Seiten

środa, 4 lipca 2012

Katy Perry Lashes (Eylure) ... odslona druga i mala niespodzianka :)


Tak jak juz pisalam w pierwszym poscie, ktory mozecie zobaczyc tutaj... dokupilam dwa pozostale zestawy rzesisk Katy Perry. Ciekawosc zwyciezyla i firanki nawet jak sa przesadzone i nie nadaja sie do noszenia, to sa bardzo porzadnie zrobione. Naprawde jakosciowo swietne i (o dziwo) swietnie sie trzymaly. I narobily ochoty na reszte...


Cool Kitty te pewnie tez beda dawaly dosc mocno podkreslone oko ale ja bardzo lubie taki ksztalt rzes, bardzo jestem ciekawa jak sie beda sprawowac na oku, bo sa na czarnym pasku a z takimi miewam problemy... z klejeniem oczywisce :P


 Oh, Honey! to sliczne "zageszczacze", ktore przy tym wygladaja dosc naturalnie... tego typu rzesy bardzo lubie, na cieniutkim przezroczystym paseczku daja najwiekszy komfort noszenia.


***

A teraz cos dla Was. 


Chcesz potestowac rzesy Katy Parry Oh, Honey! 

Pozostaw komentarz pod tym postem i napisz mi co chcialabys jeszcze zobaczyc na moim blogu. 
Moze jest jeszcze jakis temat, ktory Cie interesuje. Albo masz do mnie jakies pytanie :)

Pod uwage bede brac komentarze zamieszczone do 07.07.2012 do 12.00 w poludnie 
a potem wybiore osobe, do ktore rzeski poleca.


117 komentarzy:

  1. w nocy konkursy ogłasza, poszalała :D

    chętnie się zgłoszę jutro :* bardzo kusząco te rzęsiska wszystkie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to trzeba spac o tej porze a nie po blogach lazic :P ... konkurs nie zajac, pozniej tez tu bedzie wisial ;D

      Usuń
    2. Mysli,ze wszyscy pijani i sie nie zglosza:D

      Usuń
    3. Bebe a od kiedy alkohol w czyms takim przeszkadza ;D dopiero bylby ruch jak na dworcu :P

      Usuń
    4. a ile śpiewów by było! ;P

      Usuń
    5. ja tam stukac w klawisze pod wplywem nie potrafie:D

      Usuń
    6. wszystkiego można się nauczyć ;D ale za treść nie odpowiadam xD

      Usuń
    7. o rety :D

      no to skoro nie zając, to się zgłaszam :D

      Na Twoim blogu chciałabym poczytać jeszcze o Twoich fobiach, o tym czego się boisz, brzydzisz i nienawidzisz. :D Poza tym chciałabym zobaczyć na zdjęciu Ciebie z mężem, może ślubne? :D Post o Twym zdaniu/podejściu do ślubu, wesela, kościoła i całej tej imprezy ogólnie. :D
      No i chciałabym poczytać o sroczych skrytych marzeniach, marzeniach, które były kiedyś i obecnych marzeniach, które być może nie mają szans na realizację i dlaczego nasza sroka tak myśli. ;)

      Usuń
    8. nienawidze robactwa, boje sie os a brzydze sie hmmm... pare rzeczy bym pewnie znalazla ale czy ja wiem, czy to temat na bloga :)

      o slubie moge posta stworzyc :)

      a marzenia hmmm... te zmieniaja sie tak czesto ;)

      Usuń
  2. Ja to bym chciała zobaczyć, jak przechowujesz te wszystkie swoje skarby... :) Mowa o miejscówce, a nie tylko o kosmetyczce. No chyba, że to już było, więc poproszę o link :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosze bardzo -> http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2012/02/rzut-okiem-w-sroczy-kuferek.html

      Usuń
  3. No jasne, że bym chciała przetestować :D
    Chciałabym zobaczyć zdjęcia Twojej okolicy, poczytać o ciekawostkach z życia codziennego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sporo o mnie jest w etykiecie "o sroce" -> http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/search/label/o%20sroce

      Usuń
  4. A ja tak jak Paramore chciałabym więcej prywaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram sie jak moge ;D ... bylo juz o tym gdzie mieszkam, o szkole, o pracy, o okolicy i o mnie tez juz bylo... takie posty na pewno beda sie dalej pojawiac :)

