Seiten

czwartek, 26 lipca 2012

Dior 5 Couleurs Eyeshadow Palette

 Jest to post na zyczenie :) ... wiec bedzie malo tekstu a duzo zdjec. 

Diorowe piatki kocham od dawna, byly to jedne z pierwszych cieni jakie zaczelam kupowac i choc od dluzszego czasu nic mi nie przybylo, to te co mam uzywam w sumie najczesciej. Nie mozna tych cieni porownywac do UD, MAC czy Inglot... bo to zupelnie inna bajka. Dior ma cienie o dobrej jakosci, fajnych kolorach i dobrym nasyceniu dla osob, ktore szukaja gotowych glownie dziennych rozwiazan ale wieloma tymi cieniami mozna spokonie zrobic wieczorowe makijaze. Ja po nie siegam na codzien, kierujac sie mniej wiecej tym co bym chciala na oku osiagnac, bez szukania cieni po kolorach. Wiem, ze tym paletkom moge zaufac, makijaz zawsze swietnie wyglada i dobrze sie trzyma.


Wiekszosc paletek kupilam ale sa tu tez wymiankowe. I nawet jak na zdjeciach tego specjalnie nie widac, to wiele cieni ma juz wglebienia, choc na pewno jeszcze troche potrwa zanim zuzycie bedzie faktycznie widoczne.

  •  844 Misty Mauve (LE)
  • 029 Moonlight (LE)
  •  004 Mystic Smokys (LE)
  • 470 Spring Bouquet
  •  173 Night Butterfly (LE)
  • 140 Twilight
  •  970 Stylish Move
  • 743 Coquette (LE)
  •  169 Purple Crystal (LE)
  • 909 Pink May
  •  790 Night Dust
  • 060 Silver Goddess
  • 370 Secret Charm
 Paletki te w wiekszosci zawieraja perle, lub ewentualanie satyne... matow sie tu nie znajdzie. Wieszosc juz pokazalam na swatchach i w makijazach, wszystko mozna znalezc w zakladce Dior.

 ***
A przy okazji... jakis czas temu do regularnej sprzedazy weszly 4 nowe paletki i musze przyzac, ze dla kogos kto lubi te cienie i chcialby jakies sobie kupic to te 4 sa o wiele bardziej udane jak wiekszosc limitowanych kolekcji, co nam Dior w ostatnim czasie prezentowal. Mi sie bardzo podoba 254... takich niebieskosci w sumie nie mam :P


To byloby na tyle, na wszelkie pytania jak zawsze odpowiem.

PS. na wszelki wypadek, bo zawsze sie ktos znajdzie, wiec odpowiem z gory. Nie wiem kiedy to wszystko zuzyje, jak mi sie nie uda, to dam sie z tym pochowac... krotko mowiac, moja sprawa na co wydaje zarobione przeze mnie pieniadze.

119 komentarzy:

  1. Sa piekne. Nie mozna ich porownywach do inglota? nie wierze;ppp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia ;) ... i tak pewnie pojawia sie komentarze, ze pigmentacja w innych cieniach czyt. mac, inglot jest lepsza... bo owszem jest, to sa zupelnie inne cienie i przeznaczone w sumie dla innej grupy ale wiele osob tego jakos nie potrafi rozdzielic :]

      Usuń
    2. ja to wiem, chcialam jeszcze bardziej zazartowac, ale moze nie bylabym zrozumiana odpowiednio :)

      Usuń
    3. zrozumialam :D dlatego tez puscilam oczko hehe... mnie ogolnie czasami opadaja witki na oczekiwania niektorych osob... takie zupelnie nierealne i porownywanie rzeczy, ktore oprocz wspolnego przeznaczenia nie maja za wiele wspolnego :P

      Usuń
    4. nooo, to jest temat rzeka, ktorego lepiej nie poruszac - wiem, ze niektorych osob nie stac na pewne rzeczy, ale to nie oznacza ze drozsze rzeczy sa gorsze, niewarte swojej ceny etc. Owszem, wszedzie sa wpadki, mi np.zupelnie nie lezy Essie, a za to OPI b.lubie.
      I szanuje zdanie wszystkich, wiadomo, dla kazdego cos innego

