Seiten

poniedziałek, 2 lipca 2012

lawenda od MIYO :)

 Lakier MIYO jest drugim z trzech produktow, ktore dostalam od Marti :* ... za co jeszcze raz dziekuje, bo moge sobie przynajmniej cos z tej firmy przestesowac. Pozostala jeszcze paletka z trzema cieniami ale te maja dosc intensywne kolory i chyba musze do nich dojrzec ale w koncu mam urlop, wiec moze cos na bloga zmaluje... w szalonym rozu :P


Dosc dlugo leza i czekal grzecznie na swoja kolej... i dzis jak otworzylam szuflade i zawislam na zawartosc okiem, przegladajac to czego jeszcze nie pokazywalam... to pomyslalam, ze to najlepszy moment. Chwilowo moje paznokcie sa bardzo krotkie, przez co nie zawiele mam powierzchni ale takie kolory bardzo fajnie prezentuja sie wlasnie na ktorkich pazurkach.


 Jak widac jest to lawendowy fiolet (lavender no. 22), kolor bardzo mi sie podoba zarowno w butlece jak i na paznokciach, na szczescie dokladnie tak samo wyglada w obu przypadkach :)


Lakier ma swietna konsystencje, bardzo latwo i przyjmnie sie nim maluje i dobrze pokrywa paznokcie nie robiac smug i nierownosci. Pedzelek tez niczego sobie, nie mam mu nic do zarzucienia.


Tak sie prezentuje w swietle dziennym...


... i z fleszem. 


Wlasciwie w pierwszym momencie pomyslalam, ze zrobie zdjecia i lakier zmyje, wiec pomalowalam tylko jedna reke ale efekt tak mi sie spodobal, jak i to, ze lakier bardzo szybko wysycha i slicznie wyglada, ze domalowalam druga. O trwalosci samego lakieru trudno bedzie cos powiedziec, bo uzylam go na bazie Essie i potem potraktowalam top coatem.

50 komentarzy:

  1. Też uważam,że takie kolory dobrze się prezentują na krótkich pazurkach:-)może dzięki Tobie sroczko się zmobilizuje,żeby też pomalować paznokcie;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez miałam taki kolorek lakieru, ale słabo krył i go eksmitowałam ^^"

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny odcień ! , mnie już się słabo robi o tych produktów miyo bo wszędzie je pokazują a ja nie mam do nich dostępu i mnie szlag trafia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się podoba- nie będę oryginalna:) Szlachetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam z tej serii kolor GRAPE, jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest naprawdę śliczny :-) Chociaż jeszcze piękniejszy by był, gdyby był odrobinę bardziej wygaszony. Szkoda, że dostępność kosmetyków MYIO jest tak beznadziejna...

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczny jest! wiedziałam co wybrać :D hyhy cieszę się, że i Tobie się podoba :)
    a takie kolorki lubię właśnie najbardziej na krótszych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sliczny jest !!! :) juz mi sie w opakowaniu podobal ale jak nalozylam na paznokcie to dopiero mnie zauroczyl :D

      Usuń
  8. świetny odcień, lubię takie :) lakiery MIYO też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm sliczny uwielbiam takie fiolety

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolor :) Moja mama ma fioła na punkcie fioletów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mam podobny kolorek, ale zdaje się od Essence. jest dość trudnym odcieniem, nie każda karnacja "do niego" pasuje. Moje ręce wydają się z nim na pazurkach jakieś blade. jakkolwiek, w słoiczku wygląda świetnie i naprawdę zwraca uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie fiolety dobrze wygladaja bez wzgledu na to czy to na oku czy na paznokciu ;D

      Usuń
  12. Mam pytanie, skąd wziąć taki tester, czy próbnik... do lakierów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a skad ja mam wiedziec ??? Ja kupilam w online sklepie...