      Usuń
  5. U mnie niestety nie ma tej kolekcji są tylko standardowe a szkoda bo są piękne z chęcią przygarnę :D

    Chciałabym zobaczyć zbiory jakie posiadasz , produkty kosmetyczne i jak je przechowujesz .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak przechowuje moje mazidla pokazalam tutaj -> http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2012/02/rzut-okiem-w-sroczy-kuferek.html

      pielegnacja jest u gory w zakladce ale ta tez sie ciagle zmienia... kolorowke mam zamiar kiedys przy okazji obfocic, wiec na pewno pojawi sie update :)

      Usuń
  6. Ja bym chciala Cie kiedys zobaczyc - widze, ze wszystkie bloggerki ogranizuja spotkania i sie widuja, a ja nie moge i z tego co pamietam to ty tez nie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nam to przewaznie nie po drodze ;) ... trudno jechac setki km na spotkanie ale moze kiedys :)

      Usuń
  7. to i ja, ostatnio właśnie planowałam jakieś większe rzęsowe zakupy zrobić, co by się nauczyć "z czym to się je" i jak tego ustrojstwa prawidłowo używać ;)
    chciałabym, zgodnie z moim blogiem, więcej kosmetyków cruelty-free ;) Może Sroka by minerały przetestowała? ;) (służę odsypkami!)
    o, i więcej Illamasqui!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pralnia ja bym w sumie tez nie miala nic przeciwko wiekszej ilosci firm, ktore nie testuja ;) ... sroka sie z mineralami nie lubi i pomijajac juz, ze wizualnie to do mnie nie przemawia, to forma tez nie ;]

      Illamasqua na pewno bedzie sie pojawiac, jak tylko zakupie cos nowego, to jak zwykle pokaze :)

      Usuń
    2. mi za jakimś 10 podejściem dostałam olśnienia ;) łatwo nie było się proszkiem obsługiwać, ale jak się nauczyłam, to wszystkie inne rzeczy mi w kąt polazły, bo z minerałami nagle niby najmniej roboty ;)
      no na Illamasquę czekam, bo dorwałam się ostatnio do szminki i błyszczyka i jestem pod wrażeniem :)

      Usuń
    3. ja nawet za 100 razem nie dostane olsnienia... nie bawi mnie to i jak juz powiedzialam ogolnie mi sie nie podoba :D

      a Illamasqua bedzie jak tylko dojdzie ;D

      Usuń
  8. ja bym widziala tu coś w stylu 'german life' ;) oczywiście chętnie przygarnę te rzęsiska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zycie w de nie rozni sie wcale za bardzo od tego w pl :) ... co dokladniej mialoby byc w tym "german life" ?? :)

      Usuń
    2. co kraj to obyczaj, co naskrobiesz to przeczytamy, każdy chyba lubi czytać takie ciekawostki (tak mi sie wydaje) sama też nie mieszkam obecnie w Pl tylko w Nl i tu jest duży przeskok :)

      Usuń
  9. Ja bym chciała więcej o gadżetach: rzęsach właśnie, pęsetach, pędzlach, gąbkach, jakiś elektrycznych cudach i takich tam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. elektryczne cuda hihi... no tych nie posiadam ;D ... a reszta w miare mozliwosci i posiadania bedzie sie pojawiac :)

      Usuń
    2. :D
      ostatnio widziałam elektryczne zalotki ;o i takich cudów się oczywiście domagam :D

      Usuń
    3. w zyciu nie zblize sobie nic elektrycznego do oka :D ale jak mi cos kiedys gdzies wpadnie, to sie na pewno podziele wiedza i spostrzezeniami ;D

      Usuń
    4. elektryczne cuda to chyba za osobista sprawa do pokazywania...hi hi ... ale jestem zbo...na ...hi hi