      Usuń
    5. powiedzmy tak... okreslenie "drogie" jest bardzo wzgledne, to co dla jednego jest drogie dla innych nie musi... to, ze cos kosztuje wiecej nie znaczy, ze bedzie tylek urywac, tylko dlatego, ze ma taka a nie inna nazwe i trzeba wsrod tego wszystkiego znalezc cos dla siebie ale nie kupowac tylko dlatego, ze innym pasuje i reklamowane/modne a potem miec pretensje, ze w sumie to zwykly produkt... i ze nie powalil, bo prawde mowiac jeszcze nie widzialam kosmetyku, ktorego producent obiecuje, ze powala ;D

      Usuń
    6. To tak samo jak moja paletks chanel, nikt nie rozumie po co ja mam skoro nie ma pigmentacji nawet inglota, ale nie o to w tych cienkich chodzi!! Dają super efekt, dosyc intensywny ale nie przerysowany!!! Nie wyglada sie w nich tanio!!
      A co do Twojej kolekcji to jestem w szoku!! Masz tego bardzo duzo!!! A ja myślałam ze to ja mam duzo cieni!! Dzięki Tobie moge z czystym sumieniem iść na zakupy:))) kochana jestes:)))

      Usuń
    7. pare chanelowych paletek tez mam ;D ... bardzo lubie ale mniej jak diorowe piatki :D

      Usuń
    8. No to wszystko zależy kto co lubi:) ja mam dwie paletki Diora (nie 5 tylko takie większe) i jakos nie moge sie do nich przekonać ;) ale ta rozowa piątkę sobie wymacam bo piekna jest :)))

      Kochana, lecialam ostatnio samolotem i widziałam, ze mozna w nim kupic zestaw kulek Guerlain. Dwa mini opakowania plus mini pedzelek taki z różowym wlosiem za 160zl
      Ja jakos nie jestem fanka kulek, kuszą mnie, ale nie kocham i ich tak jak Ty.
      Ale jak zobaczyłam ten zestaw to od razu o Tobie pomyślałam:)
      Nie chcesz?

      Usuń
    9. te rozne inne paletki, przewaznie limitowane albo z wolnoclowek sa inne jak standardowe piatki :)

      dziekuje za pamiec :* ... ale mam wystarczajaco kulaskow i mini pewnie bym w ogole nie uzywala :) ... pedzel mialam ale on nie jest najlepszy, wiec puscilam w swiat :)

      Usuń
    10. Spoko ;))) tak tylko pomyślałam o Tobie :)))
      Bo gdybyś chciała to warto skorzystać czasami z czyjejś pomocy :*

      Usuń
  2. [Trwa zbieranie szczęki z podłogi. Prosimy czekać]

    Zazdraszczam! Ślicznych masz podopiecznych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, ze szczece sie nic nie stalo ;) ... to sa moje malenstwa, kazde z nich to dla mnie perelka ;D

      Usuń
  3. a tak na powaznie: sa piekne, sama nigdy ich nie mialam z prostej przyczyny: MAC + UD w zupelnosci mi wystarczaja. Ale nie wykluczam zakupu kiedys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym duzo dala za nieograniczony dostep do UD i Inglota ehhh... MAC lubie ale tak umiarkowanie, nie zawsze chca za mna wspolpracowac ;D

      Usuń
    2. Nie ma UD u was??? Swiat jest dziwny czasem, naprawde.
      U mnie nie mam dostepu do kosmetykow D&G :D

      Ja uwielbiam UD (nie tylko NAKED), dla mnie sa idealne/ wystarczajace. To samo MAC.

      Co do Diora etc - boje sie, ze jak juz wejde wyzej, to nie bede chciala zejsc nizej :)

      A inglot.. Coz, cienie kolorowe mam. za 10 zl za cien nie moge marudzic

      Usuń
    3. a skad :/ ... u mnie nie ma wielu firm, takich ktore mnie interesuja :] ... post o kosmetykach w de w produkcji ;) ... owszem moge w wielu wypadkach kupic online ale nie dosc, ze ceny wysokie to jeszcze przesylki tez nie sa za tanie... D&G tez u mnie nie ma ;)

      Usuń
    4. czekam :)
      D&G to wloska firma, ktorej znalezc nie moge - takie kuriozum
      Tez moge kupowac online,ale u mnie z kolei problem z przesylkami - wiele firm nie wysyla do Wloch, wieczny problem z poczta - dzisiaj zastalam moja paczke porzucona na dole budynku..

