Seiten

poniedziałek, 30 lipca 2012

co sroce w oko... czyli poszukiwany poszukiwana cz.III :)

 czyli kolejna wersja absurdow rodem z google :)


Ostatnio co prawa sie troche zaniedbalam ale pare rzeczy przy okazji mi wpadlo w oko.


 Na przyklad to, ze znowu ktos chce mi zrobic krzywde, ostatnio byla lapa w przekroju teraz co innego, do konca nie sprecyzowanego ale przyjemnie to sie jakos nie zapowiada.


Ale jak widac wujek google kieruje tez na mojego bloga niespelnionych artystow tudziez chuliganow, co calkiem mozliwe na jedno wychodzi... niestety Big Benem nie dysponuje, wiec nie pomoge.


 Mamy tez milosniczke szpachlowania twarzy... i to jak widac nie jedna. Widocznie nikt im nie powiedzial, ze co za duzo to niezdrowo.


Kibicow tez mamy... tak sie zastanawiam czy to kibic minionych mistrzostw europy czy obecnej olimpiady. Zwazywszy, ze to wyszukiwanie sprzed dobrego tygodnia, to wydaje mi sie... ze to zblakana duszyczka ale wazne, ze kibicuje :) ... bo ja nie :P

Tu daloby sie cos zalatwic, elementy oswietlenia miasta sa mi blizsze (geograficznie) jak wieze z zegarem, aczkolwiek nie wiem czy to tez nie jakis chuligan i potem beda tylko problemy.


Milosnik rogacizny... tak sie zastanawiam czy ta koza miala miec makijaz z Kiko, czy moze maja takie w ofercie, doprawdy prosilabym o wieksza precyzje w formulowaniu, wtedy mozne google naprawde by trafily i przekierowaly na odpowiednia strone, bo ja kozy na stanie nie mam. Za to mam osla i dwa koty ;)


 Brrrr... czasami mam za bujna wyobraznie... chyba, ze ten nalot na oczach to makijaz ale nalot na calych paletkach, to juz troche podpada...


jane... bo wszystko musi powalac, urywac tylek, robic szal i miec unikane pigmenty... ja nie wiem co to za fanaberie... pamietam czasy gdzie hologram byl unikatem samym w sobie a teraz jak nie ma wyskoku z kapci to zaraz sie towarzystwo krzywi...


do tego chyba potrzebne sa % ... intus, znaczy sie "do wewnetrznie" :P


nic dodac.. nic ujac... 


swoja droga sama bym chetnie kupila... te wlosy, najchetniej od razu ze skalpem, bo ten tez mam fanaberyjny ;)


34 komentarze:

  1. o matko :) głupota ludzka nie zna granic

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe świetne masz te wyszukiwania:D ten nalot na oczach i cieniach jest najlepszy:D u mnie jak zwykle nuda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ahhh uwielbiam takie posty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie breck, tylko berecik - ktoś się rąbnął :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedz mi kochana jak wy to sprawdzacie? Bo ja jestem zielona jeszcze co do ustawien itp bloga.
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tego typu posty :) zawsze można się pośmiać z wyszukiwarkowych perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie znalazłam 'zamknięte oczy' :P też nie wiem o co chodzi xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. u mnie czesto jest dlugo, dlugo nic... a potem kwiatek na kwiatku ;D

      Usuń
  9. U mnie chyba tylko raz znalazłam coś śmiechowego ;) A u Ciebie jak widzę ciągle jakieś kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie tylko raz trafiłam na "tesco value diablo 3" a tak to wieje nudą. dosłownie bym padła mając to, co u ciebie. a "cc cream" mnie powalił na łopatki ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha jak zwykle Google daje czadu ;)
    Do mnie kiedyś ktoś trafił wpisując "balkon obsrany przez gołębie"... ręce mi opadły... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha, ha, ha, te włosy to najlepsze :-)
    Czego to ludzie nie wymyślą ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. czego to ludzie nie wymysla :D :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A może te kozy to jakiś tajny składnik? Strach się bać.. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba wolalabym juz te kozy w makijazu ;)

      Usuń
    2. właśnie wyobraziłam sobie kozę z niebieskimi cieniami, czerwoną pomadką i różowym lakierem na kopytkach xD

      Usuń
    3. i jeszcze brakujue, zeby sobie bloga zalozyla ;D

      Usuń
  15. hahahaha padłam trupem i nie wstane XD A co mnie rozbawiło? Srocze komentarze =] lampa z Norymbergi i komentarz "o masz ci los ..." no leże i kwicze XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja nie wiem... kurde rzucaja haslami i badz tu czlowieku madry i dojdz do tego o co cho ;D

      Usuń
  16. Niezłe, trzeba sobie wydrukować i czytać w kiepskie dni na poprawę humoru :]

    OdpowiedzUsuń
  17. ludzie nie przestaną nigdy zaskakiwać! :) ze śmiechu spadłam z krzesła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahahaha no ubawiłaś mnie, a raczej Ci ludzie :D Czasami w ogóle nie wiadomo o co chodzi :D

    OdpowiedzUsuń