      Usuń
  10. O jak Milo ze masz cos dla nas :)ja bym chciala jeszcz wiecej makijazy bo robisz je perfekcyjnie!! A moze Sroczka w kuchni?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak kocham sie malowac tak nienawidze gotowac ;) ... jest to czynnosc, ktora musze zaliczyc ale nie dlatego, ze lubie... kocham jest ale gotowanie to dla mnie obowiazek :] pare razy sie rozne kuchenne rzeczy pojawialy ale ja jestem kuchenna minimalistka ;)

      makijaze oczywiscie beda :*

      Usuń
  11. Hmm, a ja to bym chciała jeszcze więcej wirtualnych wycieczek po niemieckiej krainie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och no pewnie! Pytań do Ciebie mam od metra :D
    1. Technika przyklejania rzęs - pokusiłabyś się o tutorial? Dla mnie to jakaś masakra - zwłaszcza jeśli chodzi o docinanie i kolejność przyklejania (najpierw środek czy boki? A jak boki to który? A klej? Ile tego tak naprawdę nałożyć?
    2. Czym utrwalasz makijaże? Zwłaszcza w upały - bo teraz to dla mnie zmora.
    3. Miewasz zaskórniki? Nie takie czarne tylko takie w kolorze skóry - nie czerwone - jak się przed takimi draniami bronisz?
    4. Przekonały Cię w końcu matowe cienie?
    5. Bez jakiego kosmetyku na twarz nie wyjdziesz z domu?
    6. I ja wiem że kobiet się o wiek nie pyta - ale w końcu ja też baba - umknęło mi może - ale jakbyś się przyznała ile masz lat to byłoby suuper ;) :D
    7. Suplementy diety - w sumie to robisz w medycynie - więc może jakiś wykład na temat?
    8. O i takich postów jak ten z wycieczki z wielkim wurstem w bule więcej można? :D
    9. Jeździsz czasem do PL? :> Do Wawy np? :P
    10. I tu już pytania nie będzie - Sroka też musi czasem odpocząć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. o tym juz pisalam pare razy, ze sprzed dla mnie to podstawa, bez mojej pincety nie potrafie porzadnie rzes przykleic. Nakladam na srodek a potem przyklejam zawnetrzny kacik i na koncu wewnetrzny... potem dociskam :) ... oczywiscie klej Duo i po nalozeniu na pasek rzes czekam chwile, zeby klej troche wysechl. Ja go nakladam koncowka cienkiego pedzelka. Jest tyle dobrych tutoriali na YT, nawet wstawialam do nich linki :)

      2. u mnie trzymaja sie na bazie pod cienie, mam co prawda spray do fixowania makijazu z Kiko ale tak do konca nie jestem przekonana, ze naprawde skutkuje :)

      3. miewam :) uzywam LRP Effaclar i robie w miare regularnie peeling... pomaga tak srednio... z tym chyba musimy zyc ;)

      4. tak troszke :) przekonala mnie ta paletka Sleeka to na pewno :D

      5. bez blyszczyka

      6. 35

      7. o tych to mam w sumie srednie pojecie, ta czesc na zajeciach jakos pominelam, cos tam bylo ale malo co pozostalo w glowie na pewno nie wystarczy na wyklad ;D

      8. posty beda :)

      9. czasami jezdze ale strasznie rzadko. Ostatnio bylam prawie 3 lata temu

      10. hehe.. :D

      Usuń
    2. łoooo aleś się napracowała :D dzięki M :)))
      i myślałam żeś młodsza ode mnie bo Ci młodo bardzo z oczu patrzy :D

      byś się wybrała do nas zlot ze Sroką to byłoby coś... :)))

      :*

      Usuń
  13. Więcej prywaty i zdjęcia sprzed kilku lat, taki pokaz, jak zmieniał się Twój styl makijażu (małe makijażowe wpadki też są mile widziane):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takich zdjec nie mam i nie bede na blogu moich prywatnych zdjec wstawiac :) ... wpadek o dziwno nie mialam :)

      Usuń
  14. Ja lubię czytać wszystko to co pozwala mi poznac lepiej osobę prowadzącą bloga :) Recenzje są ok, ale jednak prywata to prywata ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię wszystko, ale chciałabym jeszcze czegoś się dowiedzieć o Twoim życiu, o Niemczech itd :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba efekt, jaki osiągasz przy przyklejaniu sztucznych rzęsisk - udaje Ci się je przymocować tak blisko... Jest szansa na jakiś tutorial z tym związany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno zrobic tutka na zdjeciach... po prostu klade je na rzesach i dociskam :)