      Usuń
    5. Illamasqua, Rouge Bunny Rouge i pare innych sa robione w Niemczech ale tu nie dostepne :] ... ale fakt z D&G to jakis zart, w ogole kosmetyki w rynek wloski to jakies nieporozumienie ;)

      Usuń
  4. O jezusicku! Sroczko! U made my day! Jak pięknie i jak cudownie! *.* Uwielbiam piątki Diora i w pełni zgadzam się z Twoją opinią - ich nie powinno się porównywać, bo to jakość sama w sobie. Tzn. owszem da radę znaleźć lepszą jakość i lepszą kolorystykę, ale piątki Diora mają coś takiego... no właśnie, ciężko to opisać. I tu nie chodzi o cenę, markę, czy poczucie "luksusu". Chodzi o same cienie. Mnie po prostu urzekają, są przepięknie dobierane. Perła jest dobrą, bogatą perłą, a satyna nasyconą, niemal kremową. Marzy mi się mieć wiele piątek. Moją ukochaną od dawna jest Tropical Light.

    Bym Ci kilka tych Twoich piąteczek podebrała :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz Koteczku... Ty wiesz o czym ja mowie ;D ... one sa takie wyjatkowe, to dziala na tej samej zasadzie co milosc do meteorytow... albo sie je kocha (z wzajemnoscia) albo nie a wtedy nic nie pomoze :D

      nie dam :P ... bede bronic jak lew :D

      Usuń
  5. mała drogeria ;)
    a tak na poważnie - imponująca i piękna kolekcja, kilka bardzo mnie zainteresowało, jednak adnotacja LE skutecznie ostudziła zapał ;) Zresztą, ja matowa panienka jestem. Diorki jednak cenię i wiem jak pięknie potrafią na oku wyglądać i jak idealnie są /niektóre/ skomponowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie za te kompozycje tez je lubie... bo czasami mam dzien, ze zupelnie nie moge sobie dobrac kolorow i siedze jak ten osiol nad moim kuferkiem ale wiem, ze jak siegne po piatki, to bede zadowolona :) ... pare tych limitowanych mozna dostac w drogeriach, nie pamietam dokladnie ktore ale Dior wprowadzil do stalej sprzedazy... pomijajac Moonlight bo to jest bialy kruk ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam piatki Diora, narazie mam 4 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 708 Amber Design, 609 Earth Reflection, 649 Ready to Glow- moje ulubione na dzien
      809 Petal Shine oraz miniaturka 970 Stylish Move :))

      Usuń
    2. slicznosci :D ... 609 kiedys mialam ale rzadko uzywalam, kolory mi sie podobaja ale nie sa do konca moje, wiec puscilam w swiat :)

      Usuń
  7. mam jedna paletke DIOR'a i bardzo polubilam ich konsystencje!!Twoja kolekcja robi wrazenie,moj Luby wlasnie siedzi obok mnie i jak zobaczyl zdjecia to powiedzial WOOOW!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... to sa cienie, ktore nabylam w ciagu ostatnich 6 lat, wiec nie przybylo mi to tak nagle ;D

      Usuń
  8. Oj nie miałam...ale jak bardzo bym chciała...tego się nie da opisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, jaka kolekcja! marzenie! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tylko jedną, jedyną paletkę Diora, kupioną za ciężko zarobione pieniądze (studenckie). I oddałam mamie. Cienie były dla mnie za perłowe, za delikatne i zbierały mi się w załamaniach. Za to moja mama paletkę ma i używa do dziś. I jest nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez musze te cienie uzywac na bazie :) ogolnie wszystkie cienie uzywam na bazie, bo niestety z wiekiem powieki mi sie zrobily tluste i zadne cienie nie sa w stanie na takich przezyc...

