasznie cienko kosmetycznie zaopatrzony :/ ... ostatnio po raz pierwszy udalo mi sie fajna maxi sukienke dorwac ale pozatym to przewaznie wychodze zawiedziona :]

      Usuń
  32. piekne te opakowania P2 ...
    bardzo mnie jajo ciekawi (mimo ze mam jeszcze jedno rozowe w zapasie)...
    jak jest cena tego jajeczka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet mam rachunek heh... 1,95
      to jest bardziej twarde ale ja je planuje pod katem korektorow potestowac :)

      Usuń
  33. snow white chetnie bym zobaczyla na zywo! mimo 30 stopniowego upalu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja im sie nawet nie przygladalam jakos szczegolnie ;)

      Usuń
  34. Podoba mi się oferta p2 i catrice. Gdzie dorwałaś p2 i jakie są ceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p2 dorwalam w sklepie... dostepne jest tylko na terenie Niemiec w drogeriach DM a ceny maja rozne, nie mam ich wszystkich w glowie bo mi to niepotrzebne ;)

      Usuń
  35. Same śliczności! Cień faktycznie bardzo fajny kolorek ma :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. też mnie zaciekawiło jajko z p2, ale nie mam gdzie go dostać;/

    OdpowiedzUsuń
  37. recenzowałaś już może tusz BeYu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) mozna go znalezc w etykiecie BeYu -> http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2011/10/beyu-unlimited-lashes-mascara-z-bliska.html

      zreszta ostatnie miesiace namietnie uzywam ten tusz w wiekszosci makijazy... byl tez w moich ulubiencach maja :)

      Usuń
  38. Te "śnieżkowe" rzeczy mnie zaciekawiły!

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi chyba tylko nowa limitka z Essie wpadła by w oko.. chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. essiaki ogolnie fajne ale nie moje kolory, wiec sobie darowalam ;)

      Usuń
  40. Daj znać jak się jajo sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  41. Też mnie ostatnio nic nie biorą te limitowanki... ALE!

    kolejna limitowanka z Essence COLOUR ARTS z pigmentami w składzie w 20 kolorach bardzo mnie zaciekawiła i czekam na nią przebierając nóżkami...

    Podejrzewam że Tobie też może przypaść do gustu... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak... nad zdjeciami reklamowymi chwile zawislam ;) i jak dorwe to na pewno sie przygladne z bliska, wiadomo ciekawosc ;P

      Usuń
  42. ciekawe jak tam to będzie wyglądało z tym jajkiem, czy nie okaże się to zwykły bubel

    OdpowiedzUsuń
  43. O, jestem ciekawa tego jaja :) Ładny ma kolorek!

    OdpowiedzUsuń