      Usuń
  17. ja to bym chciała krok po kroku zobaczyc jak Ty te rzesy przyklejasz, bo wydaje mi sie to taaaaaaakie trudne:D
    i poza tym lubie jak piszesz o sobie, takie różne ciekawostki z życia codziennego, wiec chetnie poczytam wiecej:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest trudne jak sie ma odpowiednia pincete, ktora ulatwia sprawe... a o niej juz pisalam :) do tego jest wystarczajaca ilosc swietnych tutkow na YT, pomijajac ze kazdy musi wypracowac swoj wlasny sposob :)

      Usuń
  18. podpisuję się pod prośbą o tutoriale, nie tylko rzęsowe ;-)
    i jeszcze więcej o podstawowej pielęgnacji: mycie, kremy i takie tam. szczególnie twarzy. niemożebnie zazdroszczę Ci cery. ja czy wypacykowana czy nie wyglądam tak samo źle, a uczula mnie co 3 krem i już się boję kupować coś co kosztuje więcej niż 10 zeta, żeby potem nie wyrzucać :-(
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysl nad tym co moze Cie uczulac, bo musi to byc jakis skladnik w kremach i tanie tez niekoniecznie sa dobre, przynajmniej dla Ciebie :)

      Usuń
    2. no właśnie te tanie uczulają najmniej. po Shiseido miałam na twarzy jesień średniowiecza np. ergo to chyba nie do końca tak, że te drogie są lepsze. parafina mi np. nie robi źle, ale aloesy i rumianki już tak i jak ognia unikam ;-)
      włosy mi się z olejami polubiły, a paszcza niestety nie :-( te BB kremy wyglądają dobrze, ale znowu boję się, że zapchają i mnie wypryszczy jak po filtrach mineralnych. czasem mam ochotę usiąść i płakać ;-)
      uściski!

      Usuń
  19. chętnie bym takie rzęsy przygarnęła <3 :D

    a co bym chciała u Ciebie jeszcze poczytać? hmm... w sumie bardzo lubię Twój blog i chętnie go czytam, każdą notkę :) W pełni mnie zadowalasz :D:D:D piszesz o tym co lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie poczytam o Twojej pielęgnacji i może o produktach do pielęgnacji więcej ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym prosiła o recenzje kosmetyków bardziej przystępnych dla biednego żaczka, a nie tylko wysokopółkowych, bo przyznam, że niekiedy aż nie chce mi się czytać o zaletach danego produktu kiedy i tak wiem, że mnie nie będzie na niego w najbliższych tygodniach stać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. problem w tym, ze ja nie zaczek i takich kosmetykow nie uzywam, wiec jak moge o nich pisac ;) ... pisze o tym co kupuje i uzywam :)

      Usuń
  22. o właśnie a ja szukam rzęs na weselicho ;D
    I lubię czytać twojego blogasa bo są recenzje dobrych kosmetyków, często drogich i fajnie zapoznać się z prawdziwą recenzją przed kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na weselicho polecam Ardell, choc te tez sie powinny sprawdzic :)

      Usuń
  23. Ja chyba podobnie... ciekawa jestem jak Ci się żyje W Niemczech, czy jesteś zadowolona, czy zamierzasz tu zostać na zawsze, co Cię irytuje, co zachwyca? Chętnie poczytam, bo to dla mnie jakby aktualne tematy... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele rzeczy o mnie i o moim zyciu w de juz napisalam :)

      Usuń
  24. Takie cudo do rozdania, to grzech się nie zgłosić :)
    Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam twoje makijaże, zwłaszcza te z fioletami! Mogłabym je oglądać godzinami. Także proszę jak najwięcej :]

    OdpowiedzUsuń
  25. No pewnie , że CHCĘ i ja !:D
    Ja to bym chciała zobaczyc Sroczkę w czymś czego z założenia nie lubi ,ale co może udowodnić , że ładnemu we wszystkim ładnie i warto łamac nawet własne stereotypy i uprzedzenia :D np w czerwonych ustach i pazurkach hyhyhyh ... :*
    Chętnie tez raz na czas przeczytałabym takie porównanie np posiadanych korektorów czy podkładów , pielęgnacji takie "coś tam vs coś tam " .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie lubi to przewaznie nie ma ale moze cos sie da skombinowac ;D

      Usuń
  26. Oh, Honey są przepiękne!