      Usuń
  11. wspaniała kolekcja :) piękne są te cienie. aż zamarzyła mi się chociaż jedna taka piąteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. to jest niesamowite !! dużo nie brakuje a za chwile zemdleje. Przepiękna kolekcja. Zakochałam sie w 844, Cudowwne kolory, ahhhh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 844 to jedne z moich ulubionych :D uwielbiam to zestawienie...

      Usuń
    2. ja generalnie uwielbiam wszelkiego rodzaju beże, brazy, w tych kolorach najlepiej siedze :D. Moze to przez geny ??? A moze poprostu taki mój urok, chyba zacznę projekt "Zbieram na 5 Diora 844" :)

      Usuń
    3. 844 to taka brudna sliwka...

      http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2011/11/look-leniwca.html

      http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2012/06/look-oh-my.html

      http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2010/11/dior-5-colour-eyeshadow-misty-mauve-844.html

      Usuń
    4. osz kurcze, tu na zdjeciach wygląda na beże i lekko zabarwione popiele brązem ;)
      Ale i tak nie zmienia to faktu ze są przepiekne

      Usuń
    5. co monitor to kolory wygladaja troszke inaczej :) dlatego dobrze jest popatrzec na zdjecia z makijazami :) ... ale to fakt, piekne sa mimo wszystko :D

      Usuń
  13. jej... piękne. chciałabym mieć chociaż jedną paletkę, najlepiej w brązach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brazy tez maja piekne, ja akurat nie posiadam :)

      Usuń
  14. ej, no ale Ty tego nigdy nie zużyjesz :P hyhy
    a tak poważnie, to same śliczności! ja na szczęście mam duuużo cieni MACowych, których swoją drogą też nigdy nie zużyję :P haha i inne cienie mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokazalabys te Twoje maczkowe skarby... tak hurtem :D ... tez musi byc niezly widok :P

      Usuń
    2. Marti ona nam pożyczy je do zużycia hehe:P

      Usuń
  15. Wow bardzo dużo ich, ja na razie nie mam takich luksusów, ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez kiedys nie mialam :) wiec wszystko jest mozliwe ;)

      Usuń
  16. Ależ Ty tego masz:)
    Ja ogólnie lubie diorowskie paletki ale zależy które:) Te nowe mi się strasznie podobają, i te z linerkiem również i bazą.Ale Chanel u mnie wygrywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chanelowych tez mam pare ;D bardzo lubie... choc amikowe bardziej jak nasze i juz nie tylko z tego powodu, ze jest ich wiecej za ta sama cene :]

      te nowe sa super, zreszta tez chyba lekko formule zmienili ale wlasnie jedyne, ktore mi nie podeszly to sa te z linerami, jakos nie potrafie sie z nimi zaprzyjaznic :P

      Usuń
    2. Amikowe? Nie zrozumiałam:)
      A czemu nie pasują z linerem? Moim zdaniem zupełnie inna formuła ale na plusik:)

      Usuń
    3. amerykanskie... kwadratowe i niewypiekane :D ... w naszych paletkach jest 1,2g produktu... w amerykanskich jest 6,8g O_o ... a cene mamy wyzsza jak za kaluza i tak sie zastanawiam dlaczego :] ... ja bym wolala kwadratowe, bo sa latwiejsze w obsludze, nawet jak lubie nasze wypiekane :P

      nie wiem... po prostu nie lubie tych z linerem, wlasnie ta formula mi nie odpowiada :] ... wole standardowe :)

      Usuń
    4. uhm:) No dziwna praktyka fakt.
      Inny rynek:P
      Ale ja wolę wypiekane, mam jakies te kwadraty i takie za pudrowe:/
      Ja nie mogę doczekać się cekinowego pudru

      Usuń
    5. no wlasnie kwadratowe sa takie miekkie :D ... bardzo lubie hehe...

      cekinowaty cudny ale chyba sobie daruje, bo on chyba glownie rozswietla a ja mam tego tyle, ze moge latarni morskiej robic konkurencje ;D

      Usuń
    6. A tu Cie zaskoczę, miałam mozliwość już podotykać i tylko wierzchnia warstwa jest rozświetlająca:P

      Usuń
    7. nie ma tych drobinek w takiej ilości:)Ale Pani szkoleniowiec misternie pilnowała by nie zedrzeć zbytnio hehe

      Usuń
  17. z tych 13 paletek podobają mi się dwie (970 i 909), ale nie na tyle, żebym o nich śniła po nocach. chyba diorki mi nie pisane :) przynajmniej na razie :)

    ale kolekcja niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zajac... beda na pewnie jeszcze wiele lat w sprzedazy hehe ;D

      Usuń
  18. O matko!!!!!!!!!! Jaka piękna kolekcja Diorasków :) Wybór lepszy niż w niejednej Sephorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na pewno ;) ... patrzac na wybor w niektorych perfumeriach hehehe...