      Usuń
  13. ładny ten fiolecik, mam bardzo podobny odcień w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor, choć wolę ciemne fiolety, ale na prawdę ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. "otworzyłam szufladę i zawisłam na zawartości okiem, przeglądając to czego jeszcze nie pokazywałam" - też bym chciała tak zawisnąc :)
    Kolorek fajny ale jakośc Miyo nie jest niestety rewelacyjna. Kupiłam 10 tzw. Dropsów (w cenie jednego Essie (!))i tylko jeden jest w miarę przyzwoity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasneee... powiedziala ta co ostatnio siala spustoszenie po roznych perfumieriach :P ... to czego nie pokazywalam, to akurat drobiazgi drogeryjne :P

      co do lakieru, to nawet nie wymagam od takiego swietniej jakosci... pomijajac, ze to tez zalezy od wielu czynnikow... trwalosci i jakosci wymagam glownie od produktow, ktore swoje koszuja i tam jak sie nie sprawdzaja to jestem zawiedziona ale takie drobiazgi... czasami potrafia mimo wszystko zaskoczyc i calkiem przyzwoicie sie trzymac :) ... ten MIYO ma juz pierwszy dzien za soba a trzyma sie bez zarzutu :D

      Usuń
  16. Miyo mają różną trwałość- zależy od koloru, ale z topem dają radę do 5-6 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, kremy u mnie 2-3 dni góra wytrzymują, teraz mam granat z shimmerem 5 dzień!!

      Usuń
    2. Najtrwalszy (u mnie) jest lakier w kolorze atramentu - drugi tydzień na paznokciach u stóp. Chinki ledwo tydzień wytrzymują.

      Usuń
  17. Mam jeden lakier z tej firmy i niestety jakość nie jest dobra. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jak na razie sie trzyma bez zarzutow ale zabezpieczony jest z dwoch stron ;)

      Usuń
  18. oo- ładny kolorek .
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznyy ;p chciałam go ostatnio kupić, ale polowałam akurat za innym kolorem .

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny kolorek,ale powiem szczerze,ze liczylam na jasniejszy jak przeczytalam,ze to 'lawenda' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie nie wiem dlaczego, bo lawenda czesto tak wyglada :) ... wcale nie jest jasna...

      Usuń
  21. Ładny kolor, tyle już widziałam lakierów tej firmy a jakoś nie zebrałam się do kupna nawet jednego :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Sroczko nigdy nie myślałam, że ciemne lakiery są dobre do krótkich paznokci:o O dziwo przyznaję rację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tez zalezy jakie ale fiolety, szarosci i brazy bardzo fajnie na krotkich wygladaja :D

      Usuń
  23. Bardzo ładnie wygląda na krótkich pazurkach :) P.s. Jajeczna maseczka w trakcie testowania. Stosujesz po niej krem? Czy zostawiasz skórę bez niczego? Szkoły są różne, więc pytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio uzywam rano i wieczorem LRP Effaclar Duo, wiec mozna powiedziec ze stosuje :)

      Usuń
  24. bardzo ładny kolorek - nie miałam jeszcze nic z te firmy

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja niestety nic nie umiem z tej firmy dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  26. kocham ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  27. miyo to moje najulubieńsze lakiery. trwałość do 7 dni (jak komuś szpą wolno rośnie, ja po maks 5 muszę zmywać, niestety ;-)). pędzelek ma dla mnie idealną szerokość i naprawdę nie ma chyba nic lepszego w moim kuferku lakierowym :-)
    się niedługo mam nadzieję zapoznać bliżej z podkładem. tusz sobie bardzo chwalę :-)
    no i miyo taniutkie, więc nawet jak nie trafię z czymś, to nie ma dramatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety nie mam dostepu ale ten lakier bardzo lubie i jak inne sa rownie dobre i sliczne... to puchne z zazdrosci ;)))

      Usuń
    2. są, są. poczekaj cierpliwie, będzie paczuszka :-D ino się obrobię jakoś, bo póki co mam sajgon i naloty z napalmem w pracy.
      :-*

      Usuń