    I oczywiście bardzo chętnie bym je przygarnęła :D
    Odwiedziny na Twoim blogu mnie całkowcie satysfakcjonują i jak dla mnie nie musisz nic zmieniać. Jednak bardzo chętnie pooglądałabym Cię w innych niż okołofioletowe makijażach (choć znam ten ból, też uwielbiam fiolety!). Chętnie poczytałabym też o pielęgnacji, zawsze też miło czyta mi się na blogach serie typu "moje KWC", czyli kosmetyki, które absolutnie uwielbiasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. inne makijaze tez sie pojawiaja, choc faktycznie ostatnio sie fioletowo zrobilo :P

      Usuń
  27. Rzęsiska super :) więc zgłaszam się do rozdania :) A co bym chciała zobaczyć u Ciebie?
    Makijaż oczu "krok po kroku" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego akurat nie bedzie, jest wystarczajaco blogow i kanalow na YT a ja juz nie raz pisalam, ze u mnie to zywiol i nie da sie tego uchwycic na zdjeciach :P

      Usuń
  28. zgłaszam sie,ze rzęsy extra :D
    chciałabym zobaczyc... wiecej prywaty ;) taka juz ciekawska jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sroczko, czy raczej powinnam napisać Oh, Honey (uwiekbiam ten odcinek HIMYM ;)) rzęsy są świetne i chętnie zobaczyłabym je w swoim kuferku ;)

    Chętnie pooglądałabym zdjęcia z Twoich wycieczek po Niemczech, które pozwoliłby mi poznać ten kraj bliżej, bo przecież z pewnością ma wiele pięknych miejsc :) I więcej kociej prywaty & prywaty ogólnie!
    Z bardziej kosmetycznych postów to tutoriale szczególnie "oczne" i właściwie to tyle :) Obecna forma bloga daje mi wszystko o czym chciałabym poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. posty zdjeciowe z Niemiec i okolicy pojawiaja sie co jakis czas -> http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/search/label/niekosmetycznie%20w%20obrazkach

      :)

      Usuń
  30. I ja chcę :-)

    Chętnie przeczytam coś z życia wzięte ;) Czyli na przykład coś o Niemcach - jacy są w życiu codziennym, w sąsiedzkich stosunkach, w pracy... Co nieco już o takich sprawach pisałaś, ale mimo wszystko chętnie jeszcze poczytam :) Może też coś o niemieckich smakołykach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemcy sie tak malo roznia od Polakow jezeli chodzi o codzienne zycie, ze naprawde nie za bardzo wiem co by tu o nich napisac ;) ... ale pomysle :)

      Usuń
  31. Piękne te rzęskiska:) Z miłą chęcią bym je przetestowała!:) Bardzo chciałabym, bo jeszcze nigdy nie miałam żadnych sztucznych rzęs i jestem bardzo ciekawa czy by mi podpasowało noszenie czegoś sztucznego na oku;)

    Co do tego co chciałabym poczytać na Twoim blogu...hmmm...może jakieś ciekawostki z życia w Niemczech, zwyczaje, obyczaje. Więcej postów gdzie warto pojechać i co zobaczyć, no i oczywiście więcej tak pięknych makijaży, którymi nas raczysz:))) Więcej zdjęć kotków i więcej informacji o Tobie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koty maja swojego bloga -> http://dwa-brytki.blogspot.de/ wiec tu beda sie tylko od czasu do czasu pojawiac :)

      o tym co warto zobaczyc tez juz pare razy pisalam, wlasciwie to cala seria, ktora co jakos czas uzupelniam -> http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/search/label/niekosmetycznie%20w%20obrazkach

      Usuń
  32. Zgłaszam się! A co =]

    A co bym chciała hmmm chyba tutorial makijażu oczysk, albo więcej niż jeden, w różnych wariantach kolorystycznych =]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele razy pisalam dlaczego nie bedzie tutoriali na blogu, takie mozna wrzucac na YT na blogu to dla mnie bez sensu... pomijajac, ze dla mnie to nie do wykonania :)