      Usuń
  19. Wow, nie przepadam za Diorem, ale paletki razem prezentują się prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam tylko jedną paletkę i jestem z niej mega zadowolona. Twoją kolekcję imponującą podziwiam i zazdraszczam :)

    p.s. w świecie patchworku na materiały które zabierze się do trumny (bo szkoda ich pokroić) mówi się trumienne - materiały trumienne - co osobom postronnym przysparza gęsiej skórki hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja bede miala trumienny zestaw kosmetykow, zebym sobie miala na tamtym swiecie czym twarz zrobic ;D ... egipcjanie zabierali jedzenie i meble to ja moge mazidla ;D

      Usuń
  21. piękny arsenał psze Pani :]
    chętnie wybrałabym sobie 790 Night Dust :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziekuje :D

      bardzo dobry wybor psze Pani, swietna paletka dajaca duzo mozliwosci :D

      Usuń
  22. Łoo piękne :D Najbardziej mi się podoba zdjęcie, na którym są wszystkie razem w szeregu :D Niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marzenko kochana jest mi ogromnie, naprawde ogromnie milo i dziekuje Ci z calego serca za ten post
    Musze przyznac, ze zadania mi nie ulatwilas ;), bo chce je wszystkie... Widze, ze wiekszosc to limitki, a szkoda , bo sa piekne ... Z tych ze stalej sprzedazy bardzo podobaja mi sie 470, 970, 060, zreszta wszystkie sa piekne, szkoda, ze niektore juz slabo dostepne.
    169, 743, 173, 004, 844,029, co ja pisze, one wszystkie sa piekne, 100 procent moje kolory. napewno kupie 970, tyle, ze teraz to tylko nimi sie nie zadowole :D.
    No, ale nic, mamy umowione spotkanie, mam nadzieje, ze kiedys zmalujesz mi makijaz swoimi zdolnymi lapkami i pieknymi diokami, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co Marzenko :D ... a tak przy okazji, to jak sobie radza Niemcy z Twoim imieniem, bo ja juz slyszalam takie abstrakcje na temat, ze naprawde fantazji to musze przyznac im nie brakuje ale poprawnie i tak malo kto wymowi, nie wpominajac o zapamietaniu :P

      Z tego co teraz jest dostepne tez mozna cos ciekawego wybrac, szczegolnie jak sie nie ma jeszcze takiej ilosci jak ja ;D

      W takim razie czekam az wrocisz z wojazy po swiecie ;)

      Usuń
    2. Hehe no ja jestem Marcena i juz, czasami jak ktos powie poprawnie to jestem mocno zszokowana, ale szybko okazuje sie, ze to ktos kto ma korzenie slowianskie badz mial kontakt z Polakami. A jeszcze inna sprawa to moje nazwisko... niestety zmienilam moje na nazwisko meza, a moglo byc tak pieknie :)
      Narazie zdecyduje sie na ta 970, ogladalam tez piekna z fioletem, no ale, no wlasnie ten fiolet byl jeden, a reszta to mocno rozbielone kolory, ktore wygladaja bardzo podobnie. Ta fioleto-sliweczka jest fajna i widac roznice miedzy poszczegolnymi odcieniami.
      Ta moja jedyna jaka posiadam;) jest piekna, ale jasne kolorki w zasadzie niewiele sie roznia. No nic, decyzja podjeta, teraz trzeba kupic i juz :)
      Jak tylko wroce dam znac :))

      Usuń
    3. ja na szczescie mam teraz nazwisko po mezu, bo z moim to nikt by sobie nie poradzil ;]

      970 jest sliczna... klasyka :D

      Usuń
  24. Sroczko, ale masz cudeńka, zazdraszczam od samego patrzenia na nie :D
    Zakochałam się w 169 Purple Crystal (LE) <3 piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak... 169 jest piekna :D ja ja na poczatku w ogole pominelam... na szczescie udalo mi sie zdobyc, bo naprawde warto... cudne kolory :D

      Usuń
  25. No zdecydowanie w moim guscie. Milo popatrzec:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. o woooooooooooooow jakie cuda!!! zainteresowalas mnie nimi.. obejrze je z bliska na lotnisku ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dawno dawno temu chorowałam na piątki Diora, kupiłam 2 i jak na razie mam 1,5 ;) Okazało się, że mam duplikaty z Inglota - nie ma sensu trzymać takich samych cieni; ale uważam, że mimo wszystko są one fenomenalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. oj chętnie kiedyś przygarnę takie :)
    adnotacja na końcu postu urocza, całkowicie Cię rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Night Dust i Secret Charm - podoba mi się to zestawienie kolorów :)
    A kolekcja 'ło matko'. Jedni inwestują w złoto, a Sroka w paletki Diora. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna kolekcja. Pytań nie mam, pozwalam cieszyć się oczom ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Amerykanskie znacznie sie roznia od europejskich palet (moim zdaniem),ale w sumie zadne nie dzialaja na mnie,az tak :) Zdecydowanie wole UD. Mam kilka Diorowskich palet, jedne lepsze inne twardsze i slabsze. Ciekawa jestem jak Ci sie spodoba paleta UD :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z tego co czytalam pod filmikiem Gossa,a potem sama sprawdzalam to problem z inna waga zwiazany jest wlasnie z tym,ze jedne sa wypiekane inne nie, oraz skladniki sie nieco roznia. Z tym,ze Goss wypowiadal sie na temat cieni Chanel,ale pozniej ktos pokazal w komentarz list od Chanel,gdzie napisali,ze to wlasnie skladniki powoduja inna wage,ale niby tyle samo jest produktu.

      Ja np mam to samo z Inglotem- jest go wiecej niz w panach z MAC,a szybciej mi "idzie" Inglot np ;)

      Usuń
    2. przyznam sie, ze nie probowalam amerykanskich diorowych piatek, wiec trudno mi cos powiedziec ale calkiem mozliwe... ogolnie chyba wszystkie produkty sie roznia :]

      ja rozumiem, ze jak sie je wypali to waga sie zmniejszy ale zeby az tak :P

      Usuń
  32. No to pięknie! Kolekcja robi wrażenie, też chce, Diora jeszcze nie stosowałam, ale od zawsze mnie kusi...
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne są... :D
    Każdy zestaw pięknie wygląda...

    Kochana... ja wczoraj robiłam porządki i mały rekonesans moich kosmetyków i się przeraziłam, bo o połowie to z nich nie pamiętam nawet na co dzień, nie wspominając o używaniu... ;)

    Nie przejmuj się komentarzami... zaaaazdroooszcząąą... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja o wszystkich pamietam... bo to moje perelki ;)


      a komentarzami sie nie przejmuje, w sumie ani mnie to grzeje ani ziebi, kto co mysli na ten temat :)

      Usuń
  34. ja sie tam nie wypowiadam bo nie mam zadnej paletki z Diora ...
    siedze sobie cichutko czytam i zazdroszcze ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a one takie sliczne... pod warunkiem, ze sie lubi perle :D

      Usuń
  35. Ale piekna kolekcja!! *.*
    Aczkolwiek jakpatrze na to ze swojego punktu widzenia to chyba tylko dwoch paletek moglabym spokojnie uzywac do mojego codziennego makijazu, a i z perlami jakos kiepsko mi sie wspolpracuje ;-)


    a tym co wtracaja sie w to na co wydajesz pieniazki nie masz co sie przejmowac, zazdrosnicy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie wcale nie przejmuje... ale czasami nie moge sobie odmowic malej zlosliwosci ;D

      Usuń
  36. przemacałam ostatnio kilka wariantów kolorystycznych & bardziej przekonują mnie chanelowe czwórki. poza tym coś mi straszliwie nie gra w designie tych cieni, a na tym punkcie mam już konkret hopla :) ale kolekcja zacna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi w nich wszystko gra... chanelowe czworki tez lubie ale juz troszke mniej... dlatego tez mam ich troszke mniej hehe...