      Usuń
  33. Na Twoim bogu chciałabym poczytać więcej o Tobie i Twoich milusińskich:) Im więcej Was na blogu tym lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak juz pisalam wyzej koty maja swojego bloga, wiec tu ich za duzo nie bedzie ale od czasu do czasu maja wystepy goscinne ;)

      Usuń
  34. ooo nigdy nie przyklejałam rzęs, swoje mam długie, ale niezbyt gęste niestety
    chętnie bym wypróbowała sztuczne :)

    a co bym u Ciebie chciała?
    może o kosmetycznych gadżetach jakie używasz? o ile używasz (oprócz rzęs.. bo te często pokazujesz) :)
    i więcej makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszelkie gadzety jakie mi w rece wpadly sa w etykiecie "akcesoria" :)

      Usuń
  35. Bardzo chętnie zostanę testerką tych rzęs! :)
    A co bym od Ciebie chciała się dowiedzieć?
    -Jakie są twoje domowe sposoby na pielęgnację ciała...produkty które można zrobić samemu w domu. Masz takie swoje słodkie tajemnice?
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie nie mam... oprocz znanego peelingu kawowego to nie kombinuje sama ani nie mam na to czasu ani checi, ja len jestem i lubie gotowe produkty ;D

      Usuń
  36. A ja poproszę o:
    update sroczego kuferka,
    i przedstawienie sroczym okiem hitów wśród produktów na lato. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hitow na lato brak :P ale aktualizacja kuferka bedzie :)

      Usuń
  37. u mnie lezaly by niepotrzebne ale zycze powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  38. a ja chciałabym post o rzęsach.
    Jak je przyklejać.. kiedy przycinać.. jakie wybierać..
    które najlepsze a które najgorsze Twoim zdaniem.
    Powiem Ci, że nie znam się na rzęsach.. nigdy ich nie nosiłam (tych doklejanych oczywiście;P)
    i nie wiem jak się do tego zabrać za bardzo.. nie wiem nawet czy umiałabym je przykleić więc taki post na pewno by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. post o rzesach bedzie, nawet mam juz wstepnie zaplanowany :)

      Usuń
  39. no coz....tez chetna jestem na te rzesy...nie powiem, ze ich bym nie przygarnela:D

    co chcialabym zobaczyc na blogu?...tutoriale, ale o nich juz kiedys wspomnialas, ze nie i koniec. To moze o twoim rytualne codziennej pielegnacji.....choc tutorial o nakladaniu rzes tez bylby fajny , tylko trudny do zrobienia w fotograficznym skrocie....#
    to juz sama nie wiem;P

    OdpowiedzUsuń
  40. chciał bym rzęsy Katy
    a co do wpisów
    podoba mi się każdy wpis i nie lubię się narzucać a tym bardziej wymuszać tematu wpisów :)
    wszystko jak najbardziej ok na Twoim blogu

    OdpowiedzUsuń
  41. Rzęsy kuszą, chociaż prawdę mówiąc nigdy nie nauczyłam się zakładać żadnych,a prób było wieeele...

    Ale jak można Ciebie o coś pomęczyć, to skorzystam z okazji :)
    Chciałabym zobaczyć aktualizację Twoich zbiorów, opis systemu który używasz żeby nie zostać "zalaną" kosmetykami... Maksymalne zużycia jakie Ci się udają (tzn. jak pełne kosmetyki wyrzucasz do śmieci)...
    Do tego marzy mi się zestawienie kolorystyczne wszystkich podkładów jakie masz, korektorów, cieni w podobnych odcieniach... uwielbiam takie posty z samymi swatchami! Np. cienie złote - i wszystkie cienie złote jakie masz zeswatchowane razem, podpisane na zdjęciu co z jakiej firmy. Takie rzeczy ciężko znaleźć, a są bardzo przydatne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam systemu ja ide na zywiol :D aczkolwiek doskonale wiem co mam, dzieki fotograficznej pamieci :D

      aktualizacja bedzie, jak sie za nia zabiore :)

      podkladow mam raptem dwa... no dobrze trzy ale dwa z tego w tym samym kolorze, z tej samej fimry... tylko inny rodzaj :P ... korektory mam dwa i jeden jest zwykly a drugi pod oczy wiec nie ma co porownywac ;D

      co do swachy cieni, ja mam glownie paletki wiec to troche zbyt skomplikowane, bo cienie te nie wystepuja pojedynczo :]

      Usuń
  42. Na blogu tak jak niektóre dziewczyny pisały - tutoriale krok po kroku, bo coś ostatnio zauważyłam, że maluję się automatycznie zmieniając czasem kolory ;)
    A życie w Niemczech akurat znam na własnej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ją też bym poprosiła o makijaże krok po kroku,są tak piękne,że chętnie bym chociaż po części i w miarę możliwości oraz posiadanego sprzętu je sprobowala odwzorowac:-)a rzesy z miła chęcią wyprobuje jeżeli przypadnie mi w udziale taka przyjemność:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm,teraz się patrzylam,że nie planujesz tego typu postow,ale może jeden malutki raz na jakiś czas:-)pozatym wszystkiego po trochu jest na Twoim blogu i jest moim ulubionym;-)na kilka znalezionych u Ciebie rzeczy już się skusilam i pewnie jeszcze nie raz coś mi wpadnie w oko:-)

      Usuń
    2. od tutoriali jest YT ;D tam mozna sie najwiecej nauczyc a potem cwiczyc :D

      Usuń
  44. hmmm...
    A ja z racji tego żem mama chciałabym posta o "bawarskich" kosmetykach i pielęgnacji dzieci i niemowląt, zwyczajach itp. na pewno są jakieś ciekawostki "przyrodnicze" jak w każdym kraju. Wiem, że mamusią jeszcze nie jesteś ale mobilna jesteś i na pewno masz jakieś spostrzeżenia w tym temacie :D Bardzo chętnie poczytam :D
    Pozdrawiam
    A żesy boskie, ślinie się jak buldog :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesoooo czytam po godzinie co ja tu nabazgrałam i oczy mam jak 5 zł tyle byków w jednym komentarzu :/ litości....

      Usuń
    2. jak milo, ze nie tylko ja sadze kwiatki ;D

      niemieckie dzieci sa glosne i rozpuszczone jak dziadowski bicz, wiec omijam szerokim lukiem i staram sie ignorowac, bo inaczej bym podusila a zaraz potem mamusie tych potworkow ;D

      Usuń
    3. O WIDZISZ CIEKAWY TEMAT... Jak dla mnie pedagoga :P A tak poważnie to najbardziej intersowałoby mnie to jak wygląda sytuacja takiej bardzo młodej mamy, na pewno mają jakieś tradycje związane z narodzinami dziecka, których nie znamy (czy przesądy). Czy bawarskie mamy to takie "ochy iachy" czy raczej z tych co wszystko "lekko olewają" ? Jak ma się sprawa pięlęgnacji maluchów i starszaków. No i szczepienia, sa obowiązkowe czy dla chętnych? Wiem zanudzam... :-*

      Usuń
  45. mmm rzesiorki bym przytulila heheh :D
    aaaa ja bym chciala zobaczyc sroczke mega kolorowa :D haaa...w pieknych ciemnych makijazach juz widzialam , w delikatesach tez , ale w zywych mocnych kolorach nie ( granat sie nie liczy:P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie jakieś neonki :P

      Usuń
    2. nie mam neonkow :P zywych mocnych kolorow tez nie... ale bedzie cos w zoltym... kurczakowym zoltym o!

      Usuń
    3. a poproszę, kurczakowy może myć ;D

      Usuń
  46. a chęcią poczytam więcej na temat pielęgnacji włosów. miło będzie dowiedzieć się czegoś o książkach i filmach, które ostatnio przeczytałaś i obejrzałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o pielegnacji wlosow ostatnio sporo pisalam, bo akurat zmienialam produkty, ktore uzywam :) ... ksiazki czytam po niemiecku, wiec watpie zeby to cos komus dalo :D

      Usuń
  47. Ja poproszę o sesję "na smerfetę". ;P
    A tak serio: jaram się tym nowym postem i już nie mogę się doczekać, gdy napiszesz coś więcej o języku.