      Usuń
  37. Jesteś zadowolona z misty mauve? Ja zawsze uwielbiałam piątki Diora aż ta trafiła w moje ręce, strasznie się osypuje, pigmentacja do kitu - zupełnie jak nie Dior. Tak się na niej zawiodłam, że cienie Diora omijam szerokim łukiem ostatnio. Ciekawe czy mój egzemplarz jakiś felerny czy czy coś ostatnio popsuło na całej linii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo... ja moja bardzo lubie i jest dopladnie taka jak powinna byc, nic jej nie moge zarzucic... moze faktycznie z Twoja cos nie tak...

      Usuń
  38. Wszystkie piękne:)te nowe 4 paletki, które ostatnio weszły do sprzedaży są świetne, na pewno któres przytulisz:)takiej kolekcji nie powstydziłby się żaden make-up artist:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tych nowych tak dumam nad ta niebieska... choc khaki tez mi sie podoba :P

      Usuń
  39. Wyświetliła mi się miniaturka przy nowym poście z masą pudełeczek. Myślę: to na pewno jej własność:D No i się nie zawiodłam. Ciekawa jestem jaką masz toaletkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. toaletke pokazywalam jakis szas temu... o ile to mozna toaletka nazwac, bo to po prostu komoda :P ... i stolik, ktory zreszta bede musiala kiedys w koncu zmienic :)

      Usuń
    2. Wyobrażałam sobie jakąś stylową plus komodę oczywiście, ze względu na liczne kolekcje;)

      Usuń
    3. a jest zwykla i wcale nie taka duza ale pojemna :D ... ja jakurat nie mam potrzeby posiadania specjalnego miejsca/toaletki ;)

      Usuń
  40. Hahaha dasz się z nimi pochować :D Co do nowych 4 paletek to podoba mi się 254 i 734 :) Posiadasz imponującą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękna kolekcja, strasznie zazdroszczę Kokietki;) Ja się dorobiłam póki co dwóch:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mein Gott.. ale kolekcja :) ~! Powiem szczerze, że już nie raz podchodziłam do 5tek Diora ale nigdy nie mogę znaleźć niczego dla siebie, zawsze wydjaą mi się zbyt perłowe albo zbyt mało napigmentowane. Może po prostu patrzyłam na złe kolory? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kocham perle :D to fakt niektore sa mniej nasycone, inne lepiej... jasne przewaznie wypadaja dosc blado :)

      Usuń
  43. Coquette <3 genialna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  44. zazdroszcze! chciała bym mieć choć jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  45. 790 najlepsza ♥

    http://imaurore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. naliczyłam 13
    więc trzeba dokupić bo trzynastka jest pechowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne kolory i imponująca kolekcja ;P

    OdpowiedzUsuń
  48. Moim zdaniem nie ma lepszych cieni!! Kolory są super skomponowane, trwałość i jakość tych cieni to już chyba historia :) Po prostu rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  49. Sroczko dzieki Twojemu postowi zakupilam juz dwie paletki: Night Dust i Misty Mauve(ta bylo mi bardzo ciezko dostac), obie sa piekne i jestem w nich zakochana. Napalilam sie jeszcze na Secret Charm, ale jest trudno dostepna, w zasadzie jeszcze jej w sklepach nie widzialam. Stylish Move narazie sobie odpuscilam, wydaje mi sie, ze ladniej wyglada na ciemnowlosych ;). Dziekuje jeszcze raz za notke, bardzo mi sie przydala:)Niestety choruje na wiecej...

    OdpowiedzUsuń
  50. hehe... o tak, bo jak sie wpadnie w piatkowa chorobe, to nie tak latwo sie z niej wyleczyc ;) ... super paletki wybralas... Secret Charm mozesz jedynie na ebayu upolowac, bo to starsza paletka ale warto, bo mimo kosmicznych kolorow, ktore mnie na poczatku przezily, mozna nia wyczarowac swietne makijaze :)

    OdpowiedzUsuń