    Precel, precel, precel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszla Ty jedna... dzieci tu zagladaja, w poszukiwaniu inspiracji, wiec nic z tego, na smerfete to tylko w programie nocnym ;D

      i z preclem ;P

      Usuń
    2. Teraz to się dopiero podekscytowałam XD

      Usuń
  48. rzęsiska sa zarabiste ale niestety jeszcze nie opanowałam przyjklejania (mam ardellki)
    co chciałabym u Ciebie zobaczyć ... hmmm.... uwielbiam każdy Twój post, piszesz z niezwykłaą lekkością a makijaże masz zarąbiste..... cokolwiek zaproponujesz chetnie się z tym zapoznam :-))

    OdpowiedzUsuń
  49. ale piękne te rzęsy są..:)
    a może Sroczi kiedyś nakręci filmik taki nawet o niczym fajnie by było usłyszeć głos ;]

    i co ja bym się chciała dowiedzieć...czy niemieccy mężczyźni są faktycznie tacy brzydcy jak się o nich mówi?;]]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak niemieccy ale bawarskie chlopaki bywaja niczego sobie ;D a pozatym tu wszystko jest tak przemieszane, ze nigdy nie wiadomo a wiadomo mieszane jest czesto ciekawe... optycznie ;D

      Sroczi filmu nie nakreci, bo na zdjeciach wychodze jak sierota ale przed kamera to dostaje jakiego paralizu i nic z tego ie wychodzi ;D

      Usuń
  50. to ja też się zgłoszę :)

    tutorial z przyklejania już jest więc odpada z mojej listy sugerowanych tematów ale zostaje jeszcze jeden, taki z pzrymrużeniem oka.
    Ja sama jestem jeszcze świeżynką make-up ową i nawet przed wielkim wyjściem potrafię zrobić sobie kuku na pandę etc. i na 7 minut przed wyjściem zmyć wszystko z twarzy i pokornie wrócić do wersji podkład+tusz+błyszczyk :)
    I tak sobie myślę, że mogłabyś nas pocieszyć, że Tobie też czasem zdarza się potknąć :) albo zbiorczo opisać najczęstsze błędy popełniane w makijażu, lub sprawdzone triki 'jak uchronić się przed efektem pandy' :)
    ja napewno chętnie poczytałabym o takich podpowiedziach/pocieszeniach :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawde mowiac nigdy nie mialam problemu pandy :) wydaje mi sie, ze sporo zalezy od tuszu :)

      Usuń
  51. Bardzo mocno pragnę tych rzęs potestować.
    A na blogu chętnie bym zobaczyła trochę postów odnośnie Twoich przemyśleń na temat życia codziennego w Niemczech. Może rozprawisz się z jakimiś stereotypami? I jeszcze chętnie bym poczytała na temat pielęgnacji Twoich włosów i skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bedzie wiecej postow na temat niemieckiego zycia, aczkolwiek jest ono tak zwyczajne, ze nie ma co za bardzo opisywac, albo przynajmniej mi sie wydaje, ze tak jest ;)

      o wlosach tez na pewno bedzie, bo to u mnie temat rzeka... fanaberyjny skalpik ;)

      Usuń
  52. chętnie zobaczyłabym na Twoim blogu makijaże krok po kroku :)
    i może jakaś naturalna pielęgnacja? maseczki itp na twarz i włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem dziecie chemii, z naturalna pielegnacja sie nie lubie ;D

      Usuń
  53. Zgłaszam sie i ja
    CO do oglądania na blogu - jestem wzrokowcem, uwielbiam gdy rozpieszczasz nas zdjeciami luksusowych (bardziej lub mniej) kosmetyków, tymi kolorowami, wzorami, opakowaniami. Uwielbiam wstawki kociakowe (taaak, kotowego bloga też oglądam). Najbardziej chyba jednak lubie makijaże. Maluje sie od 2 lat jakos, bardzo lubie sie inspirowac, czytac, oglądac. Podobają mi sie Twoje wersje, te wszystkie połyskliwe cienie, którymi nas raczysz... Masakra po prostu!

    OdpowiedzUsuń